השלמה מהמחזור ה-21: הפסד בית שלישי ברצף, 1:0 לראיו ואיקאנו

סתם לפרוטוקול, לא היה נבדל המסירה לגאבי

RDT
יכול זאת אומרת יכול להעיף ולנסות אלטרנטיבות ומציאות. תסתכל על יובנטוס למשל בשנים האחרונות. אתה יכול להביא שחקנים בשנה האחרונה שלהם או חינם. גרימאלדו יכול להיות המגן שאנחנו צריכים, הייתי רוצה לתת צ’אנס אחרון לדסט ואלבס עונה שלמה בהינתן שיש לי גם אראוחו. בלם הבאת את כריסטינאסן.

לגבי החלק ההתקפי, גם פה ברצלונה צריכה לחשוב מחוץ לקופסה. יש לך שחקן בשם קלאודיניו מזניט, אף אחד לא מסתכל לכיוון שלו בכלל והוא מעולה לדעתי. אפשר לחפש מציאות סטייל אלכסיס סאנצ’ס, לא חייב ישר מישהו נוצץ. הוא בוודאות יעלה לך פחות מאנתוני למשל. אם תמכור מספיק שחקנים (דפאיי, ברית’וויט, לנגלה, מינגסה) ותיפטר מחוזים שמנים (אומטיטי, אלבה, רוברטו) יש לך כסף להביא אפילו 2 שחקנים לחלק ההתקפי ברמה גבוה.

לייק 1

לתת לדני ודסט את האגף לעוד עונה? אולי גם נשחק בלי שוער? דרוש חריש עמוק:

מינגסה, לנגלה, אומטיטי, דסט, רוברטו, אדאמה, לוק, דמבלה, ממפיס וברייטווייט מוצו עד תום. עם שחקנים כאלה לא בונים קבוצה רצינית. גם לא על הספסל.

חייבים מגן ימני ושמאלי חדשים, חייבים מחליף לבוסקטס, חייבים מחליף לפיקה וחייבים עושה משחק לקישור. החלק הקדמי הוא החלק הכי פחות חשוב לרכש בעיניי. אין קבוצה בלי יסודות והקו הקדמי הוא הפנטהאוז לא הבסיס.

לייק 1

השנה יש משחקים שנראה בהם שאנחנו כבר עושים את זה.

4 לייקים

קורא בבארסה מניה שצ’אבי חושב שהבעיה הייתה בהיעדר מוטיבציה. אז נחמד שהוא לוקח על עצמו את האחריות אבל רבאק זו לא האחריות הנכונה…

לייק 1

חוץ מהפעמים שאתה מזכיר את צ’לסי כמובן.

לייק 1

אני גם מזכיר את ה-1:6 ידידי, כבר סיפרתי לך על חבר מהעבודה בספורט1 שהגיע מחויך למשרד פעם עם חולצת ‘הרמונטדה’. אבל אני התכוונתי למשהו אחר. מוזמן לעבור באמת על פוסטים שלי בת’רדים של ריאל בדיוני המחזור, לכל המשחקים שלנו נגד הלבאנטות והאוססנות וכן הלאה ולהוכיח אותי על טעותי מתי האשמתי* את השופט בכישלון של הקבוצה שלי או ציינתי פנדל שהיה צריך להישרק, נגיעת יד, עוול שעשו לנו וכן הלאה. אבל הרווחת את הלייק שלך ממי שמסתבר קורא כל מילה ומילה שלי, עשית את שלך

אמש כתבתי כאן שתוספת הזמן הארוכה לא הייתה לרוחי, לא כתבתי שהשופטים של ברצלונה, זו תגובה לגיטימית, סופר-לגיטימית, גם אם בדיעבד טעיתי, גם אם חלק לא אהבו אותה, כנ"ל לגבי מילים כמו ‘פיקה וצ’אבי מקשקשים יותר מדי בתקשורת’. אני לא מיהרתי לרדת לפסים אישיים, לעולם, ולגבי דובי התנצלתי בפרטי. המשך יום טוב לכולם

לייק 1

יש פה הרבה אם. אם נצליח למכור הרבה שחקנים בסכומים יפים ואם יהיו שחקנים בסוף חוזה מספיק טובים ומתאימים לנו.

כרגע, אני חושש שכריסטיאנסן לא יהיה החיזוק שפיללנו לו במרכז ההגנה.

אחרי שנביא מגן ימני ואחרי שנביא ווינגר ברמה גבוהה ואחרי שנביא בלם ברמה גבוה אשמח להביא מגן ימני.

אם נצליח למכור הרבה שחקנים ואם יהיו שחקנים מתאימים בחינם ואם נוכל להרשות את השכר שלהם- זה כמובן יהיה מצוין

למען האמת אני לא מודע כמעט בכלל לקיום של לייקים בפורום הזה, ככה שלא אכפת לי מי עושה לייק ולאיזו הודעה.

מבחינתי להאשים את השופט כאחראי להפסד (לא קרה כאן), להתקרבן על השיפוט האוהד\אנטי (שייך לשני הצדדים), לנפח משום מקום סוגיית שיפוט לסדר היום (11 דקות תוספת זמן, לא 11 פנדלים) ולעקוץ את הקהל היריב (בתצוגות שיפוט מהעבר, ציטוטים שהתיישנו וריקוד על הדם) - זה אותו דבר ויש לזה אותו אפקט.

אבל אל תנסה, לא פה ולא בפורום האחר (שם אתה מרשה לעצמך להיות תקיף יותר מסיבה כלשהי), לשלוח עקיצות חופשי ולהיתמם במקביל ואחר כך לחפש מילה במילה בהודעות שלך למה אין סתירה ואתה בעצם לא מדבר על שופטים *חוץ מצ’לסי *ופריס *וסביליה *וראיו.

לפחות מהצד שלי אין פה ירידה לפסים אישיים, יש פה ביקורת שאני משתדל לכתוב בצורה רגועה, לא אכפת לי מה אחרים כותבים וכמה עקיצות שולחים לך בחזרה.

לפרוטוקול, אני בטוח שלזכות בארסה זוכרים היסטורית טעויות שיפוט שעם VAR הן לא היו קורות. לא ניכנס לזה שגם נגדה היו כאלה ולטובת ריאל היו כאלה.
אבל, אני מתייחס לשני הצדדים שטוענים לקיפוח בעידן VAR: כדי לטעון לקיפוח של הVAR צריך ללמוד קודם כל מה החוק של שיפוט המסך.

היו שערוריות יותר גדולות מאשר אותו משחק בפיחואן בעונה שעברה. בסך הכל השופט טעה, אבל גם צדק. לצערי כשאין שחור ולבן, הVAR הולך עם מה שהשופט פסק, גם אם צדק ב-5%. מדובר במערכת שנועדה לכסתח את השופט. אז בסך הכל, לפי החוק, הכל בסדר. לפי ההיגיון, החוק מפגר.

5 לייקים

אז אתה בטח לא שמת לב ללייק שקיבלת ממני :slight_smile:

אני גם רוצה להדגיש שהפורום שלנו באופן יחסי, לא באמת מקטר על שופטים בשנים האחרונות. אם אוהדי ריאל היו טיפה מתאפקים ולא מנסים לעקוץ אני מניח שהיינו פה דנים על מה שחשוב באמת וזה המשחק שהיה ולא על השופט.

כן אבל היה כאן שקט והיה דחוף לך להזכיר שאני הזכרתי את צ’לסי או את ה-1:6. אתה לא קורא את מה שאני כותב, לא טענתי שאתה ירדת לפסים אישיים. אני גם לא כיניתי מעולם את אוהדי ברצלונה, פה או בכלל - ככאלה שמתבכיינים על השיפוט או אמרתי שזו מהות הדיון שלכם בהפסד לראיו.
כתבתי שלדעתי לא היה מקום ל-11 דקות תוספת זמן, וזו דעה לגיטימית גם אם חלק לא אהבו אותה. כנ"ל שפחות אהבתי את הדברים של צ’אבי\אלבס\פיקה וההשחצנות שלהם, לדעתי בתקופה האחרונה. גם זו הודעה לגיטימית מאוד. זה לא אומר שזה מטריל, זה לא אומר שקיללתי או דיברתי בחוסר כבוד. ואם דור רומנו כתוב בטוטאל פוטבול מאז אוקטובר 17 או מתי שפתחו את הפורום, והוא דיבר ארבע פעמים על שופטים זה מעט, ואפילו חמש-שש אם תחפש ותתאמץ (דוגמא: ה-0:0 בקאמפ נואו ב-2019/20, שני פנדלים ברורים על ואראן שזכו להתעלמות, במשחק בפרופיל כזה, נגד יריבה כזו - הרגיז אותי), וזה לא שגרתי וטוב לי עם זה. ואם ריאל מדריד הייתה מפסידה 1:0 לאיזו לבאנטה ופנדל ברור לא היה נשרק נגדה - בכלל לא הייתי מתלונן על זה. כמו שאני לא מתלונן על בזבוזי הזמן למיניהם כי זה מה שקורה בליגה הזו כל הזמן.
תעזבו את הכותרת ‘אוהדי ריאל’ לא שאני לא גאה להיות, תתחילו להשתמש בשמות של כותבים כאן או כינויים. אני לא חושב כמו X ו-Y גם לא יסכים איתי. וגם אתה ידידי לא טלית שכולה תכלת. הפורום האחר לא ממש רלוונטי לכאן, יש בו הרבה חרא ואתה יודע את זה.

@mos56, וגם @Eyal, כל אחד שרוצה יותר ממוזמן לכתוב לי גם בפרטי מה כל כך עיצבן אותו או עבר על חוקי הפורום בעיניו.

אותי באופן אישי אתה לא מעצבן ועדיין לא ענית לי:

אם הוא היה מוסיף 30 דקות הייתי מאשר גם את זה…

אני אוהב מאוד את המגמה של להוסיף 10 ו-11 דקות וחושב שזה היה מוצדק מאוד. אני חושב שהנוהג היה שלא מוסיפים מספיק ובכך מעודדים קבוצות לבזבז זמן. אם יש שינוי ומתחילים להגדיל תוספות זמן זה מבורך.

3 לייקים

האמת שכל הסיפור התחיל מבדיחה שלי (שפחות הצליחה) על זה שאנחנו אף פעם לא מתלוננים על שיפוט, ומשם…
fetchimage

אני חייב להגיד שבאופן אישי מאז ימי מוריניו העליזים, אני קצת מאסתי מכל העיסוקים בשיפוט. אז, בצעירותי, ועם משב הרוח הייחודי שהביא איתו המיוחד, התפתתי קצת לחשוב שבאמת הכול נגדנו, ושהשריקות לא הוגנות באופן שיטתי לכיוון אחד.
מאז התבגרתי, ואני מבין כיום שכמו שנאמר פה לא אחת - השיפוט לרוב פשוט אחיד בגריעותו. כמובן שגם אני נהנה להוציא עצבים ולהצביע על הגריעות הכללית הזאת מידי פעם (שזה בהחלט מה שהיה גם פה בסוף המשחק), אבל אני משתדל להימנע מלהאשים את השיפוט בהפסדים - זה ברור לכולם כשזה קורה, וזה לא עוזר לאף-אחד להתבחבש בזה.

מאז נכנס גם ה-var, שהצליח לשפר ולהרע את המצב משמעותית בו-זמנית.
ואפרופו var - הוא תמיד מזכיר לי את הפוסט הזה:

13 לייקים

כתבתי את זה הרבה פעמים ואני יחזור על זה, שקולמבאיני כתב פה בהתחלה שזה נראה לו ששחקנים לא אכפת הוא צודק וזוהי הסיבה:

https://twitter.com/barcacentre/status/1519025468636385280

זה גם לא רק אלבה.

יש בקבוצה הזו שחקנים שיודעים שלא משנה היכולת שלהם או המצב הרפואי שלהם הם יפתחו בכל מצב.

לגבי התלונות לשופט בנוגע לפנדל על גאבי שלא נשרק.
אני התלוננתי שהיה פנדל. לדעתי דחיפה ברורה.
היום מונדו מפרסם שהיה אתמול סמינר של שופטים , והמקרה הזה הוצג, כמו עוד כמה שריקות בעיתיות מהמחזורים האחרונים , כמו היד של RDT נגד אתלטיקו.
במקרה של גאבי, לפי מונדו, הדעות היו חלוקות. חלק טענו שהשופט צדק, חלק תענו שהיה פנדל.
אלה שטענו שלא היה פנדל, אמרו שגאבי מינף דחיפה קלה לנפילה מוגזמת, ולכן לא מגיע לו פנדל.
זה גם ההסבר למה ואר לא התערב. כל עוד יש סיכוי שהשופט צודק, הם לא מתערבים.
אז לא נותר לי אלא לזכות את השופט במקרה הזה. לא רק הוא ואוהדי ריאל לא ראו שם פנדל, יש עוד אנשים.

2 לייקים

כן רק שאותם אוהדי ריאל ראו פנדל 200% על ואסקס במשחק מול יובנטוס בבית.

כמו שאמרתי בהתחלה, השופט בא לחנך, לא לשפוט. אם הוא חשב שגאבי הגזים בנפילה (בוא, מדובר בילד צנום בן 17 שבנאדם שתי מטר דוחף אותו מאחורה) ובגלל זה הוא לא שרק, הוא מתעלם מהאם היה מגע של פנדל או לא וחוטא למטרה שלו. הוא שרק עם דחיפות הרבה פחות גדולות מזה לפאול. זה פנדל, פשוט מאוד, והשופטים בספרד זה בדיחה.

2 לייקים

לא אכפת לי מה אוהדי ריאל חושבים על פנדל כלשהו . אכפת לי אם השופט גנב לנו נקודה מול ראיו או לא.
אני כמוך חושב שהיה פנדל. אבל מסתבר שיש לא רק שופט אחד ששפט על המגרש, אלא עוד הרבה שופטים אחרים שראו הילוכים חוזרים , והדעות שלהם חלוקות, גם אחרי דיון. אז המקרה הזה לא חד משמעי, לכן מבחינתי השופט זכאי מחמת הספק.

אין בתרד הזה אף אוהד ריאל שטען שלא היה פנדל על גאבי.

לא שאפשר להשוות בין 2 המצבים האלה אבל נזרום איתך, מה אתה מנסה לרמוז פה? שלא היה פנדל על לוקאס? שלא היה פנדל על גאבי? שאוהדי ריאל צבועים איכשהו? (להזכירך שוב, אין פה אף אוהד ריאל שטען שלא היה פנדל).

למען הסר ספק אני חושב שהיה פנדל על גאבי.

לא הבנתי, אתה חושב שלא היה פנדל על גאבי?

8 לייקים

אם זה מופנה אלי אתה גאון וצחקתי בקול :slight_smile: תודה.