כדורגל ספרדי - שוטף

השאלה מה הוא רוצה וכמה שכר מקבל.
מאמין שיקבל יותר ממה שהיו מוכנים לשלם בריאל/בארסה.
אולי בכלל פספוס של אתלטיקו.

פנרבחצ’ה גם תשחק בפלייאוף העלייה לליגת האלופות, אחלה הזדמנות למוריצ’י להיות שחקן מוביל בקבוצה שמשחקת בצ’מפיונס.

לייק 1

יותר קל להביא אותו לפנרבאחצ’ה מאשר להביא אותו ממאיורקה לקבוצה אחרת בספרד? לא נשמע הגיוני.

קשה להאמין שפנרבאחצ’ה יכולים לשלם יותר ממה ששחקן ספסל מרוויח בריאל\בארסה. זה הרבה יותר ממה שכוכבי מיורקה היו מרוויחים בלה ליגה.
אבל אין לי מושג מה הוא רוצה, והצ’ט לא יודע גם. כנראה העדפה אישית שלו לחזור לתורכיה. אני רק לא מבין מדוע ריאל\בארסה לא ניסו. אני מניח שלא ניסו כי לא היו שמועות עם בשר.

יכול להיות שפנרבחצ׳ה מוכנים לשלם לו יותר ממה שקבוצות בספרד היו מוכנות, ולטווח ארוך יותר

לייק 1

היה דיווח שבארסה שאלה לגביו.
יכול להיות שאם היה מחכה זה היה יוצא לפועל, אבל הבין בחזרה איזה תפקיד ושכר יתנו לו.

אני לא יודע כמה הוא יקבל בטורקיה, אבל מסוגלים לשלם שם המון. אם אנחנו צריכים לשלם לו יפה, אז הוא הרב פחות משתלם.

מלאגה מצטרפת לראסינג סנטנדר ודפורטיבו ועולה ללה ליגה.
נצחה בחוץ את אלבאסטה אחרי 0-0 בבית. היו הרבה אירועים לפני המשחק - אבנים ונזק ממשי לאוטובוס של הקבוצה, משחק התחיל באיחור של חצי שעה, וכו’.
מלאגה החליפה מאמן בנובמבר כשהייתה באיזור הירידה, וסיימה במקום 4 וניצחה בפלייאוף.
כתוב שמלאגה מתבססת על שחקני בית, יש לה 14 כאלה בסגל.
נקווה שישמרו על כל השחקנים בקיץ, ושהקבוצה תהיה הפתעה נעימה בעונה הבאה.

לייק 1

סגירת מעגל מרגשת: סרחיו קנאלס חוזר לראסינג סנטאנדר 16 שנה אחרי שנפרד ממנה בדרך לריאל מדריד. קנאלס בן ה-35 שעזב את מונטריי המקסיקנית במאי האחרון, חתם לשנתיים. הקשר ערך את הופעת הבכורה שלו בראסינג כשהיה בן 17, וכבש שבעה שערים (ועוד שישה בישולים) ב-39 משחקים לפני שנרכש על ידי ריאל מדריד. במארקה טוענים כי ההסכם בין הצדדים היה חתום כבר זמן רב אך חיכו לעיתוי הנכון ובעיקר כשראסינג תחזור לליגה הבכירה לראשונה מאז 2012.

-לגבי פלייאוף העלייה לליגה הבכירה: סרחיו אריבאס שהיה מלך שערי הסגונדה עם 27 שערים - לא העפיל כמובן עם אלמריה, מעניין האם יישאר עונה נוספת בליגה השנייה אחרי שכבר שיחק שם שנתיים.

2 לייקים

עד היום אני זוכר את הגול על האלי אוחנה שהוא שם במשחק הפריצה שלו (נדמה לי שהגול השני היה בהקפה מעל השוער אבל בזה אני כבר לא בטוח). כמה ימים אחר כך שם גם גול בבעיטה חופשית וההייפ עליו היה מטורף. למרות שלא עשה קריירה ענקית כן היה שחקן מוכשר מאוד לדעתי, בעונה היחידה שלו בולנסיה היה מעולה ואחר כך בזבז הרבה זמן בסוסידאד כשחקן כנף שהרבה פחות מתאים לו. בבטיס סוף סוף קיבל את האמצע ואפילו גירד סגל בנבחרת.