הפרמיירליג 2017/18

טוב, דיון על סיטי יש אבל על הפרמיירליג לא. מתבקש.

הסתיים המחזור ה11 בליגה האנגלית. בראשה כמובן נמצאת הקבוצה המדוברת של העונה - הלא היא מנצ’סטר סיטי בניצוחו של פפ גווארדיואלה.
סיטי נמצאת במקום הראשון בטבלה עם 31 נק’ לאחר 11 מחזורים, עשרה נצחונות ותוצאת תיקו, ללא הפסדים כמובן. אחריה ניצבות עם 23 נק’ יונייטד וטוטנהאם. פער גדול יחסית.

בקיצור, כאן יהיה הדיון הרשמי של הפרמיירליג. אני אשתדל לקחת אותו על עצמי שכן אין לנו נציגות אנגלית נכבדת כרגע. אשמח לשיתוף פעולה מצד אלו שכן מתעניינים וצופים בליגה הזו.

לייק 1

אני חושב שיש פה כבר נציגות מספקת לת’רד. בנוסף לכמה אנגלופילים מובהקים יש גם נספחים מהלה ליגה ככה שזה בסדר :sunglasses:

לענייננו, אתמול היו שני משחקים מצוינים - סיטי ניצחה דיי בקלות את ארסנל המפורקת והדבר שהכי מעניין אותי כרגע הוא איפה אלכסיס סאנצ’ס יסיים בסופו של דבר. כמו שכבר ציינתי בדיון על הסיטי - על העוצמות ההתקפיות שלה חבל לדבר, אבל במשחק הזה נחשף נתח קטן מהחולשה ההגנתית שלה עם ההרכב הזה. אני חושב שעוד נדבר על זה רבות בשלבים יותר מאוחרים של העונה.

לגבי צ’לסי - יונייטד - בניגוד לתחזיות שלי ושל אוריה היה משחק לא רע בכלל עם קצב טוב ובהתחלה אפילו Box to Box למורת רוחו של מוריניו. צ’לסי קיבלה את קאנטה בחזרה ונראתה שוב כמו קבוצה מאוזנת. עדיין לא הספדתי אותם לגמרי - הם אמנם פחות טובים מהסיטי אבל אני לא רואה קבוצה יותר מאוזנת מהם באנגליה פרט לתכולים. מאחל למוראטה להמשיך לתפור את הליגה.
יונייטד קבוצה שמאוד קשה לנצח - אני מניח שמוריניו והאוהדים מאוד מתגעגעים לפוגבה שאמור להוסיף את הברק שכ"כ חסר שם.

אני חושב שהבעיה האמיתית של היונייטד היא מוריניו עצמו. לא פוגבה ולא נעליים. אני כאחד שרואה משחקי פרמיירליג באופן קבוע יחסית, וראיתי כמות נכבדת מהמשחקים הגדולים העונה פשוט החלטתי לוותר על צ’לסי - יונייטד כי תיארתי לעצמי שיהיה משחק משעמם.
הגישה הפחדנית של מוריניו, עם הסגל הזה, היא משהו שלא מתקבל על הדעת. אני גם גולש בפורום אחר עם פעילות אנגלית אדירה ואף אחד מאוהדי יונייטד לא יכול לסבול אותו.

לא מבין איך מאמן ששופך כ’'כ הרבה כסף על שחקנים התקפיים בקיץ עולה בגישה כזו פחדנית, כמו שנניח עלה למשחק באנפילד. ליברפול זו קבוצה שביום נתון יכולה לספוג שלישיות ורביעיות מקבוצות אמצע-תחתית בפרמיירליג ומוריניו בוחר לעלות במערך סופר הגנתי ולסרס את הקבוצצה שלו. פשוט צל של מה שהיה פעם, אני מניח שלריאל יש כמה מניות בצלקות באישיות שלו וקשר ישיר לאיך שהוא נראה עכשיו :slight_smile:

לגבי אלכסיס - סיטי הייתה מועמדת רצינית בקיץ לקלוט אותו וסיכוי סביר שיסיים שם, אני בהחלט חושב שיש לו מקום שם במקום סטרלינג וכסף הוא לא הבעיה. אבל אישית יש לי הרגשה שיסיים ביובה או משהו בסגנון. הוא כבר לא ילד ואמנם הוא בכושר די טוב, אבל לא יודע כמה פפ ירצה וצריך אותו לפרוייקט שלו.

לייק 1

אם בפפ עסקינן, מישהו יכול לשפוך אור מה הסיפור שלו עם יאיא טורה? לא מובן לי למה שחקן כמוהו, במעמד כזה, אחרי כל מה שנתן לסיטי, צריך למצוא את עצמו מחוץ לסגל של קבוצה לליגת האלופות (הוא לא רשום), וכמובן אחכ כל עניין ההתנצלות ? כאילו לפפ יש אובססיה על שחקנים שהתעמת איתם בעבר כמו זלאטן-הוא לא משחרר.

רשמית: ווסטהאם היא היורדת הראשונה לצ’מפיונשיפ.
דייויד מויס מונה למאמנה במקום ביליץ’.

המינוי הזה מוכיח לי כמה מנותקים מכדורגל שם. המאמן שברגע שעזב את ריאל סוסידאד, היא רק צומחת. ואם רוצים, הוא גם זה שחיסל תוך פחות מעונה את יונייטד של פרגוסון. אם מאמן כמו בניטס הסכים לאמן בצ’מפיונשיפ, גם מויס היה יכול לשקם את הקריירה שלו שם. כנראה שזו הדרך שלו.

שמעתי בפודקאסט של דסקל שיש איזה דיבור על סימאונה לאברטון.
לא יודע עד כמה הדברים מבוססים, אבל אומרים שהבעלים האיראני של אברטון מוכן לשפוך סכומי כסף יפים כדי שסימאונה ינחת שם.

מה דעתכם? יקרה, לא יקרה? אם יקרה… יצליח?

לא, לא יקרה. הוא בעצמו רומז שהוא רוצה רק לאינטר אחרי אתלטיקו.

דרך אגב, אני גם מאוד מקווה שזה לא יקרה. הוא מאמן הרבה יותר טוב מלהתבזבז אצל אברטון.

אחת התגובות הסקפטיות של אוהדי אברטון: זו טעות דפוס סך הכל. זה לא simeone, אלא someone.

5 לייקים

ג’ק וילשר, בחגיגות הזכייה בגביע ב-2015, שואל את אוהדי ארסנל מה הם חושבים על טוטנהאם. ‘shit’, נשמעת התשובה. ומה חושבים על ‘shit’, שואל הפצוע האנגלי? ‘טוטנהאם’, כמובן.

אחרי שלראשונה מזה 22 שנה אוהדי התותחנים לא חגגו את סיינט טוטרינגהאם דיי, היום בו מבטיחה ארסנל את מיקומה בטבלה מעל יריבתה הצפון-לונדונית, שתי הקבוצות יפגשו באמיריות במשחק הפתיחה של המחזור.

ארסנל מגיעה מהמקום השישי בו סיימה את העונה הקודמת, כשהתרנגולים ממשיכים להלהיב מהמקום השלישי. התותחנים לא הצליחו לנצח בדרבי ב-5 המשחקים האחרונים, כששני משחקי הבית האחרונים הסתיימו בתיקו.

לא משנה היכולת, המשחק הזה מבטיח אווירה מעולה ושני שערים לפחות. עם הארי קיין ולקאזט שנמצאים בכושר מצוין, אפשר לקוות גם ליותר.

3 לייקים

בשעה טובה נגמרה (שוב) פגרת הנבחרות ולפנינו המחזור ה-12 בפרמיירליג.
באור הזרקורים כמובן נקבל את הדרבי הלונדוני כשעושה רושם שלראשונה מזה שנים, טוטנהאם מגיעה למשחק כפייבוריטית.

על פניו, נראה שאין לנו מירוץ אמיתי לאליפות העונה, כשסיטי בהנהגתו של פפ בפער ניכר מהמתחרות וסביר להניח שאת הקרב האמיתי נראה על שלושת המקומות הנותרים ברביעייה שמובילה לצ’מפיונס.

ארסנל-טוטנהאם, שבת, 14:30, אמירייטס

בורנמות’-האדרספילד, שבת, 17:00, ויטאליטי
ברנלי-סוונסי, שבת, 17:00, טרף מור
קריסטל פאלאס-אברטון, שבת, 17:00, סלהרסט פארק
לסטר-מנצ’סטר סיטי, שבת, 17:00, קינג פאוור סטאדיום
ליברפול-סאות’המפטון, שבת, 17:00, אנפילד
ווסט ברומיץ’-צ’לסי, שבת, 17:00, הות’ורנס

מנצ’סטר יונייטד-ניוקאסל, שבת, 19:30, אולד טראפורד

ווטפורד-ווסטהאם, ראשון, 18:00, ויקארג’ רואד

ברייטון-סטוק, שני, 22:00, אמקס

מפאת קוצר זמן לצערי, לא עשיתי סיקור נרחב מדי. אשתדל במחזור הבא להשקיע קצת יותר, מקווה שתסלחו לי. אם למישהו יש עוד משהו שהוא רוצה לתרום יותר מאשמח.
שיהיה לנו מחזור שמח ומרובה בשערים!

לייק 1

יהיה גם צ’אט בזמן המשחק. בואו לחפור!

תגייס לנו עוד אנגלופילים נירו

לייק 1

בנתיים בצלסי המשבר בין לואיז וקונטה נמשך… המרוויח העיקרי אנדרס כריסטנסן הצעיר והמבטיח.

לא קונה את דלה עלי. לא יעזור. לא תופס ממנו.
עם כל הכבוד לזה שהוא כובש אני חושב שהוא נתון לחסדי הקבוצה שלו הרבה יותר ממה שעשו ממנו באמת. הוא לא טכני בעליל, די טיפש והמון מהמסירות שלו פשוט נוראיות. לא יודע מה מוצאים בו, אני אף פעם לא מצאתי בו משהו מיוחד, למרות הצמד שכבש נגדנו.

ובינתיים אלברו מוראטה מעורב ב12 שערים ב11 משחקים האחרונים, 8 שערים ו4 בישולים. איפה בנזמה? מפנה שטחים כנראה…

לייק 1

דוד לויס חבר של דייגו קוסטה. איך שצ’לסי נופלת עם המאמנים. גמד במקום גמד.

קונטה היום עלה בהרכב הגנתי עם דרינקווטר במקום ססק אבל צלסי הצליחה לעמוד יפה מול ליברפול חסרת הברק עד הרגע בו בקאיוקו איבד את הראש וחילק מתנה. החילופים של קונטה היו מדויקים אבל די באיחור אבל סהכ אפשר להיות מרוצים ממינולה והתוצאה. עכשיו יש רצף משחקים שצריך להחזיר אותנו למקום השני ואני מקווה שנעשה את העבודה מול אתלטיקו והפנים לאחת מהגרלות השמינית הטובות שהיו.

https://twitter.com/twitter/statuses/934734826195714048

וויליאן מאשר שהתכוון לבעוט, למקרה שדאגת…

לא מכיר את האופי של וויליאן אבל בד״כ הצהרות כאלה כדאי לקחת בערבון מוגבל.
מאוד ייתכן שהוא רצה לתת קרוס ושיצא מה שיצא הוא מספר שהוא התכווין לבעוט ויוצא גאון.

לא כתבתי שאני מאמין לו :slight_smile:

הוא יכול לאשר מה שהוא רוצה הוא חיפש את מוראטה ויצא גדול בעזרת מיניולה. שער שעשה צדק עם התוצאה