ת’רד היריבות :: המקום להתעדכן

מקבל ומכבד משה. מעבר לזה אני אגיד, ולחלוטין כלקח מהסיפור הזה, אני רוצה שאם מצב כזה קורה ואתה מקבל עצבים בסיטואציה רגישה אחרי משחק של בארסה, ובא לפה מישהו ומטיף לך מוסר (עזוב מוצדק לא מוצדק, זה פורום וזכותך לפרוק גם אם אתה מדבר שטויות, לכולנו זה קורה) - פנה אלי ישירות ואני מבטיח לך שזה יימחק. תדגלו הודעות, תדווחו, כל מה שצריך.

4 לייקים

תחזרו קצת אחורה ותראו אילו מין הודעות פתחו פה את הדיון ההזוי הזה לפני שאתם הופכים את משה פה שוב לאיזה קורבן של אוהדי ריאל המרושעים.

לייק 1

אני לא קורבן של אף אחד.

אתה רוצה דוגמאות, תבדוק את אלו שטענו שזה “השוד הכי גדול בהיסטוריה” “אם ריאל תפסיד את האליפות זה יהיה על השיפוט”

“נגרירה הרחיק חצי קבוצה של בילבאו שבוע לפני”

אני יחזור בשקט על הטענה שלי, שופט שודד את ברצלונה מול חטאפה ואלמריה, חלק מאוהדי ריאל:

זה טעויות שיפוט אין לכם על מה לבכות ובכלל תשבו בשקט אורבאו!!! ומה לעשות בניגוד להכחשות שחלק ממכם מתכחשים לזה היום " אוהדי ברצלונה כל הזמן בוכים על שיפוט" “להעניש את לאפורטה על הריאיונות”

שופט שודד את ריאל:
השוד הכי גדול בהיסטוריה. נגירה הרחיק חצי בילבאו וכולנו יודעים מה היה היום במשחק מול בילבאו"

אפשר להוריד את הלהבות כמו שנירו הציע או להמשיך במלחמה אני בעד החלק הראשון.

@Bblanko, פורום של בארסה אנחנו יכולים להטריל פה קצת בינינו ולהעלות מורל. אחרת אין שום משמעות לפורום אוהדים.

הציפייה היא שאוהדי ריאל שמגיעים לכאן לא יחפשו להטריל אוהדי בארסה אחרי משחקים רגישים ושאוהדי בארסה לא יבואו לחפש את אוהדי ריאל בפורום שלכם. ככה אני רואה את זה.

8 לייקים

תסביר.

מתי ראית ששחקנים מסתכלים בשעון בשביל להבין מתי המשחק נגמר?
מתי ראית שופט שעוצר את המשחק לא בזמן שהוא משוחק?

או שאני לא מבין את הטענות שלכם, או שאתם ממציאים לעצמכם כדורגל אחר כי אתם כועסים.

רק בשביל להבין אחד את השני טוב יותר - אתה טוען שנפסל לכם שער חוקי אתמול כי השופט שרק באמצע מהלך?
אם כן, אז אני לא מסכים ולא נכנס לויכוח - שנינו חסרי השפעה וזה דיון ולא יותר. כבר כתבתי את הטענה שלי למה אני חושב ששופטים שורקים תמיד באמצע מהלך.

אם אתה לא טוען שנפסל לכם שער חוקי, אז מה הטענה?

לייק 1

טענה נורא נורא פשוטה - אמצע מהלך בסביבת הרחבה שעוד יכול להוביל למשהו לא שווה למהלך אקראי כלשהו במרכז השדה שלא יכול להוביל לכלום. בראשון שופטים נוטים לא לשרוק, בשני 99% מהשריקות קורות.
אם לא היית עסוק בלזלזל כ"כ באינטלגנציה שלנו היית מבין שיש לנו מספיק חשיבה ביקורתית משל עצמינו להבין שהמצב הזה הוא לא גול בטוח, ואנחנו לא חכמים בדיעבד שבוכים כי הגול נכנס, אלא מוחים על עצם זה שהשופט היה כ"כ לחוץ לשרוק אחרי הקרן ובניסבות של המשחק הזה. כתבתי את זה אצלינו בפורום שחור על גבי לבן. הוא לא דפק אותנו, הוא סתם בן של אלף זונות.

כמה דוגמאות בשליפה -

יש כמובן דוגמאות הפוכות, בכל זאת אמוציות והכל. אבל אין פה שום ניתוק מבסיס האם, רובינו הבינו מצוין מה קרה פה.

7 לייקים

הכי מצחיק שכולנו פה רוצים את הראש של הדביל הזה על כידון אבל עדיין מצליחים לריב אחד עם השני.

זה מה שהכי מצחיק אותי. כך זה יהודים :joy: :joy: :joy:.

3 לייקים

אגב, אף אחד לא חשב אם לבלינגהאם היה קל כל כך לנגוח בכדור אם שחקני ולנסיה היו קופצים.

3 לייקים

אגב, דעתי מקצועית היא שזה גניבה. אם הוא רצה לשרוק אחרי הקרן זה היה חייב לקרות ישר שהכדור מורחק. ברגע שהוא המשיך עוד שניה אחת לראות מי מנצח במאבק על הריבאונד, הוא היה צריך לתת למהלך להימשך. או שאתה מביא עוד פוזישן או שלא. לשרוק ברגע שהכדור יוצא מהרגל של השחקן, בהתקפה אחרונה, במצב כזה, זה פשוט חובבני ולאוהדי ריאל יש זכות להגיד שזה טעות שיפוט נוראית נגדם.

עם זאת, כל הבכי מהן כשהם בפער 8 בפסגה, והשופט זה שופט שדופק את ברסה כבר עשר שנים, זה מעלה חיוך על פניי. תארו לכם באמת היה מאבק על האליפות, השם ישמור.

9 לייקים

ריאל מסיימת ב-2-2 סוער וסופר-דרמטי במסטאייה :heavy_check_mark:
משחק גדול של מספר 7 בלבן, אחרי שכל האצטדיון שרק לו בוז כל המשחק :heavy_check_mark:
ויכוחי שופטים סוערים בין אוהדי בארסה לריאל :heavy_check_mark:

חסר רק שבארסה אשכרה הייתה משחקת כדורגל, ואנחנו חזרה ב-2011

לייק 1

בגדול, הבעיה שכך נראה ההתנהלות בספרד. אתם חושבים שזה רק פה? כך זה גם בספרד.

במקום שהקבוצות עם האוהדים שלהם יתאחדו וידרשו רפורמות רציניות בשיפוט, עסוקים כולם לחשוב מי נדפק יותר ע"י השופטים.

למה יש כזה חוסר ישע מהצד של הקבוצות? מה יקרה עם הקבוצות יתאחדו מול המינהלת וידרשו לבצע רפורמות? למה כולנו פה יודעים את כל הפגמים בחוקה ואיזה חוקים צריכים לשנות אבל כל שנה זה לא משתנה?

למה שופטים יכולים לעשות בושות שבוע אחרי שבוע אבל אני כל הזמן ישמע את השם שלהם שבוע אחרי בשיבוץ של השופטים?

זה כבר הרגל.

2 לייקים

עזוב שטויות שביט, איפה אתה בדיון הדל״פ. כתוב עליו השם שלך.

לייק 1

על מה אתה מדבר? לא נכנסתי לפה כמעט מאז המונדיאל, דבר איתי בלי קיצורים.

יש דיון שנקרא דל"פ , במקור זה היה אמור להיות דל"פ על כל נושאי ספורט בעולם. במציאות זה הפך להיות דל"פ על כל סיפור הצלחה בברצלונה. כל סיפור הצלחה בברצלונה שקרה מאז התחלת עידן של לאופורטה זה צירוף מקרים ומזל.

חוץ מקרוס , שכנראה זה הנושא הכי שנוי במחלוקת של אוהדי ריאל מדריד.

אם אתה מחפש אקשן שם זה קורה.

לייק 1

נושא בשם ״דעה לא פופולרית״, משה עושה לו עוול לטעמי עם התיאור הזה. התפתחו שם אחלה של דיונים, בין היתר לפורטה והפפ טים בכללי (אם כי איזה מיליארד הודעות).

יכול להיות שהדיון השתנה אחרי שעזבתי. אבל סתם בשביל הדיון. מה דל"פ שלכם על ריאל מדריד? קרוס זה לא תשובה נכונה. יותר מזה, בוא נדייק, על פלורנטינו פרז? זידאן… זה לא חוכמה להגיד דעה לא פופלארית על הקבוצה השנואה שלכם.

גם לי יש טריליון כאלו על ריאל מדריד. זה כל הבעיה שלי.

אני לא יודע מי זה ״שלכם״… אני כותב בשם עצמי ועניין אותי לדבר על לפורטה. בדיעבד אני ממש מבסוט מזה כי התפתח דיון סופר מעניין ואיכותי, על ברצלונה אבל גם באופן כללי על שחקנים מריאל ובארסה, על החשיבות של מאמנים לעומת שחקנים ועוד איזה מיליון נושאים אחרים. אם יש לך טריליון כאלה על ריאל שלדעתך יכולות לפתח דיון מעניין - זה יהיה מעולה אם תכתוב אותן שם.

סתם לדוגמה, נירו בהמשך הדיון כתב שהייתם הקבוצה הכי טובה באירופה וטובים בהרבה מאיתנו ברצף, החל מ-2004 ועד שמסי עזב. זה דל״פ למדי ובטח שלא ״מחמיא״ לריאל.

בכל מקרה, זה אוף טופיק וסתם ניסיתי לפתות את שביט להגיב שם.

כתבתי את זה במקום אחר, דעה לא פופלארית צריכה להיות משהו שלא פופלארי להגיד בקבוצה שלך. לא משהו שכנראה לא יעצבן יותר מידי את הבייס שלך.

לצורך העניין אם אני יכתוב “דעה לא פופלארית” רואנלדו לא השחקן הכי טוב בהיסטוריה והוא כנראה יותר יחסי ציבור מאשר יכולות (אני מקצין בכוונה פה במיוחד החלק השני שאני לא מסכים איתה האמת) כנראה שרוב אוהדי ברצלונה לא יותר מידי יחלקו על הדעה הזאת.

אבל אם אני יכתוב "פפ הוא אוברייטד וזה שיש לו רק אליפות אירופה אחת בקבוצה שאין לו מסי זה לגנותו " @Ender זה רק להדגמה, אני חס וחלילה לא חושב את זה אז לא לכעוס עלי :joy:

זה דעה לא פופלארית.

הבעיה שלי זה גם מעבר לזה, אני לא נהנה להיות בדיון שכל הזמן הקבוצה שלי היא “על האש” אני עזבתי בלי סצינה ובלי מהומות. וזהו. אולי אחרי שעזבתי הדיון התרומם אין לי מושג.

לא מפתיע אותי, ניר אוהד ריאל חכם ואמיתי. מי שלא חושב כמוהו הוא הזוי.

המטרה היא בהחלט שתכתוב את הדעה שלך על רונאלדו, אבל אתה צריך להיות מוכן להגן עליה מול הנימוקים הנגדיים. למעט כמה עקיצות שאני גם לא אוהב והיו, הדיון כמעט בכולו היה ענייני. בטח עכשיו כשהתקופה ההיא “התיישנה” אפשר לבחון אותה במשקפיים יותר אובייקטיביות. האם אוהדי ריאל אובייקטיביים ב-100%? לא. האם כולם באותה דעה? גם לא.

תבוא לדיון עם מחשבה שאולי יש סיכוי של 1% שאתה טועה, ויתפתח דיון מועיל, מעמיק ומעניין.

בלי קשר, וגם התייחסתי לזה בדיון עצמו, יש משהו שמבאס אותי במחנאות של ריאל - ברצלונה. אבל אני גם מבין שזה די בלתי נמנע מתוקף העובדה שרוב האנשים פה בפורום הם אוהדי הקבוצות האלו. דעות ספרד, ריאל וברצלונה הם הדיונים שהכי קל לכתוב עליהם כי הרוב פה צורכים את התכנים האלה באופן קבוע.

על זה אוסיף, שווה להיכנס לת׳רד הזה רק בשביל לקרוא את ההודעה של @sh4rky על פרגוסון.

יש בפורום מספיק אנשים עם ביקורת עצמית ודעות קיצוניות כדי שיהיה שם דיון ברמה גבוהה נונסטופ.