מחזור 26: עוד הפסד והפעם 1:0 בבית לחטאפה| הפער: 4 נק'

כן, אלונסו היה הבעיה. הקבוצה הזאת חולה.

כתם שחור משחור לפרז אחרי תקופה מפוארת.

לא היה אכפת לי שנהיה קבוצת מרכז טבלה העונה כל עוד יהיה פה תהליך בריא של בניה. חשבתי שזה יקרה העונה אבל נתנו לרעל לחלחל.

אין לי מושג מה אפשר לחלץ מהקבוצה הזאת העונה אבל פרז צריך להגיד יפה שלום, ולהביא מישהו עם רעיונות חדשים ועם המון סבלנות.

4 לייקים

עם כל זה שהקבוצה הזו מחורבנת ושפלורנטינו כבר איבד את זה מזמן, ארבלואה פשוט חיבל בה בשני משחקי הליגה האחרונים. לא רואה אותו מסיים את העונה בריאל.

לייק 1

בחיי אם זה מה שהוא אמר צריך להטיס אותו מפה.

פשוט חרפה.

3 לייקים

וואוו איזה משחק עלוב,נגמרה העונה היום סופית.
תודה לפלורנטינו שהרס את העונה עם רכש עלוב והעדפה של השחקנים על פני דרך ומאמן שרצה לשנות סדרי עולם במועדון החולה הזה.

האוסן ומסטנטואונו אלה שתי נפילות היסטוריות,לא יודע אם יש להם מקום בליגת העל,120 מיליון יורו לפח.

לא יודע מה יהיה פה בעונה הבאה אבל אני לא אופטימי.

כשאתה משחק עם גולר ומסביבו השחקנים מספיק טובים, אז אפשר לחיות עם זה. הוא יספק פה ושם הברקה ובשאר הזמן לא יתרום אבל הקבוצה מספיק טובה כדי להתמודד עם זה. כשאתה משחק עם גונסאלו גרסיה אז הוא אמנם לא שחקן גדול אבל הוא יודע לשים שערים זולים ומוסיף משהו אחר שאין לנו. לפעמים כשיש מכת פציעות צריך להשתמש גם בשחקני הנוער וזה דבר מבורך אפילו, גם אם מדובר בשחקן שאפשר לראות שהוא בינוני מקילומטרים כמו הפיתה הזה ששיחק היום, הוא יהיה למלם אבל אפשר לחיות עם זה. אפשר לשחק עם טרנט שהוא נטל טקטי, לשים לו בייביסיטר ולהחביא אותו באמצע המגרש, בתמורה ל2-3 כדורים יפים במשחק ואתה תוכל לחיות עם זה. אפשר לחיות עם טשואמני שברוב דקות המשחק הוא למלם אם שאר הקבוצה טובה.

אבל אם אתה משחק גם עם זה, גם עם השני וגם עם כל יתר הנספחים למיניהם, אתה הופך להיות קבוצת מרכז טבלה.

5 לייקים

זה לא מה שהוא אמר, זה בציניות מה שאני כמעט בטוח שהוא יגיד, הוא מאומן טוב על ססמאות וקלישאות.

אתה הופך להיות קבוצה למלם

אלו משבצות חופשיות בכרטיס בינגו.

לייק 1

כבר כמה משחקים שאני לא מבזבז שעתיים על משחקים של הקבוצה הזאת. מתחיל בדיליי של חצי שעה-שעה שאוכל להריץ חלקים מתים. היום תוך כמה דקות כבר התיישרתי עם השידור החי.

האנשים בברנבאו שקמו והלכו בדקה ה85 מסמלים את המצב. לא נשאר כלום מריאל מדריד, כלום. לא כדורגל, לא מלחמה, לא תקווה לרמונדטה בדקות הסיום. ובעיקר בעיקר, לא מעניין. קבוצה שסופגת במחצית הראשונה ואתה מרגיש שהמשחק כבר גמור.

עשר הדקות האחרונות היו פשוט מרהיבות, וזה ממש לא הפעם הראשונה בשנתיים האחרונות. טמטום, אדישות, רפיסות הגוף והשכל. אפילו שחקן מושלם כמו קרראס מאבד את זה. האוסן מפחד מהצל של עצמו.

לייק 1

אם היה אפשר להוריד חטאפה ךיגה בהצבעה, גם אני הייתי מצביע בעד.
לא יודע למה שופטים מאפשרים את הדבר הזה, אבל מאפשרים משחק אחרי משחק, עונה אחרי עונה.
אם היו מוציאים צהוב על כל עבירה של צהוב, המשחק היה נגמר אחרי 30 דקות כי לחטאפה לא היו נשארים שחקנים.
זאת קבוצה הכי גועלית שראיתי מימיי, אבל המשחק הזה הוא משחק טיפוסי שלהם. מי שמופתע, שייזכר במשחק הקודם שלהם, והקודם קודם, וכו’.

למרות כל זה, תבואו בטענות לריאל. .משחק זוועה , שחקנים דבילים, חוסר רצון וחוסר יכולת.

לייק 1

האמנתי שעם מאמן טוב ומודרני שזה אפשרי לשחק כדורגל נכון גם כשוויניסיוס על המגרש, אבל זה לא הצליח עם אלונסו ועכשיו חזרנו לחרא הזה.

לדעתי הראשון שאמור לעזוב כדי שנראה כדורגל אמיתי זה ויניסיוס, שחקן ענק אבל לא מתאים לכדורגל מהסוג שאני רוצה לראות.

6 לייקים

אם הטיפש הזה היה שם את המצב בהתחלה היינו מהללים אותו ואת פיטארץ על הלחץ והבישול,אבל אי אפשר לסמוך על השחקן שכונה הזה כבר,מיצינו.

65,000 צופים בברנבאו. לדעתי הכי מעט השנה. איזו קבוצה פח.

מישהו אגב הצליח להבין על מה חרבסטואונו קיבל אדום? מה הוא אמר לשופט?

מסוג הדברים שבאמת מפחידים בעל עסק כמו פלורנטינו

אני בא בטענות לריאל. קבוצה חסרת מוח, חסרת כישרון, בלי מנהיג ובלי אופי שמתאימה אולי למרכז טבלה.

זה לא קשור לעובדה שלליגה אמור להיות אכפת אם יש קבוצה אלימה שמאפשרים לה, ללא שום סיבה הגיונית, להמשיך להיות אלימה ולשחק כדורגל ציני.

לייק 1

כשאין כדורגל הכדור הולך ל-ויני ובהתאמה עולות פה הטענות בפורום שהוא הבעיה. דווקא לא ציפיתי ממך..

היה לו משחק חרא כמו כולם, אבל ממש לא היה הבעיה המרכזית

אולי קרא לו קוף.

מוזר שלא דאגו ללכת לבדוק במצלמות מה אמר…

לייק 1

אבל יש צד שני ושם הבעיה שלי, הבעיה היא שכמכט תמיד אין כדורגל והסיבה היא בעיקר ויניסיוס שמחייב את המאמן לעשות התאמנות ולעלות עם מערכים מוזרים, אלונסו ניסה לשחק כדורגל מודרני ודרש מויניסיוס מה שנדרש מכל שחקן כנף בכדורגל של היום ראינו איך זה נגמר.

גם בתקופות הכי טובות של ריאל עם ויניסיוס בהרכב זה לא היה הכדורגל שאני רוצה לראות, ויניסיוס הוא תא כוס התה שלי, רחוק מאוד מזה, הוא שחקן ענק אחד הטובים בעולם ואם ילך קשה להחליף אותו ולכן תמיד הייתי בעדו, אבל די, לי נשבר, שיגיע במקומו שחקן פחות טוב רק שנשחק כדורגל.

3 לייקים

בתכלס אין אפילו איך לתת ביקורת על משחק כזה גרוע. מאיפה אפילו מתחילים?

ויני עם החמצה מזעזעת שיכלה לשנות הכל, אבל ניחא, היה עוד זמן לתקן אז.

כל מה שקרה אח”כ היה פשוט נוראי. שיחקנו לידיים של חטאפה ונגררנו למשחק מבולגן ואלים. והשחקנים שלנו איבדו את הראש. כולם כולל כולם.

ארבלואה החליט ללכת עד הסוף עם המערך וההרכב שבחר, ואחר כך פשוט התחיל לעשות חילופים שנראו יותר כמו פאניקה מטקטיקה.

עכשיו רק נשאר לקוות שסיטי לא תיתן לנו שמינייה ולסיים עם העונה הבאמת עצובה הזאת כבר.