פציעות והשעיות 2019-20

אומטיטי הצליח לשרוד 90 דקות. ואז נפצע שוב.
https://twitter.com/barcacentre/status/1186629371127390208

אני לא מבין למה אתה כל כך קשה איתו,
יש בקבוצה תקן של ורמאלן שהתפנה. אומטיטי פשוט היה הראשון למלא אותו. (אם אני זוכר נכון, קודם לכן התקן היה על שם מוטה… אבל זה היה ממש מזמן ואני לא זוכר טוב…).

מעניין אם זה בהשפעת ארדה ודוגלאס שהוא נעשה כזה אוכל חינם.
לא מבין איך שחקן מוותר על המקצוענות שלו. לאן הוא חושב שזה יוביל אותו (אם הוא בכלל חושב על זה)?..

יוסי (יוסי או יוסף :slight_smile: ) תסלח לי, אני לא קשה איתו ויותר אין לי שום טענות אליו. בשלב הזה מי שאשם זה אותה הנהלה שמאפשרת לו את זה. הבדיחה על חשבוננו.

Bruised knee נשמע כמו פציעה קלה ביותר שלא קשורה לפציעה הקודמת. קיבל מכה, כואב, לא שווה סיכון מול סלאביה פראג.

הוא קיבל מכה בברך, אותה ברך שהוא מסרב בתוקף לעבור בה ניתוח. המועדון מסרב לומר את מצבו המדויק. מוציא הודעה לקונית שאומרת שקצב ההחלמה שלו תלוי בהתואששות.

בשלב הזה , צריך להיות נאיבי בצורה מדהימה כדי לחשוב שהוא עדיין שחקן כדורגל מקצועני.

לייק 1

שואל באמת - איך אתה יודע? ושאלת המשך: אם הוא חוזר בשבוע הבא אתה תחזור לאכול את הכובע?

זה באמת קצת מדאיג לאור ההיסטוריה של הברך אבל לא חייבים לנסות להיות הכי צודקים בעולם + נביאים כל הזמן. את עמדתך הכללית על אומטיטי אני מקבל. נשמע שמנוחה מול סלביה פראג זה צעד נכון מאד אחרי מכה בברך חבולה שמתאוששת מפציעה, וזה לא עד כדי כך חריג שלא יודעים את חומרת הפציעה ומשך ההחלמה בסמוך אליה.

אני באמת שואל אם אתה רציני או לא. יחזור שבוע הבא, ישחק עוד כמה שבועות וכנראה יפצע שוב כמה שבועות אחרי. זה לא הנחה מופרכת.

בנתיים הוא עבר את השיא של ורמאלן אבל אני סתם בפאניקה.

הצוות הרפואי בברצלונה אומר לו מזמן שהוא צריך לעבור את הניתוח אבל הוא מסרב. במקום זה הלך למכשפה שתכשף אותו . לא מכיר הוקוס פוקוס שמעלים צורך בניתוח . אני מצטער עדיין לא שמעתי על זה. (אם הוקוס פוקוס קיים אני מניח שמאות ספורטאים אחרים בעולם היו מתים לנסות את זה)

דרך אגב, אני עושה עוול לבלגי, הבלגי היה תוצאה של גנים רעים, אבל מבחינה מקצוענית הוא ניסה ככל יכולתו להשאר כשיר ובריא. הצרפתי המפונק, אין לו בעיה של גנים, הוא פשוט לא רוצה לעשות ניתוח ולא עושה את מה שדרוש ממנו.
בעיני אומטיטי יותר גרוע מורמאלן.

לייק 1

אורי, דמיין אותה סיטואציה על בייל. תאר לך שנגלה שהוא פציע כי סירב לעבור ניתוח.
מבחינתך ספרת לבייל פעמים שהוא נפצע באזורים הלא פציעים שלו? מבחינתי גם משחקים שהחמיץ בגלל שפעת רק מוסיפים על גב הגמל שנשבר מזמן.
אומטיטי לא רצה להעביר את הקיץ על מיטת הטיפולים וויתר על ניתוח, ניתוח שהיה נותן לברסה בלם כשיר נוסף. כרגע אין לה את זה. המזל של ברסה זה שמכת הפציעות של הגנת ריאל פסחה עליהם.
2 פציעות בהגנה והם פותחים עם ילד מברסה ב’ או מסיטים קשר (ובמצב כזה בקישור ישחק וידאל ולא בוסקטס). תספור את המשחקים שנאצ’ו שיחק אצלנו כבלם, בגלל המקצוענות של אומטיטי זה הולך להיות ילד מברסה ב’.

2 לייקים

אתה טועה אם אתה חושב שאני מאשים בנקודה הזו את אומטיטי. בשלב הזה. הוא כבר חסר תקנה. אני מאשים את המועדון שעומד חסר אונים מולו.

אחרי הפציעה שלו בפראג, סרג׳י רוברטו חזר להתאמן עם הקבוצה.
אומטיטי לא מתאמן עם הקבוצה, הצרפתי התאמן בצד עם הפיזיותרפיסטים.

אני עם משה. אומטיטי מהפוטנציאל להיות טופ 5 בלמים בעולם הפך לגרוטאה שאסור להתקרב אלייה. ספורטאי הוא לא.

3 לייקים

לא ראקיטיץ’, לא דמבלה, לא אלנייה ואפילו לא רוברטו. הראשון שאם הייתי יכול, הייתי לוחץ על “שחרר שחקן” כמו בפיפא - זה אומטיטי.

אאוץ!!
לרוץ לשחרר את דמבלה, אלניה ורוברטו?
יש לך סיבות טובות?
מחליפים ברמה במקומם?

היחיד מבניהם שהייתי רוצה לשלוח להשאלה זה את אלניה. אבל בהנתן שראקיטיץ׳ עוזב, וגם וידאל אני לא חושב שימשוך יותר מהעונה הזו (גג עוד עונה אחת אחרי כן), אז צריך מחליפים לחוליית הקישור.
אני מקווה שרוברטו ואלניה לא הולכים לשום מקום (למעט אלניה להשאלה בינואר - הלוואי).

ומה יש לך מדמבלה?
אני חושב שזה יותר בעיה של מאמן מאשר בעיה של שחקן.
נכון, הוא צעיר ופוחז, ובדיוק בגלל זה מאמן עם כריזמה יכול ליישר אותו. כי הוא צעיר ועדיין אפשר לעצב אותו.

(וכמובן, מסכים לגבי אומטיטי וראקיטיץ׳, זה ברור.)

לא הבנת - הכוונה היא שהרבה לפני שמות אחרים שמועלים פה, ובמקומות אחרים, ככאלו שכדאי להיפטר מהם, אומטיטי צריך להיות הראשון ברשימה.

אבל אם כן ניכנס לזה לרגע - ברור שהכל בהינתן מחליפים.
למרות שאת רוברטו הייתי מוכר גם בלי זה.

לייק 1

רוברטו היה הגיבור שלי עוד לפני ה- 6:1 (בתמונת הפרופיל שלי). בעיקר מאחד הקלאסיקואים שבהם הוא פרץ יפה קדימה וסיפק בישול מצויין שעזר לנו לנצח בזמן בעייתי (אם אני זוכר נכון) מבחינת מצבת השחקנים שהיו בסגל באותו משחק. הוא גם מבשל לא מעט לסוארז…

אבל אני מסכים שהוא לא מספיק טוב לאונסה.
לשמחתי, עם ארתור ודה-יונג, הוא גם לא צריך השנה להיות חלק מהאונסה.
לא יודע איך לאכול אותו…
היו לו כמה הברקות מצויינות במהלך השנים האחרונות, אבל זה לא עקבי בכלל. למעשה, מה שיותר עקבי אצלו זו הבינוניות :confused:

לייק 1

בדיוק!
מבחינתי רוברטו מופיע ליד הערך “בינוני” במילון. ככזה - אין לו מקום, מבחינתי, גם לא בסגל.

יותר מזה - עם דה יונג, ארתור, בוסקטס וסמדו, הוא עדיין מצא דרך להשתחל להרכב כמה פעמים העונה. אולי ואלוורדה מפחד מקורל. לגמרי הגיוני.

אי אפשר להחזיק בקבוצה 24 כוכבים. צריך גם כמה בינוניים שמשחקים כדי לתת מנוחה לכוכבים. במיחד שווה להחזיק אחד כזה אם הוא יכול להיות מחליף בכמה עמדות, ובשאר הזמן יושב בשקט על הספסל. וגם לא זולל משכורת.
הרבה יותר בעיתי להחזיק כוכב שאתה בונה עליו, והוא כל הזמן פצוע או לא בכושר.

4 לייקים

סרג’י רוברטו הוא שחקן סגל מעולה. עם זאת, יש בבעיה בברצלונה של 5 השנים האחרונות, והיא שמאמנים מאוהבים בכל השחקנים הבינוניים האלה ונותנים להם לשחק על פני שחקנים אחרים טובים יותר.

לייק 1

מסתבר שדמבלה שוב נפצע מהרוח. לדעתי גם המועדון כרגיל שיקר והסיבה שהוא לא הצטרף למשחק נגד לבנטה זה פציעה ולא סיבה מקצועית.

https://twitter.com/barcacentre/status/1191421322749980672

שיצטרף לאומטיטי.

אלבה חודש בחוץ.

לייק 1

בתגובה לסיטואציה, פירפו יורד שורה ביציע.

7 לייקים