מחזור 5 :: ויני וקארים מנצחים את לבאנטה (2-0)

הפכנו לקרן הון סיכון באמא שלי

לייק 1

זידאן ממש איטי בתגובות שלו למה שמתרחש על הדשא. האיחור בחילופים (הקצת תמוהים) כמעט עלה לנו בניצחון.

מביך לראות את איסקו עולה לשחק. הוא לא רק משחק כמו שחקן עבר הוא גם נראה ככה.

ויני עם גול ענק והחמצות לא פחות מטורפות. היו לו המון פעולות טובות וסך הכל הוא שחקן שנותן קצת תקווה בכל האפרוריות שלנו. כמובן שאם הוא לא משפר את הסיומת אז הוא לא יישאר פה הרבה שנים.

מה כבר לא נאמר על בנזמה. הוא יכול להחמיץ בלי סוף, להיות החלוץ הכי איטי בליגה, להסריח את הדשא כל משחק ואף פעם לא לצאת מההרכב או להיות מוחלף מוקדם. זה פשוט לא הוגן כלפי שאר השחקנים האחרים בסגל. יש שחקנים שהרוויחו את הפריבלגיות הזאת ביושר. לא בנזמה.

2 לייקים

דווקא אני מעודד מהמשחק הזה, היו דקות טובות מאוד, היו מהלכי כדורגל מבריקים שמזמן לא ראינו, רק צריך לשים את הכדור ברשת, ההרכב הזה עם מרסלו יכול לעבוד טוב.

בשער של וניסיוס הייתי בטוח שזה מנדי, עד כדי כך אני לא מאמין שהברזילאי יכול להבקיע שער כזה, שער של מנדי בכדור מסובב עם הרגל החלשה יותר הגיוני בעיניי. אבל וניסיוס הרבה יותר טוב העונה למרות השער וההחמצה.

אסנסיו היה טוב וחייב לקבל את חולצת ההרכב גם במשחקים הבאים.

קסמירו היה נוראי והרבה בגללו ההגנה חרקה מאוד.

קורטואה ממשיך להיות השוער הטוב בליגה.

לייק 1

ממשיכים במוד של צ’ולו| אחרי הקורונה מעבר להתרגשות המדהימה שהכדורגל חזר הייתי במעין ‘ספירה לאחור’ כמו בצבא מרגע שהשתלטנו על הפסגה. ספרנו 11 משחקים לאחור. עכשיו מה, נספור מ-38 וזה?

מזל שקארים שבר בסוף את הבצורת, זה יהיה קריטי בהמשך העונה וככה זידאן יוכל להגיד שהנה לא מנצחים רק 0:1. וברצינות: בפעם הראשונה ויני כובש משחק שני ברציפות, הוא אמנם לא גרם לי לאכול את הכובע כי בהמשך הייתה החמצה איומה אבל אין אחד שראוי לשחק יותר ממנו, ראיתי כדורגל שונה ממנו - פחות דריבלים אלא יותר תנועה לעומק ופסים פשוטים, אולי הגרסה הזו טובה מהילד המלהיב שהיה עם סולארי.
רציתי להחמיא לקבוצה על פתיחת המחצית השנייה למשל והדקות בהן היו לנו המון הזדמנויות אך זה היה גם שלומיאליות של לבאנטה ושחקני ההתקפה שלנו נותנים מעט מדי. אסנסיו עם כמה דקות של דריבלים קלילים אבל מישהו זוכר איום שלו לשער?

לא אהבתי את החילופים של זידאן, מודריץ’ מדהים אבל היה צריך לצאת בדקה ה-70, וגם בנזמה, אף אחד לא אמר שהגווארדיה הוותיקה חייבת לגרד את ה-90 דקות כל פעם. גם ההגנה גרמה לכמה התקפי לב בסוף למרות משחק יציב של ראמוס ו-ואראן. נסיים עם המשפט שאמרו בשידור: “כמה קאסמירו יש על המגרש?”. הוא שיחק עם כרטיס צהוב מהדקה הרביעית בערך וזה לא פשוט. אגב, לא חושב שהיה נבדל בגול של ראמוס אבל קטונתי. ועם כל הביקורת - אנחנו נתגעגע אלייך, שפגרת הנבחרות תעבור בשלום.

2 לייקים

לא מצליח להבין את הקלות הבלתי נסבלת שההתקפה הזו מרשה לעצמה לבזבז מצבים.
משהו בחיבור בין קארים וויני לא עובד: פעם זה ויניסיוס שמאחר במסירה ופעם זה בנזמה שלא מספיק מהיר לכדור. שניהם אשמים כל אחד במגרעותיו.
ביכולת הנוכחית, מודריץ׳ ופדה מבחינתי הם באנקים בהרכב (קח את הזמן טוני).
למרות ההחמצות הבלתי נגמרות, בשעה טובה ניתן היה לראות היום קבוצת כדורגל. זידאן חייב להבין שזו האינטנסיביות הנדרשת כדי לעמוד ברף הזה שנקרא ריאל מדריד. הלחץ הגבוה באזורים המסוכנים לא אפשרו ללבאנטה להיכנס למשחק עד לרגע בו השחקנים שלנו כבר נפלו מהרגליים באזור הדקה ה60.
טיבו קורטואה מביא לנו נקודות במו רגליו הארוכות - אחת העסקאות הגדולות שלנו בחמש השנים האחרונות.

לייק 1

עוד משחק שגרתי לדעתי , בהתאם לרמת הציפיות שכבר פיתחתי, פדה נראה טוב למשך 75 דקות, לוקה במשחק שמזכיר נשכחות, וחגב אחד בשער שמציל אותנו כל מחזור מחדש.

כל השאר במשחק סביר פלוס מינוס, פשוט עוד ניצחון לאוסף.
מקווה שתגמר העונה הכלכלית הזו במהרה ואולי אז תיהיה לנו התקפה ששווה לפתח ציפיות לכבודה.

זה הבעיה שלנו כבר עונה שלישית ברציפות, לפחות בעונה הקודמת היה גם קצת יותר כדורגל ביחס לזו שלפניה. :upside_down_face:

2 לייקים

הבעיה שזידאן לא מסתדר עם שחקנים שיודעים לשים כדור ברשת ומתחבר יותר לשחקנים כמו וניסיוס, למרות שהברזילאי העונה עם ממוצע של שער כל 60 דקות

אגב, חייב לציין שאני ממש אוהב את מנדי. אז מה אם הוא לא שחקן מלהיב כמו מרסלו. הוא משדרג את ההגנה שלנו בשתי רמות לעומת הברזילאי. גם ראמוס עושה פחות טעויות בהגנה כשהוא לא צריך להשגיח על מרסלו כל הזמן.

מודריץ’ חזר לעצמו. השאלה כמה אפשר להשתמש בו בגיל 35 בלי לשרוף אותו. היום נגמר לו האוויר בדקה ה-65.
ואלוורדה תענוג. הוא שחקן שגם במשחק לא גדול אתה נהנה מהעבודה שלו במגרש.
קצת מבאס אותי שאחרי הפגרה קרוס יחזור להרכב…

לייק 1

כן.

אין טעם להמשיך לדבר על הנאה מכדורגל כשזידאן לא מכוון לכך אפילו בטעות.

בהגנה נצטרך להתפקס קצת בשביל להמשיך לנצח בעקביות הזאת ולא ליפול לתיקויים. גם היום כמו בשני המשחקים הקודמים לבאנטה הגיעה ליותר מידיי מצבים וזה עוד עם ארבעה בלמים בהרכב ושלישיית קישור שכולה מוכנה להתלכלך. יותר מידיי דקות של ריפיון.

בשקט בשקט ניצחנו העונה כבר בשני משחקים שהפסדנו בהם בעונה שעברה. לבאנטה ובטיס בחוץ. גם מול ויאדוליד ניצחנו לעומת תיקו ביתי. בקיזוז התיקו בסוסיאדד אנחנו על 6+ לעומת שנה שעברה.

זה לא נתון רלוונטי למי הפסדנו, המשחק נגד לבאנטה היה טראגי כי הזאר נפצע אחרי שנראה מעולה נגד סלטה, ושבוע לפני הקלאסיקו, ונגד בטיס איבדנו את הפסגה. באותה מידה אני אגיד לך שאנחנו בחיים לא נשחזר את התוצאות מאשתקד - ארבע מברצלונה וארבע מאתלטיקו עם שער נקי, דאבל על סביליה ועל סוסיאדד וכאלה, כנ"ל נגד חטאפה. זה לא יוכל לעבוד שוב גם אם הברנבאו לא יתפוס את המטפחות הלבנות. אם אני מוצא את עצמי מתלהב מדריבל של אסנסיו 30 מטר מהשער או מכדור הרוחב של בנזמה זה מראה כמה הסטנדרט שלי ירד וזה עצוב, משחקים כאלה בעונת אנצ’לוטי גם אם היה 0:3 במחצית הייתי מתוסכל שמשחקים ברוורס.

אני חושב שהבעייה היא בייצור מצבים ולא באמת ברגל המסיימת. כל הפעולה האחרונה שלנו לקויה. אגב היום רציתי לראות את יוביץ’ במקום בנזמה. את יוביץ’ אפשר לשלוח לעומק והוא היה בסדר גמור נגד ויאדוליד. ויניסיוס כבש בשבוע מה ששחקנים בדרך כלל כובשים אצלנו בחצי עונה אז מבחינתי אלא אם כן הוא נפצע - הוא פותח לאחר הפגרה.

אנחנו יותר מדי יובנטוס ופחות מדי ריאל מדריד.

מבחינתי קיץ הבא הוא חשוב. אם יתבצע רכש משמעותי שמעיד על שינוי כיוון מבחינת תפיסת הכדורגל - יותר שואו ופחות ילדים ושחקנים משלימים - יחזרו לי קצת ההתרגשות והציפייה. אחרת, אני אתחיל לחשוב שזידאן באמת מאמין ורוצה בכדורגל האפור הזה. ואם כך, אז לדעתי יש לשקול את עתידו כמאמן בריאל.

כל היתרונות שלו - ויש לו לא מעט - מבחינתי לא שווים הרבה אם ככה אנחנו נראים. ברור לי שאלו מילים קשות לעיכול, אולי מפתיעות ובוודאי שלא קונצנזוס. כמובן, מתבקש גם לשאול מה האלטרנטיבה, אבל אני לא עוסק בזה כרגע אלא רק בחוויה הנוכחית שלי מהקבוצה והרגש שעולה ממנה.

2 לייקים

וואו זה בדיוק המודל שחשבתי עליו. קצת פחות השקעות seed ויותר יוניקורנס רק בבקשה.

לייק 1

אני גם לא מרוצה מזידאן, אבל קשה להשוות למאמנים שקיבלו את הסגל הטוב באירופה שהיו לפניו.
זידאן קיבל לידיו קבוצה זקנה ועייפה ונשיא שלא רוצה להשקיע כסף. כשסוף סוף השקענו, סבלנו מביש מזל.
אי אפשר להאשים את זידאן בהזאר, הוא היה השחקן הכי טוב בליגה האנגלית, ואמור היה להיות בדיוק מה שחסר לנו, הוא לא נפצע כמעט מעולם ופתאום לא משחק שנה שלמה.
שאר ההחתמות לא היו החתמות של זידאן אלא המשך מדיניות הצעירים של פרז.
זידאן לא בונה קבונה אלא מנסה להוציא את טיפת המיץ האחרונה מחצי הלימון היבש ששכחו במקרר (החצי לימון השני ביובנטוס).
אתם יודעים טוב טוב מי אלו השחקנים אותם זידאן דרש, ומתוך ה3 רק אחד הגיע ולצערנו התחיל להפצע.

אני לא מרוצה מזידאן, אבל לא מאשים אותו בכישלון.

נב. בגלל שכנראה לא היה ברור, מדובר על ריאל של הקדנציה השניה של זידאן.
שיערתי שזה יותר מובן מאליו.

איזה כישלון? 3 צ’מפיונס ו 2 אליפויות ועוד אינספור תארים… ב 3 עונות מלאות ועוד 2 חצאי עונה הוא לקח יותר תארים ממאמנים שאימנו 30 שנה…

4 לייקים

אוי נו אתה סתם מתחכם.
באמת לא היה ברור לך שהתכוונתי בקדנציה השניה? או שממש בכוח רצית להכנס בי.
אבל הנה הרווחת כמה לייקים, אתה גבר על!
בכל אופן, הוספתי עריכה

קיצר לא ארד לרמה הזו.

לייק 1

בקדנציה השנייה הוא זכה באליפות בעונה הראשונה ובעונה השנייה הוא מוביל את הליגה.
ודבר אחרון שאפשר להגיד עליי זה שאני מחפש לייקים…

לייק 1

זידאן אשם בזה שהוא חושב שהוא צריך להיות לויאלי למערכת כאילו הוא קצין בצה"ל. “יש לי את הסגל הטוב בעולם” - אין לך את הסגל הכי טוב במדריד אפילו. כל מאמני העל דורשים שחקנים. ליברפול ובעיקר באיירן החתימו אלף שחקנים למכונה שעובדת טוב, ואנחנו עם התקפה מביכה בכל תצורה שהיא. פתחתי אקראית סרטון שערים מעונה שזכורה לי אצלי כאפורה (בניטז) כדי להיזכר בסטנדרט שהיה לנו. יש יותר מחץ בקצה הנעל של חסה מאשר בכל הסגל הנוכחי.

ואפילו אם בנזמה חלוץ מושלם, הוא צריך תחרות רצינית. אני מאמין שמודריץ’ פתח ככה חזק כי העונה יש לו אלטרנטיבה רצינית (אודגור).

בכל מקרה, צריך לחכות לקיץ ואז ייגמרו התירוצים. לפחות אנחנו מבזבזים עונת קורונה - לא להאמין כמה קהל משפיע על המשחק. יכול להיות שאני מדמיין אבל באופן גורף רמת האינטנסיביות ירדה בטירוף, מרגיש שאני במשחק פרו אבולושן.

6 לייקים

סלח לי, לא קונה את זה שחשבת שאני מדבר על הכשלון של ריאל ב2017.
אתה נראה לי קצת יותר אינטליגנטי מזה, אז הנחתי שאתה פשוט מחפש לעקוץ.

זידאן התברר כמתאים ביותר באותה נקודת זמן בה מונה כשהיה סגל מעולה, לא מזלזל בהישגיו ואני מפאר תמיד את הזכיות בצ’מפיונס. אולי לבנות קבוצה הוא לא מסוגל וגם לא לדפוק על השולחן. בשנה שעברה ביזבזנו המון אבל הבחירות לא ממש טובות ויש עוד שחקני על חוץ מאמבפה (סאנצ’ו?). אני חושב שהוא אלוהים במדריד והנחתי שפרס היה מסכים לכל צעד שלו, למשל לבעוט לבייל בתחת אחרי גמר 2018 - אם היה נשאר.

היה יום מטורף בכדורגל היום: מוריניו חוגג 1:6 על מנצ’סטר יונייטד, באיירן מינכן עם 3:4 דרמטי על הרטה ברלין וכמובן ליברפול הובסה 7:2 נגד אסטון וילה ואנחנו…זה הרגיש שאנחנו כמו שבוני אומר ‘לא במשחק’.
המוצא האחרון כפי שאמרתי שוב זה הזאר עם בנזמה+שחקן כנף אחר לאורך זמן, לא יודע אם ויניסיוס שאין לי בעייה שיישחק כמה מחזורים ברצף כי הוא ראוי לכך, או אסנסיו שיכול להיות לא רע לעתים באמצע, היו לו דקות טובות היום.