ליגת האלופות 25/26: פסז' אלופה פעם שנייה ברצף!

לא יודע כמה זה נכון. המבחן האמיתי של לואיס הנריקה היה ברומא. שם הוא הספיק להסתכסך עם טוטי וכבר התחילו להגיד שהוא מאמן בעייתי שמחפש לריב. הוא שיקם את עצמו בסלטה ויגו, אבל אם הוא לא היה אגדת מועדון הוא לא היה מגיע לברצלונה.

לייק 1

זה גם אומר שסלטה ורומא ניצחו את אל חלאיפי במאבק על לוצ’ו. לא נשמע אמין במיוחד.

גם יריקה בפנים של כל שאר המאמנים שהוא החתים במהלך ה 15 שנים האלה. מסתבר שהם היו רק פלאן ב’ בזמן שהבוס רדף אחרי הדבר האמיתי.

לייק 1

פריז סן ז’רמן - ארסנל

עונת הכדורגל 2025/26 תיחתם הערב סופית עם המשחק הכי גדול שיש - גמר ליגת האלופות באצטדיון פושקאש ארינה בין פריז סן ז’רמן לארסנל. לכדורגל הספרדי אין שום נציגה אבל בהחלט יש נציגות על הקווים - לואיס אנריקה מצד אחד מול מיקל ארטטה מצד שני. הכדורגל האנגלי מחפש דומיננטיות שספק אם הייתה לאחר שבארון הגביעים כבר התייצבו הקונפרנס-ליג והליגה האירופית. רק לפני קצת יותר משנה הקבוצות נפגשו, במעמד חצי הגמר, והצרפתים השיגו ניצחון כפול - 0:1 בחוץ ו-1:2 בבית.

אלופת אירופה הגאה, לדעת רבים גם הפייבוריטית - חולמת לשמור על התואר ולזכות בפעם השנייה ברציפות מה שעשתה עד היום רק ריאל מדריד. מנגד התותחנים שזכו באליפות אנגליה לראשונה מזה 22 שנה והורידו כבר קוף אחד כבד מהגב, ולא הפסידו העונה במפעל, מעבר לכך שמרו על שער נקי תשע פעמים וספגו רק ארבעה שערים - חולמים להביא את הגביע לראשונה! ו-20 שנה אחרי שהקבוצה הגדולה של תיירי הנרי לא הצליחה לעשות זאת.

ריקרדו קאליפיורי סיפק הצהרה יפה שאמר שהוא כבר שיחק בגמר ליגת האלופות - בפלייסטיישן [עשה חימום] ולא יכול לחכות לדבר האמיתי. בחוד התותחנים צפוי לפתוח ויקטור גיוקרס שתרם חמישה שערים העונה במפעל כולל אחד חשוב במיוחד נגד אתלטיקו מדריד בחוץ ובסה"כ חצה את רף 20 השערים. גם הקפטן מרטין אודגור ישחק אחרי עונה לא פשוטה עבורו. “אנחנו נרגשים וחייבים לחטוף את התואר מידי פ.ס.ז’. הזכייה בפריימרליג נתנה לנו צונאמי של תקווה לקראת הגמר הזה”, אמר המאמן מיקל ארטטה.

עוסמאן דמבלה החל את העונה מהוסס אבל הוריד חלודה וכבש לא פחות מחמישה שערים ברבעי ובחצאי הגמר ורחוק שער אחד מהשוואת השיא שלו במפעל, שיא שמחזיק בו חוויצ’ה קווארצחליה שכבש עשרה שערים. לפ.ס.ז’ יתרון ברור מבחינת דקות משחק ועומס כששחקני הפתח היו יכולים לקבל מנוחה לעתים תכופות העונה. לואיס אנריקה מחפש לזכות בגביע בפעם השלישית בקריירה ולהשוות בין היתר לזינדין זידאן ולפפ גווארדיולה. “הביטחון נובע משני דברים. אנחנו האלופים הנוכחיים והתגברנו על עונה עם דרישות עצומות”. אשרף חכימי שנפצע נגד באיירן מינכן כמובן זמין ויפתח.

שימו לב שמאז עונת 2014/15 הקבוצה שכבשה את השער הראשון תמיד זכתה בגביע, כך שאולי על אף האופי הרב שהפגינו הקבוצות עונה - לא כדאי לאף אחת מהן להיקלע לפיגור. הרכבים משוערים:

2 לייקים

מזכיר שגמר ליגת האלופות מתחיל ב-19:00 ולא ב-22:00 :grin:

לייק 1

פסז’ לא קיבלו את התזכיר.

2 לייקים

דקה 38, 222:45 במסירות לפסז’. פסיכי לגמרי.

מעניין כמה ארסנל תוכל להמשיך ככה.

באתי למשחק כשאני לגמרי בעד ארסנל, אבל וואו, זו קבוצה בלתי ניתנת לצפייה. אין אפילו ניסיון לבנות התקפה.

ארסנל מעולה בלא לשחק כדורגל. פסז לא מצליחה לשמור על קור רוח ולהצמד לתוכנית המשחק. אם לואיס אנריקה יצליח להרגיע את השחקנים שלו הם יכולים גם לתת להם רביעייה.

אני הייתי מכניס את ברקולה לשמאל ומוציא את אחד הקשרים וקורצחליה יותר לאמצע. אני חושב שקוורצחליה פחות קטלני על הקו מול הגנה עומדת כמו שיש במשחק כרגע.

בונקר מסריח מצד אחד, חוסר ראיונות וקבוצתיות בצד השני.
כאילו אני רואה ריאל - חטאפה.

אין יותר שקוף בשיפוט מוטה מאשר צהוב למגן הימני של ארסנל דקה 46 על בזבוז זמן.

דקה 50 וארסנל מעיפה כדורים סתם קדימה. לא חשבתי שארטטה זה בורדלאס עם תקציב.

חבל שלא התחיל עם זה קודם

לייק 1

שרק לסיום המחצית באמצע קרן.

יכל בקלות לשרוק לפנדל על נגיעת היד של סאקה כשניסה לטפל בכדור.
חבל שלא הראה כמה צהובים על ביזבוז זמן כבר במחצית הראשונה.

אם היה שורק בכבדות זה בדיחה.

רציתי לספר בדיחה על זה שהחלק האהוב על @Aragones בגמר הוא שהראו את יוקיץ’ ביציע, אבל המשחק הזה כל כך משעמם שזה החלק האהוב גם עליי.

6 לייקים

דווקא בסוף יש אקשן. אבל זה מדהים כמה ארסנל לא מסוגלת לשחק פתוח, ואיזה איכות יש לפריז.

יש לארסנל סיכוי לעקוץ, פשוט אסור להם לשחק פתוח. הבלמים שלהם גמורים לריצות ארוכות.

עד הפנדל המטומטם שארסנל עשתה היא הציגה משחק הגנה מדהים שנראה לי בסדר הגודל של מילאן ויובנטוס בגמר המשעמם איי פעם ב-2003. שוחטים אותה על האנטי כדורגל ובצדק אבל פ.ס.ז’ עד לדקה 60 לא עשתה שום דבר. מיותר לדבר על העומס השונה לחלוטין שהיה על שתי הקבוצות. “הכוכבים” של ארסנל נעו מפציעה למרתון עם הליגה, אצל פ.ס.ז’ אתם זוכרים כמה דקות יש לדמבלה בצרפת..בסוף לא מעט שחקנים טובים משני הצדדים כבר לא על המגרש.

אשרף חכימי לא עשה אף ספרינט כמו בדרך כלל וגג שהצליח לסדר זה עוד ועוד קרנות, נונו מנדש רק עם כדור רוחב אחד מסוכן והפעולה המוכרת שלו של להאיץ בשנייה. ראינו קצת מקווארצחליה וזהו וספרינט של ברקולה.

בוקאיו סאקה היחיד מארסנל לדעתי שמסוגל לייצר יש מאין אבל הוא הוחלף. אני כן רוצה לציין לטובה את מיקל ארטטה על הבחירה בקאי האברץ שהוא שחקן איטי שאני מאוד לא אוהב, אבל את הגול שלו הוא עשה ובקלאסה.

חשוב לי להגיד שגם כאחד שמסנגר על ארסנל [לפני 20 שנה הם שיחקו בעשרה שחקנים נגד ברצלונה, כמובן התגוננו אבל היו נהדרים והפסידו ונשארו עם המחמאות] אז כמובן שהחוסר יכולת שלהם להתקיף היא כמובן קצת מוגזמת וזה יעלה לה במשחק לדעתי.

אלוהים אדירים אני 99% מהמשחק בפלאפון.

ארטטה רשמית הפך להיות צ’ולו. אלופת הפרמייר ליג עם 71 שערים.

8 לייקים