מי חסר לכם שם? פרמין?
הגזמתם. צריכים לומר תודה שלא שמו את טשואמני ושולחן כדאבל פיבוט.
לקח לי רגע להבין איך הוא כבר מדבר על ברנרדו כשחקן שלנו למרות שאומרים שהוא בכלל בדרך לאתלטיקו…
וזה לפי MD
Joan García (Barcelona);
Marcos Llorente (Atlético de Madrid), Marc Pubill (Atlético de Madrid), Eric García (Barcelona) Carlos Romero (Espanyol);
Pedri González (Barcelona), Luis Milla (Getafe) and Alberto Moleiro (Villarreal);
Lamine Yamal (Barcelona), Vedat Muriqi (Mallorca) and Kylian Mbappé (Real Madrid)
שורף להם.
לא לכלול את פדרי זה מביך.
אני זוכר שקראתי בזמנו שהם תמיד נקטו קו אנטי ברסאי עוד שהמנופים של לאפורטה הופעלו והמשיך בפרשת נגרירה הם תמיד לדעתי נקטו קו נגדנו
Ornstin זה כתב שלהם נכון?
אתר של היפסטרים אנגלים. ברור שהם יהיו אנטי בארסה(בלי קשר לנבחרת הזאת).
בסדר הנה, שחקני ריאל יכולים להמשיך לחגוג עוד תואר.
אי זימון של אף שחקן מריאל זה גם בגלל נגריירה. מזל שאין שם שחורים אחרת ויני וריאל היו יוצאים למאבק נגד גזענות.
תחשבו על זה ככה, שאנחנו משחדים מישהו זה את השופטים וזה למטרה טובה שפלורנטינו משחד מישהו אז זה את המטומטם שקובע הרכבים בלה ליגה בשביל שויני אמבפה ובלינגאהם לא יריבו אחד עם השני..
אני רק שואל לאן השולחן נעלם? הMVP האמיתי בסיפור פה ..



