זה הגיוני. אפילו פנדל רגיל. סיטואציה כזאת שווה פנדל הרבה יותר מיד אקראית בקצה הרחבה.
אני גם לא מבין למה הקבוצה רשאית לבחור את הבועט. זה יהיה הוגן יותר אם רק השחקן המוכשל יוכל לבעוט (ככה שהעונש על מניעת מצב וודאי לכיבוש שער של מנדי יהיה פרופורציוני לזה של אמבפה)