תשמע זה גם לא שיש לך נניח שני חלוצים תותחים בסגל ואתה אומר שכדי לא לגרום לעוול למישהו או שיש אפשרות לשפר את הנבחרת אז בוא נוריד אותו לספסל ונשנה סגנון, מעבר לכך שזה ה-DNA של ספרד. עד עכשיו הוא כבש בגמר היורו נגד אנגליה, שער ובישול נגד צרפת בחצי גמר ליגת האומות, שער נגד הולנד ברבע גמר ליגת האומות, אם אתה ממש רוצה גם יש שער ובישול נגד גיאורגיה בשמינית גמר היורו אם כי זה לא היה כוחות. זה לא רע
@Ariel, אבל אני לא יודע כמה זה ייתן משהו שקוקורייה יהיה בעמדה גבוהה כל כך, וניקו אוהב את הקו. קוקורייה לא ניחן ביכולות התקפיות כאלו. הבסיס גם הוא אותו הבסיס מהיורו וזה עבד מעולה. שיטת המשחק, ההרכב די קרוב לזה. כמובן שבלי דני קרבחאל ועם חלוץ אחר בחוד.
אנחנו לא מסכימים על איסקו VS דני אולמו בגדול, למרות שאני כן אגיד שאולמו גולר טוב יותר ומצטרף נהדר לרחבה וזה משהו שלא הייתי מזלזל בו. כשאתה כובש או מבשל כל מאה דקות בערך בבטיס זה מרשים מאוד, בברצלונה זה קצת יותר קל לעשות את זה אני חושב.
לגבי הגול הראשון - היו שם סדרת טעויות של כל ההגנה הפורטוגלית בערך. לא שה-2:2 של פורטוגל היה מהלך כדורגל לתפארת, ועדיין. זה לא באמת מהלך גאוני כמו שלאמין הרגיל אותנו. הוא גם כלי קטלני מחוץ לרחבה ואתמול לא הרגשתי את זה. בעיטה ראשונה בדקה ה-60 בערך - נדמה לי, ואני חושב שהייתה עוד אחת, שתיהן לאמצע.





