Aguante Argentina: הסגל למונדיאל פורסם, הולכים לשמור על התואר 🇦🇷

רק מארה’'ב עד כה ראינו נבחרת שנכנסת יותר מהר לעניינים מארגנטינה. עלו עם קצב טורבו והמון ביטחון במשחק שלהם.
הסטטיסטיקות בטח יראו שוויון אבל המשחק תמיד היה בשליטה של ארגנטינה כי הייתה בחירה מודעת לתקוף בעיקר מהמאמצע(בקטע קיצוני), ולא מהאגפים שהיו ריקים משחקני כנף טהורים.
הצפיפות, שיקול דעת והיכולת הטכנית המדהימה גרמה לכך שמשתחררת אופציה איכותית או שממחזרים את הכדור אחורה לקו ההגנה.
האלג’יראים הציגו כמה כישרונות מצוינים, קיבלו את הכדור כתוצאה ממשחק לחץ לא גבוה של ארגנטינה, וגם כמה רעיונות טקטיים(לוקה זידאן בקו 3 40 מטר מהשער שלו) שאולי הגבירו את אחוז השליטה בכדור וההגעה לשליש ההתקפי.
לארגנטינה בהחלט יש בעיה במרכז הקישור ברגעים האלה(אנזו ומקאליסטר לא מצטיינים בסוג ההגנה הזו) והיציאה למתפרצות לא מענישה מספיק כשאין מישהו בעל מהירות גבוהה כדי להעניש.

ברמה האינדיבידואלית:
רומרו נכנס חלוד למשחק ואיחר לא מעט במחצית הראשונה, אבל נכנס למשחק בניגוד למונטיאל שנראה לא קשור לסיטואציה. חילוף מצוין של סקאלוני.
לאוטרו עבד קשה בלי הכדור(עד כמה שיכל) אבל לא הצליח להשתלב כמעט בכלל בתוך המשחק ההתקפי, אולי זה העומס שנוצר באמצע אבל זה לא המשחק שישכנע מישהו שהוא צריך לפתוח בהרכב(ארגנטינה חייבת את אלבארז בריא).

ובצד החיובי -
כתבתי לפני המונדיאל שבלי דה פול בפורמה ארגנטינה תהיה בבעיה קשה. אף אחד לא יכול להחליף את ההתאמה שלו למה שנדרש מהקשר שמשחק ליד מסי.
העובדה שהוא הגיע אתמול בחדות ובכשירות כזו(למה לעזאזל הלכת ל-MLS, יא דביל) היא סימן חיובי ענק לארגנטינאים.
לצד אנזו שהיה בכל מקום בקישור וצעד לפני כולם בקריאת המשחק, עם מקאליסטר בתור ‘‘נושא הכלים’’ שמסוגל לתפקד כווסת לחץ עבור הקישור של ארגנטינה עבד מדהים עם הכדור והחזיר את הוייבים של הטורניר של 22’.
מדינה נתן משחק טוב בתור מגן עם תפקיד בסיסי מאוד סטייל קוקורייה, ולידו מרטינז היה פשוט מעולה. אני חושב שהשניים ישאירו המון ספק בראשו של סקאלוני להמשך המשחקים(ואולי מדבריים למה סנסי הושאר בהתחלה מחוץ לסגל).
על מספר 10 כבר כתבתי בדיון אחר, ובאופן כללי אני מתחיל לחשוב כבר שהוא כל-כך גדול שאולי אסור לשאת את שמו לשווא. מספר 10.

נ.ב.

אבקש סליחה מהחברה הארגנטינאים האמיתיים פה על הטרמפיזם שאני עושה על הנבחרת שלכם. בטוח שאתם מבינים למה בתור אוהד בארסה.

3 לייקים

הנבחרת עומדת לרוב נכון, התמודדו עם נבחרת שהיא בכנות טובה ולא באה להיות תפאורה. הכל נראה סביר, רק איטי יותר ופחות אינטנסיבי.

דווקא הייתי בסדר עם הופעה של דבר פול שנתן יותר מרוב השחקנים שהם לא מסי, ובלי הפרעוש הנבחרת סתם נראתה אבודה.

תהרגו אותי, אבל אני לא אופטימי.

לפניי עשר שנים כולם צחקו. כולם סקלו. צעקו שהמלך עירום. שהוא לא יכול לעשות כלום בנבחרת. והוא בכה, כמו ילד קטן הוא בכה.

עכשיו תשתחוו יא בני זונות.

הספורטאי הגדול ביותר לדעתי. אולי ביחד עם ג׳ורדן.

2 לייקים

זכרונות נעימים…

נעימים? בוא אני אספר לך איזה זיכרון ״נעים״ זה היה.

המשחק היה בניז׳ני. קודם כל חיפשתי מקום לישון בניז׳ני, המקום היה נראה זבל והמחירים מטורפים. ידעתי שזאת לא עיר שאני רוצה להיות בה יותר מדי, אז תכננתי להגיע ממש יום לפני המשחק וללכת יום אחרי המשחק חזרה למוסקבה ומשם לסנט פטרסבורג (המשחק נגד ניגריה היה שם).

בסוף מצאתי הוסטל ממש על האיצטדיון, ליטרלי 50 מטר ממנו. הגעתי להוסטל פח אשפה, שבגלל המונדיאל גבה מחיר הזוי, הכל בצבע לבן כאילו אתה באיזה חדר של משוגעים, 12 איש בחדר וכמובן כולם מארגנטינה. יום לפני המשחק הלכתי למדרחוב הראשי, היה שם מכות בין אוהדי ארגנטינה לאיזה כמה אוהדי קרואטיה שנגעו בתחת של מישהי. זה כבר היה נוראי, לא היה לאן לצאת, היה קור איימים והמקום היחיד שהיה פתוח בערב היה פשוט מעפן.

המשחק אין מה לדבר. אווירה חשמל לפניי, אבל אז המשחק התחיל ונראנו חרא, וטעות של קבז׳ארו גמרה אותנו. לידי ישבה בחורה רוסיה מקומית שהחלום שלה היה לראות את מסי, מצאתי את עצמי מנחם אותה כשהיא שמה את הראש עליי ובוכה. סיטואציות שאתה יכול להגיע אליהם רק כשאתה מטייל לבד, ורק כשכדורגל מאחד בין שני אנשים. היא בקושי ידעה אנגלית, אני בכלל לא הייתי בקטע, הייתה לי חברה בזמנו בבית, ופשוט מצאתי את עצמי מחבק אישה זרה שבוכה בגלל הפסד של הכוכב שהיא הכי אוהבת. חצי משחק אני מנחם אותה, חצי משחק אני רוצה למות בעצמי.

אני מגיע להוסטל, ורואה כמה חברה מאחורה של ההוסטל, יושבים עם הגב לחומה ובוכים. אני מתיישב איתם ומתפרק בעצמי. חשבתי לעצמי איזה זין, איך מכרתי את הרכב שלי, עזבתי את חברה שלי בבית, עשיתי את כל הדרך הזאת וכל החרא הזה בשביל זה? איזה אומללות. 4 גברים פשוט בוכים כמו ילדים קטנים. אחרי זה כשהייתי בהוסטל בכלל קיבלתי הלם, ראיתי משפחה של 5 שאשכרה מכרו את הבית שלהם בשביל להגיע! מה עשיתי? שתיתי למוות אותו ערב, עשיתי לילה לבן ועליתי על הרכבת הראשונה למוסקבה בבוקר.

זה בזכרונות שלי מקרואטיה. כוס אמא של מודריץ׳ הגמד הבן זונה, יוסי בניון מכוער. הוא תקע את הגול הזה מול הפנים שלי. וגם כוס אמא של קבז׳רו איזה שוער אפס.

למזלי במוסקבה היה לי בית להיות בו. זוג חברים של אחותי עבדו בשגרירות, והיה להם בית גדול והם סידרו לי חדר לכל התקופה שרציתי והייתי במוסקבה. פשוט הגעתי אליהם עם הנגאובר מסריח מאלכוהול, לא יצאתי מהחדר 24 שעות.

7 לייקים

תמיד היה ותמיד יהיה ציפי לבני.

היום אלופת העולם משחקת!
נבחרת ארגנטינה תעלה למשחק השני שלה בשלב הבתים כשתתמודד מול אוסטריה (20:00) בקרב על ראשות הבית.

בארגנטינה מעודדים אחרי הפתיחה הטובה לטורניר עם הניצחון 0-3 על אלג’יריה ומקווים שהפורמה הטובה תימשך.

בפן המקצועי הסגל כמעט בכולו כשיר עם חזרתם של פארדס וטאגלפיקו לכשירות,מי שסובל מהפציעה חדשה הוא מונטיאל שסובל מפציעת שריר חדשה ובכללי גם במשחק הראשון נראה לא מספיק כשיר וחד.

ההרכב המשוער של סקלוני מדבר על הרכב דומה למה שפתח מול אלג’ריה עם שינוי אחד בעמדת המגן הימני ואולי אחד נוסף בעמדת בחלוץ

דיבו
מולינה, קוטי, ליצ’ה, מדינה
דה פול, מק אליסטר, אנזו
מסי, לאוטרו/חוליאן אלמדה.

עם יציעים באווירה ביתית של 60 אלף ארגנטינאים ארגנטינה תעלה לעוד גמר
Vanms Argentina Carajo! :argentina::trophy:

2 לייקים

ההרכב הרשמי

חבל על המאמץ שלך, חסכתי לך לפעם הבאה:

4 לייקים

אין אחר מלבדו!!
VAMOSSSSS! :argentina::trophy:

אין לי כוח להודעה מקצועית יותר אבל זה יגיע

לייק 1
  1. ארחנטינה משחקת בהילוך שני ושורדת משחק מעיק מול נבחרת קשה.
  2. מסי לא היה קיים ברבע הראשון, ובשני התאפס על עצמו. הבן אדם עדיין טופ 10 בעולם ביום נורמלי וטופ 3 אם כולם רצים בשבילו. לא ייאמן שאם היה מבקיע את הפנדל ההוא, הוא אולי היה משלים שלושער שני רצוף.
  3. אגב הפנדל, חגיגת השוער האוסטרי הצחיקה אותי. הרי יא אהבל, מי בכלל מכיר אותך? אם מסי היה שובר את שיא השערים במונדיאלים מולך, היית נכנס להיסטוריה ואפילו אמא שלך תתחיל לזהות אותך ברחוב. מסי אשכרה הציל את הקריירה שלו.
  4. אני מאוהב באנזו וברוגע הקטלני של הסקוטי שלנו.
  5. ומצד שני, חולי כל כך חלוד וחסר ביטחון עצמי. חייב לפתוח מול ירדן ולקבל קצת ביטחון.
  6. אלמאדה חמוד אבל חסר רוע. חסר לי משחק אגפים אמיתי, מקווה שצ’וליטו ישחק מול השכנים. אני לא רוצה שארחנטינה תהיה צפוייה מדי, אבל אני מתאר לעצמי שסקלוני יודע מה הוא עושה.
  7. רק לי הייתה ההרגשה שהשופט לא יודע איפה לעמוד והיה כל הזמן בין רגלי השחקנים?
  8. והשער השני של מסי נתן לי פלאשבקים לשער הרביעי מול ארסנל במשחק ההוא.
8 לייקים

אין מצב שדי מאריה לא נכנס בהרכב הזה.
חבל שלא חזר במיוחד. הוא יהיה חסר מאוד בשלבים המתקדמים.

3 לייקים

מדד. בול מה שחשבתי גם

לייק 1

ארגנטינה מנצחת 0-2 את אוסטריה ומעפילה לשלב 32 הגדולות של הטורניר.

אם אחלק את התפקודים במגרש של ארגנטינה אז יש הבדל עצום בין ההגנה והקישור לחלק ההתקפי (שהוא לא מסי).

כמו שניתן לראות כאן, ההגנה והקישור בעוד משחק מאוד אחראי מאוד מאורגן.
אומנם שלישיית הקישור, המנוע שלנו הוא אותה שלישייה מוכרת ןידועה שאנחנו סומכים עליה אבל צריך לזכור שבהגנה אנחנו עם 2 שינויים, אחד כפוי ואחד מתוכנן והנבחרת לא מרגישה לא מתואמת ומנוסה.
ליצ’ה תפס את המקום של אוטמנדי ונראה שהוא הבלם בכושר הכי טוב שלנו ולידו פקונדו מדינה שפשוט לקח ב-2 מושכות את ההזדמנות והוא לא טועה והיום הוא גם בישל.
מגיע לו שאפו ענק כי מעטים האוהדים אפילו הארגנטינאים שהכירו אותו לפני באמת והוא משחק אותה עד כה, מקווה שימשיך לקבל את הקרדיט על חשבונו של טאג.

הבעיה שלנו כרגע היא התקפית.
יש לנו התקפה של איש אחד (ואיזה איש!!!)
חולי לא איתנו הוא לא כשיר רואים את זה הוא לא רץ ולחץ כמו שאנחנו מכירים את המשחק האופייני שלו.

לאוטרו לוחץ הרבה מפנה שטחים אבל לא מצליח לשים כדור ברשת

ומשמאל אלמדה הןא שילוב טוב בין הקישור להתקפה אבל הוא לא גולר וגם ניקו גונזלס לא.

לא ברור לי למה צ’וליטו לא מקבל הזדמנות כי הוא בדיוק השילוב בין הלחץ והכיסוי ןהאנרגיות שחולי לא נותן כרגע וכן להיות השחקן השלישי שיכול לשים כדור ברשת, מה שאלמדה וניקו גונזלס פחות מצליחים.

ובסוף כל הניתוחים, כל הדיבורים, הכל מתגמד לפרעוש הזה, תהנו מכל רגע, אל תסירו מבט, מי יודע עד מתי זה ימשך וזה שלנו.
המציא את הכדורגל מחדש וממשיך לעשות זאת גם היום.

Quiero ver la cuarta estrella
Brillar en la camiseta
Soy argento de la cuna hasta el cajón
Por Malvinas, por El Diego
Por la última de Leo

9 לייקים

פפ שרט אותי. בגללו אני מצפה תמיד לאיזה כדורגל בלתי מושג. לשליטה אבסולוטית. בקטאר ההפסד לערב הסעודית איחה לרגע את השריטה הטורדנית הזאת שפפ השאיר ואיפשר לי לרצות לשחק בשביל תוצאה. לשים זין על הכדורגל היפה ולקדש את התוצאה. כשכל משחק הוא גמר וכשבגמר ממילא הניצחון הוא כל מה שיש אז למי אכפת מטיקי-טאקה? מה הטעם להסתפר ביום שבו הולכים להזריק לך זריקת מוות או נצח מונטיילי?

במוקדמות של ארחנטינה די נהניתי כי בלא מעט משחקים, אמנם היינו סולידיים אבל גם היה מאוד מהנה לצפייה והיו ניסיונות ורגעים שזה נראה ממש טוב. קשה לי מאוד להתחיל מונדיאל חדש בקידוש התוצאה ובהיעדר ניסיון להשתלט על המשחק ולשחק יפה, וצריך לומר את האמת - אנחנו לא משחקים יפה. אנחנו לא מנסים לשחק יפה.

אנצ’לוטי ביקר אותנו על האינטנסיביות וסקאלוני הג’נטלמן קיבל את דבריו לא כביקורת או התגרות אלא כמשהו לשים אליו לב. ציפיתי שישנה משהו בהרכב. שיעלה עם שחקנים שיש להם יותר אומפף. אבל הוא עלה עם אותו הרכב ופשוט העלה את רף האינטנסיביות. אז למה אני מתלונן? כי הרף עלה רק במשחק ההגנה האדיר שלנו. דה-פול ומקאליסטר היו כמו כלבים שמתאבססים על כדור. הבעיה? הם על הכדור רק כשהוא לא אצלם.

הגנתית זה היה יופי של משחק. התקפית לא היה שם כלום. היה רק מסי. זה לא יספיק. חייבים עוד אחד או שניים בפורמה. יש לי רק מילים טובות לומר על השחקנים, וחלק מלהיות קבוצה שהשלם בה שווה יותר מסך חלקיה זה לנצח גם כשהיכולת לא בשמיים. ארגנטינה היא לא נבחרת. היא קבוצת כדורגל מאומנת ומתואמת אש.

חסר לנו אקס פקטור לאקס פקטור.

חסר לנו די מריה למסי

5 לייקים

139640

4 לייקים

הוא לא ביקר.
הוא קיבל ביקורת על כך שברזיל לא לחצה גבוה ונתן את ארגנטינה כדוגמא לנבחרת נוספת שלא לוחצת גבוה ומצליחה.

העיתונאים פירשו את זה כביקורת חצופה וכששאלו את סקאלוני הוא אמר שהוא מבין למה אנצ’לוטי התכוון ושאם היה מדבר באיטלקית זה היה יוצא לו יותר מדויק. ג’נטלמן.

4 לייקים