פרמייר ליג 25/26 :: Cook the Books

זה נכון.
הייתי מגדולי הצקצקנים על קומפאני כשהגיע לבאיירן, הייתי בטוח שזה יהיה כישלון אטומי וקומפאני האכיל אותי 100 כובעים.

בוא נראה

באיזה כובעים הוא כבר האכיל? בסה”כ באיירן העמידה קבוצה טובה מאוד בשנתיים האחרונות, כמו תמיד. לא ראיתי מהם משהו יוצא דופן. אני לא חושב שהוא עדיין הוכיח את עצמו לגמרי.

2 לייקים

צ’לסי של מארסקה היתה סבבה לגמרי
מאז שפוטר/התפטר (לא זוכר מה קרה שם) הם התחילו בירידה חדה

לייק 1

אני לא מתבייש לכתוב שחשבתי שקומפאני יהיה פלופ וטעיתי , אני אוכל את הכובע

אבל בוא לא נגזים פה. הוא עדיין לא עשה משהו שהוא יוצא דופן ולהתחיל להכתיר לו כתרים

התחלה מאוד טובה הוא נראה אם הוא גם יעלה מדרגה שנה הבאה

כמה בכלל ראית אותם באופן כללי, אם אפשר לשאול?
אפשר לטעון שזה לא בזכות קומפאני (זה כדורגל, תמיד אפשר למצוא דרך לא להחמיא למישהו אם ממש רוצים), אבל באיירן בשנתיים מאוד חיוביות, גם ביחס לעצמה.

סיטי פנו אליו כמאמן צ’לסי ואמרו שישמחו שיאמן אותם בשנה הבאה אם פפ עוזב
הוא עידכן את צ’לסי על הפנייה (כמחויב לפי החוזה שלו) - וכתוצאה מכך פוטר

קשה מאוד לחזות אם מארסקה יצליח או לא, ולהחליף את פפ זו משימה קשה לכל מאמן בעולם, בטח אחרי עשור, אבל מדובר באיש מקצוע מאוד מוערך במועדון לא מאתמול. בין השאר, היה עוזר המאמן בעונת הטרבל, העלה את לסטר ליגה, ולקח עם צ’לסי את המונדיאליטו VIP הראשון (ולצערנו לא האחרון). אני לא חושב שיש מינוי אחר שהיה עדיף עליו באופן מובהק, בהינתן שקלופ לא מעוניין בתפקיד.

לייק 1

נראה לי שמאז פפ כבר די נשברה המוסכמה שמאמן מצליח חייב להיות בעל רזומה.
הכל עניין של ידע והתאמה.

במקרה של מארסקה מדובר במישהו מתוך המערכת שהלך לבחון את עצמו כמאמן ראשי שעשה עבודה טובה עד מצוינת.
בשוק המאמנים הצעירים והמעניינים הוא כן מהמובילים והמתאימים לסיטי.
כמובן שלהחליף מאמן היסטורי זה תמיד עבודה כמעט בלתי אפשרית.

-לדעתי הפעם דווקא הציפיות ממנצ’סטר סיטי יהיו טיפה יותר נמוכות, הם לא יהיו ‘חייבים!!’ לקחת אליפות וזה יעזור להם. לא התרשמתי שתהליך חילופי המשמרות עבד כמו שצריך. ידברו על מנצ’סטר יונייטד דווקא וסיום העונה החזק, ידברו על ארסנל האלופה ואולי יש סיכוי קל עם דאבל היסטורי שכולל את ליגת האלופות?

-הלכתי לבדוק כדי לוודא שאני לא מפשל: המשבר של צ’לסי היה ארוך מאוד והחל כבר בדצמבר (30 בנובמבר אם נדייק). ניצחון אחד בתשעה משחקי ליגה. הם כבר כמה חודשים טובים לא משחקים כדורגל. גם מארסקה לא הצליח לעצור את הסחף. מאז ה-0:3 על ברצלונה הם פשוט לא..[שני משחקים מהרצף השלילי היו בלעדיו].
הפעם אני מטיל ספק ולא נחרץ: גם אצלו היה אוטובוס שחקנים לא? אינסוף החתמות וכאלה? או שיש לי כבר מישמש משנים עברו..

-האליפות כמעט תמיד בכיס של באיירן מינכן בבונדסליגה הפערים כל-כך גבוהים והארי קיין לעומת רוברט לבנדובסקי לדעתי זה שדרוג בהתחשב בגיל שלהם [כמובן שאחד עזב ב-2022 והשני הצטרף כעבור שנה]. לכן אני נוהג בזהירות כשאני שופט את קומפאני ואני יודע שזה גם לא פייר להתייחס רק לליגת האלופות. בעונה שעברה לעוף מול אינטר אחרי הפסד ביתי זו לא הצלחה.

זה היה מהיר: בחשבון הלינקדאין של ההולנדי כבר התפרסם שהוא מוכן לאתגר הבא: Chief product officer @ Calendly

(סליחה)

לייק 1

תנו לי להבין היה להם את צאבי אלונסו פנוי אז הם חיכו שהוא יסגור בצלסי ועכשיו נזכרו לפטר את סלוט?

הבנתי נכון?

4 לייקים

המהלך המאוחר הזה מעניין.

הדיווחים הנוכחיים מדברים על איראולה של בורנמות’ כמחליף.

לייק 1

ל-3 נציגות אנגליות בליגת האלופות בעונה הבאה יהיה מאמן ממחוז גיפוסקואה הקטן בקצה הצפון מזרחי של חבל הבאסקים.
גם מיקל ארטטה, גם אונאי אמרי, וגם איראולה.

6 לייקים

באמת מוזר ההתנהלות הזאת.
אולי לא רצו את אלונסו אחרי הכשלון שלו בריאל.
פיטורים מפתיעים.

אני חושב שקשה שלא לחשוב שאלונסו פשוט לא היה המועמד המועדף על הנהלת ליברפול, מסיבות שאני לחלוטין לא מבין. קשה לי להאמין שבנקודת הזמן רגע לפני שהוא חתם בצ’לסי, הוא לא גישש אצל ליברפול. וקשה לי להאמין שליברפול באותה נקודת זמן הייתה מרוצה מסלוט.

מצד שני, יש שמועות שההחלטה לפטר את סלוט הייתה של ההנהלה הבכירה בליברפול, בניגוד לעמדת המנהלים הישירים שלו (אדוארדס), שגם נמצאים כרגע על הגריל / יעזבו בסיום החוזה שלהם בקיץ הבא. אולי @titi_camara יידע להרחיב בנושא.

כל הפאשלה הזאת לא עושה לי טוב, הנחמה היחידה שהייתה לי מכל הסיפור הרע של אלונסו עם ריאל שהנה כרגע הוא מגיע לליברפול, יש פה פשאלה ענקית של ההנהלה וכל מי שמעורב.

הסיפור הכי אמין זה שאלונסו כן גישש וכן הוסבר לו שהוא מועמד אבל הוסבר לו גם בדיוק מה שכתבת, עדיין לא הייתה החלטה סופית לפטר את סלוט ורצו לחכות לסיום העונה ולהחליט ואז אלונסו קיבל את ההצעה מצ’לסי והוא לא רצה לקחת סיכון וחתם, ואז הגיע הציוץ של סלאח שקיבל לייק מהשחקנים המובילים ומשם היה כבר ברור שאין דרך חזרה, אבל הציוץ של סלאח הגיע כמה ימים אחרי שאלונסו כבר חתם בצ’לסי :sob:

3 לייקים

איזה ציוץ?

לייק 1

בפוסט יפה באינסטגרם עם כמה וכמה תמונות ובעיקר אמירת תודה, בלי רעש וצלצולים - ג’יימס מילנר הודיע על פרישה מכדורגל בגיל 40 וחצי עוד מעט. שיאן ההופעות של הפריימרליג להזכירכם - עם 658 משחקים (חלף על פני פרנק למפארד, ראיין גיגס וגארת’ בארי), ואחרי קריירה אדירה בת 22 שנה כולל גם קצת בנבחרת האנגלית. שישה מועדונים היו לו באנגליה, שחקן חשוב בכולם, אף פעם לא יצא החוצה. אהוב גם בליברפול וגם במנצ’סטר סיטי ובכל מקום.

-בין-לבין: ארנה סלוט פירסם מכתב פרידה מליברפול באתר הידוע “ליברפול-אקו”, הודה על תחושת המשפחתיות, דיבר על כך שהוא שמח שלפחות הקבוצה הצליחה להשיג את הכרטיס לליגת האלופות גםב עונה החלשה שלה. השחקנים הבכירים העלו פוסטים\סטורי פרידה ואחד משמעותי שעזב עכשיו לא ממש עשה את זה, מזכיר קצת..

כותבים את זה לכל שחקן שפרש אבל זה נכון - איזה מסע ענק היה לו - וואו. וגם בגיל ממש מבוגר הוא לא היה מתפרק פיזית. כמובן שזו לא הייתה אותה הזריזות ומספר הדקות צנח. חיבבתי אותו ממש. הוא באמת אהב ממש כדורגל.

עוד שחקן שנמצא במונדיאל סוגר תוך כדי מעבר יוקרתי מאוד.

סיטי, והליגה האנגלית, ממשיכות להתחרפן לגמרי עם סכומי הרכישה המופרכים האלו. ועוד על שחקנים שאפילו אמא שלהם לא תזהה אותם ברחוב.

הייתי רוצה לקוות שמתישהו זה יתפוצץ להן בפנים, אבל לא בטוח שלא הפוך.

לייק 1

מי זה השחקן הזה?