מחזור 27: תיקו 2 במסטאייה

אגב לא פלא שזה קורה לנו תחת חיל מנזנו, כל פעם שהוא שופט אותנו יש שערורייה כלשהי
אגב2 - בכדורסל זה נחשב
אגב3 גם שחקני ולנסיה לא האמינו למתנה שהם קיבלו, הבלם שלהם הכה את הרצפה בתסכול אחרי הכול, זה לא שהם הפסיקו לשחק

ואתם מבינים למה שופטים כאלה, שמאוהבים בתחת של עצמם, זה המחלה הכי גדולה שיכולה להיות לכדורגל?

כי במקום שנדבר על המשחק המטורף שראינו הערב, שכלל שערים, מהפכים, מאבקים, צהובים, גיבורים
נבלים, ובעצם מה לא - כל מה שכוווווולם מדברים עליו עכשיו (כולל אוהדים נייטרליים) - זה השיפוט.

11 לייקים

השופט הזה צריך להתייצב מחר מול מצלמה, להגיד שהוא חתיכת אפס ועשה טעות כי הוא החליט להתחכם ולשרוק במצב שבו חד משמעית, לא משנה מה, לא שורקים.
לאחר מכן הוא צריך להתפטר, כי שופט הגון הוא לא.

בפועל? ג׳וד יקבל השעיה ל3-5 משחקים והשופט האפס הזה יקבל גב מאיגוד השופטים והלה ליגה.

5 לייקים

הגאונים שם למעלה מתעסקים בהוספת צבעים לכרטיסים במקום להתעסק בנושא החוקתי הכי פרוץ אי פעם בכל תחום ספורט כלשהו: בזבוזי ותוספות זמן.

הרי אין מצב שמשחק כזה מקבל רק 7 דק׳ תוספת (אחרי רפורמת פוסט מונדיאל) ושלא מוסיפים יותר זמן לתוספת אחרי הבדיקת ואר. כי הרי איך שופט מחליט כמה תוספת לתת? ״לפי העין״ ולפי מה שבזין שלו. ״אה, היו מלא חילופים וכמה פציעות מממ 6 דק׳ נראה לי סבבה״. ״משחק זורם ושקט נראה לי 3 דק׳ יעשו את העבודה״. אין שום אחידות כי זה לא מוגדר בשום צורה. הטיפש בעיניו יעשה. איזה ענף פרמיטיבי בחיי.

6 לייקים

רואים בהילוך החוזר את הבלם של ולנסיה מתעצבן על הגול שהם ספגו הם היו בטוחים שהם הפסידו והטמבל הזה פשוט הציל להם תתחת.

לייק 1

בניגוד לשוד האליפות מול סביליה הפעם זה נעשה בתום לב, אפשר לבוא בטענות אבל לא הייתה כוונה לדפוק את ריאל, טעות ענקית ושיקול דעת דפוק אבל אפשר לראות שהוא רצה לתת עוד סיכוי וכשברהים השתהה הוא שרק למזלו הרע לפני ששם את המשרוקית שוב בפה ושרק ברהים כבר הרים את הכדור, הרגשת גועל אבל אין מה לעשות.
השיפוט היה בסדר היום, חוץ מהשריקה לסיום כמובן.

מה שכן ראינו שאם אנחנו לא מתעסקים בשטויות ומשחקים כדורגל כל קבוצה בליגה הזאת קטנה עלינו וזה מה שחייבים לקחת מהמשחק הזה להמשך הדרך.

3 לייקים

רגע אחרי הגול ראו את הפנים שלו שמבינות שהוא הולך לעמוד במרכזה של שערוריית שיפוט שתיזכר לדורות.
איזו שריקה אומללה.

3 לייקים

נדפקנו פה אבל אני רוצה להאמין שזה יעשה מספיק רעש כדי לשנות את הנראטיב שעליו עמלו צ’אבי ולאפורטה והעדר שהולך אחריהם שאנחנו נהנים משופטים. 2 נקודות פחות בצמרת, אבל עדיין היא שלנו. יאללה, פנים קדימה.

לייק 1

אם נתעסק קצת בכדורגל, מחצית ראשונה זוועתית ומחצית שנייה מצויינת, עלינו בגישה אחרת וולנסיה פשוט התעייפו, אם בילינהגאם היה יותר חד היום הייינו מנצחים בלי צל של ספק.
רודריגו חייב לרדת לספסל, הבנאדם נראה כמו הצל של עצמו והוא חייב להבין שמקומו לא מובטח, עם חוסלו אנינו נראים הרבה יותר טוב.

לייק 1

מעניין שדברים כאלה אף פעם לא קורים לברצלונה, שכל אירועי השיפוט של פעם בדור קורים נגדנו. הסרטונים בערוץ של המועדון זה אחלה, אבל חייבים לעשות משהו משמעותי יותר. השיפוט במשחקים שלנו השנה לא סביר בעליל

שני דברים נוספים:

  • במצב הנוכחי, ברהים צריך לבוא לפני רודריגו בהיררכיה.
  • אולי פשוט עדיף לנו לסגור את מחלקות הנוער, אני די בטוח שהעלות עולה על התועלת :slight_smile:
8 לייקים

אני זוכר שער כזה/מקרה כזה של וויאדוליד בשנה שעברה בדיוק על סף המחצית
אני תוהה אם זה היה אותו חיל מנסאנו🤔!

משחק מהנה. תיקו תוצאה טובה במסטאייה ובמיוחד בנסיבות שהיו.

לא מבין למה קרלו לא מבין שהרבה יותר קל לנו כשחוסלו על המגרש ? כשהספרדי משחק הרבה יותר קל לג’וד והרבה יותר קל לויני.

וחוסלו גם מבקיע הרבה, כתובת לכדורים גבוהים, ויודע להחזיק את הכדור למעלה ולחכות להצטרפות כשיש עלינו לחץ.

3 לייקים

שיפוט בצד רגע -
אז ויני המושמץ, מסריח הדשא הסדרתי, פורע עוד שטר עם משחק טוב, על המגרש ובעיקר מנטאלית באצטדיון הבלהות שלו.
אבל כמובן, הוא ימשיך להיות שק החבטות של כל אוהד עצבני פה כי זה נוח, מגניב או אלוהים יודע למה.
ולנסיה באים עם אנרגיות? ויניסיוס. השער הראשון? כמובן, וינסיוס. אף מילה על המסירה האומללה של פדה ועל זה שהוגו דורו פאקינג מטייל להנאתו ברחבה שלנו. וכמובן אף אזכור לצמד ששם ול-MVP במסטאייה עצמה, אלא ל"תגובה המגוחכת" שלו שבעצם לא כזאת מגוחכת כשחושבים על זה שמשחק שלם אצטדיון שלם שורק לו בכל נגיעה בכדור.
שיתסיס, שיעצבן את האוהדים, מגיע להם. כל עוד זה לא פוגע במשחק שלו (לפעמים אפילו להיפך - זה מדרבן אותו) שיהיה לו לבריאות.
(חשוב לציין שאני לא טוען שהוא מושלם וברור שיש לו בעיות אבל המשחק היום הוא הוכחה לכך שהוא משתפר יותר ויותר.)

ועוד משהו, הטריבלה שלו טובה מאוד. זאת לא הפעם הראשונה שהוא משתמש בזה ורואים שהוא מתאמן עם לוקה.

לעומתו רודריגו ממשיך באנמיות הרגילה שלו.
וכן אני מניח שנראה “נו מה יהיה עם רודריגו והמנטאליות שלו”, אבל הוא שוב יחזור להיות הבייבי של הפורום, הילד הטוב, זה שאין לו בעיות עם שופטים (איזה כיף!) והנה עוד משחק שניים הוא משתחרר ויהיה בסדר. נו באמת.
אז אתם מוזמנים להמשיך לצקצק בחשיבות עצמית כל פעם שויני עושה דריבל שלא בא לכם טוב בעין ולפנטז על היום שרודריגו יהפוך לרונאלדו… המציאות מראה אחרת.
(כתבתי בהכללה, מן הסתם יש דעות אחרות בנושא)

19 לייקים

כל מילה.

ווינסיוס הוא וורלד קלאס כבר עכשיו. הוא עוד ילד; מכאן יש לו רק להשתפר. והוא כן.

3 לייקים

בעונה שעברה זה פגע במשחק שלו וגם העונה, הפורמה הטובה שלו התחילה כשנרגע והפסיק להתעסק עם הקהל היריב.
היום לא שמתי לב ליותר מדי יחס לקהל מלבד החגיגה בשער אבל כשהוא מתעסק בזה זה בד״כ נראה לא טוב.

בנוגע לרודריגו אני חושב שברור לכולם שזה לא זה, לא בגלל המשחק הזה ספציפית אלא בגלל שהוא על תקן נעלם בכל הקריירה שלו במדריד מלבד אולי 4 חודשים טובים במצטבר. חסר לו משהו מנטלית ובכנות, גם בכדורגל עצמו הוא לא כשרון מהשורה הראשונה, פשוט שחקן טוב מאוד שלצערו על העמדה שלו משחק שחקן טוב מאוד (יותר).

לשמחתו, מלבד ויניסיוס ואמבפה הוא כנראה לא נופל מאף שחקן כנף באירופה אז הוא יוכל בקלות להיות מאוד משמעותי בקבוצת טופ אחרת, אבל אני לא רואה אותו נשאר כאן יותר מעוד עונה גג.

:zipper_mouth_face:

לייק 1

ויניסיוס עם משחק ענק, זה מטורף במיוחד בגילו שאיצטדיון שלם ישרוק ויפריע בכל פעם שהוא נוגע בכדור, ולדעתי גם בוגרים ממנו לא היו מבליגים במיוחד בשני השערים וכמובן בעיקר בשיוויון.
רודריגו לטעמי סופר לחוץ מהגעה של אמבפה, הוא יתקשה לקבל ירידה לספסל, אבל לצערי בשלב הזה זה המקום שלו ואפילו לפני הגעת אמבפה.
קשה לשפוט את ג’וד על האדום- כל כך מציק מה שהשופט עשה, אני התעצבנתי כמו מטורף ואני יושב בנחת בחדר ואפילו ההבן הקטן שלי מבוגר ממנו בשנה (לא מדבר כבר על הנכדים…). עדיין לטעמי לא היה נכון לשלב אותו בהרכב כבר במשחק הזה, אבל מהדקה ה 70 בערך הוא נראה כבר יותר בעניינים ונקווה שיגיע חד ועצבני לגומלין עם לייפציג.
אופטופיק- רק לי כאבו אתמול העיניים בנסיון להבין לעזאזל מי שחקן ריאל ומי של ולנסיה? הסגול הבהיר עובר כמו לבן.

אני מנסה לכתוב עכשיו על המשחק כשאני אמנם על ארבע שעות שינה אבל טיפ-טיפה יותר צלול. לקחנו חלק בקרקס הזה במחצית הראשונה. אי אפשר להתנתק מהשופט ומקבלת ההחלטות ההזויה שלו - מילא לעשות טעות קשה, זה קורה, אבל דבר כזה לא ראיתי מעולם - אבל אני אנסה להתמקד בכדורגל סוף-סוף (אגב גם בכלי התקשורת המון כתבות ופרשנויות על כך, הכדורגל זז הצידה). משחק שהיה יכול לעשות שירות עצום ללה-ליגה אבל קרה בדיוק להיפך.

בקצרה על השופט: אותו אחד בקרקס ששרק לשלושה פנדלים נגדנו ב-2021 והוציא את זינדין זידאן מדעתו. שופט יהיר שלקח לו מאה שנה להבין שלא היה פנדל על הוגו דורו - בזבז כל כך הרבה זמן, וגם תוספת הזמ מלכתכחילה הייתה לא מספקת. בכל מקרה, הכדור כבר באוויר, אלוהים ישמור, בסרטונים רואים אותו חושב אם לשרוק או לא, הוא גם ככה הוסיף פחות זמן מאשר בדיקת ה-VAR, אז למה? ועוד להרחיק אחר כך את ג’וד בלינגהאם זה להוסיף חטא על פשע, אוי ואבוי אם העוול הזה לא יתוקן. השיפוט בספרד הכי גרוע שיש. מישהו צריך לספק הסברים.

קודם כל אני כועס על המחצית הראשונה שלנו והתיקו הזה למרות שפיגרנו הוא כמו הפסד. פנטזתי שפעם אחת הכל יסתדר לטובתינו בליגה - כל הכוכבים בשורה - ריאל מדריד תנצח את ולנסיה במאסטייה וברצלונה תמעד נגד אתלטיק בילבאו. שנוכל לשבת ולהתרווח באמת על הכורסא ולהיות כאילו ‘במוד צ’מפיונס’ עד לקלאסיקו.
או.קיי המאסטייה זה משחק קשה היסטורית אבל ולנסיה קבוצה מאוד בינונית, לא התבנקרה האמת והרביצה פחות מהממוצע לדעתי. זה לא שספגנו 2:0 מדויד ויאה, דויד סילבה ולא יודע מי. לא הייתה איזו בעיטה לחיבור או דאבל פס מושלם. זו קבוצה בינונית שמגרדת את אירופה איכשהו ביום טוב. כמובן קללת האקסים. כמובן שטעויות קשות מאוד בהגנה שלמרות המספרים המדהימים-היסטוריים - קשה לי לסמוך עליה ברגעי האמת והפעם זה היה ההרכב האידיאלי בהתחשב לכושר של נאצ’ו. אפשר אולי לחלק מתנות נגד אלמריה בסנטיאגו ברנבאו אבל לא במשחק במאסטייה. היינו לא אגרסיביים, בנונשאלנטיות. רציתי שננצח שם בגלל מאזן האימה שלנו והקמפיין המביך נגד ויניסיוס. חבל כי זה פשוט תלוי בנו אנחנו קבוצה הרבה-הרבה יותר טובה. יותר טובים מברצלונה והרבה יותר טובים מוולנסיה. אם היינו נכנסים למשחק כמו שצריך ולא מסתפקים בהנעת הכדור הסתמית הזו, או.קיי 67% החזקת כדור ומה קורה? שום בעיטה.

מחצית ראשונה שחייבים למחוק כמה שיותר מהר, וגם ספיגת השער השני איומה, אסור שהבור יהיה כל כך גדול. ציפיתי להרבה מהחלק ההתקפי שלנו שהיה אמור להיות במלוא הדרו. חשבתי שאנחנו שווים גול בכל משחק, ונתנו פשוט מעט מדי. רוב העונה אני לא מתלונן על כך לדעתי אבל זה משחק בו הפריע שטוני קרוס או אף אחד אחר לא מצטרף מקו שני. שהתרומה ההתקפית של פרלאן מנדי היא אפס. וגם כמובן עוד יום במשרד של רודריגו. למה לא ברהים קיבינימאט למה?? אנחנו עם ארבעה שערי ליגה בשלושת המשחקים האחרונים, ברצלונה מנגד עושה גולים בקלות, זה שוב גולים כמו לידה. רק במחצית השנייה משהו בג’וד השתחרר, כמעט כבש שער ענק. ההתקפה ממש מדאיגה.

הוא אמנם נתן את הלב שלו כמו תמיד ותיקן עם איזה גליץ’ מעולה במחצית השנייה אבל משחק מזעזע של פדה ואלוורדה עם הרבה איבודי כדור וכלום התקפית. גם אדוארדו קמאבינגה קצת הפריע לי, האמצע לא עבד, הכל היה תקוע ואיטי ומסורבל. ולנסיה לא הייתה צריכה לעבוד קשה, שיחקה על התלהבות שיא ומעט כדורגל, לא התבנקרה, לא כיסחה, לא היו שלושה בלמים. שני שחקני מרכז שדה טבעיים וכמובן עזרה של שחקני הכנף שנכנסו פנימה לעזור.

את המשחק הזה כמעט ניצח לנו ויניסיוס ג’וניור. כמה קטלנו אותו, כמה התלוננו, כמה חששנו שיפול בפח. אז הוא חגג עם קריצה-פלוס לקהל, אז מה. כל הכבוד לו. שני גולים של מיקום מעולה, הפגין קור רוח, לא היה מזהיר לדעתי מלבד הצמד אבל הוא חתום על הנקודה, הלוואי שאחרי שעברנו את הסיכול הזה - אפשר להגיד שהוא באמת התבגר ומוכן להכל. דרש את הכדור כל הזמן, חיי את המשחק, ילד שהגיע ל-250 משחקים ושינה את עצמו מקצה לקצה - מרגש.

הקרדיט לרודריגו נמאס עליי, במשחק נגד סביליה היו דברים יפים ואתמול כלום ושום דבר. כן הוצב בכנף ימין אבל גם שם היו לו משחקים לא רעים. לא זוכר שום איום שלו לשער, שום דריבל אפילו, מסירה, משהו של שחקן התקפה, פנים של ייאוש, כמו הפנים שלי סביב המשחק. השותפה אמרה לי שאני רגוע, כל הכבוד, אמרתי לה “אנחנו כולה בדקה ה-15, חכי מה יהיה במחצית השנייה או לקראת הסיום”. רודריגו טאבו ב-11 ולברהים דיאס אין סיכוי וגם לא לחוסלו שחבל שלא עלה לשחק לפניכן. ברהים לדעתי לא נכנס טוב למשחק למרות שכן היה מעורב, הרבה איבודי כדור והיה קצת כבד, אבל אסור לשחקן להרגיש כל כך בנוח במקום שלו. עם חוסלו על המגרש אנחנו כובשים יותר שערים.

אני באמת מקווה לבשורות טובות היום בסאן ממס ושקצת יעבור זעם, שזה יהיה עוד יום במשרד בדרך לאליפות של 2023-24. להשתמש בבאסה הזו כמוטיבציה גדולה בכל משחקי הליגה שנותרו. אולי במחשבה שנייה לא כזה נורא, העיקר לא הפסדנו. כבר נכנסנו לברוך. האללה מדריד וקדימה ליום רביעי.

2 לייקים

מעניין עד מתי בשידור של One ימשיכו להחמיא לאנצ’לוטי על החילופים שלו בלי ליפול האסימון שזה מעיד יותר מכל על השמרנות המגוחכת שלו בהרכבים. לא יכול להיות שכל פעם שעברנו העונה ל-4-4-3 הכדורגל שלנו השתפר פלאים, ואנצ’לוטי עדיין ממשיך עם ה-4-4-2 המטומטם הזה. כל פעם שחוסלו נכנס מחליף והקבוצה משתפרת זו הזדמנות לרדת על אנצ’לוטי, לא לשבח אותו.

פשוט לא להאמין שהסגל המסתמן של העונות הקרובות יודרך על ידי המאמן המבאס תחת הזה.

14 לייקים