מצטער, לא אדום בחיים.
אפילו לא עבירה.
מביך
מביך
מביך
עבירה כן, אדום גם אני חושב שזה לא אדום.
אבל היי, איך ברסה שדדה את צ׳לסי לפני 2000 שנה…מתקזז. אז מה שמודחים שנתיים ברציפות על טעויות שופטים.
אם אין עבירה על אולמו ופנדל אז זה לא עבירה.
אין פה על מה לדבר. לא יכול להיות שאולמו הפנדל לא נשרק ועל זה כן.
על מה לא נבדל??? על היד של אריק? חשבתי שהיד לא נחשבת.
די נו זו כבר בדיחה.
לא ראיתי את המקרה של אולמו, פתחתי את המשחק בדקה ה 70.
במקרה של סורלות יש דריכה על הרגל מאחורה.
בסביבות איזה דקה היה המקרה של אולמו?
זה כמעט כאילו השיפוט ניסה כאן להיצמד לתסריט ידוע וקבוע מראש(*) - של אדום לבלם של ברצלונה במשחק נוקאאוט בצ’מפיונס מול אתלטיקו מעיקה ופתטית שאיכשהו בכל זאת תצליח להעפיל הלאה - גם כשכל קשר בין זה למציאות מקרי בהחלט. אדום מביך, לחלוטין.
(*)ממש כאילו מדובר בסרט מארוול-דיסני של השנים האחרונות - תסריט יבשושי, שחוק וחרוש לעייפה, ידוע מראש ושכבר יצא מכל החורים - ובכל זאת נצמדים אליו.
אני לא חושב שראוי לכנות אותם כך מחוץ לפורום הבלאוגרנה. אתלטי העיפה את בארסה מהגביע, ועכשיו מהצ’מפיונס. זה לא צירוף מקרים, הם אנטי בארסה - תמיד מצליחים לייצר להם נזק, הלוואי עלינו.
היום היו בדרך הבטוחה לקבל 3-0 והצליחו לתת את ה2-1 ולצאת מזה. עמדו מול קבוצה עם אנרגיות משוגעות (שאלוהים יודע איך הם רצים ככה אחרי שרצו כמו חולרות בעשרה שחקנים לפני כמה ימים).
אנחנו יודעים שבצ’מפיונס הקבוצה שביתרון “סובלת" יותר ונוטה לשמור על הקיים. גם פאריז התקשתה מול ליברפול, ריאל מדריד כמעט בכל גומלין אחרי הבסה עמדה על סף הפסד, וכמובן הרפרטואר של בארסה בחצאי הגמר הידועים.
I mean, זרקנו אותם העונה משני מפעלים. זה לא סתם ![]()
קבל את המתנה באהבה.
תודה על המחמאה ![]()
אגב, לא מצאתי מקור שמטיל ספק באדום הזה. גם המונדו דפורטיבו הקטלוני כותב שהאדום ברור.
ברור שזה אדום ברור. הגיע לטעמי גם אדום לגאבי.
אבל הם בכו שבוע שלם על נגיעת יד ואתמול על הדשא. זה פשוט בDNA.
מאוסים.
שמע, בעיניי לחזור עם יתרון של 2-0, למשחק ביתי, אחרי שכבר החלטת (משום מה) לזרוק את הליגה, ולמרות שבנית קבוצה עם סגל טופ לכל דבר ועניין, ולהיראות כמו שאתלטיקו נראתה הערב - זה מביך.
זה דבר אחד ‘לסבול’ 10-20 דקות בפתיחה, ואח”כ לחזור ולפתח בהדרגה את המשחק הרגיל שלך. אבל אתלטיקו לא ניסתה בכלל להשתלט על מרכז המגרש או על קצב המשחק, אלא רק לעצבן, להכניס קטנות, ולגנוב מתפרצות. בעצם, האמת שזה דווקא כן המשחק הרגיל שלה. ולכן היא מביכה.
וכן, גם כשאנחנו חוזרים הביתה עם יתרון מבטיח מהמשחק הראשון, ונראים ככה - זה מביך.
ועל כך נתונה לכם תודתי העמוקה והכנה.
וכבר כתבתי אצלנו בפורום על הכעס שלי על פלורנטינו, שבגללו אני צריך להיות יותר “גאה” השנה באתלטיקו מאשר בקבוצה שלי.
אבל זה לא רק אנחנו וזה לא רק בארסה. זה קרה לפריז, ליברפול ולמי לא. אחרי כמה וכמה תסכולים מריאל מדריד השלמתי עם זה שיש פה אפקט פסיכולוגי מאוד מאוד חזק.
ואגב, מה כבר אפשר לעשות מול לחץ כזה מטורף שלא פוסק? לעקוץ במתפרצות.
נראה לי כמו dogso מארץ הדוגסואים. קונדה לא היה מונע את ה 1 על 1.
מה שכן, אם מארטין מקבל צהוב על כך שנחת על הקרסול של היריב אחרי הרחקת הכדור, גם מוסו היה צריך לקבל צהוב על כך שנחת על הראש של היריב אחרי ההרחקה. אני לא מבין מה ההבדל.
הדחיפה עם שתי ידיים בגב זה חצי פנדל. באירופה לא שורקים הרבה עבירות כאלה, הם נותנים להרביץ, לבעוט ברגליים בקטנה, למשוך בחולצה ולדחוף כדי שהמשחק לא ייעצר. גם השופט היום התנהג ככה. זה מעצבן ברמות, כי ככה נגרים משתווים לשחקנים טכניים שבשבילם אנשים באים לראות כדורגל. אבל אני רואה את זה כל הזמן.
בבארסה דרשו גם נגיעת היד בשער הפסול, לא בדיוק הבנתי מה הם רצו. נגיעת יד הייתה, אבל קרוב לגוף.
אני אישית מצדיק את האדום, מצדיק את פסילת השער, אבל הייתי נותן פנדל לבארסה על הפגיעה של מוסו בפרמין.
ברגע שהשופט קבע שאולמו זה לא פנדל אז זה לא עבירה.
אני שבוע שעבר לא התלוננתי על השופט. אפילו חשבתי שהאדום מוצדק. פה אני חושב שהשופט טעה.
אז דחיפה עם יד אחת זה אדום ישיר? לא הבנתי למה דחיפה קטנה עם יד אחת זה אדום ישיר ודחיפה עם שתי ידיים זה לא פנדל.
השופט פשוט הביא למשחק לרוץ במחירים מאוד ״גבוהים״. מאוד מוזר לי ששחקני אתלטיקו לא קיבלו צהוב אחד. הם ביצעו 15 עבירות (שנשרקו) ולא קיבלו צהוב. זה פשוט מרגיש כאילו השופט נתן אישור לשחק חזק, לדחוף, להרביץ, העיקר שהמשחק ירוץ. וזה בסדר אגב, אין לי בעיה עם זה, אני פשוט לא מבין למה נותנים את האישור לצד אחד.
זה הגיוני. אפילו פנדל רגיל. סיטואציה כזאת שווה פנדל הרבה יותר מיד אקראית בקצה הרחבה.
אני גם לא מבין למה הקבוצה רשאית לבחור את הבועט. זה יהיה הוגן יותר אם רק השחקן המוכשל יוכל לבעוט (ככה שהעונש על מניעת מצב וודאי לכיבוש שער של מנדי יהיה פרופורציוני לזה של אמבפה)
אני לגמרי בסדר עם פנדל רגיל וזה גם היה רעיון המקורי שלי עד שקפץ לי הפנדל האמריקאי, שגם יוסיף עיניין וגם אולי ידמה בצורה טובה יותר את המצב שנמנע. בכללי אין לי בעיה להחליף פנדלים בפנדלים אמריקאים כי זה משאיר פחות מקום למזל, לפחות בהכרעה אחרי הארכה.
אם אני כבר פה אני אגיד שהדבר העיקרי שלא אהבתי אתמול שלקח לטורפה בדיוק שניה וחצי של הסתכלות במסך להחליט שזה אדום. סורלות השתלט על הכדור באלחסון לעבר קונדה, הייתי מצפה שלפחות יבחן את המקרה הזה בצומת לב הנדרשת.

