תלונות על אוהדי ריאל בפורום בארסה

בגדול, הבטן המלאה שלי נגד חלק מאוהדי ריאל (לא כולם אפילו לא רובם וגם לא בצורה אישית נגדך) זה הגישה הזאת.

אתה לא עוקב אחרי ברצלונה כמו שאני ואייל וכולנו עוקבים אחריה. כמו שאני לא עוקב אחרי ריאל מדריד. למה פלורטינו לא משקיע ברכש? אין לי מושג, אני יכול לזרוק כי ריאל מדריד בצרות, אבל זה סתם באויר זריקה שלי.

לעומת זאת , וזה עוד מהפורום הקודם, שרוסיי עלה לשלטון וכבר אז כתבנו שבסופו של דבר זה יהיה רע מאוד למועדון. מה בתמורה קיבלנו? אוהדי ריאל קראו לנו מפונקים קוטרים ו"מגזימנים" וגם עכשיו שמסתבר לכל מי שיש שכל בראשו שצדקנו, אני עדיין מוצא את עצמי מתוכח עם אוהדי ריאל “עד כמה ההנהלה שלנו גרועה”. באמת זה כבר לא רציני.

כל מי שעקב אחרי התהליכים שהקבוצה עברה עם השנים, לא יכול להיות מופתע מהמצב הרע שלנו. אבל מי שעוקב אחרי ברצלונה רק בלצפות במשחקים שלה לא יכול להבין את המצב הרע שלנו בתור קבוצה.

מידי פעם אני נכנס רק במעמד של צופה לפורום שלכם, היה דיון האם קבוצה מבחריין או משהו כזה רצתה להשקיע בקבוצה. גיא טען שלא והיה מישהו שטען שכן. אין לי מושג, תחשוב אם הייתי מתפרץ לדיון ומטיף מוסר לגיא שהוא טועה ומפונק בלי שיש לי באמת מושג מה קורה?

ושלא היה ספק אין לי שום בעיה עם אוהדי ריאל שנכנסים וכותבים על ברצלונה. אבל מה שאנחנו מבקשים זה פאקינג מינמום של ריספקט ולהפסיק לחשוב שאתם יודעים יותר טוב מאיתנו על ברצלונה.

וכן אחרי שמפסידים בקלאסיקו לא לנסות ולהתחכם ולספר לנו שאנחנו סתם מתלוננים… תנסו לחכות איזה 24 48 שעות.

3 לייקים

בפורום הקודם הייתה מדיניות הפרדת רשויות שרוב המקימים של הפורום הזה (אם לא כולם) התנגדו למדיניות זו. מן הסתם שלא נאכוף אותה פה.

הפורום נועד לדיונים ברמה כמה שיותר גבוהה וזהות המגיב שווה לתחת. מי שמחפש בית להתמרמר בו בלי שיבואו אוהדים של מחנה אחר להעמיד אותם על מרמורם פשוט לא נמצא במקום הנכון. אנחנו לא מחפשים לפתח פה בועות.

לייק 1

החיים דינאמיים. הבה נחכה שדברים ישתנו, שריאל תהיה במצב פחות טוב מברצלונה ותובס ואז נראה אם ההנהלה המדרידאית של הפורום הנוכחי כל כך תומכת בחופש הביטוי כשנבוא לפורום של מדריד כדי לשמוח לעיד ולהסביר כמה בנזמה בן ה-45 הוא עדיין החלוץ הטוב ביקום וכולכם בכיינים.

זו הבעיה,אתה חושב שזה הבית שלך,זה לא,זה פורום כדורגל,אני אגיב איפה שבא לי להביע את דעתי,אם יש לי משהו להגיד בקשר לברצלונה,אני אכתוב בתת פורום של ברצלונה מן הסתם ולא בשל ריאל,אם אתה לא מסכים עם דעתי,תענה לעניין או שתתעלם כמו שאני הולך להתעלם מההודעות שלך מעכשיו והלאה,אתה לא מסוגל להכיל דעה שונה,יורד נמוך ולא ראוי לתגובה.

אם ככה אתה לא במקום הנכון חבר… זה לא הפורום שלך.

4 לייקים

זה הבית שלי כי זה פורום ברצלונה. אני אוהד ברצלונה ואתה לא. לכן זה הבית שלי ואתה אורח.
בתור אורח , אתה לא צריך לכתוב שטויות או להיכנס בי.
מילא היית מביע את דעתך, אבל אתה יורד לפסים אישיים.

זאת לא דעה, זאת ירידה עליי.

ההודעה שציטטת את בארסהמניה היא לא דעה שלך, אלא הודעת התרסה. אין לה שום קשר לשום דבר, אף אחד בדיון הזה לא הסתמך על בארסהמניה כדי להוכיח משהו. רק אתה משום מקום הבאת את זה וכתבת

מצוין, הלוואי שתעמוד במילתך.

זה פורום ברצלונה. של מי הוא? לא של אוהדי ברצלונה?
כששוסאקו היה בא לפורום שלכם להטריל אתכם, אתה התייחסת אליו בכבוד, כאילו זאת דעה אחרת ומקובלת?
תסתכל כמה אוהדי ריאל מגיבים כאן, וכמה אוהדי ברצלונה מגיבים אצלכם. זה לא נורמלי, וזה מזמן לא דיון ענייני.

2 לייקים

יאלללה חברים תפסיקו לריב.

לייק 1

אפשר לא להסכים לגמרי אבל לכבד זה את זה.

אני חושב שכמו תמיד האמת היא באמצע, זה פורום כדי לדון במצבי הקבוצות ולקבל דעה גם מעט שונה ממדרידיסטה או ברסה מניה. אני מאוד אוהב לקרוא בפורום הברסאי ולהגיב, וכן אני מקבל את זה שצריך להבין מתי כן ומתי לא.
אני אולי אוהב עקיצות ידידותיות, אבל ההבדל בין עקיצה ידידותית לעקיצה לא ידידותית הוא התזמון.
ביום של ה8-2 כתבתי משהו שהצחיק אותי בפורום הברסאי, מתוך הנחה שאני אוהב עקיצות (והיה שם משחק מילים מצחיק לדעתי). מוס כתב לי יפה שזה לא הזמן ולא המקום והסכמתי איתו ומחקתי.

יש דיונים שצריך גם להבין מתי לסיים, מתי להבין שהדעה שלי, גם אם היא נכונה ומנומקת, יכול להיות שתשאר שונה משל מי שאני דן איתו.

צריך לנסות לפתוח דף חדש בנושא ולכבד אחד את השני.
אני לא אפסיק להגיב בפורום הברסאי, אבל בהחלט אשים לב לאיך אני עושה זאת ולמתי.

2 לייקים

אז תתחיל למחוק הודעות שלא עונות להגדרה שלך של דיונים ברמה גבוהה. גם שלי אם צריך.
מה שיצא מדיון הקלאסיקו זה רמה הכי נמוכה שיש, כי נתתם לחלק מאוהדי ריאל יד חופשית שלא תרמה כלום לדיון.
אם Tal_rmcf מגיב לי ככה, זה עדיין בסטנדרטים של דיונים ברמה גבוהה?

ההודעה הזאת שלו לא נמחקה.
הפורום של ברצלונה גם ככה חצי מת, יש אולי 5 מגיבים קבועים, ואתה נותן יד חופשית לאוהדי ריאל כאלה להציף את הדיונים, בטענה שזאת דעה לגיטימית ומדיניות אי ההפרדה.
הוא גם מאיים להמשיך לכתוב מה שבא לו איפה שבא לו. אם אתה כמנהל מרשה לו , זה הופך את הפורום לרמה של טוקבקים.

לייק 1

אני תומך באיומים שלו כל עוד יהיה תוכן להודעות. המון הודעות נמחקות כל זמן, אני לא יודע כמה אתם מודעים לזה או לא (באמת לא ממש ברור לי אם הסימון של הודעה שנמחקה קיים גם עבור משתמשים רגילים או לא).

בכל אופן, אם יש דבר אחד שאתה צודק בו זה שאכן אנחנו צריכים למחוק יותר הודעות, אבל אין לזה שום קשר לשאלה מי הגיב איפה ועל מה.

לייק 1

אני כמשתמש רגיל לא יכול לראות הודעה שנמחקה או קיומה. רק את אלה שהמשתמש עצמו מחק.
אני יכול לראות רק שהודעה מסוימת נמחקה על ידי המשתמש עצמו.
מאלה שנשארו בדיון של הקלאסיקו , חלק היה צריך להימחק גם.

אולי כדאי לפתוח תת אשכול בשביל התנצחויות בין אוהדי בארסה לאוהדי ריאל, שמראש לא מכוון לדיונים ברמה גבוהה. אם אתה לא רוצה למחוק הודעות כמו זאת שציטטתי, תעביר אותם לשם.
אני כאוהד ברצלונה רוצה לבכות על השיפוט למשל בלי שיבואו 5 אוהדי ריאל ויקראו לי בשמות או שיזכירו לי שוב את הקלאסיקו. אתה לא יכול לשמור על רמה גבוהה של הפורום אם אתה נותן לזה יד חופשית. לא יישארו פה אוהדי בארסה.
ואם תקרא כמה הודעות אחורה, אני לא אוהד בארסה היחיד פה שחושב ככה.

2 לייקים

אין ספק, אבל יש גם כאלו שלא מסכימים איתך. בסופו של דבר אני פתוח לשיח על אופן התנהלות הפורום אבל לא מחוייב להסכים איתכם. משתמשים רבים יעידו שאני פתוח לתלונות גם באופן אישי, כולל אנשים שמחקתי להם הודעות וטרחתי להסביר כמיטב יכולתי את הרציונל, וכך גם במקרים שאני לא חושב שצריך למחוק. בהודעות האחרונות שלך הבאת דוגמאות מסויימות שלא בלתי סביר למחוק, ואתם תמיד מוזמנים לדווח על כאלה או לשלוח הודעה. אנחנו יכולים לא להסכים, והרבה פעמים אנחנו פשוט נותנים לדיונים לזרום כי קצת דם רע (בגבול הטעם הטוב) זה טוב לדיונים, או כי אנחנו לא עובדים פה במשרה מלאה. אבל כאמור, כל מקרה לגופו, וזה דבר אחר לגמרי מלהגיד לכם שברתומאו טוב/ואלוורדה גאון.

בשורה התחתונה הגישה של המקום הזה היא כמה שיותר אינטראקציה בין האוהדים, וזה לא הולך להשתנות. אין פה safe spaces וטוב שכך כי זה יפגע באיכות הפורום. הודעות לא ראויות - לפי מקרה פרטני אני מוכן לשקול מחיקה תמיד, וזה לא בהכרח קשור לנושא הנוכחי.

ברכות על ברתומאו.

3 לייקים

לשמור פורום ברצלונה פתוח לאוהדי כל הקבוצות זה ראיון נהדר. דמוקרטיה, רמה גבוהה של הפורום, דעות פתוחות של אוהדי קבוצות אחרות זה מצוין.
המציאות היא כזאת - בפורום יש אוהדים של 2 קבוצות בלבד, ריאל ובארסה, ויש הרבה יותר אוהדי ריאל . Face it.
מה שיוצא שפורום ברצלונה הופך לפורום של אוהדי ריאל שמדברים על ברצלונה (במקרה הטוב). לא פורום אוהדי ברצלונה כי אנחנו המיעוט שם.
לי אישית זה לא ממש מתאים. אני אמשיך לכתוב כנראה, אבל אקטין את הפעילות.

אני בכנות חושב שהפורום של בארסה חצי מת. אני כותב אולי 20-30% מסך ההודעות של אוהדי ברצלונה שם, ומצית אולי חצי מהדיונים. נניח ואני מחליט לעזוב, חלק מאוהדי ריאל יגידו ברוך שפטרנו, וזה בסדר. אבל פורום של ברצלונה יהיה שלושת רבעי מת. זה מה שאתם המנהלים תשיגו כאשר אתם נותנים לכולם להגיב מה שבא להם איפה שבא להם.

2 לייקים

הבעיה היא לא שיש יותר מדי אוהדי ריאל, אלא מעט מדי אוהדי בארסה. באותה מידה שאתה מתלונן על כך שהודעות של אוהדי ריאל מורידות את הרצון בהשתתפות, היו לי התכתבויות עם כמה משתמשים אוהדי בארסה בפורום שהודעות מאופי מסויים של כותבים מסויימים אוהדי בארסה אחרים יוצרים את התופעה הזו אצלם ומוציאים את כל הטעם מהדיונים. המכנה המשותף הוא שצריך יותר הודעות איכותיות, לא יותר הודעות של אוהדים מקבוצה מסויימת ופחות מקבוצה אחרת, כפי שדוד כתב. תנסו להביא עוד כותבים, באמת אני אומר. אני יודע שזה קשה ומתקשה בזה בעצמי, אבל הפתרון הוא לא ליצור לעצמכם בועה הומוגנית ומשעממת.

לגבי מחיקה של הודעות שאינן ברמה המתאימה אני חושב שאנחנו מסכימים על הפרטים וסתם מתווכחים על הכותרת בגדול.

6 לייקים

אבל יש גם אוהדי ריאל שלא מסכימים איתך אתה מתכוון (:

לא שמעתי עדיין אוהד ברצלונה אומר את זה פה.

זה קצת ביצה ותרנגולת לדעתי.

אני חשוב שהאופן בו הפורום מנוהל מונע מאוהדי ברצלונה שאולי קוראים פה להשתתף.

ראה ההודעה האחרונה שלי. הכוונה לא היתה לפה בשרשור.

אין לי בכיס אוהדי ברצלונה שיכולים לבוא לפה ולתרום לדיונים. אם היו , הייתי מביא.
לאחר שאוהדי ההצלחות עברו למקומות אחרים, ואיתם חלק מהכותבים האיכותיים, נשארו פה בקושי 5 אוהדי ברצלונה שכותבים בקביעות.
אני מודע שהודעות עם אופי מסוים מושכים אוהדי ריאל. אני לגמרי מודע שלפעמים אני זה שכותב הודעה כזאת. עד לפני יומיים חשבתי שמותר לי, כי זה פורום של אוהדי ברצלונה. עכשיו הסברתם לי שלא, זה פורום של כולם.
אם כך, אני אדבר על השיפוט או השוואות לריאל או על קבוצה גדולה של פפ במקומות אחרים. בכך יהיו פחות ריבים וגם פחות דיונים בכללי. אתה אולי לא מתכוון שזה מה שיקרה, אבל זה מה שיקרה בפועל.

כן.

אני לא מחבב את משחק הקורבן הזה, ובעיקר לא מבין - מי אמר לך שאסור לך לכתוב משהו? אתה זה שמבקש למחוק הודעות שלא עומדות בסטנדרט שלך (ושל כותבים נוספים), והויכוח הוא על ההתאמה בינו לבין זה של המנהלים. אפשר לתקוף אנשי קש, אבל אני לא מבין מה הטעם.

2 לייקים

אתה מפספס לגמרי על מה אני מתלונן.
אני רוצה מקום שבו אוהדי ברצלונה יוכלו להתבכיין חופשי על מר גורלם. להאשים את השופט, את הנשיא, את מנהלת הליגה. בלי שיבואו אוהדי ריאל בהמוניהם ויציפו את הדיון ויסיתו אותו למשהו אחר.
זה מה שקורה בפורום, כי יש להם רוב, ואין מגבלות.
כמו שאוהד אחר כתב מעליי - אנחנו רוצים קצת ספייס.