
המודל העיסקי באנגליה מאפשר למועדונים התנהלות כמו של צעצועים של מיליארדרים. כמו מכוניות יוקרה, סוסים, גורדי שחקים ויאכתות.
יש כל כך הרבה הקלות של פייר פליי לעומת ספרד, שזה משפיע רק על כמות מצומצמת של מועדונים. פחות על סיטי, ארסנל, ליברפול ואחרים.
הליגה הזאת מפסידה מיליארד יורו בשנה. מיליארד!
מצד אחד, בתור אוהד של מועדון בליגה אחרת, זה מבאס ומכעיס.
מצד שני, אני מקבל המון שחקנים טובים במשחק אחד בתור צופה מהצד, ויש תחרותיות בניגוד לצרפת. אם בא לי לראות כדורגל מעבר לבארסה וריאל, סביר להניח שאבחר במשחק מהפרמיירליג.
אנדרסון עוד נחשב לאחד הקשרים הטובים בפרמיירליג עם סט כישורים שלם ועתיד ורוד וארוך.
זה המס שמשלמים על לרכוש שחקן אנגלי ממועדון אנגלי.
כשיש כל-כך הרבה הכנסות הטלויזיה, וזה מחולק בצורה יחסית שוויונית, ושלכל קבוצה יש בעלים עשיר, אז קשה מאוד לשכנע את הקטנות למכור את השחקנים הטובים שלהם במחירים ‘‘סבירים’’.