מחזור 32 : הולכים רשמית לים אחרי הפסד 3:2 בברנבאו (כריסטנסן, פרמין)

מסכים עם רוב מה שכתבת, אבל אני חושב שוינסיוס גם קיבל צהוב…

לייק 1

2 לייקים

מוזר כי בזמן אמת היה נראה שרק קונדה מקבל צהוב ואאלט גם בטלוויזיה עלה רק השם של קונדה.
אולי רז אמיר ונמני הטעו.

//

טוב, עכשיו כשהעסק והעצבים קצת נרגעו, אפשר לדבר על דברים שלא יגרמו לתלונות על מערכת שעולה שקל וחצי והלה-ליגה לא קנתה והתקינה, כי…סיבה -

התחלנו את המשחק, ובכללי את המחצית הראשונה, לא רע. שיחקנו על נקודות החולשה של ריאל בצורה די טובה, במיוחד בכדורים הנייחים. הבעיה הגדולה שלי במחצית הזו הייתה שבניגוד לתלונות הרגילות של “איך הגענו למצב בו סומכים על ילד בן 16?”, הייתה שבעצם לא השתמשו מספיק בלאמין. בכל פעם שהוא קיבל כדור על קמאבינגה, זה היה חצי מצב וחצי צהוב למדרידאי, ועדיין - היו רק 3-4 פעמים שהוא קיבל כדור באגף. בכל המחצית.

המחצית השנייה, בחסות הפציעה של פרנקי והשלשול (המנטלי? הפיזי?) שחוזר על עצמו של כריסטנסן, הייתה כבר סיפור אחר. פדרי נראה זקן יותר ממודריץ’, גונדואן כרגיל היה צריך לשחק לבד, ופרמין התרוצץ אה-לה גאבי, וגם כבש, אבל הראה שגם לו יש עוד דרך לעשות לפני שאפשר יהיה לשים את הביצים של טומטום בסל שלו.
קונדה באחלה בחלה של משחק, שוב, השכיח את הצורך בלשים את אראוחו כמגן ימני נגד ויניסיוס. ובכללי, ההגנה אתמול, מינוס ביטולו, תפקדה לא רע בכלל, ונראה שיצאה מהטראומה מול פסז’.

כל זה לא משנה כשקבוצה ששיחקה יום אחרינו, ו-120 דקות, מול סיטי, נראית יותר טריה ורעננה מאיתנו. כל זה לא משנה כשבכל משחק שני יש שחקן שיורד מכר הדשא עם סכנת היעדרות ממושכת. כל זה לא משנה כשאין לנו יכולת לשמור על יתרון. כל זה לא משנה כשצ’אבי לא יודע לקרוא משחקים, ממשיך להשמיד משחקים, מתעקש לא ללמוד, ומקפיד להתלונן על כל העולם ואחותו שוב ושוב ושוב. ההוצאה של ראפיניה ולבנדובסקי, ועוד בשביל פראן, הייתה הרגע בו הוא ויתר על המשחק, והפולני והברזילאי הבינו את זה בירידה לספסל.

מילה לפני אחרונה על לאמין - הוא היה מצוין אתמול, באמת מצוין, לפחות עד שנפל מהרגליים בדקות הסיום. אבל רואים שהוא עדיין ילד, בעיקר במחסור בפעולות של ה"ילד חרא" שצריך שיהיו לשחקנים מסוגו. קשה להסביר את זה במילים, אבל היו פעמים שאמרתי לעצמי שעוד שנתיים שלוש הוא יעשה אותם מושלם. או אחרת. נטו מעצם היותו בוגר ומנוסה יותר.

מילה אחרונה לגביי קאנסלו - הוא עייף, הוא שחוק, הוא לא יורד מהדשא (גם) בעקבות הפציעה של באלדה. הכל נכון. אבל לחטוף את אותם שערים, ולעשות את אותם הפנדלים, משחק אחרי משחק - זה מעבר לעייפות, וזה מעבר לשחיקה. זו שחצנות, וזו זריקת זין.


מה שהכי מטריד אותי?

החלקים הממורקרים. גם בגלל החלקים הלא ממורקרים.

לייק 1

27 פוסטים אוחדו לנושא קיים: השופט בן זונה :: על שופטים, VAR, החלטות ומה שביניהן

אם האופציות הן להישאר עם צ’אבי או להקפיץ את מארקז שהתסריט איתו ידוע לכולנו מראש - אאלץ בלית ברירה לבחור באופציה הראשונה.

לענייני הקלאסיקו, שמח לראות שאנשים פה מדברים גם על היכולת של השחקנים לצד השוד שביצע השופט (מעבר לכך לא הולך לדבר על זה יותר).
מרגיש לי ששני המשחקים האחרונים, בהם הובלנו ולא הצלחנו לשמור על היתרון בעצם חושפים את שתי הבעיות של הקבוצה הזאת - מנטליות ויכולת.

הראשונה חורה לי במיוחד לאחר שדווקא בחוץ מול פריז הצלחנו להפוך פיגור לניצחון. על השנייה כבר דיברנו רבות ועוד נדבר המון אל תוך הקיץ.

דובר פה על קאנסלו, אני מסכים עם הדברים שנאמרו, אבל מצד שני אילו אלטרנטיבות יש לנו כבר? לעשות לסרג’י הסבה למגן שמאלי?

בקיצור, גם אחרי האליפות אשתקד אמרתי שצריך חריש עמוק בסגל, אבל שוב אנחנו נתקלים בבעיות כספיות ופייר (לא פייר) פליי, אז בטח שהקיץ המתקרב לא הולך להיות אחרת.

לייק 1

אחד הפוסטים אוחד לנושא קיים: השופט בן זונה :: על שופטים, VAR, החלטות ומה שביניהן

@asafbarca

עכשיו שלאפורטה עושה הכל בשביל להשאיר את צאבי בתור מאמן. אתה מבין אותי יותר ?

רודיגר היה מגיע?
עריכה: התכוונת לוולוורדה.

אם זאת עבירה, והשופט שרק לעבירה, זה בהחלט אדום.
פה כן יש לי טענות לואר.

לגבי הגול של לאמין,
אני לא מצליח לפתוח את הקישור שהובא לכאן.
פה רואים שהכדור עבר בבירור

ואם מישהו אומר שהמדע הוכיח שהכדור לא עבר במלוא היקפו כי ככה הראו לו בסימולציות, אז יש גם סימולציות אחרות.
https://twitter.com/i/status/1782311389765255462

לייק 1


IMG_2471

גם כאן וכאן נראה שעבר בבירור,אבל זוית לא ישרה זה דבר חאוד מטעה כמו שלמדנו במונדיאל.

פדה היה מגיע.

לא יודע מי צודק אבל אני נוטה לקחת ברצינות יותר את ההדמיה של ביין המולטימיליארדרים על פני הדמיה של דף טוויטר שבחיים לא נתקלתי בו.

לייק 1

התמונה עם השייבה מפוברקת. שייבה לא עגולה בגובה , לכן מה שהצגת כ"הוכחה" בדיון השופטים הוא שקר. תקרא לזה סימולציה אם תרצה.
את התמונה השניה זיהיתי, זה מהמונדיאל, משחק יפן-ספרד. זה מקרה גבולי ואכן בעין הנץ קבעו שהכדור לא עבר במלוא היקפו. ההבדל למקרה שלנו הוא שכמות הדשא שרואים בין הקו לכדור בגול של ימין הרבה יותר גדולה יחסית להיקף הכדור. אז אם התמונה למעלה היא מקרה ממש גבולי , אז אתמול היה שער ודאי.

התמונה של “פדה היה מגיע” היא זלזול באינטליגנציה שלי ושל הקוראים פה.ניסים חליבה מראה לנו תמונה אחרי העבירה כשלאמין כבר נופל, לעומת התמונה שאני הבאתי ברגע העבירה. ברור שאחרי העבירה פדה הגיע. יופי לו. זה עדיין אדום.

2 לייקים

טוב די נמאס לי לחטוף פה הקנטות ומילים נמוכות מאנשים שאני מנסה לנהל איתם דיון מכובד ואתה עוד משתמש שאני מאוד מכבד,שא ברכה.

אתה לא מנסה לנהל דיון מכובד. אתה מנסה להוכיח משהו בדברים לא רלוונטיים.
בפורום שלכם אתה יורד עלינו חופשי, למה שאני לא ארד עלייך בפורום שלנו?

לייק 1

נו בסדר התכוונתי לפדה, אל תהיה קטנוני.
פדה חד משמעית היה מגיע.

חוץ מזה, שלא בטוח שהייתה בכלל עבירה, ראו בבירור שקאמבינגה מנסה להמנע מהעבירה ויתר מגע שלא הפיל את ימאל שנתקע לעצמו ברגל. אבל גם אם נניח שכל מגע זו עבירה, פדה היה מגיע.
כלומר, כרגע אני יותר קרוב לטעון שמי שנשדד שם זה קאמאבינגה שקיבל צהוב

לייק 1

https://x.com/kl_rm4ever/status/1782361121879372008?s=46&t=R2lcA26gQA8WZ4TiG_SfKQ
הפיברוק הגדול:joy::joy:

אתה אפילו לא מסוגל להתמודד עם הטענות בצורה רצינית.

איפה אני יורד עליכם בפורום שלנו?

לא, הוא לא היה מגיע.
אם לאמין היה ממשיך לרוץ בלי שקמבינגה מפריע לו, הוא היה מגיע לשער קודם.
הוא מקדים את פדה ב 2-3 מטר.

זה שהוא מנסה, לא אומר שהוא לא עשה עבירה.
זה שלא ראית מגע, זה משהו חדש. גם אם אמצא איזושהי תמונה שיש מגע, תמיד תוכל להגיד שזה רק סטילס, או שלא רואים בבירור, או עוד טענה.
לי זה ברור, הייתה עבירה וקמבינגה אחרון. היה צריך להיות אדום.

https://x.com/talami121212/status/1782433403402342777?s=46&t=R2lcA26gQA8WZ4TiG_SfKQ

פדה סגר אותו.

4 לייקים

נכון, זה לא אתה. מחקתי את המילים הלא יפות שהפניתי אלייך.

כן, אם מציירים את הקן מתחת לזכוכית, , אי אפשר לדעת את המיקום היחסי.
אבל בכדורגל הקו על הדשא עצמו, לא מתחת.
דווקא התמונה שהבאת מהמשחק ספרד-יפן מוכיחה שהכדור של לאמין היה גול. כמות הדשא הרבה יותר גדולה במקרה שלנו, והזווית יחסית דומה.

אי אפשר לדעת לפי כמות הדשא כי הכדור אתמול היה באוויר לעומת המקרה של יפן,כמובן שתראה יותר דשא.
בכל מקרה עברו כמעט 24 שעות ואין שום זווית ישרה שאפשר להחליט לפיה,אי אפשר לדעת בוודאות לפי מראה עיניים כי כבר כולנו יצאנו טיפשים במונדיאל בגלל ש״ראינו״ שהכדור עבר,זויות זה דבר מאוד מטעה.