מחזור 2 באלופות :: מובכים 1-2 בבית מול שריף

אדן הזאר לוהט. מקווה שבדקה 60 לא נראה אותו יוצא אם עדיין נהיה בפיגור. ויניסיוס ממשיך במגמת הירידה ואנצ’לוטי צריך להראות לו ספסל קצת, שינוח.

חבל. דקות טובות מאוד עם המון החמצות. ריאל צריכה להמשיך בהרכב הזה ובמידת הצורך לוותר על אחד משלישיית הקישור לטובת רודריגו.

שריף הילד הדרוזי העיף לנו את הסכך…

ויניסיוס היה צריך לקבל מנוחה כבר מול ויאריאל. כמעט כל הפעולות שלו לא נכונות וזה נובע מעייפות. אי אפשר לשחק כל שלושה ימים בלי שזה יתיש אותך מנטאלית. במיוחד מישהו שלא רגיל לשחק כ"כ הרבה. אנצ’לוטי חייב להבין את החשיבות של מנוחה לשחקנים כדי לשמור עליהם חדים.

היו לנו כמה התקפות יפות אבל לא מסוגלים לבעוט כדור למסגרת. שריף יכולה בקלות לעקוץ במתפרצת אם היא רק תנסה. היו רחוקים סנטימטרים מלהוביל 2-0.

האוהדים דוחפים את הקבוצה ולא שורקים בוז שזה יפה. נראה כמה זמן זה יחזיק. סך הכל הקבוצה תוקפת ומשחק סביר. הבעיה היא יותר בסיומת מאשר באיכות המשחק שלנו. איך אנחנו אוהבים לסבך לעצמנו את החיים.

רק לי זה מרגיש שכל עונה יש שוער תורן שמחליט לתפוס את היום של החיים שלו דווקא מול ריאל מדריד? כמות החמצות מזעזעת שלנו היום. אני רוצה לראות מיוביץ׳ יותר. מבחינתי שיחמיץ ויחמיץ, אבל אני רוצה אותו חי ובועט.

ללא קשר לתוצאה אי אפשר להמשיך להתעלם מהקלות שאנחנו סופגים פעם אחר פעם.
כתבתי בסוף העונה שעברה שנאצ׳ו ומיליטאו הם לא שחקנים להוביל את ההגנה. דויד אלאבה זה טוב ויפה, אבל הוא לבדו זה לא מספיק ולא, הבעיות שלנו בהגנה לא יפתרו עם מנדי.

חרא בלבן| כמובן שהבומבה הזו לחיבורים קצת כואבת אבל גם במצב של תיקו הייתי מקיא פה על המקלדת, מצטרף לרשימת הביזיונות יחד עם שחטאר דונייצק מאשתקד, ברוז’ וכן הלאה, אפשר לומר: החגיגה נגמרת. ככה הברנבאו מקבל אליו את הצ’מפיונס ליג בחזרה - בסטייל. אולי ננצח תשעה מעשרה משחקים כאלה עם הרבה איומים לשער כביכול אבל זה משחק שהרבה יותר מאפיין אותנו מאשר החמישיות והשישיות השקריות האלה. קבוצה שלא מסוגלת לתת גול. גם שחקנו את בנזמה וגם הפסדנו לקבוצה חלשה מאוד. לא מספיק לי עשר דקות של אינטנסיביות בטווח של 35-45.

ידעתי שנחטוף בצד השני כשאנצ’לוטי חשב שזה פלייסטיישן. לא היה צריך להכניס בכוח את קרוס כי התוצאה לא איפשרה זאת. לא היה צריך להוציא את הזאר כי הוא היה בסדר והלוואי והמצבים שנפלו לוויניסיוס היו מגיעים אליו דווקא. גם הכניסה של יוביץ’ הייתה מיותרת.
ויניסיוס פתח את העונה מדהים אבל למה הוא הפך לשחקן שאסור לגעת בו? שיסלח לי עם כל הכבוד לפנדל שהוא סחט והוא היה פעיל - הוא כמעט גרם לי לזרוק משהו על הטלוויזיה, איזה מתסכל הוא, יאללה. כל פעם בעט בצורה כל כך מרושלת והצליח לפגוע בשחקן הגנה ואחר כך מחייך ומתנצל. די אני לא יכול אני לוקח חופש קצת.

אפשר לעשות כזה גם על יוביץ’ או שיש הגבלה על כמות?

בסוף גוש הבשר האדיש הזה עוד 9 שנים יהיה החלוץ הכי חם באירופה…

לייק 1

ההתקפה של ריאל תשאיר אותה בחיים העונה, ההגנה שלה תפיל אותה.

גורל העונה של ריאל תיקבע על פי מה יתייצב שם קודם

להפסיד בבית לשריף הילד הדרוזי זה השיא. מביך.

אף אחד לא מסוגל לתת גול.

אנצ’לוטי הימר על כל הקופה ב1-1 שלא לצורך. היה מקום לחילופים אבל אי אפשר לשחק באמצע רק עם קרוס ומודריץ’.

שנה רביעית ברציפות שמושפלים בבית בשלב הבתים. שומרי מסורת.

לייק 1

נקסט. משחק טוב שלנו, הצלחנו ללחוץ באופן כמעט הרמטי על קבוצת הדייגים הזאת ויצרנו מספיק מצבים בשביל 3-4 שערים בטוחים. להם נכנס גול מחצי התקפה ועוד פוקס מארץ הפוקסים, קורה. ננצח אותם בחוץ ונסיים במקום הראשון.

  • ויניסיוס יכל לסיים עם שלושער. הוא אכן שחקן טוב יותר השנה, אבל הסיומת אותה סיומת. אפס ציפייה יש לי כשהוא עם הכדור ברחבה.
  • החילוף המשוגע של אנצ’לוטי קצת הוריד לנו את הקצב, ואלא אם הזאר התעייף, הוא לא היה צריך לצאת - בטח שלא עבור יוביץ’.
  • מי עוד ינוסה בתור מגן שמאלי לפני שאלאבה יואיל בטובו לעבור שמאלה?
2 לייקים

זה לא משחק לבוא בטענות להגנה.
עוד יש סיכוי קלוש כלשהו שחזרה של מנדי וקרבחאל יעזרו להגנה.
מה בדיוק יעזור להתקפה הזאת? משחקים נגד מאיורקה.

קבוצה שלא מנצלת מצבים לא תנצח.
31 בעיטות לשער וגול אחד מפנדל זו בושה.

היתה התקפה שהכדור הגיע ליוביץ’ בתיבת החמש, ובמקום לבעוט בנגיעה אחת הוא ויתר על הכדור לוויניסיוס ועוד בא אליו בטענות, בכנות רציתי לזרוק נעל על המסך. הבחור חסר ביטחון לחלוטין, אחרת איך אפשר להסביר דבר כזה?

זה ההסבר, הוא מפחד מהכדור ומהצל של עצמו. מקבל כדור ומדדה איתו לכיוון אקראי

תאכלס חוסר מזל. כמובן שהיו נקודות תורפה אבל כמות הנחמצות לא נתפסת. זה יכול היה להסתיים בלפחות חמישייה שלנו.

ויניסיוס השתפר השנה. אבל כמו שנכתב מעלי הסיומת אותה סיומת. גם בגולים שהוא כבש ניתן היה לראות זאת.
הסכנות שהוא מסוגל לייצר ליריבותיו מדהימה. אם היה מסוגל לנצל טוב יותר את פעולותיו היינו קבוצה טובה בהרבה.
אני עדיין אופטימי לגביו. לא יכול להיות ששחקן עם כ"כ איכויות כמו שלו מתקשה באחת הפעולות הבסיסיות ביותר בכדורגל. אני באמת חושב שהיא אפילו לא ברמה של הליגה שלנו בארץ.

לא נורא, הכל טוב, אינטר ושחטאר בצרות יותר גדולות.
לפעמים ננצח משחקים משני מצבים ולפעמים נפסיד משחקים משני משחקים ליריבה.
זה הכדורגל, זה למה אנחנו אוהבים אותו והערב מדינה שלימה תרגיש גם היא את זה.

ליוביץ’ רעדו הביצים, ואי אפשר להאשים אותו בכך אחרי שהוא משחק פעם ראשונה מאז הבר מצווה ועוד במצב כזה.

קמאווינגה עם משחק טוב, ויני הרגיע אותי עם חצי שני סביר אחרי חצי ראשון גרוע. הוא עדיין רחוק מלהיות יציב עדיין לדעתי.

ניהול המשחק של אנצ’לוטי מזעזע. אני מאלו שהגנו עליו פה אבל במשחקים האחרונים אני מבין יותר טוב את הטענות של החברים כאן. דווקא כשהקבוצה לוחצת להחליף חצי קבוצה ולשנות את כל הדינמיקה? הזאר משחק טוב סופסוף, למה להחליף אותו דווקא? למה יש 6 שחקנים בתוך הרחבה והפסיקו לשחק כדורגל מסודר, אחרי שדווקא זה עבד והגענו לאינסוף מצבים?

עם זאת מהדקה ה30 עד ה80 היה משחק בסדר גמור. רק היה חסר כדור ברשת.

שאפו לשריף. משחק של פעם בהיסטוריה עבורם, הם את זלהם עשו בכל מקרה.

לייק 1

לא לנצח קבוצה כמו שריף בליגת האלופות ולא משנה בבית או בחוץ זה פשוט ביזיון.
אפשר לנסות להסתכל על חצי הכוס המלאה, רק שהפעם אין, זה פשוט האמאמא של הבזיונות.
החילוף הזה או החילוף ההוא, המגן או החלוץ, כולם שיחקו חרא אם הפסדנו לקבוצה כזאת.

הבעיה עם תוצאות מביכות כאלה שזה עלול לגרום לאמבפה והולאנד מחשבות שניות אם בכלל לבוא לפה.
הקבוצה הזאת צריכה סקוררים ומגנים. איך הגענו למצב שואלוורדה וקמאבינגה משחקים בתור מגנים…

קרוס לא שיחק מאז היורו. לזרוק אותו למשחק כזה במצב של תיקו, אחרי שהתאמן עם הקבוצה 3-4 ימים בלבד זה לא רציני.

ביחס לזה שהוא אחד השחקנים הכי מיובשים בהיסטוריה הוא דווקא נותן עבודה לא רעה. כמעט בכל משחק שהוא עולה מהספסל הוא מוריד איזה כדור מסוכן, אין לו מזל ו\או בטחון בכלל אבל אני לא יכול להאשים אותו. חבל שלא נותנים לו הרכב במשחקים כמו היום, מעבר למנוחה לבנזמה טיפה למתן את ההתרסקות בשווי שלו ואולי להרוויח חלוץ שני-ראשון מאז מוראטה.

זה מצחיק אבל לשניהם יש סט יכולות שלגמרי מתאים למגן. עם וואלורדה לא כ"כ הולך אבל קמאבינגה נתן דקות טובות, זה לא הרעיון הכי גרוע בעולם להריץ אותם טיפה שם שיהיו זמינים כplan c.

כאוהד בארסה הייתי גאה מאוד לראות את הקבוצה שלי בועטת 31 פעמים לשער - גם אם מפסידה. יש ימים שלא נכנס אבל אם אתה מטווח בקביעות את שער היריבה מתישהו הסטטיסטיקה תתיישר.

כנראה הסטנדרטים של אוהדי בארסה חזרו רוורס 20 שנה…

3 לייקים

ההפסד הזה לא דומה להפסדים לשחטאר עונה שעברה,נגד שחטאר זה היה נראה כאילו הם ריאל מדריד ואנחנו הפועל חדרה,הם פשוט פירקו אותנו בכדורגל מעולה וגרמו לנו להיראות כמו קבוצה קטנה,אתמול שריף בעטה 3 פעמים למסגרת,כבשה 2 והייתה צריכה שאלוהים יתחפש לשוער שלה כדי לצאת עם נקודות,חוסר מזל נטו.

ועדיין אנחנו חייבים עוד שני סקוררים לפחות בהרכב.

3 לייקים

ביזיון ותוצאה מביכה במיוחד אין מה לומר, אבל ריאל לא שיחקו רע. שריף הבקיעו 2 גולים מ-2 מצבים, אין לי טענות להגנה. הלוואי וכל משחק יגיעו נגדנו רק ל-2 מצבים.
בהתקפה עשינו הכל טוב הכדור פשוט לא נכנס, לא הייתה שאננות, מהמחצית השנייה התנפלנו עליהם ובסוף כלום לא נכנס. לא נעים לא נורא.

הדבר החיובי הוא שההפסד הזה מגיע בצ’מפיונס ולא בליגה שבה חבל לאבד גובה בגלל הפסד כזה.

3 לייקים