וואוו איזה משחק עלוב,נגמרה העונה היום סופית.
תודה לפלורנטינו שהרס את העונה עם רכש עלוב והעדפה של השחקנים על פני דרך ומאמן שרצה לשנות סדרי עולם במועדון החולה הזה.
האוסן ומסטנטואונו אלה שתי נפילות היסטוריות,לא יודע אם יש להם מקום בליגת העל,120 מיליון יורו לפח.
כשאתה משחק עם גולר ומסביבו השחקנים מספיק טובים, אז אפשר לחיות עם זה. הוא יספק פה ושם הברקה ובשאר הזמן לא יתרום אבל הקבוצה מספיק טובה כדי להתמודד עם זה. כשאתה משחק עם גונסאלו גרסיה אז הוא אמנם לא שחקן גדול אבל הוא יודע לשים שערים זולים ומוסיף משהו אחר שאין לנו. לפעמים כשיש מכת פציעות צריך להשתמש גם בשחקני הנוער וזה דבר מבורך אפילו, גם אם מדובר בשחקן שאפשר לראות שהוא בינוני מקילומטרים כמו הפיתה הזה ששיחק היום, הוא יהיה למלם אבל אפשר לחיות עם זה. אפשר לשחק עם טרנט שהוא נטל טקטי, לשים לו בייביסיטר ולהחביא אותו באמצע המגרש, בתמורה ל2-3 כדורים יפים במשחק ואתה תוכל לחיות עם זה. אפשר לחיות עם טשואמני שברוב דקות המשחק הוא למלם אם שאר הקבוצה טובה.
אבל אם אתה משחק גם עם זה, גם עם השני וגם עם כל יתר הנספחים למיניהם, אתה הופך להיות קבוצת מרכז טבלה.
כבר כמה משחקים שאני לא מבזבז שעתיים על משחקים של הקבוצה הזאת. מתחיל בדיליי של חצי שעה-שעה שאוכל להריץ חלקים מתים. היום תוך כמה דקות כבר התיישרתי עם השידור החי.
האנשים בברנבאו שקמו והלכו בדקה ה85 מסמלים את המצב. לא נשאר כלום מריאל מדריד, כלום. לא כדורגל, לא מלחמה, לא תקווה לרמונדטה בדקות הסיום. ובעיקר בעיקר, לא מעניין. קבוצה שסופגת במחצית הראשונה ואתה מרגיש שהמשחק כבר גמור.
עשר הדקות האחרונות היו פשוט מרהיבות, וזה ממש לא הפעם הראשונה בשנתיים האחרונות. טמטום, אדישות, רפיסות הגוף והשכל. אפילו שחקן מושלם כמו קרראס מאבד את זה. האוסן מפחד מהצל של עצמו.
אם היה אפשר להוריד חטאפה ךיגה בהצבעה, גם אני הייתי מצביע בעד.
לא יודע למה שופטים מאפשרים את הדבר הזה, אבל מאפשרים משחק אחרי משחק, עונה אחרי עונה.
אם היו מוציאים צהוב על כל עבירה של צהוב, המשחק היה נגמר אחרי 30 דקות כי לחטאפה לא היו נשארים שחקנים.
זאת קבוצה הכי גועלית שראיתי מימיי, אבל המשחק הזה הוא משחק טיפוסי שלהם. מי שמופתע, שייזכר במשחק הקודם שלהם, והקודם קודם, וכו’.
למרות כל זה, תבואו בטענות לריאל. .משחק זוועה , שחקנים דבילים, חוסר רצון וחוסר יכולת.
אבל יש צד שני ושם הבעיה שלי, הבעיה היא שכמכט תמיד אין כדורגל והסיבה היא בעיקר ויניסיוס שמחייב את המאמן לעשות התאמנות ולעלות עם מערכים מוזרים, אלונסו ניסה לשחק כדורגל מודרני ודרש מויניסיוס מה שנדרש מכל שחקן כנף בכדורגל של היום ראינו איך זה נגמר.
גם בתקופות הכי טובות של ריאל עם ויניסיוס בהרכב זה לא היה הכדורגל שאני רוצה לראות, ויניסיוס הוא תא כוס התה שלי, רחוק מאוד מזה, הוא שחקן ענק אחד הטובים בעולם ואם ילך קשה להחליף אותו ולכן תמיד הייתי בעדו, אבל די, לי נשבר, שיגיע במקומו שחקן פחות טוב רק שנשחק כדורגל.