ליגת אירופית :: מפרקים את רומא, שוב

משחק לא מרשים שלנו , לא משהו חדש .
הפנדל בסוף נתן לנו את התוצאה הרצויה וקירב אותנו מאוד לחצי הגמר .
פוגבה ופרננדס שניהם חלשים מאוד , לא ברור מה קרה לשניהם מול יריבה חלשה כזאת .
לינדלוף איש המשחק :flushed: , שלמות הגנתית ובישול נהדר .
הרבה שחקנים יחמיצו את הגומלין ( מגוויר, שואו,מקטומיניי ) אבל יש מספיק מרווח ביטחון .

לייק 1

כבר תקופה שהקבוצה פשוט נוראית בהתקפות מעבר, דבר שבתחילת תקופת סולשיאר הקבוצה הצטיינה בו, רוב המחצית השנייה גרנאדה תקפו והשאירו ים שטח מאחורה ולא הוצאנו מזה כלום.
לא נראה שיש לגרנאדה התקפה בכלל, עם אפס איומים ממשיים כל המשחק, ונקווה שגם בגומלין בלי מגווייר הם לא יצליחו לעשות כלום.

מפגש שני בבית כדי לסגור את הסיפור.
הרכב:
United XI: De Gea; Wan-Bissaka, Tuanzebe, Lindelof, Telles; Fred, Matic, Fernandes, Pogba; Greenwood, Cavani.

Subs: Grant, Henderson, Mata, Rashford, Diallo, James, Williams, Van De Beek, Fish, Elanga, Shoretire.

טאונזבה פותח אחרי שלא ראה הרכב כמה חודשים, מאטיץ’ ופרד זה בעיה באמצע אבל גולים אנחנו לא חייבים רק לשמור על רשת נקייה.
מקווה שנראה את דיאלו בשלב מסוים.

מחצית סולידית סה"כ למרות שהחיסרון של מגווייר בהגנה בהחלט מורגש בעיקר בכדורי גובה. קבאני ממשיך בכושר המצויין שלו מהמשחק הקודם ופוגבה משחק מצויין אבל בדרך לקבל אדום וסולשיאר חייב להחליף אותו במחצית ולא לחזור על הטעות מהמקרה של פרד מול פסז’.

משחק על מי מנוחות , מהגול של קבאני הסיפור נגמר וקיבלנו מחצית מעודדת של דוני שיצר כמה מצבים נחמדים . לא ברור לי אופן הטיפול בהולנדי - עונת הסתגלות זה נכון אבל כמות הזדמנויות כל כך מזערית בזמן שפרננדס נשחק ורואים שצריך מנוחה .
טלס עם משחק טוב , נחמד מאוד שיש גיבוי ברמה כזו בטח אחרי שהתייאשנו מהעמדה הזו בשנים האחרונות.
טאונזבה ולינדלוף - יכולים להיות אחלה צמד של מחליפים , הם לא ברמה של מה שאנחנו צריכים להרכב ראשון אבל בהחלט יספיקו כדי לתת מנוחה ורוטציה לבלם שיגיע בקיץ ולמגוויר.

בשלב הבא האקס סמולינג מחכה , ההרכב של רומא לא משופע בכישרון ומגוויר אמור להתמודד עם דז’קו בבטחה - רק צריך לעבוד על הצד המנטלי של חצאי הגמר שהפסדנו יותר מדי .

יונייטד חברה מייסדת בסופרליג האירופאית החדשה. מוזמנים לדיון שפתחתי:
הסופרליג:: רעידת אדמה? - כדורגל כללי - TotalFootball

הרכב למשחק מול רומא:
דה חאה
שואו-מגווייר-לינדלוף-ואן ביסאקה
פרד-מקטומיניי
ראשפורד-ברונו-פוגבה
קבאני

בצד השני סמולינג ומחיטריאן פותחים אצל רומא.

דקה 60: חילוף מספר ארבעים ושלוש אצל רומא, יוצא מספר 57 בולי איש השלג, נכנס מספר 72 הקוואקווה דה לה אומה. על הספסל של יונייטד: מייסון גרינווד ודוני ואן דה ביק. 4-1 לרומא.

לייק 1

מחצית בזיונית.
פוגבה כרגיל - רגע של גאונות ולאחר מכן שכח את השכל , אין שם חוסר מזל נטו טמטום של שחקן שלא קורא את המשחק כמו שצריך .
הגול השני כואב, מהגולים שמראים לך שההגנה לא רצינית . שואו חוזר לסורו ומכה על חטא - גם שובר נבדל וגם לא סוגר את השחקן .
רומא זו קבוצה בדיחה אבל אצלנו מתנות בחצי גמר זה עניין שבשגרה.

פוגבה לא בפעם הראשונה נותן פנדל במהלך בו כולם רואים מה הולך לקרות, ורק הוא, שנמצא הכי קרוב, לא רואה. על מי אתה עושה גליץ’ בכלל? למה אתה מרים ידיים תוך כדי, מה אתה חדש בעבודה?
משחק מאוד מרגיז, ומה שיותר מרגיז הוא שגם אם ננצח כמו שאנחנו תמיד עושים בליגה, זה יהיה 3-2 מסריח שיהיה כמו הפסד, כך שעד הגומלין נישאר עם הרגשה מחורבנת בכל הנוגע לחצי הגמר.

אני קורא פה את ההודעות וחושב שרומא שוחטת את יונייטד ואז לתומי נכנס לתוצאות לייב ורואה 6-2. ליונייטד.

שתהיו בריאים

5 לייקים

בסדר בסדר שמנו 5 גולים במחצית השניה, אחרי שרומא עשתה 3 חילופים בראשונה. נראה גם שסמולינג חטף מכה רצינית בראש אחרת קשה להסביר למה הוא הוריד את קבאני בלי כדור ברחבה.
הזכיר לי מאוד את המשחק שלנו מול ליברפול לפני שנתיים, כשעלינו עם חצי הרכב, עשינו 3 חילופים במחצית ונשארנו עם ראשפורד צולע 80 דקות. אז היה לנו קהל רועש ואלכסיס סאנצ’ז כחילוף שלישי, לרומא לא היה סיכוי, למרות המתנות שחילקנו להם.

השחקנים החליטו להקשיב ל sh4rky במחצית ועלו לפרק את רומא, היה שם פער רציני של מהירות, טכניקה וכושר גופני.
כמה מהלכי כדורגל נהדרים שעירבו את קבאני, פוגבה ופרננדס + פנדל קצת מפוקפק ששבר את רוחם של האיטלקים ואפשר להתחיל את ההכנות לגמר.
יש לארסנל עוד סיכוי אבל רוב הסיכויים שהם יפשלו, ויאריאל קבוצה די נחמדה ונוכל להתרשם מפאו טורס שנראה שמתקרב אלינו אבל אין ספק שאנחנו הפייבוריטים.

👀 @FabrizioRomano https://t.co/2nL0X6N2uh pic.twitter.com/RrMlNArEwa

— UtdXclusive 🔰 (@UtdXclusive) April 29, 2021

אפילו במחצית הראשונה היינו בבירור יותר טובים, חוסר דיוק בהתקפה (כשהיה דיוק תראו איזה גול יצא), עם טעויות מטופשות בהגנה הביאו לתוצאה שלא לגמרי שיקפה את המתרחש על המגרש.
רומא עם קישור אחורי שמאבד כדורים בקצב שאפילו פרד בתחילת הדרך לא איבד והגנה בראשות סמולינג שהזכיר לנו למה בעצם עשינו בשכל שנפרדנו ממנו לשלום באמת היו פחות טובים בפער.
היה לנו הרבה מזל עם הפציעות של רומא וגם מנטלית הם קרסו לחלוטין במחצית השנייה ועדיין הניצחון היה מוצדק לחלוטין.
קבאני בעוד משחק ענק ישאיר אחריו בור גדול בעונה הבאה אם לא יישאר, ברונו אחרי בצורת מסויימת חוזר בענק עם המספרים ובאופן כללי אחרי כל התהיות על איך ברונו ופוגבה יהיו ביחד על המגרש נראה שזה עובד מצויין.
החלק המעצבן זה שני האולטרא מנחוסים שכנראה נפגוש בגמר. או ארסנל שאנחנו מפשלים מולה בקביעות בעונות האחרונות או אונאיי אמרי שימות העולם הוא יזכה באירופית.

לייק 1

סולשיאר כצפוי עולה בהרכב חזק מאוד למרות היתרון הגדול ולמרות הלוז הצפוף הקרוב:
דה חאה
שואו-מגווייר-באיי-ואן ביסאקה
פרד-ואן דר ביק
פוגבה-ברונו-גרינווד
קבאני

באיי ודוני חוזרים להרכב הפותח אחרי היעדרות ארוכה ממנו, ראשפורד ולינדלוף מקבלים מנוחה נחוצה ואני מקווה שלפחות את ברונו יחליפו כבר במחצית.

מי שרצה תזכורת לעובדה שחייבים דחוף לחזק את החלק האחורי קיבל אותה בגדול אתמול.
משחק מצויין לצופה הנייטרלי אבל ההגנה היתה פרוצה לחלוטין וכמה שזה הזוי בהחלט יכולנו לחטוף שישייה אם לא דה חאה במשחק ענק (האמת ששוער שני ברמה שלו זה חתיכת לוקסוס).
הצרות התרכזו בעיקר במחצית השנייה, טלס היה מאוד מאכזב, האגף שלו היה פרוץ לחלוטין, גם ווליאמס לא הרשים, ולא פלא שהם לא מצליחים לראות דקות במקום ואן ביסאקה ושואו. יש בהחלט מה לעבוד על העומק של הסגל כי קצת רוטציה מאחורה ודברים מתפרקים.
אמנם מבחינה התקפית יכולנו גם לכבוש איזו שישייה בעצמנו אבל לעשות השוואות להגנה בדיחה של רומא זה לא מצב שהקבוצה צריכה להיות בו.

סולשיאר מחזיק את ברונו על המגרש 80 דקות בהחלטה פשוט הזויה, ואני מקווה שלא נשלם עליה ביוקר השבוע.

ויאריאל עושה לנו שירות נחמד ומעיפה את ארסנל הנאחסים אבל גם מולה זה לא יהיה קל בכלל בטח אם ההגנה תיראה ככה. לפחות מצליחים לעבור חצי גמר בשעה טובה.

עוד פאשלה של לינדלוף לאוסף , לא משהו חדש.
אנחנו קבוצה הרבה יותר טובה מויאריאל אבל זה יכול ללכת לכל כיוון עם המצבים הנייחים .

הטעות של לינדלוף היא עובדה, וכמו שהתחלנו כל משחק ליגה העונה במינוס אחד, על אחת כמה וכמה היום בלי מגווייר.
אבל, ראשפורד היה השחקן הכי גרוע על המגרש בפער עצום. אפס פעולות חיוביות, ראש בקיר, קבלת החלטות עלובה, בעיטות עקומות. לא ברור לי איך הוא סיים 120 דקות. זרקנו את ההארכה לפח בגלל הסירוב ההזוי להחליף שחקנים שיש להם מוניטין. ראשפורד כמובן שהיה צריך לצאת בדקה 60, ברונו יכל לצאת בתחילת ההארכה, וגרינווד היה חייב להישאר על המגרש כי היה השחקן הכי מסוכן מלבד קבאני (מדהים, מדהים, מדהים. סוגד לו).
חבל מאוד, אבל הבאנו את זה על עצמנו. שער אחד מול ויאריאל ב-120 דקות כשיש לנו כזה פער איכות על המגרש זו בדיחה עצובה ומגיע לויאריאל הגביע.

לא מרגיש תסכול יתר על אתמול, גם ככה הליגה האירופית הוא מפעל שאנחנו לא אמורים להיות בו וגם זכייה בו לא הייתה מעיפה אותי לעננים.
סולשיאר טעה בגדול עם החילופים ( כמו בדרך כלל ) , לאורך העונה ראינו שהוא לא סומך על הספסל שלו ולא מנסה לשלב מספיק שחקנים אז זה התפוצץ לו בפרצוף בגמר כשגמר את השחקנים פיזית. בהארכה נראינו ממש פתטיים, שחקנים ממש נפלו מהרגליים.
ברונו אכזב אותי יחסית, היה צריך לקחת עליו את המשחק ולהשתלט עליו בטח כשמולו אין איזה חוליית קישור אגדית.
פאו טורס נראה כמו בלם מתאים לנו , שקט מהיר והכי חשוב אפשר להביא בלי לבזבז קיץ שלם - 50 מיליון יורו ( מציאה ) במקום לקוות שוראן יחליט מה בא לו לעשות.

וראן יעלה לכם בערך אותו מחיר,הוא שנה לפני סיום חוזה.