אני רק טענתי שהמספרים האלה אומרים שארסנל שווה יותר מבעיטה אחת למסגרת ולבונקר של 120 דקות. המספרים מוכיחים שיש לה כלים התקפיים.
פריז, באיירן, ליברפול, סיטי.
תבדוק מי החזיק כל כך מעט בכדור, ומי מסר כל כך מעט.
צודק. מקווה שלא תהיה מאמן כדורגל.
נכון, זה לא קרה כי הם החזיקו 25 אחוז בכדור ומסרו איזה 150 מסירות מוצלחות. זה קרה כי ההתקפה שלהם שהיא השניה בטיבה בליגה, והכי טובה שהייתה בשלב הבתים, פשוט לא טובה. לא כי הם לא ניסו מתוך בחירה ופחדנות של מאמן.
בכל אופן יש נטיה לדיונים האלה לחזור על עצמם ואתה תחזור על אותם טענות כנראה, אז ניפגש בעונה הבאה.
גם לבית’‘ר יש כלים התקפיים. לא יודע עד כמה יש לכלים האלה משמעות כשאתה עומד למשחק מול פסז’.
אתה צודק שחוזרים על אותם טענות, אבל הטענות שלך מגיעות על בסיס מספרים ולא צפייה. טיפה בעייתי.
מי שעוקב אחרי ארסנל יודע שנתח משמעותי מהגדולים שלהם מגיע בכלל ממצבים נייחים.