ליגת האלופות 25/26: פסז' אלופה פעם שנייה ברצף!

על המשחק בין אתלטיקו מדריד לברצלונה אני בטוח שדנים יפים מאוד בפורום של ברצלונה, בת’רד המשחק:

במשחק נוסף הערב: ליברפול מארחת את פריז סן ז’רמן, עם פיגור 2:0 על הראש מהמשחק הראשון, בתקווה ‘לנקום’ על ההדחה מהעונה החולפת ולהשאיר טעם ל-2025/26 לצד המאבק על המקום הרביעי באנגליה. נזכיר כי בשנה שעברה ליברפול הפסידה דווקא באנפילד בגומלין ויש לה עונה קשה. אומרים שמוחמד סלאח שלא פתח ב-11 במשחק בצרפת - יחזור להרכב. זה עשוי להיות משחקו האחרון בליברפול בליגת האלופות ובכלל במפעל היוקרתי. פ.ס.ז’ מצידה שכחה משלב הליגה הבינוני, כמו אשתקד, ניצחה פעמיים את צ’לסי, עשתה את העבודה נגד מונאקו והיא גם בהרכב החזק. אצל ליברפול ייעדר אליסון. הרכבים משוערים:


אני תוהה האם ליברפול יכולה לתת משחק אחרון טוב של השאריות של הקבוצה הגדולה ההיא. להכניס עניין בהתמודדות הזו, הקסם של אנפילד. בעיקר סלאח והעונה האיומה שלו. ניצח משחקים כאלה לא פעם בעבר, אולי התעלות אחרונה? ליברפול תצטרך פתיחה חזקה אמיתית, נניח שער מהיר שיכניס את פ.ס.ז’ ללחץ אחרת היא תוכל לחכות קצת מאחור ולטוס קדימה עם המגינים והיתר, חדות של שחקני ההתקפה שאין לה העונה וגם בלי טעויות בהגנה [האמת שהרגשתי קצת כאילו אני כותב על ריאל מדריד].