Oh, le, le! Oh, la, la! Ser del Barça es, El millor que hi ha - סיכום עונת 25/26 - אליפות שנייה ברצף! סופר קופה שני ברצף! הדחה בנוקאאוט באלופות שנייה ברצף!

מה פספסתי?

בואננה יא חתיכת לא מבין בכדורגל. מי אתה שתישא את שם ברנאל לשווא?

זה שמהרגע שהוא חזר לכושר הוא הפך לבאנקר בהרכב לא רומז לך שפליק לא חולק את ההזיות שלך?

כן, לקח לו הרבה זמן לחזור מהפציעה, גם אחרי שחזר מהפציעה. וכן, הוא עדיין צעיר אז לא בכל המשחקים הוא מדהים. אבל היו משחקים שבהם הוא היה הקשר הכי טוב על הדשא, וזה כשפאקינג פדרי עומד לידו.

בגיל שלו, בוסקטס עוד חילטר בליגה שלישית, ולא היה קרוב להפוך לשחקן קבוצה ראשונה. אפשר רק לדמיין מה יהיה עוד שנתיים, בגיל שבוסקטס התחיל להראות לנו כמה הוא מדהים.

2 לייקים

טל תגיד אני גם מתחיל לחבב את ברנאל..אבל אתה לא חושב שאתה טיפה אף עליו יותר מידי?

אם אני לא טועה לפליק לא היו כל כך אופציות. דה יונג היה פצוע וקאסדו איכזב קצת העונה. פליק בפרוש אחרי כמה משחקים פחות טובים ביקש ממנו ללכת להלף ספייס כשהכדור אצל בארסה ופחות לנהל מאחורה כפיבוט כי הוא עשה את זה לא מספיק טוב. אני זוכר שדיברנו על זה בשעתו ולא הייתי היחיד בדעה הזו. מבחינתי זה אומר הרבה מאוד זה לא שאני פוסק חד משמעית שלא יצא ממנו משהו אבל הסיכוי שזה יקרה קטן ממה שחשבתי בתחילת העונה מבחינתי (ואני בטוח שאני לא היחיד).

אתה חד משמעית היחיד.

אני ופליק. זה לא שהוא גילה פוטנציאל התקפי יוצא דופן אז הוא אמר לו יאללה תשחק יותר קדימה.

אתה עדיין מדבר על ברנאל, או שעברת נושא?
כי אם לא, אף אחד פה לא מבין על מה אתה מדבר.

לייק 1

כן עוד לא עברתי נושא. ברנאל איכזב אותי. בעונה שעברה על סמך משחקים בודדים לפני הפציעה היו ממנו ציפיות בשמיים, אצלי ואצל אחרים. העונה נחתנו על הקרקע והבנו שאולי הגזמנו לגביו, ואולי לא נראה.

אני מאוד התלהבתי ממנו העונה. היו לו כמה משחקים לא טובים כשחזר מהפציעה, אחר כך הוא חזר לעצמו והיה מעולה.
לא חסר לו שום דבר כדי להפוך לבוסקטס. חסר רק ניסיון, וזה יגיע.
אתה אולי שכחת בן כמה הוא. שביט ניסה להזכיר לך איפה היה בוסקטס בגיל הזה.

2 לייקים

אבל מאיפה הסקת המסקנה שפליק התאכזב או שינה לו תפקיד? מה הבסיס לזה שאנחנו מפספסים?

פשוט מאיך שהוא השתמש בו שהקבוצה בפוזשן. אתה לא עושה את זה לקשר אחורי כשאתה מרוצה מתפקוד שלו. וזה גם בא בדיוק אחרי כמה משחקים שהוא הראה שיש לו בעיה תחת לחץ אז זו מסקנה דיי מתבקשת.

אני אסביר לפי דעתי מה זה אומר באמת לחזור מפציעה ארוכה. לשחקן לוקח הרבה זמן להיכנס לכושר משחק וקצב ברמות האלה, וההדרגתיות היא לא רק במספר הדקות אלא גם בתפקוד, ביכולת לבצע פעולות שדורשות הרבה מאמץ וביכולת להחזיק מעמד יותר ויותר דקות בלי להתעייף.
לא פוסל את האפשרות שכדי לחזור לכושר משחק פליק תפקד אותו באזורים שדורשים פחות ספרינטים ומאמצים, ובאמת ראינו ממנו פעולות התקפיות מרשימות וחוש לשערים (בקטע הזה הוא כבר עקף את בוסקטס, אבל זו רק אנקדוטה כרגע).
זו היתה עונת שיקום לברנאל. יש שחקנים שהולכים להשאלות בליגה השנייה או בקבוצת תחתית כדי להתאושש מפציעה קשה, המשמעות היא שבקבוצות האלה יש יותר מקום וסבלנות להכניס את השחקן בהדרגה לעניינים, כי שם יש יותר מקום להוריד מהדרישות הפיזיות ולבצע יותר פעולות “פחות קשות” פיזית ששמות דגש על האיכויות הטבעיות שלו.

זה אומר הרבה שאת עונת השיקום הוא עשה בברצלונה. זה אומר הרבה על האיכויות של השחקן, אני הופתעתי וזה לזכותו ולזכות פליק. אותו דבר על גאבי.

6 לייקים

אני בגדול מסכים איתך, אבל האם זה נכון לאירוע הזה? ברמה הפיזית, מישהו שמתופקד כ 50-50 עושה יותר יותר פעולות של ספרינטים, כיסוי ויציאה קדימה מפיבוט.

נניח שברנאל קיבל תפקיד קדמי יותר.
איך זה שונה מכשפליק עשה את זה עם פרנקי וגאבי? או כשהעביר את אולמו אחורה?
יכול להיות שזה שינוי של הנסיבות ולא עניין ספציפי לברנאל?

זה היה במשחקים שלא היה קשר אחורי מובהק וכמו שאמרתי מיד אחרי משחקים פחות טובים כפיבוט כשבארסה עם הכדור.

לגבי פראנקי זה לא כל כך שונה, ניסו לשחק איתו לאורך השנים בכל ורסיה אפשרית כי לא הצליחו להוציא ממנו יכולת גבוה מספיק באף תפקיד.

אני לא מסכים עם הסקת מסקנות שלך אבל ניחא.
ההשלכה של זה לפליק היא פשוט לא נכונה.

לא יודע אם פספסת, אבל ברנאל שיחק את השני משחקים האחרונים כקשר האחורי של בארסה. ולא רק האחורי, לפרקים שיחק ממש כפיבוט.

זה לא מה שאמרתי.
גם גאבי וגם פרנקי שיחקו בעמדות ותפקידים שנים בגלל הנסיבות, ולא בגלל ניסוי טקטי. כנ’'ל אולמו שנאלץ לשחק בקו הקישור.
אין לי מושג מאיפה שלפת את מה שאמרת על ברנאל, היה אולי משחק אחד שהוא קיבל תפקיד קדמי.
לפעמים הוא עשה תנועה לרחבה מקו הקישור, זה לרוב היה פיתרון של פליק לשמירה האישית שבארסה נתקלה בה בתקופה שבה ברנאל תפס מקום בהרכב. וגם ניצול של איכות שקיימת אצל ברנאל.

2 לייקים

בסדר זאת הסקת מסקנות הזויה. באותה מידה אני יכול לטעון שפרמין איכזב באמצע את פליק כי אין לו חוש לשערים ובעיטה טובה אז הוא הסיט אותו לאגף…

5 לייקים

יכול להיות, אבל הוא הוחלף בשלבים מוקדמים כנראה מעייפות.

מאז שברנאל חזר הוא עובר סוג של קדם עונה, תכנית מיוחדת כדי להיכנס לכושר. יש שחקנים שהגיעו בינואר לקבוצו ללא כושר משחק או מליגה נחותה יותר, אז דרושה להם תקופת התאקלמות פיזית.

האתלטיק פרסמו את מצטייני העונה שלהם.

דון ז’ואן הוא שחקן העונה -

לאמין ימאל הוא השחקן הצעיר של העונה -

והרכב העונה…אממ…איך נגיד את זה בעדינות…מעניין -

כשאתה מנסה להיות היפסטר בכוח…

2 לייקים