Copa del Rey - הדיון המתגלגל - חצי גמר - נרמסים בקאמפ נואו עם 4:0 מהדהד לריאל מדריד

ומתלוננים על קרלו בצד השני

2 לייקים

עזוב פלורנטינו פיטר את דון קרלו בקדנציה הראשונה שלו שהוא זכה בדסימה ובגביע שלו שם אחרי שנה הרבה יותר מוצלחת מצאבי. לא זוכר שהם התלוננו אז נגדו.

לגבי הנשיא זה נכון. אבל ידעתי לחזור בי מזמן.
לגבי המאמנים אני לא יודע להגיד.
לא השתפרתם לאחר פיטורי וולוורדה או סטיין למשל, אפילו הלכתם אחורה. גם השיפור של צ׳אבי יכול להיות מוסבר על ידי הרכש והחלפת הנשיא וההבראה שהמועדון שלכם עובר ללא שום קשר למאמן.
זו גם הדעה שלי בריאל ובכללי, קבוצות ממהרות לפטר מאמנים כי זה הפתרון הכי פשוט והכי זול. אני לא תומך בזה לרוב.
אני לא חושב שאמירה של צ׳אבי לא צריך ללכת היא הטפת מוסר. זו נטו דעה שלי כאוהד כדורגל. לדעתי המועדון שלכם זקוק ליציבות ולהמשך עבודה ולא לstart over כזה או אחר.
תסתכלו על הסגל שלכם, מי מכם חושב שזה סגל ששווה יותר מאליפות וסופרקופה? זה לגמרי עולה על הציפיות שלכם.

אני לא טוען שצ׳אבי מאמן על, אני גם ממש לא חשבתי שהוא המאמן שהייתם צריכים להביא וגם כתבתי את זה פה אל מול האוננות היחסית קולקטיבית שהייתה עליו. כתבתי שעם כל הכבוד לאיך שהיה כשחקן, הוא נשמע לי מאוד שחצן עם חוסר המוכנות שלו לעבור בנוער, והמחשבה שאחרי משרת אימון בסעודיה (או קטאר, לא מבדיל) הוא יהיה מוכן לאמן בברצלונה גם נראתה לי הרבה יותר רומנטית מלוגית.
אבל כשהוא הגיע כתבתי פה שאף מאמן לא יהיה פתרון קסם. לא בקבוצה מפורקת, בחובות, עם סגל לא מספיק טוב. כל מאמן שלא היה מגיע יהיה צריך זמן. עכשיו הגעתם לרגע בו צריך לתת לצ׳אבי זמן.

בכללי הציפיות למה שפפ עשה לא ריאליות ומורידות מפפ ומדור הזהב אם חושבים שכל דור סביר וכל מאמן יכולים וצריכים להגיע לשם.

דובר פה רבות על היעדר אופי, ארצה להגיד משהו על הנושא. השפלות קורות. לפעמים ההשפלה היא מה שלאחר מכן בונה את האופי. לדעת לקום מזה, לא לשבור את הכלים ולהעיך את כולם, אלא לתת להם לחיות עם זה בראש ותראו איך למשחק הבא הם יגיעו אחרת.

לייק 1

איפה?

גילוי נאות 1: צ’אבי השחקן האהוב עליי בהיסטוריה וחשבתי אז, ואני עדיין חושב, שיש לו פוטנציאל להיות מאמן מעולה.
גילוי נאות 2: כשזה היה רלוונטי, העדפתי את טן האח וג’זארדו כי להרגשתי צ’אבי היה צריך לצבור עוד ניסיון כמאמן ראשי במקום נורמלי ו\או כמאמן בארסה ב’, וגם התעצבנתי שהוא הרגיש שזה “לא לרמה שלו” כי הוא היה מאמן ראשי בליגת קטר למקומות עבודה.

אחרי כל זה, ועם ההפסד המתסכל הזה, אני מתקשה להיות כל כך שחור או לבן.
אני יודע שרבים (ליאור) לא חושבים ככה, אבל לדעתי צ’אבי כן עשה שינוי משמעותי בקבוצה, שהיא היום קבוצה הרבה יותר מאומנת, שעומדת הרבה יותר טוב במגרש ואפילו מתחילה להראות סימנים של המשחק הברסאי. הקבוצה היא קבוצה, וזה דבר שלדעתי אי אפשר לקחת לו. פרט לכך, הסגל באמת קצר, וזה נובע לפחות חלקית מעניין כסף וטבאס העויין.

מצד שני, ניהול הסגל של צ’אבי רע מאוד, ותורם למצבת הפציעות (למרות שהאופציות בסגל לא רבות) וניהול המשחק שלו לא טוב ולא מספיק תגובתי. חייב לומר, אל תסקלו אותי, אבל אני לא חשוב שניהול המשחק הוא גם צד כזה חזק אצל פפ נגיד. הוא מתכנן דברים מראש, ומעמיד את הקבוצה בצורה יצירתית כדי להתמודד עם יריבות (לפעמים יותר מידי יצירתית) אבל בזמן משחק גם הוא לפעמים קופא.

בקיצור, צ’אבי רחוק מאוד מלהיות מושלם, וחד משמעית מגלח את הזקן על חשבון המועדון, אבל לא הייתי זורק אותו כל כך מהר. האם הייתי מביא אותו בלי ניסיון כפי שהוא הגיע? לא. אבל, עכשיו שהוא כבר פה, הוא עשה הרבה דברים טובים לצד הרעים, ואני חושב שיש, עדיין, נסיבות מקלות.

מה שכן צריך לעשות זה חריש עמוק בצוות הרפואי. זה+ כמה חיזוקים טובים בקיץ ו, אני מקווה, קצת הסקת מסקנות של צ’אבי, יביא אותנו לעונה הבאה במצב לא רע בכלל, לדעתי.

8 לייקים

צ’אבי מאמן אותנו רק שנה אחת, לוקח אליפות, מביס את ריאל בגמר הסופרקופה ואחרי הפסד כמו אתמול אנשים שוכחים את כל זה מיד ורוצים להחליף את המאמן.
כאילו בקבוצות אחרות הרבה יותר עשירות מאיתנו זה עובד.
מה שאני מקבל מצ’אבי בהסתכלות לעונה כולה זה יותר ממה שציפיתי לו, אני רוצה שימשיך. אני לא מסתכל רק על המשחק הנוראי הזה.
יש לצ’אבי קיבעון בחילופים, יש לו נטיה לשחוק שחקנים, אבל אני לא מבין מדוע מאשימים אותו בכל הפציעות. לבנדובסקי נשחק יותר מכולם, איך זה שהוא לא נפצע? למה פדרי בן 20 לא מסוגל לשחק כל שבוע ולבנדובסקי בן ה 34 כן?
מה קשור כריסטנסן שנפצע בנבחרת?
מדוע ויניסיוס לא נפצע אף פעם ודמבלה כן?
אני כמו כולם לא מבין מדוע לא היו חילופים מול אלצ’ה ובהרבה משחקים אחרים , אני יצאתי נגד זה כמה פעמים . אבל חלק מהפציעות לא קשורות לעומס.
אם כבר פציעות, יש כבר כמה שחקנים שהיו צריכים לחזור והיה להם נסיגה. משהו לא בסדר בצוות הרפואי.

לגבי המשחק, אני מאשים את השחקנים. לא יכול להיות שהם ישברו ככה, זאת בושה וחרפה. גם צ’אבי אשם, אבל השחקנים הרבה יותר. לא מבין את זה, אנחנו הכי שבריריים באירופה. אם לא הולך, ישר מתפרקים.

בשנה הבאה לא יהיה יותר קל. ה FFP מונע מאיתנו לקנות שחקנים, וכבר בזבזנו 200 מיליון על רכש. חלק היה טוב, חלק ממש גרוע. מוזר מאוד שצ’אבי לא מריץ קצת צעירים בגארבג’ טיים כדי לראות מי שווה מה.

10 לייקים

אגב, אני משועשע מזה שמנסים להסביר פה למה לא נכון לרצות לפטר את צ’אבי, כשאני לא ממש זוכר שקראתי שמישהו פה אשכרה קרא לפטר את צ’אבי.

ולא, @EHUD לא נחשב. הוא היה מפטר גם את פפ קרויפיולה אם זה אומר שגז’ארדו היה מגיע במקום.

(כמובן שעוד רגע מישהו ישלח פה ציטוט שמראה אחרת, אבל בינתיים אני איתן בעמדתי!)

יותר משנה אבל לא חשוב. זה באמת רק המשחק הזה? באמת?

זה יותר מנס רפואי וגם מקצוענות של לבה בכל הקרירה שלו לא משהו שצריך לתת לצאבי קרדיט עליו.

אבל פדרי שנה שניה נופל מהרגלים. שנה שניה שלא לומדים לקח ממה שקרה אותו דבר בשנה הקודמת בין היתר עם אותו מאמן… פבלו טורה מתיבש בספסל במשחקים מהסוג של אלצה ואחרי זה מתפלאים ששחקנים נופלים מהרגליים.

נפצע במחצית ראשונה . אולי עומס? אבל זה לא שחקן אחד שנפצע ואז אתה צודק זה אחד אחרי השני.

תזכיר לי מי הביא את הצוות רפואי הנוכחי בתוך הבטחה למשהו יותר טוב ממה שהיה שנה שעברה?

נכון מאוד וצינתי את זה בהודעה הראשונה. אבל חוסן מנטאלי זה גם תפקיד של מאמן.

שנה הבאה נגיע בסופה של אותה השנה לאותה נקודה רק נבזבז את זה על עוד שנה בינונית של צאבי בקבוצה.

אני כתבתי את זה שהבטחנו את האליפות ב8 נקודות הפרש. צאבי לא מספיק טוב לברצלונה בנקודת הזמן הנוכחית אולי שיצבור ניסיון בקבוצה אחרת ואז אולי זה יעבוד יותר טוב.

4 לייקים

אני אתייחס לזה כי אני זה שכתב פה.

לא כתבתי ששום דבר מוגזם, ולא שאתם כפויי טובה.
נחלתם תבוסה, וזה טבעי לחפש אשמים, אתה מוזמן גם לראות כמה ביקורת העברתי על ניהול המשחק של צ׳אבי.

הסיבה העיקרית היא שבעוד שאנחנו בקצב צבירת נקודות דומה לעונה שעברה(מזכיר, זכינו באליפות) היריבה שלנו לא מפסידה בכלל. גם אני אוהב מאוד להאשים את אנצ׳לוטי, אבל אם אני שם רגע את המשקפיים האובייקטיביות, אנחנו בעיקר מקום שני כי אתם לא מפסיקים לנצח. ומעבר לזה, לדעתי יש הבדל בין ביקורת על מאמן צעיר שזו עונה מלאה ראשונה שלו בקבוצה גדולה לבין אחד כמו אנצ׳לוטי.

אני חושב, וזה טבעי שאחרי כישלונות כולם רצים לחפש את האשמים, ולרוב השעיר לעזאזל זה המאמן או הנשיא וכן הלאה. הגיוני מאוד להאשים את צ׳אבי בהמון דברים, ניהול המשחק שלו באמת לא טוב. אבל לדעתי לפחות, הביקורת הייתה קצת קיצונית, כי למעט ניהול משחק אני חושב שיש הרבה דברים טובים מאוד שקורים אצלכם.

לא התכונתי ספיצפית אליך, מוזר כי עשית לייק לאוהד אחר שלכם שבדיוק כתב את זה.

זה לא משהו אישי נגדכם, פשוט לכם בצורה לגטימית זה טוב הצורת התנהלות הזו שלנו, אני רק לא אוהב שכל הזמן כותבים לנו שאנחנו מגזימים בביקורת שלנו אחרי שפעם אחרי פעם דווקא מסתבר שצדקנו באותה הביקורת. . אולי אנחנו יודעים מה יותר טוב לברצלונה מאשר אוהדי ריאל… רק אולי

ולא פחות חשוב. מצד אחד אני מבין שבפורום שלכם אתם נותנים קרדיט לאיבוד אליפות לשופטים פלורנטינו לקרלו אבל צאבי לא מקבל. אז למה פה זה שונה?

לייק 1

תוציא את המשפט הראשון שלו מההודעה, היא כתובה טוב מאוד ומעבירה בצורה ברורה את המסר.

תראה, עצם הסיטואציה שאני מגן על אחד האנשים השנואים עליי היא קצת הזויה בעיניי, אין הרבה דברים שהייתי רוצה לראות יותר מאשר כישלון שלו כמאמן.

אף אחד גם לא אומר שאתם טועים, ואולי באמת זה כל מה שיש לו להציע. אבל אתה יודע טובה מאוד שהוא חסר ניסיון ושהוא מספיק אינטיליגנט כדי להפיק לקחים. אתה לא רואה סרט שבעונה הבאה הוא מגיע בגישה שונה?

מאוד לא מסכים בכל מה שקשור לשופטים, לא חושב שריאל נדפקה מהם.

הקרדיט לאליפות הוא בעיקר לברצלונה, הביקורת היא על כך שאנחנו אפילו לא נאבקים עליה. גם עם מאמן אחר לא בהכרח היינו מצליחים לזכות בה, העניין בביקורת אצלנו(למה שנפרגן למועדון השנוא בכלל?) הוא לאופי המאבק.

3 לייקים

למה אני צריך לתת לו להתגלח כל כך הרבה שנים על הקבוצה האהובה שלי? הוא קיבל את התפקיד בגלל העבר שלו במועדון. אתה הרי לא חושב שאם צאבי היה אלמוני שמאמן בקטאר הוא היה מגיע לקבוצה שלנו… שיועיל בטובו לעבור למשרת אימון פחות לחוצה ש"יתגלח שם" זה לא בושה. זה היה צריך להיות המסלול המקורי שלו וגם מה שרציתי ממנו.

אם פפה יהיה מאמן ריאל מדריד אני מבטיח לך שאני מגיע למדריד ומשמש בתור המאבטח שלו שלא יפטרו אותו. אני שונא את ריאל מדריד יותר מפפה. חחח

אם הוא לא היה כותב את המשפט הזה הייתי מגיב שונה. זה כל הבעיה.

2 לייקים

תקן אותי אם אני טועה אבל הוא קיבל את התפקיד כי היה לחץ גדול של האוהדים, כי הוא סמל וכי הוא מבין כדורגל.
וגם כי לא הייתה אף אופציה פנויה לגיטימית אחרת.

הוא צעיר שיש לו הרבה מה ללמוד, הקבוצה צעירה ויש הרבה מה ללמוד. אתם פרויקט לטווח ארוך. וביהנתן בסיטואציות האלה, נכון אולי היה עדיף להביא מאמן על(מי היה פנוי?) אבל הוא הגיע, ולדעתי זו לחלוטין החלטה שהיה שווה לקחת. הוא הגיע בגלל הפוטנציאל שלו. די דומה לפדרי, רק שכל אחד צריך את הזמן שלו כדי לזרוח.

לייק 1

לי קוראים משה מפ"ת נעים מאוד. אני לא מייצג את כל האוהדים. ובגילוי הנאות, טעיתי לגבי הרבה דברים בברצלונה, אבל מראש חששתי שהוא לא יתאים לברצלונה בשלב הזה.

אני רואה את המאמן שאני רציתי ומה שהוא עושה ביוניטד (שלהזכיר לכולם היתה במצב רע שהוא הגיע) וחבל שהוא לא הגיע. מה אני יכול עוד לומר.

אני אוהב את צאבי בתור שחקן אגדה ובאמת מרגיש רע שאני מבקר אותו. מגיע לו לאמן את ברצלונה שהוא היה מוכן אבל לא בשלב הזה. זה לא בושה.

ודרך אגב, עזוב תוצאות. טל כתב את זה. כל המשחקים של ברצלונה השנה, כמה משחקים אתה חושב שהצגנו כדורגל טוב בהם מבחינת כדורגל? עזוב לנצח בהם? סתם להנות מכדורגל. וזה ההבטחה הכי גדולה שצאבי הגיע איתו אלינו. אני זוכר סופר קופה מולכם, בטיס אולי מחצית ורבע בקלאסיקו השני בליגה ומחצית אחת מול באיירן במשחק הראשון השנה. זהו. כל השאר פשוט העינים שלי עדיין כואבות מהכדורגל שלנו. לא מגזים.

אני יכול להבין את שתי הגישות שנאמרו כאן, קראתי כמה וכמה פוסטים, לא רוצה לזרוק את הקלישאה של ‘האמת היא אפשהו באמצע’ - הכדורגל לא היה טוב, התבוסה הזו היא כתם מסוים, אבל זכייה באליפות היא הצלחה גם אם ריאל מדריד לא כזו גדולה. אני הנחתי בזהירות שברצלונה תזדקק לעוד זמן. אף אחד כאן לא חשב שהמספרים של ברצלונה בליגה לא משקרים.

הבעיה שלי עם הביקורת המוגזמת על צ’אבי היא שעדיין מדובר בעונה ראשונה מלאה שלו בקבוצה גדולה עם סגל נורמלי. ולגבי סגנון המשחק - נו אי אפשר לברוך מזה. בלי פדרי זה משמעותי, בלי עוסמאן דמבלה זה משמעותי. צ’אבי לא שיער לעצמו שהוא יצטרך לפתוח עם מרכז שדה כמו שעלה אתמול ובמשחק גדול. אני יכול לציין דברים טובים שצ’אבי עשה כמו ‘די ללוס-אמיגוס’, בעיקר ג’ורדי אלבה שמסופסל לטובת אלחנדרו באלדה, משהו שמאמנים קודמים לא העזו לעשות (לספסל את אלבה בכל מקרה), אפילו דמבלה הוא סוג פרויקט שלו.

במשחקים הגדולים תמיד יש איזו תוצאה שנראית מהחלל החיצון, כמה פעמים ריאל הושפלה בקלאסיקוס? החרא הזה קורה. גם מנצ’סטר יונייטד שבעונה טובה מאוד משמעותית מליברפול - קיבלה ממנה שביעייה. זה שיט הפן אתמול. אני יודע שאתם מנתחים הרבה מעבר ל-90 דקות כאלה ואחרות אבל אני חושב שזה לא חד משמעי. צ’אבי לא ‘לא טוב’.

3 לייקים

מוכר את מסי…:sweat_smile:

2 לייקים

כמו שאמר איל, הצלחה או כשלון של צ’אבי עומדים בהשוואה למה ציפית ממנו כשהוא התמנה.
הצפיות שלי ממנו היו שיגיע מאמן צעיר עם משנה מודרנית ברורה של אימון. צורת משחק “ברסאית” והתעסקות רצינית בטקטיקה וניהול סגל.
למרות ניצוצות פה ושם לדעתי צאבי או לא סיפק או לא הצליח להנחיל את השיטה עדיין, אבל בגדול זה כשלון.

מעבר לזה הוא הביא משהו שלא ציפיתי ממנו וזה אליפות מרשימה סטטיסטית למרות כל הבעיות.
ככה שהוא עובר בעיני מכשלון ל-עובר בקושי.

מצד אחד לא כיף להתחיל עונה חדשה עם מאמן שקיבל ציון עובר בקושי.
מצד שני, אני חושב שצאבי הרוויח עוד עונה עם האליפות הזאת.

8 לייקים

משה, ברצינות, האם ההודעות של אוהדי ריאל פה היו לא לגיטימיות בעיניך?
לא הייתה פה שום שמחה לאיד, סך הכל כתבנו את דעותינו, ובצורה מנומקת.
אין פה שום כוונה לתקוע לכם אצבע בעין או להתסיס, ואם ככה ההודעות מתקבלות אז אני באמת שאפסיק, ומאמין ששאר האוהדים יעשו זאת גם.

לגבי האינטרס, אני באמת שלא כותב בציפיה לעבוד על מקבלי ההחלטות בברסה. אני אכתוב את דעתי, וזהו. לא חושב שצריכה להיות בעיה להגיד דעה אובייקטיבית על הנעשה בקבוצה יריבה.

אני מאמין שאתה מדבר בין היתר על הדעה שלי על וולוורדה בזמנו.
אני באמת לא רואה איזושהי הוכחה לכך שטעיתי. אני לא חושב שהפיטורים שלו קידמו אתכם לאנשהו. לא הצלחתם לשחזר את התוצאות שלו מאז.
אי אפשר לשפוט בצורה מדויקת כי הוא קיבל קבוצה עם מסי וברטומאו, לעומת צ׳אבי שקיבל קבוצה בלי מסי וברטומאו.

הדעה שלי על המאמנים שלכם היא גם דומה לדעה שלי באופן כללי. אני לא מתחבר לכל הרצון של פיטורי המאמנים כשלא הולך. זה פשוט הפתרון הכי קל.
אני ככה גם בריאל, עם זידאן או אנצ׳לוטי למשל.
אני תמיד בדעה שאם לא מדובר בצעד לא מוסבר אחורנית, מגיע למאמן לסיים עונה שניה.
צ׳אבי יסיים כעת עונה מלאה ראשונה. עשיתם בה צעד קדימה, תזכו בה בתואר הכי משמעותי שציפיתם לזכות בו, ואפילו עוד תואר קטן לקינוח. בהחלט מגיעה לו ביקורת, במיוחד אחרי תבוסה, אבל בסוף הוא הצלחה מנקודת המבט שלי.

לייק 1

ג

לא קשור ללגטימי או לא לגטימי. כמו כתבתי קודם, לכתוב בוקר אחרי שחוטפים רביעיה במחצית מריאל מדריד בבית “הביקורות שלכם מגוחכות” מזכיר לי בדיוק את הביקורת שלכם כל פעם שביקרנו את רוסל ברתומאו ואלורדה וקומאן. גם אז כתבתם את אותו דבר. את הסוף של שקרה כולנו יודעים וגם מי צדק בסופו של דבר.

אני לא נגד שתשמחו לאיד. לגטימי רק תכבדו שזה שאתם אוהבים שרע לנו זה לא אומר שאנחנו צריכים לאהוב את זה.

תתפלא אני לא חושב רק עליך… חחח עליך אני חושב רק שאני מתעצבן על מתנגדי רפורמה (:-))

אני חושב שאחרי שצדקנו בכל מה שכתבתי למעלה. טיפה תכבדו אותנו בלי להתנשא.

לייק 1

תן לי לשבור לך את הסטיגמה,אמרתי את זה לפני כמעט שנה אחרי האופוריה מה 4-0 שלכם בברנבאו שלדעתי צאבי מאמן יותר טוב מקומאן בודאות (למרות שאין מה להשוות בין נסגל של קומאן לבין הסגל של צאבי) אבל מה שהוא עושה בברצלונה עד היום לא כזה מרשים אותי.

הכשלונות באירופה,הכדורגל הלא ממש חיובי לרוב,התנהגות חסרת קלאס על הקווים,אז כן הוא ייקח השנה אליפות וכל הכבוד לו על זה,אבל זה קורה בליגה ספרדית שאני לא זוכר חלשה כמוה ומול יריבה עם מאמן שמאזן האליפויות שלו הוא בערך 5/30 אז זה משאיר לי הרבה אופטימיות בתור אוהד ריאל שזה האיש שאתם רואים בו המשיח שיוציא אתכם לעידן חדש.
אודה ואומר שלפני שהוא הגיע די חששתי ממקרה פפ 2,טוב להתבדות,ובאמת שמדובר במאמן סבבה לגמרי לכל הפחות,אבל עד עכשיו הוא לא עושה עליי רושם של עילוי בתחום.