רבע גמר ליגת האלופות - גומלין - מודחים אחרי ניצחון 2:1 במטרופוליטנו ו-2:3 בגומלין (כבשו: לאמין, פראן. בישלו: פראן, אולמו. הורחק: אריק)

מכיר אבל הממ של אלישע אבל בתור אחד שהדיבור שלו בפורום על שיפוט הוא אפסי - שוד.

לייק 1

הייתי מעדיף שנפסיד 3-0 מאשר זה.

אין לי מה לסכם. פשוט בושה.

אופלונה נגרירה … בחיי שאני לא מבין אז איך שנה אחרי שנה שודדים אותנו במשחקים החשובים בליגת האלופות

השער שנפסל בצדק על פי החוק היבש של פראן גמר אותנו.

לייק 1

הם למדו ליפול שהם בשחקן אחרון.

בהחמצה של פרימן והפציעה שעצרה את השטף ידעתי שזה נגמר פה.

החמצה הזאת לא תצא לי מראש כל הלילה.

כמה דברים לגבי פליק והחילופים.

אם אתה מכניס את ארוחו כדי לנסות ליצור שער בנגיחה, למה אתה מוציא את קנסאלו המרים הכי טוב בקבוצה. והכניסה של פרנקי תרמה למה בדיוק? היה חייב להוציא את פרמין במחצית לעלות את פרנקי כדי לדחוף את פדרי קדימה, למרות שהוא חשש מכך מסירה שיוצאת לו מהרגל.

לייק 1

למישהו יש ספק שהמשחק המסוכן של מוסו על הפרצוף של פרמין לא היה מזכה אותו באדום אם הוא היה שחקן ברצלונה?

למישהו יש ספק שאולמו לא היה מקבל פנדל אם הוא היה שחקן אתלטיקו מדריד?

למישהו יש ספק שאריק לא מקבל אדום אם הוא לא לובש בלאוגרנה?

וזה עוד מבלי לדבר על השריקות הקטנות. עשרות עבירות שלא קיבלנו, בעוד כל צלילה של המסריחים האלה זיכתה אותם בעבירה. זה שהם סיימו את המשחק בלי צהוב זה בדיחה ברמת ההזייה.

3 לייקים

כזה ביזיון.
אחד המשחקים הכי מגעילים שראיתי מצד היריבה והשופט.

  1. אני גאה בשחקנים, בכל אחד ואחד מהם (למעט הבחור ההוא שנכנס במקום אאא"פ). נתנו הכל, עשו הכל, נלחמו, רצו, נשכו, ניסו. מבחינתם זה פשוט לא הלך. לא הם האשמים.
  2. במשך 68 דקות פליק האכיל אותי כובעים. על ההכנה לקראת המשחק, על ניהול המשחק, על שיטת המשחק. ברצלונה עשתה כמעט הכל נכון. “כמעט” כי קונדה עם עוד הפקרת שחקן תוקף, ו"כמעט" כי פדרי היה חלש היום. שזה הדבר הכי מפתיע ולא הגיוני בעולם, כי הרי הוא נח המון ופליק ניצל כל הזדמנות כדי לשמור על המנוע של הקבוצה.
    אבל כל השאר? היה מצוין. פרמין, גאבי ופראן לחצו כמו פסיכופתים, לאמין עשה קסמים, אולמו איכשהו השתחל לו בצפיפות, ובכללי החשיבה של ללכת על לה נורמן ולנגלה הייתה נכונה מאוד.
  3. ואז פליק החליף את פרמין ופראן, והכניס את ראשפורד ולבנדובסקי. לא קסאדו, לא פרנקי, לא באלדה והעברת קאנסלו לקישור. פליק לקח את 2 מהלוחצים הכי טובים שלו, ושם במקומם את השניים הכי גרועים. ביי פאר. אלמלא מה שקרה 10 דקות אחרי זה, זו הייתה נחשבת להחלטה הכי גרועה והזויה במשחק. אבל העיקר להכניס את ברדג’י להציל את המולדת, אחרי שיובש בעשור האחרון. פליק נתן, ופליק קשר לברצלונה את הידיים מאחורי הגב.
    פליק הוכיח שוב שיחד עם ניהול עומסים - ניהול משחק זה גם לא בצד החזק שלו. ובליגת האלופות, כשכל טעות עולה בהדחה - זה משהו שלא יכול להמשיך להישאר ככה.
  4. אבל לא יודע כמה זה משנה, כי אחרי כל זה, ואחרי שבמשחק הקודם לא האשמתי את השופט בכלל (והיה על מה להאשים אותו), הגיע האדום. קלמון טורפאן עם החלטה הזויה, לא מחוברת למציאות, ולא עקבית בשיט. התעלמות מוחלטת מעבירה (או לא עבירה, אבל אז גם זו של אריק כזו) זהה לחלוטין ברחבה על אולמו, ומתן אדום כשאין שום סיכוי שקונדה לא לפחות מצליח ללחוץ את סורלות’ לפני שהג’מוס הנורווגי מגיע למצב הבקעה. לא אדום בחיים, ואם אין פנדל - זו גם לא עבירה בחיים.
    החלטה שגמרה את המשחק. וזה בלי קשר להחלטות לא ברורות אחרות בהתמודדות הזו.
  5. לברצלונה יש שבוע להתאושש לפני משחק הליגה הביתי מול סלטה ויגו. וכל עוד לא תהיה פה קריסה היסטורית, יש לה חודש וקצת ספייר להתחיל לסגור דברים לקראת העונה הבאה. חוליאן/הלאנד/באסטוני/נסטה/קובאלה. לא משנה. ברצלונה הזו, כן - למרות אולי אליפות שנייה רצוף, חייבת שינוי, חייבת שיפור. אחרת תגיע עונת 26/27, ועוד פעם גולים שנספוג מכלום, ועוד פעם שחקנים שלא יקבלו מנוחה, ועוד פעם הדחה ואדומים שיישלפו לשחקני ההגנה שמופקרים להם. לא יכול להיות שיש דברים שכבר שנתיים אין בהם שיפור, לא מקובל שזה יקרה גם בשנה השלישית.
4 לייקים

זה פשוט לא יכול להמשך לשנה הבאה. מי שחושב שאם כזו הגנה יביאו את אלברז או איזה האלנד אחר והתוצאות היו שונות מה אני יגיד לכם.

לייק 1

אגב, בסתירה מוחלטת למה שכתבתי למעלה, אבל זה הגיוני כשנזכרים שאני אוהד ומותר לי ושמצידי שיקראו לי בכיין או מאוס תוך כדי שיקפצו לי -

מקריאה של הדברים שנאמרו אחרי המשחק על ידי פרנקי, אולמו ופליק, אני שמח שלא עולות טענות נגד השיפוט. ללא קשר לעונדי המשרוקית ברבע הגמר, הקבוצה צריכה להתכנס בתוך עצמה ולהבין מה היא עשתה לא נכון (והיו כמה וכמה דברים כאלו) בהתמודדות, או לקראתה, ולנסות ללמוד מזה.

הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לקבוצה בראייה קדימה זה להפיל את ההדחה הזו (אך ורק) על השיפוט. שיעבדו קודם על המנטליות בנוקאאוט, על לשחק לא רק כדי למות יפה אלא גם כדי לחיות מכוער לפעמים, ועל עניין ה-272773 אדומים באלופות בכל שנה. אחרי זה נדבר.

5 לייקים

טוב זה לא התיישן טוב. ראפיניה די מאבד את העשתונות שלו. גם נגד הקהל של אתלטי הוא הגזים וראוי לנזיפה

אני בתור אוהד זכותי להתלונן וגם להתבכיין אבל חבל מאוד ששחקנים עוברים את הגבול פה. הם גם ישלמו על זה שנה הבאה.

ברצלונה תעשה טעות חמורה אם תחשוב שהשופטים בצמד המשחקים האלו אשמים בהדחה שלנו מהמפעל.

3 לייקים

מסוג המשחקים שפשוט גומרים לי את האוויר והחשק לחיות.

  1. הרבה פה ירדנו על לאמין ועל האופי שלו. בצמד המשחקים הוא התנהג כמו גבר, והמשחק הזה הוא חייב לקבל קרדיט-לא התווכח עם השופט, לא רב עם שחקני אתלטיקו, הפסיד כמו גבר ועודד את כל השחקנים בסיום המשחק וירד לחדר הלבשה בשקט. בלי דרמה, בלי כעס, פשוט אכזבה והבנה שהוא חייב לחזור שנה הבאה טוב יותר.
  2. אני חושב שראשפורד היה צריך לפתוח, לא הבנתי מה פרמין נתן לנו באגף. אני חושב שגם פדרי היה חייב להיות מוחלף והוא שיחק חרא היום.
  3. שאפו לפראן טורס, לדעתי עדיין פספס גול חשוב.
  4. חילופים לא טובים. מאוחרים. פשוט ניהול משחק לא טוב של פליק.
  5. אם לא קיבלנו פנדל על דחיפה מאחורה על אולמו, למה קיבלו אדום על דחיפה קטנה מאחורה על סורלות׳?
3 לייקים

חוץ מראפיניה, מי פה עבר את הגבול?

טוב אז אחרי לילה של שינה דברים קצת מחלחלים ולא רק העצבים מדברים.
אז אם כבר בעצבים מדובר אז אם כבר יש מישהו יותר מעצבן מהשופטים או מפליק. זה איל שקלע בכל הנקודות שלו בתגובה בול ולא השאיר לי על מה להגיב.

ובכל זאת אנסה:
דבר ראשון גאה בשחקנים, במאמן ובמועדון, בארסה זה מועדון שאף פעם לא מוותר, גם אם זה היה 4-1 היינו עולים לשחק באותה גישה וזה מוערך וחשוב, שום דבר אף פעם לא גמור.

במחצית הראשונה הילדים רצו ולחצו כמו משוגעים, פראן היה חד ורק קונדה אחד החליט שהוא הורה מלווה של לוקמן וזה חבל.

בחצי השני העייפות הגיעה והלחץ ירד, היה מקום לחלופים בקישור של גאבי שהיה עייף ופרמין שהיה שבור בהכנסה של פרנקי וקאסדו, לבה וראשפורד היה ידוע מראש שבדרך שאנחנו מתמודדים עם אתלטיקו על המגרש זה לא יעבוד וחבל

פליק מבחינתי כבר במקום שמור בהיסטורית במועדון אבל יחד עם זאת מקצועית יש לו הרבה דברים לתקן בניהול סרגל המאמצים, ניהול המשחק ואולי גם צורת המשחק של אותה הגנה גבוהה שכל אירופה כבר למדה.

9 הפרש בנקודות, 8 ימי מנוחה, 7 מחזורים לסיום, אין לי המשך אז אחד אלוהינו אלוהינו אלוהינו אלוהינו, ששבר אתמול את האף ועדיין שיחק

4 לייקים

לפחות מצאנו את הנוסחה שהנראה כמו קבוצה במשחקי גומלין בחוץ בליגת האלופות, לא לנצח בבית.

נראה שאחרי צמד המשחקים האלו, ראשפורד סיים את דרכו בקבוצה, מקווה כבר לראות את 1/1 החונק הזה בשביל לחזק את הקבוצה.

לייק 1

1000216366

מיליארדית שנייה אחרי שהחטיא כמו שהוא לא אמור להחטיא. המשך ישיר לחוסר החדות שלו בשבועות האחרונים, שקשור או לא קשור לקריעה שלו בריצות אינסופיות. הוא אומנם השתפר המון בקונספט של חלוקת עומסים לאורך המשחק, אבל במשחקים כמו אתמול, בהם שחקנים מסוגו ומסוגו של גאבי לא יכולים/רוצים/יודעים לא להיות ב-200 קמ"ש - זה לא קורה.

מה שמוביל אותי לדברים נוספים, מעבר לדברים האחרים שהזכרתי -

  • ראפיניה הגזים לגמרי בתגובות שלו אחרי המשחק. אבל אולי זה עוד יותר מדגיש כמה הוא היה חסר בהתמודדות הזו. איתו היינו עוברים.
  • סיומת סיומת סיומת. היו מספיק הזדמנויות בצמד המשחקים הזה, ורק אתמול היו פרמין, אולמו (פעמיים) וגאבי (בשער שנפסל) שעשו הכל נכון וטוב בכניסות לרחבה ובהגעה למצבים ופשוט לא כבשו. המשפט הידוע הוא “מי שלא כובש, סופג”, בברצלונה הוא עובר שינוי ל"אתה סופג בלי קשר, אתה פשוט צריך לכבוש יותר".
2 לייקים

הבנתי מדימה שגם אולמו “קיטר” אבל לא מוצא ציטוט שלו

בכל מקרה ראפיניה גם נגד הקהל וגם נגד השופטים, אני יתפלא אם הוא לא יעמוד על זה לדין.

אני לא חושב שהשופט דפק אותנו בגלל שאנחנו ברצלונה, אבל השיפוט טעה נגדנו בשתי המשחקים האחרונים אם זה באי חלוקת אדומים במשחק הראשון לשחקני אתלטי והאדום אתמול.

לגבי זה שאנחנו בכינים וזה בDNA שלנו, אני רק יודע מה היה קורה אם ברצלונה היתה עולה באותה צורה שאתלטי עלתה. דרך אגב, גם בגביע. הפורום היה נשבר מהבכי שלהם. אל תתנצלו.

יחד עם זאת, ההגנה הזו לא יכולה להמשיך גם שנה הבאה, קונדה באלדה וארוחאו צריכים למצוא קבוצה חדשה. במיוחד שתי האחרונים.

פליק פשוט לא מובן בחלוקת העומסים שלו והבעיה שהוא בנתייים לא מנסה ללמוד מזה. נקווה שהוא ילמד שנה הבאה.

ההבדל בין ההדחות והבושות של השנים שקדמו לפליק שלפחות פה השחקנים נלחמו ורצו ולא הרימו ישר דגל לבן. זה גם צריך לבוא לקראתו.

2 לייקים

אם פליק מעדיף את פרמין (ובצדק) במשחק כזה שבארסה צריכה להבקיע הרבה זה אומר הרבה על ראשפורד. אני לא בטוח שכדאי לברצלונה לשלם עליו את הסעיף קניה.

פדרי מאז שחזר מהפציעה לא בעיניינים ורק בגלל זה לא האמנתי שברצלונה תצליח לעשות את זה (לא מבין את ההפתעה שלכם כבר הרבה משחקים שהוא חלש). ולחשוב שזה התחיל בדיוק כשהחרזתי שהוא השחקן הטוב בעולם מבחינתי.

אני חושב שהעמסת הרבה שחקנים באמצע קצת הקשתה על פדרי והאחרים לתקוף משם כי זה הפך את האיזור ליותר צפוף. במחצית הראשונה גם תקפו מהאמצע יותר מידי ולא מספיק כדורים הלכו לימאל. בארדג’י כרגיל נהדר בדקות שהוא משחק ואפשר רק להתבאס שבחצי שנה הראשונה כשימאל היה בינוני שהוא לא קיבל יותר דקות. עכשיו כשימאל סוף סוף נכנס לפורמה זה מובן. אגב ימאל אומנם היה מזעזע באמצע מהרגע שבארדג’י נכנס אבל לא הייתי פוסל את זה שזה יכול להצליח. שווה לנסות את זה יותר.

בסוף משחק טוב של ברצלונה שכמובן הפסידה את ההתמודדות במשחק הראשון. אני אוהב את שתי הקבוצות אבל אי אפשר להתעלם מזה שברצלונה ארסנל יהיה הרבה יותר מעניין.

אמרתי כבר הרבה פעמים כמה אדום זה דבילי ושכדורגל תמיד צריך להיות 11 על 11, אני רק אוסיף שעונש טוב לעברה על שחקן אחרון מחוץ לרחבה זה פנדל אמריקאי (שחקן מקבל את הכדור מהאמצע ויכול לרוץ איתו עד השוער ולשחקנים אחרים אסור להתערב. האמת כן הייתי עושה שמותר להם להתערב אבל שהם מתחילים את הריצה כמה מטר לאחור ככה שאם השחקן לא מתמעמע הם לא יספיקו לעצור אותו).

אני לא נגד ראשפורד , לדעתי עשה את שלו תמורת שכר נמוך יחסית וזה שהוא מושאל , אבל אם ברצלונה באמת תלך ותוציא עליו את השלושים מיליון אירו או סכום דומה לזה זה היה שערוריה .

הייתי מקבל עוד שנה של השאלה עם שכר סביר ולא יותר מזה.

אמרתי את זה עוד מקודם, ראשפורד סיים אלה רק אם הוא ישאר לעוד שנה בהשאלה עד סיום החוזה.

לגבי נושא הרוטציה של פליק, לא חושב שהוא יכול להילחם בכל החזיתות עם סגל דל כזה פלוס הפציעות ,שאני לא זוכר העונה סגל מלא באף משחק.

קשה לנהל רוטציה כזאת וגם לנצח משחקים, המבחן שלנו בנושא זה, יהיה שנה הבאה שהסגל יהיה יותר עמוק ועם יותר איכות.

עם כזו הגנה ועם חלוץ ברמה עולמית היינו יוצאים עם 5-1 מהמטרופולינו.
אפילו עם ראפיניה במקום פרמין היינו עוברים.

2 לייקים

מדויק כל כך. עם שריקת הסיום כיביתי את הטלוויזיה והתנתקתי מהטלפון, לא נשארו בי שום כוחות נפשיים. לא משנה כמה פעמים כבר הודחנו ככה, זה תמיד מוביל ללילה ללא שינה.

אבל לעניינו,

בגדול השיטה של פליק מבוססת על סטנדרט בלתי אפשרי של לחץ על ההגנה ועל מובילי הכדור במשך 90 דקות, ריכוז מירבי וניצול הזדמנויות מירבי. בפועל אי אפשר ללחוץ מבלי להתעייף או לחלק את דקות הלחץ, ואי אפשר לכבוש מכל הזדמנות, זה פשוט לא הגיוני סטטיסטית.

פאריז ניצחה 2-0 סולידי בכל אחד משני המשחקים מול ליברפול, תראו את התקצירים ואת ההחמצות שלהם בשני המשחקים - היא ניצחה כי ידעה לכבוש ולשמור על התוצאה שהשיגה, ומנגד אצלנו יש תמיד תחושה שצריך לכבוש לפחות רביעייה כדי להיות רגועים. המתכון של נספוג כמה שנספוג ונכבוש ממקסימום ההזדמנויות מועד לכישלון מראש.

לא איבדנו את המשחק באדום, איבדנו אותו והפסקנו לשחק כבר אחרי הגול הפסול של פראן והחילופים. ברגע שפראן, פרמין וגאבי התעייפו לא היה לנו מה למכור וגם ההזדמנויות שכן היו לנו לקראת הסיום הגיעו מהרמות לרחבה ומקצת בלאגן, ולא ממשחק התקפי מסודר ולוחץ כמו במחצית הראשונה.

גם אם נביא את באסטוני ואת חוליאן באותו קיץ, כל עוד לא נכניס שיפורים בשיטה, נמשיך לסבול מאותן ההדחות. זה אמנם מספיק לנו לרוב קבוצות הליגה כי חולשת היריבה באיכותה ההתקפית מכסה על הפערים, אבל כשיש קבוצה כמו אתלטיקו שמנצלת עד תום כל מצב שהיא מגיעה אליו - זה מסתכם במרדף אינסופי וחסר סיכוי. לא בטוח שגם 3-0 של פרמין היה מספיק לנו.

אני באמת מקווה שבנוסף לשינויים בסגל פליק יחשוב ברצינות איך לייעל את השיטה ולא ימשיך עם הנאיביות/עקשנות הנוכחית. חייבת להיות לנו תוכנית טקטית להמשך המשחק אחרי דקות הלחץ, חייב להיות plan b (ולא, אראוחו חלוץ זה לא נחשב), התאמות ספציפיות יותר, תגובות טקטיות לאירועים שקורים. להביא בלם וחלוץ ולהמשיך בדיוק באותה הגישה זה לא מה שיביא לנו את הישועה.

מאכזב, מתסכל, מייאש, מה לא. נראה לי שלא היה ספק לאף אחד מי הקבוצה האיכותית יותר מבין השתיים. לא יכולתי לסכם את זה יותר טוב מגאבי: “אין תירוצים, הפסדנו בגלל טעויות מטומטמות שלנו. כולם ראו שהיינו הקבוצה הטובה יותר, אם כבר אנחנו הדחנו את עצמנו. בסוף מה שקובע זה כדור ברשת.”

אין, אין לנו מזל בליגת האלופות. זה מרגיש כאילו ביזבזנו את כל המזל והתחת על הנס של אנדרס מול צ’לסי למשך עשורים קדימה, ומאז בארסה חייבת להיות קבוצה פשוט מושלמת כדי לזכות בגביע (ולא, נס ה6-1 מבחינתי לא נס אלא אנקדוטה חביבה כי שלב לאחר מכן הודחנו…).

וכן, לא משנה כמה נגיד שהליגה היא הלחם והחמאה ושהיא מדד יותר טוב לעוצמה, הנתונים היבשים מצביעים על 0 גביעי אירופה ב11 העונות האחרונות לעומת כנראה 6 אליפויות. קשה לערער על כך שהצ’מפיונס הוא הגביע הקשה והמאתגר יותר שממשיך להיות הקוף על הגב שלנו.

אסיים בכך שנמאס כבר להגיד את זה כל עונה אבל אני רוצה להאמין שדור השחקנים הנוכחי הכל כך רעב ומוכשר הזה יצליח להביא את הגביע ולשבור את הקללה הזו. רק מקווה שזה עדיין יהיה תחת פליק ושלא יימאס לו מלהמשיך לנסות. ויסקה בארסה, תמיד.

9 לייקים