ליגת האלופות 2023/2024 עונת הבתים האחרונה

טוב, מי רוצה לפגוש את סיטי ברבע/חצי/ גמר?
לא כולם ביחד.

אני !
אבל בגמר

שוב הכדורגל הספרדי “המת” עם הכי הרבה נציגות בשלבים המאוחרים של הצ’מפיונס.

בא לי להיות חייל של צ’ולו. איזה מלך.

לייק 1

איזה כיף של משחק. אני גרופי של מלחמה על המגרש. לא אכפת לי להפסיד אם נלחמים. והיום נלחמנו כמו גברים וכבונוס עברנו את היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל.

המטרופוליטאנו סוף סוף מזכיר את האווירה של הקלדרון באלופות. משחקים כאלה בונים את המיתוס.

במשחק הראשון שרדנו בקושי מחצית שנייה נוראית והיום התחלנו מצוין עם לחץ והמון לב. אבל אינטר לא פראיירית ומיד הרגיעה אותנו.
אחרי השער שלהם לא ידעתי איך נצא מזה, אבל פאבאר החליט לתת לנו מתנה ואם המחצית הראשונה הייתה נמשכת עוד 5 דקות היינו עולים ליתרון. הם קרסו לחלוטין.

המחצית השנייה הייתה אחת הכי טובות שאני זוכר מאתלטי: לחץ אדיר, שליטה אבסולוטית, כדורגל כיפי (במונחים שלנו) ורק חוסר מזל מנע מאיתנו להבקיע לפחות שניים.

משחקים כאלה הם מה שהופך את ליגת האלופות לטורניר כל כך מרגש. כשקבוצת החוץ הגרועה בעולם מעיפה את אלופה איטליה הבאה.

ומילה על צ’ולו: לבן אדם יש את הכריזמה של הסנדק. מרגש לראות אותו שולט בקהל ואיך השחקנים שלנו נלחמים בשבילו.

איזה כיף לקבל זריקת טסטוסטרון פעם ב.

11 לייקים

יש לך שיער כחול ואתה רוצה לספר לנו משהו?

חחח טל, לא קראת את סיכום המחקר שפרסמתי בת’רד הדל"פ?

אני תוהה בקול אם אתלטיקו לא עשתה לנו טובה לבעוט את הנאד הנפוח שעשו מאינטר השנה. ממש כל שחקן שם שחקן וורלד קלאס שהייתי מחליף בסיטי/ריאל/ארסנל/ליברפול/באיירן.

כולה קבוצה שתפסה תחת על הליגה האיטלקית החלשה. ניפחו אותו לרמה של סיטי… C’mon man. ארסנל, ריאל, באיירן, סיטי וליברפול מנצחות אותה ב85% מהפעמים.

עברה בית ממקום שני, בית לא עם אריות היבשת - סוסידאד, זלצבורג ובנפיקה. יחס שערים חיובי 8:5.

הליגה האיטלקית השנה ממש חלשה, הדומיננטיות הזו מעידה על יובה ונאפולי שחוות עונה רעה, ומילאן שעדיין מחפשת את עצמה מאז שעזב זלאטן… בעצם, מאז נסטה הגדול.

9 לייקים

תמונות מרגשות מערב בלתי נשכח. המטרופוליטאנו סוף סוף מרגיש כמו בית.

.

מה היינו שווים בלעדיך? :blue_heart: :white_heart: :blue_heart:

בקלות הבן אדם המרגש בעולם.

3 לייקים

אחרי המשחק הראשון במילאן רק אני רביע וסימאונה האמננו שאתלטיקו עוברת את אינטר, אף פעם לא לפסול את אתלטיקו לפני משחק הבית שלהם !
ברבע רק לא סיטי ודרבי מבחינתי.

חבל שפספסתי את המשחק, לא מרגיש טוב ונרדמתי מוקדם, מבין שהיה חתיכת משחק.

2 לייקים

כל הכבוד לאתלטיקו מדריד על הניצחון הדרמטי ויחד עם הכרעה נוספת בפנדלים בין ארסנל לפורטו קיבלנו פיניש חזק לשמינית הגמר. אתלטיקו גם סבלה מספיק בפנדלים לראייה גמר האונדסימה של ריאל מדריד ב-2016. אם זו הייתה הקבוצה של 2016 באמת הייתי אומר שמה-זה בשבילה למחוק פיגור, היא עשתה את זה נגד ברצלונה הגדולה וגם נגד באיירן מינכן. כעת באמת הפופתעתי. אבל חייבים גם מילת גנאי לאינטר שגם במשחק הראשון לא עשתה הרבה, רוב הזמן בגומלין הייתה בטוחה בעצמה והאטה את הקצב וכדומה ובסוף אחלה אותה…בפנדלים. למעט ההתקפה המדהימה של ה-0:1 כשהכדור זז ממש מהר עם חילופי מקומות ודי מארקו הבקיע - לא ראיתי ממנה כמעט כלום. לא לאוטרו מרטינס, לא טוראם, לא מחיטיריאן וגם דומפרייס היה מסורבל. בעונה כזו מדהימה שלה כשהאליפות בכיס והיא לא סופגת כמעט אף פעם - היא לא הצליחה מול אתלטיקו שאמנם חזקה מאוד במטרופולטיאנו אבל אלבארו מוראטה הגיע בכושר ירוד וגם אנטואן גריזמן מעט פצוע. בשנה שעברה אינטר הגיעה עד לגמר והתקווה הייתה שתייצר איזה רצף של עונות טובות באירופה וזה לא קרה - מה גם שהיא סיימה בשלב הבתים במקום השני.

לייק 1

לפני המשחק עשית מאינטר ברזיל 70, חשבתי שלפחות אחרי המשחק תרגע עם ההגזמות, ואז אני קורא את זה :exploding_head:

כרגיל, כיף לנפח קבוצה שנותנת עונה סבירה+ מעבר לכל פרופורציה, עד שמגיעה קבוצה ספרדית ושמה אותה בפרופורציה.

כמה שהלה ליגה אנדרייטד זה לא יאומן.

10 לייקים

בארסה מדריד אתלטי
סיטי ארסנל
באיירן דורטמונד
פריז

אחלה של שמות לרבע
ליברפול במקום דורטמונד וזה אולי ה-8 הכי אטרקטיביות (עד כדי אנקדוטת אלונסו)

פשע של אופא נגד האנושות שמשחקי רבע גמר אלופות הם במקביל
(גם שמינית לא ראוי שיהיה במקביל אבל רבע זה כבר חרפה)

4 לייקים

כמו המדור שהיה פעם בבלייזר, החוקים -

  • אם באיירן מקום ראשון בגרמניה ועם ממוצע של מעל שני שערים למשחק בליגה - היא אוטומטית מועמדת ללכת עד הסוף והיא כמובן הteam to beat עד שיוכח אחרת.

  • אם איכשהו קבוצה אחרת מוליכה את הליגה הגרמנית (דורטמונד, לברקוזן) היא כמובן מועמדת לגיטימית לזכיה בליגת האלופות.

  • אם קבוצה איטלקית שהיא לא יובה מוליכה את הטבלה - הקבוצה הטובה בעולם, או לפחות באותה שורה איתה. אם זו כן יובה - אוטומטית מועמדת לגיטימית לזכיה, לא משנה מה.

  • אם קבוצה ספרדית בונה כנראה את הקבוצה הטובה בהיסטוריה - היא לא הוכיחה כלום עד שהשחקן הכי טוב שלה מוכיח שהוא מתפקד בלילה קר בסטוק (על אף שפרפר את כל האימפריות הבריטיות בכל מפגש כאילו היו ילדים ג’).

  • אם קבוצה ספרדית לוקחת אלופות 3 פעמים ברצף - הכל מזל (ויש בזה משהו, אבל איפה המזל של כל האימפריות מאיטליה, גרמניה ואנגליה? נשמע שהן יכולות לנצל את המזל הרבה יותר בקלות).

  • קבוצה ספרדית שולטת בליגה האירופית במשך עשור, רחמנא ליצלן? זה כי האנגליות לא מייחסות לזה חשיבות, עולות בהרכבים משניים ושומרות כוחות לליגה.

20 לייקים

ושכחת רק שאם באיזה עונה נתונה יש 3 אנגליות ברבע גמר אז זה כמובן מראה שמדובר בעולם אחר משאר הליגות.

מנסה לחשוב אם בארסה שבעונה מחרידה הייתה עוברת קבוצה בינונית כמו פורטו בפנדלים מה היו התגובות לעומת ארסנל שמוליכה את הפריימרליג ועוברת את אותה פורטו בצורה כזאת.

16 לייקים


Score 90 עם הסיכויים שלהם למפגשי רבע הגמר.

ארסנל באיירן זה מפגש בין קבוצה מאומנת לקבוצה מוכשרת. לארסנל אין את הכישרון של באיירן אבל באיירן חסרת כיוון, שחקני מפתח רק חוזרים מפציעות ולאורך כל העונה היא בנויה על הסיומת של קיין והברקות של מוסיאלה, וכשהאחרון לא סיפק את הסחורה, ובהיעדרם של קומאן סאנה וגנאברי, באיירן גם איבדה גובה.
מפגש שאי אפשר לדעת לאן הוא ילך. למרות שההתקפה של ארסנל היא מכונה משומנת וההגנה של באיירן מצחיקה, אני הולך עם באיירן, אני חושב שהם קצת השתחררו לאחרונה. לארסנל יש גם מאבקי ליגה שיקשו עליה.

אתלטיקו דורטמונד, אני הולך עם אתלטיקו ובסיכויים גבוהים. לא ראיתי הרבה את דורטמונד השנה אבל מהמעט שכן ראיתי, הם לא אותה קביצה של העונה שעברה. הקבוצה של סימאונה אמנם לא כישרונית במיוחד אבל כקבוצה הם מקשה אחת שמכסה על כל החיסרונות בצורה מושלמת.

סיטי ריאל, קל מאוד להגיד פה סיטי בגלל חצי הגמר בעונה שחלפה. אני מסכים עם הסיכויים שכתובים למעלה. אם ההתמודדות הייתה משוחקת 10 פעמים, ב-3 ריאל הייתה כנראה עוברת. אני חושב שהרבה יכול להשתנות עד לפגש לפה או לפה. סיטי פייבוריטית ולדעתי תעבור.

ברצלונה פסז זה מפגש מאוד מעניין. ברצלונה חד משמעית קבוצה טובה יותר, כשפסז מצד שני עולה עליה מהבחינה האינדיווידואלית בכל עמדה במגרש למעט הקישור. אני חושב שברצלונה תבוא לשלוט בכדור ולתקוף, אבל פסז תהרוג אותה בהתקפות המעבר עם דמבלה, קולו מואני וכמובן אמבפה. ברצלונה מאוד מצליחה כשנותנים לה את השטחים, ומנגד מאוד מוגבלת כשמתאגרים אותה לשחק כדורגל שדורש יותר.
זה מפגש צמוד, שהיתרון בו הוא של פסז בגלל התקפות המעבר שידוע מראש שיהיו בעייתיות עבור ברצלונה. אני מהמר על פסז, לא בלב שלם.

5 לייקים

עם סגל מלא, לחלוטין, כולל גאבי, באלדה פרנקי ופדרי בכשירות מלאה, הייתי עדיין אומר שזה 60-40 לטובת פאריז. ברצלונה זו קבוצה מוגבלת מאוד בלי קש"א, בלי שחקן אגף שמאל נורמלי ועם חלוץ בן 200 שבקושי זז. גם בפורום ברצלונה הייתה אופטימיות מוזרה מחלק האנשים, אני לא רואה שום סנאריו בו בארסה עוברת.

לייק 1

בארסה קבוצה בינונית עם מאמן חלש. זה לא סותר, שפסז זה לא האימפריה שאתה מנסה להפוך אותם.

הייתי אומר 70 30 לטובתם.

זה בעיקר לחובת ברצלונה. ברצלונה במצב רגיל היתה פיבורטית ברורה מולם.

כתבתי בפורום אם פסז עוברים את ברצלונה. אני בעד ריאל… ריאל היא הקבוצה היחידה שאין עליה שום קללה במפעל הזה. שום נאחס לא עובד מולה. המפעל הזה רשום על שמה.

אני לא מסתיר, פסז=קטאר=חמאס אין קבוצה שאני שונא יותר מהם. פשוט אין.

לא מתווכח, אני לא חושב שפאריז קבוצה כל כך טובה, אבל הם קבוצה עם סגל מאוד חזק ואנחנו, כרגע, קבוצה לא טובה.

אתה מתאר את זה כאילו אנחנו אוססונה מול מנצסטר סיטי. זה לדעתי קיצוני. בעיקר מול הלוזריות הטיבעית של פסז.

70 30 ואם הייתי בחור אופטימי מטבעי 60 40 :slight_smile:

עם פרנקי כשיר הייתי מסכים ל 70-30. בלעדיו זה יותר כמו 80-20 לדעתי.

לייק 1