מחזור 35 :: תיקו 2 לאחר דרמה אדירה בדי סטפאנו

וולוורדה לא מחליף. ואם הוא מחליף אז ויניסיו לא מחליף.
בנוסף, הזאר עוד לא 100 אז לטעמי גם ויני וגם וולוורדה הם שחקני הרכב.

ההגנה מחליפים, אך בעקבות אילוצים. לא חושב שמרסלו עדיף על מיגל בהכרח. מיגל מהיר וחזק ממנו ואשכרה יכול לעמוד בקצב, מרסלו הוא חור הגנתי והיום גם לא כזה כוח התקפי.

בכל אופן בכללי אני מסכים, אין שום סיבה שבלאנקו למשל ישחק. זה משחק חשוב ולא רוצה לקחת סיכונים. שיעלה מחליף כששחקנים יתעייפו.

מקווה שהאוהדים בפורום השכן שכבר הכתירו אותנו לאלופים לא ינחסו אותנו. עוד ארוכה הדרך לאליפות, והיא מתחילה פה.
ניצחון ואנחנו פייבוריטים לאליפות.
הפסד ואנחנו מתחת ברסה. בסיכויים לאליפות (שמתחת אתלטיקו)

אנחנו מניעים את הכדור לא רע, אבל חסר לנו התכלס. שער נראה כמו משהו על אנושי עבור השחקנים. כל הזדמנות שלא נכנסת מרגיש כמו צ׳אנס שלא יחזור על עצמו.
מחצית פחות טובה של פדה, דווקא אודריאוסולה היה טוב. שלישיית הקישור ממשיכה בירידה שלה מאז הקלאסיקו וצמד המפגשים מול ליברפול. כמו שזה נראה כרגע רק פנדל שטותי של סביליה וכרטיס אדום ישיעו אותנו.

הם משחקים הגנה נסוגה, וניסיוס שגם ככה מיותר בכל מערך הופך להיות נטל, יש להכניס את כל השחקנים שיודעים לשחק על שטח קטן, הזאר, רודריגו, אסנסיו ואיסקו.

אודריסולה במקום לקפוץ עם שני רגלים פתוחות היה צריך לשים רגל מול הכדור והגול היה נמנע, שער שכל כך פשוט היה למנוע אותו.

בנזמה חייב להיות בתוך הרחבה, הזאר בשמאל יגרום לו להיות בתוך הרחבה במקום לצאת ולעזור בהנעת הכדור.

וניסיוס כשהוא במתפרצת מול מגן אחד עוצר ומתמהמה, כשהוא מול 3 מגינים על שטח קטן מנסה לעבור אותם, דה מריה הוא פרופסור לכדורגל לעומתו, ובנוסף לארגנטינאי יש טונות של כישרון.

2 לייקים

אתה גורם לזה להישמע פשוט מאוד כאשר בפועל יש פחות משתי שניות להחליט ולעשות פעולה כלשהי. האשמה היא בטח לא של אודריאוסולה.

אף אחד מהם, בטח לא האזר, לא הוכיחו שהם טובים יותר מויניסיוס ללא קשר לשטח שהיריבה נותנת או לא. הסיבה היחידה להכניס אותם היא גיוון ורעננות, עכשיו רק בשביל להדגיש את כוונתי - אני לא טוען שויניסיוס עדיף, כולם גרועים ואין עדיפות לאחד מהנ״ל.

2 לייקים

אם אפילו טוני “אדישות” קרוס יורד על הברכיים המצב של ויניסיוס באמת קשה.

23 פוסטים אוחדו לנושא קיים: השופט בן זונה :: על שופטים, VAR, החלטות ומה שביניהן

איזה בזבוז, אין שחקן ריאל ברחבה, הרמות לא מגיעות לאף אחד. למה לא לבעוט לשער מחוץ לרחבה 90 פעם במשחק? בשביל מה ההנעת כדור האימפוטנטית הזאת 80 דקות?

אפשר לבכות על השיפוט (ויש על מה, לאורך כל העונה הזאת) אבל האמת היא שאנחנו פראיירים. משחקים בלי שום נוכחות ברחבה ומצפים לנצח משחקים. אולי כשנתחיל לשחק כדורגל במטרה לכבוש שערים אז ניקח אליפות.

סביליה לא עשתה כלום במשחק הזה, שער מכדור חופשי מעבירה שלא הייתה, קסמירו לא נגע בשחקן התוקף שדרך לא נכון על הרגל וצרח וקיבל עבירה וצהוב לקסמירו, ואם זה לא הספיק אז השערורייה של העונה שלוקחת פנדל ואדום לשוער ונותן פנדל לסביליה, ועדיין לא הפסדנו וחזרנו.

השוויון הזה יכול להיות שווה אליפות בסוף. הזאר לא הצליח להשתלט על כל הכדורים שהגיעו אליו אבל כבש שלא במתכוון אולי שער שיתברר כקריטי…

וואי וואי וואי. איך התגעגעתי לדרמות האלה, שנים כבר לא חוויתי את הכיף הזה.

משחק גדול שמזכיר לנו כמה דרמטי הכדרוגל יכול להיות. ריאל במשחק מעולה, מחצית שניה אדירה והגיע לנו הניצחון לגמרי. אני דווקא לא חושב שהחלטת השיפוט כזו הזויה, זה יכל ללכת לשני הצדדים וברגעים שהואר בדק כל מה שעבר לי בראש זה שלא היתי רוצה להתחלף עם השופט הזה בחיים. בהינתן הקונטקסט של מאבק האליפות והעובדה שזה קייס 50/50, הגענו למצב שלשופט במובנים רבים ניתנה היכולת להכריע את האליפות כאשר כל החלטה שהוא ייקח תהיה לגיטימית.

וכאילו רק כדי להוסיף על הדרמה הגיע השער בדקה ה-94 (שגם הוא בפני עצמו ייתכן בהחלט ויכריע את האליפות, שער חשוב מאין כמוהו), ואז עוד הסנטימטר מהקורה של קאסמירו בסיום. אם זה היה נכנס זה היה מתחרה אך ורק בצרחות של יעקובי ב-2007.

התגעגענו.

6 לייקים

בניגוד לצ’לסי, באמת הגיע לנו פה לנצח וסביליה גנבה פה את החיים.
הפנדל הוא הזוי כי הייתה נגיעה דומה לשחקן סביליה שזכתה להתעלמות - ועוד במקרה הזה השחקן היה עם הפנים לכדור. לא מבין איך אפשר לשרוק לאחד כן ולאחר לא, אני חושב שזאת היד הראשונה שראיתי שמזכה בפנדל מאז הרענון בחוקה. אני חושב שזה שהגענו למצב של גול במתפרצת, הטה את הכף לרעתנו - ההחלטה הייתה מענישה את סביליה פי שניים.

גם אם היה הפסד, אני מרוצה מהקבוצה היום. היו פה כוחות עליונים נגדנו, יחד עם התשישות הכרונית הקבועה, ועדיין נראנו טוב. זידאן לא צריך להתבייש להוריד לספסל קצת את הזקנים ולתת לצעירים לרוץ, ובחייאת - מספיק עם רבעיית קישור.

הכי חשוב - נגיעה מעל ברצלונה. לילה טוב.

לייק 1

במה היינו כל כך גדולים היום? במה המשחק שונה מהרמה הממוצעת של ריאל מדריד העונה שעושה כואב בעיניים? ניצחון מקרב אותנו לאליפות ובגדול - נכשלנו. היה ברור שסביליה תסתגר. גמרנו את העונה תוך ארבעה ימים. פסלו לנו גול אבל התחלנו לשחק מאוד-מאוד מאוחר. הבעיטה של קאסמירו הייתה יכולה לתת סיום מטורף למשחק הזה אבל ויניסיוס בכל משחק מחמיץ מצב לגול ולדעתי הזאר כן היה צריך לפתוח למרות שהשער שלו כמובן היה בפוקס והוא אכזב. אני יוצא מאוכזב, זה הכי גרוע מה שיש עכשיו, אני באשלייה של “זה עוד אפשרי” אבל זה לא. לא רוצה לדבר על השופט, לדעתי זה פנדל מה שקרה עם מיליטאו, וזה מבטל את המהלך שהשוער הכשיל את בנזמה. אודריוסולה שחקן בלתי נסבל.
במארקה כתבו על קרוס שיש לו את ה-DNA של ריאל מדריד. לדעתי משחק כביר שלו. הבישול הגאוני לאסנסיו, לא איבד כדורים, הצטרף להתקפה, אפילו ירד פה ושם לגליץ’, באמת נהדר, נפלא, יש לו עדיין קצב בניגוד ללוקה שקצת גמור. מחמאות גם לגוטיירס שמשחק עם הרבה שקט וביטחון ופועל היטב תחת לחץ. אין טעם שמרסלו ישחק יותר.

אגב, את זה לא ראיתם: זידאן הולך לדבר עם השופט בסיום המשחק, בהחלט מחזה נדיר:

image

עוד הפתעה אגב, אין לי מילים לתאר כמה הבן אדם הזה פאתטי:

image

ואלוורדה פשוט מבוזבז בתור שחקן קישור בצד ימין. זו לא עמדה טבעית עבורו בניגוד לקישור המרכזי. חוסר האמון באודריוסולה מצריך מזידאן לשים לו בייביסיטר בימין.

העברתי את ההודעות שעוסקות בשיפוט נטו לדיון השיפוט, מוזמנים להמשיך שם. אין טעם להספים פה את דיון המשחק.

אחד הפוסטים אוחד לנושא קיים: השופט בן זונה :: על שופטים, VAR, החלטות ומה שביניהן

אין לנו התקפה חוץ מבנזמה ועדיין הגענו לחצי גמר ליגת האלופות ועדיין קרובים לאליפות, רק לחשוב אם היה לנו עוד שחקן התקפה צרפתי נייד שגם מבקיע… גריזמן למשל.

מקווה שכל הצעה על וניסיוס בקיץ תתקבל, גם אם זה רק נזיד עדשים וקופסת טונה, ואפילו לא צריך טונה סטארקיסט, מספיק טונה מגעילה של ה 3 ב 10 ברמי לוי, רק שלא ילבש יותר לבן.

לא מבין את הקטע של אודריסולה, איך הגיע לרמות של ריאל ובאיירן, השחקן הכי מיותר שראיתי בחיי, היד של מיליטאו היה מעוד קרן שהוא תרם בגלל השלומיאליות שלו, פה אפילו לא צריך טונה, למכור תמורת נזיד עדשים.

הזאר כנראה גמר אצל זידאן, כך גם מרסלו, ואסנסיו רע אבל איכשהו מבקיע כשצריך, גם המב של קסמירו בסוף מדריבל שלו.

ולסיום, מיליטאו פשוט מפלצת.

אם הכדור פגע בגופו של מילטאו לפני שפגע בידו זה (כנראה) לא אמור להיות פנדל:


https://twitter.com/WatchVar/status/1391505134836932612

2 לייקים

אם וויניסיוס היה בועט סביר מינוס, לא צריך יותר מזה , מהמצבים האדירים שהוא מייצר לעצמו היינו במקום אחר לגמרי…
מספיק שהוא היה מנצל רבע מהמצבים כל משחק , אפילו אם עדיין הולך בראש בקיר, והיה לו דאבל פיגר.
לא מבין על מה עובדים איתו באימונים.

שתבינו לא שיש בי תקווה שהוא ישתפר דרסטית בשפיץ של מהלך אלא אני מכין את עצמי לעוד קיץ שחון…

לייק 1

איך ישתפר? הבנאדם מגיע למצב של 1 מול 1 ובועט אל תוך הגוף שלו עצמו! לא ראיתי דברים כאלה.

יש משחקים שזידאן צריך לתרום כליה כדי שנגיע למצב הבקעה, ואז וניסיוס מגיע…

הייתי עושה את הטרייד הזה בכיף. אני גם מוכן להציע את טמבלה במקום גריזמן, הוא אולי לא מבקיע הרבה אבל לפחות הוא נייד וצרפתי.
הדשא של השכן לא ירוק יותר, לפחות לא במקרה הזה.

מניסיון אישי, זו הטונה הכי מגעילה שאכלתי בחיים עם כל מיני חתיכות מוזרות בפנים. מילא סטארקיסט אבל רמי לוי?!? אם הייתי ויניסיוס באמת שהייתי נעלב :slight_smile:

אגב, התחושה שלי, שהגול הדרמטי הזה יהיה שווה לכם אליפות בסוף.
לא הפסדתם השנה לאף קבוצה משלוש המובילות האחרות. זה אומר משהו, רק שאני לא יודע אם זה אומר יותר עליכם או על הקבוצות האחרות.

לייק 1