נבחרת ספרד :: אלופת אירופה הגאה

תשמע זה גם לא שיש לך נניח שני חלוצים תותחים בסגל ואתה אומר שכדי לא לגרום לעוול למישהו או שיש אפשרות לשפר את הנבחרת אז בוא נוריד אותו לספסל ונשנה סגנון, מעבר לכך שזה ה-DNA של ספרד. עד עכשיו הוא כבש בגמר היורו נגד אנגליה, שער ובישול נגד צרפת בחצי גמר ליגת האומות, שער נגד הולנד ברבע גמר ליגת האומות, אם אתה ממש רוצה גם יש שער ובישול נגד גיאורגיה בשמינית גמר היורו אם כי זה לא היה כוחות. זה לא רע

@Ariel, אבל אני לא יודע כמה זה ייתן משהו שקוקורייה יהיה בעמדה גבוהה כל כך, וניקו אוהב את הקו. קוקורייה לא ניחן ביכולות התקפיות כאלו. הבסיס גם הוא אותו הבסיס מהיורו וזה עבד מעולה. שיטת המשחק, ההרכב די קרוב לזה. כמובן שבלי דני קרבחאל ועם חלוץ אחר בחוד.

אנחנו לא מסכימים על איסקו VS דני אולמו בגדול, למרות שאני כן אגיד שאולמו גולר טוב יותר ומצטרף נהדר לרחבה וזה משהו שלא הייתי מזלזל בו. כשאתה כובש או מבשל כל מאה דקות בערך בבטיס זה מרשים מאוד, בברצלונה זה קצת יותר קל לעשות את זה אני חושב.

לגבי הגול הראשון - היו שם סדרת טעויות של כל ההגנה הפורטוגלית בערך. לא שה-2:2 של פורטוגל היה מהלך כדורגל לתפארת, ועדיין. זה לא באמת מהלך גאוני כמו שלאמין הרגיל אותנו. הוא גם כלי קטלני מחוץ לרחבה ואתמול לא הרגשתי את זה. בעיטה ראשונה בדקה ה-60 בערך - נדמה לי, ואני חושב שהייתה עוד אחת, שתיהן לאמצע.

אני לא אומר שקוקורייה מגן התקפי מדהים(למרות שהוא יודע לעשות תנועה), אלא מציע רעיונות שהיו מקדמים את ספרד(הוא לא יכול לבצע את זה? אז שים את גרימאלדו).
אני גם באופן אישי לא הכי התלהבתי ממה שראיתי ביורו, ורואה את זה חוזר על עצמו בטורניר הזה.

אני לחלוטין לא מבין את הרעיון של לשחק עם 2 שחקני כנף, 2 קשרים אחוריים, 2 מגנים הגנתיים וחלוץ מזויף.
זה נראה כמו סלט של רעיונות היפסטריים בלי קשר אחד לשני.
מספיק היה להכניס קשר התקפי במקום רואיז וכבר פתרת לא מעט מהבעיות במכה אחת.
הדרישה מפדרי, לאמין וניקו הייתה גדולה מדי. הם היו צריכים עזרה.

נ.ב.
לא טענתי שהגול הגיע ממסירה גאונית של ימאל, אלא ממהלך שמוכיח את טענתי: ימאל צריך תנועה, וכשיש אז הוא מצליח לדחוף את הכדור פנימה ואז יש מצבים או סיטואציות שבהן היריבה טועה.

לאמין חוטף הרבה כדורים עם הצעדים הארוכים שלו, ועדיין הוא ממש לא מחויב הגנתית זה לא סותר. הוא ממש עושה טובה שהוא יורד למטה. לא יודע איך אתה חא רואה את זה.

הוא שחקן סביר כמו שאמרו פה, אבל צריך להוסיף שביורו (באופן מפתיע מאוד) הוא היה מעולה.

אני חושב שגם בברצלונה וגם בנבחרת שכחו קצת שימאל הוא סך הכל פאקינג בן 17, יהיה לו משחקים יותר טובים וכאלה פחות טובים וזה נורמלי בגיל שלו.
זה שגם בקבוצה וגם בנבחרת הכל כבר על הכתפיים שלו יכול רק לפגוע בו גם ספורטיבית וגם נפשית, וכל הקמפינים האלה לכדור הזהב נראה לי רק מעלים את הלחץ, צריך שיהיה סביבו צוות שיידע לטפח אותו כי כרגע גם בהתנהגות הוא עדיין ילד.

2 לייקים

אין לי תלונות על היכולת שלו, רק על המחויבות שלו. אבל היו לי כאלה גם על מסי, זה לא הפריע לו להפוך למה שהפך. פשוט לי זה מוריד מהשחקן.

מחצית מעולה של ספרד.
סוף סוף שימוש נכון בקישור.

משחק מדהים של ספרד. יש לה קוראי משחק מעולים בכל עמדה במגרש. זה חזירות להחזיק גם בהאוסן, גם בזובימנדי, גם בפדרי וגם במרינו. המשחק הופך לקל מדיי.
אם ימאל היה קם על רגל ימין הבוקר זו הייתה יכולה להיות גם שישייה.

לייק 1

במקרה שלו, הוא קם על רגל ימין.

פחות או יותר מהרגע הראשון הייתה תחושה עם לואיס דה לה פואנטה שהשלם גדול מסך חלקיו. אי אפשר לומר שאין לנו בנבחרת שחקני-על - לאמין ימאל, פדרי, מרשה לעצמי להגיד גם דין האוסן, ורודרי ודני קרבחאל עדיין לא בקצב מן הסתם. ועדיין אני יכול לחשוב על ספרד עם שחקנים טובים יותר על הנייר שפחות התחברו. מיקל מרינו שחקן טוב אבל לדעתי לא עד כדי כך טוב, וכן הלאה.
הניצחון אתמול לא מובן מאליו בכלל גם אם חווינו הבלחות פה ושם במשחקי ידידות ואני זוכר בתקופת ז’ולן לופטגי שהגיע לארץ כנען אך לא זכה להיכנס אליה - שישיות מול גרמניה וארגנטינה. נבחרת טורקיה נבחרת טובה גם אם היא לא מהטופ. זו הייתה שירה בתנועה. שוב, מהימים הבודדים בשנה שאני יכול ליהנות משני היהלומים של ברצלונה.

וכן אין לנו חלוץ אמין אבל מסתדרים גם בלי זה. מנסים להכניס את אלבארו מוראטה די מרחמים שיכבוש במשחק בו מתעללים ביריבה כשהקריירה שלו בצניחה חופשית..

אני רק רוצה שיפסיקו עם ההשוואות לנבחרת של 2010 וכדומה. להשאיר את החבר’ה הנוכחיים רעבים. שיביאו לנו יותר מהיורו הנפלא בו זכינו. כלומר עוד תואר גדול. לשמור את כל ההצגות לדבר האמיתי :slight_smile:

עוד בחדשות - אם מסי יעבור לריאל מדריד, אני אפסיק לראות כדורגל לנצח.

2 לייקים

חלום שלי שנעלה כדי לחשוף את הצביעות המערבית המלוכלכת הזאת.

הנה המדינות שמאיימות להחרים את האירווויזיון אם נשתתף:

DNQ = לא העפילו לגמר
Disqualified כי היה שם אירוע אלימות אאלט

3 לייקים

הלוואי ונעלה למונדיאל.
לא אכפת לי מהנבחרת, אני רוצה ששחקני בארסה ינוחו.
לא רק באותו הקיץ, אלא כמה קייצים טובים, כי לפי החוקים של אופ’'א אסור לממשלות להתערב. ספרד תושעה לכמה שנים.
על הדרך סאנצ’ס יאבד קולות של הרבה בוחרים אוהדי כדורגל.
הלוואי ונעלה.

לייק 1

ספר את זה לקטאר

לואיס דה לה פואנטה חוגג שלוש שנים כמאמן נבחרת ספרד. מי שאימן את הנבחרת הצעירה וקודם לתפקיד היוקרתי לאחר הכישלון של ספרד במונדיאל 2022 בקטאר, ערך את הופעת הבכורה שלו כמאמן הנבחרת הבוגרת על הקווים ב-25 במרץ 2023 עם ניצחון 0:3 על נורבגיה. דה לה פואנטה הגיע עם הקבוצה לשלושה גמרים וזכה בליגת האומות ב-2023 וכמובן ביורו 2024 כשספרד מנצחת את כל המשחקים. מה שמצחיק הוא ששלושה ימים לאחר הופעת הבכורה, עם שמונה שינויים בהרכב - ספרד נכנעה 2:0 לסקוטלנד בגלאזגו והביקורות שחטו אותו. ב-25 בינואר 2025 הוא גם קיבל הארכת חוזה.

אחוז הניצחונות של לואיס דה לה פואנטה בנבחרת ספרד עומד על 78.9% (30 ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושני הפסדים). הנבחרת כבשה 105 שערים, כשמלך שערי הנבחרת הוא חלוץ ריאל סוסיאדד מיקל אויארסבאל עם 16, והוא גם היה זה שכבש את שער הניצחון בגמר היורו נגד אנגליה באותו 1:2. מאז שפרסם את סגל ההרכב לשני משחקיו הראשונים, דה לה פואנטה זימן 77 שחקנים. מתוכם, 66 שיחקו דקות, כאשר אונאי סימון (2,370) ואימריק לאפורטה (2,115) שיחקו הכי הרבה דקות. רשימת השחקנים שערכו הופעת בכורה בנבחרת בקדנציה שלו עומד על 27, בין היתר גם לאמין ימאל.

מקפיץ את הדיון אז - הסגל של המאמן לקראת המשחקים נגד סרביה ומצרים - גולת הכותרת היא ארבעה שוערים - אי אפשר להתעלם מז’ואן גארסיה, ושלושת השוערים שהיו כבר קודם שומרים על מקומם.

דני קרבחאל בחוץ כמובן, ממעט לשחק, (ורודרי כן בסגל) וגם אלבארו מוראטה שמוערך על ידי המאמן. ויקטור מוניוס התגלית של אוססונה נכלל. מרקו אסנסיו שחוגג בפנרבחצ’ה ושבר את שיאו האישי במוערבות בשערים - איננו וכבר זמן רב שהוא לא בסגל. עוד שם ששווה לדבר עליו הוא מרקוס סולר מריאל סוסיאדד וכן כריסטיאן מוסקרה בלם ארסנל.

ביום שני יפרסם לואיס דה לה פואנטה את הסגל הסופי של נבחרת ספרד למונדיאל וכולנו במתח. בינתיים הוא התראיין לפודקאסט של שחקן העבר מריו סוארס והתייחס למספר סוגיות בוערות. בין היתר אמר כי שלושה שוערים יזומנו ולא ארבעה.

אתה יודע איזה שוער ישחק? - “כן, כן. הייתי אפילו אומר לך את ההרכב הפותח. יהיו שלושה שוערים, לא ארבעה”.

מה דעתך על ריאל מדריד ומספר הספרדים הנמוך אצלה? - מה דעתך על כך שריאל מדריד משחקת משחקים ללא שחקנים שמתאימים לנבחרת ספרד? “זה מכעיס אותי ששחקנים כמו פביאן רואיס, מרטין סובימנדי ומיקל מרינו לא נמצאים בלה ליגה. כשהם היו צריכים להשקיע בהם סכומים סבירים, הם לא עשו זאת, ובמקום זאת שילמו סכומים מופרזים עבור שחקנים אחרים שאינם טובים אפילו חצי ממה שהם”.

על דני קרבחאל: “הוא קפטן נהדר, אבל לא סביר שהוא יהיה כשיר מספיק כדי לשחק בגביע העולם”.

גאבי: “לא נתנו לו כלום. הוא הרוויח את זה אחרי שהתגבר על שתי פציעות קשות מאוד. הוא בכושר מצוין. כשהוא לא משחק, הוא שחקן שאתה מתגעגע אליו והוא חסר לך”.

יחסיו עם כלי התקשורת והעיתונים: “הקשבתי, קראתי וראיתי הכל עליי. עד שיום אחד אמרתי: ‘זהו’. ואני מאושר”.

עברו: “רגע לפני שהצטרפתי לפדרציה, הייתי מובטל במשך 18 חודשים. ראיתי את עצמי כמי שנשאר מחוץ לעולם האימון. לא הייתה דרך להיכנס. אלו היו התקופות הקשות ביותר כמאמן וכאדם. ואז, במקרה, ראיתי מודעה בעיתון שהפדרציה מחפשת מאמנים לאקדמיית הנוער. והנה אני היום..”

רגע המפנה - ההפסד נגד סקוטלנד: “ואז הגיעו שלושה חודשים קשים מאוד. אחרי המשחק, כינסתי את השחקנים ואמרתי להם: ‘אנחנו לא הולכים לסטות מהתוכנית שנקבעה’. וביוני זכינו בליגת האומות.”

ההחלטה הקשה ביותר שלו כמאמן: “ההחלטה הקשה ביותר מאז שהפכתי למאמן הנבחרת הייתה לא לזמן את סרחיו ראמוס”.

סגנון המשחק: “לפני כמה שנים, הקבוצה עם הכי הרבה החזקת כדור ניצחה במשחקים. עכשיו זה פחות קורה כבר. היום, יש הרבה ריצה. אם יש לך ‘החזקת כדור סטרילית’ שלא נגמרת עם בעיטות ואיומים לשער, זה חסר ערך. השגנו את האיזון הזה עם ובלי הכדור”

על מיקל אויארסבאל: “הוא אחד החלוצים המרכזיים הטובים בעולם. כל עניין ה’חלוץ המדומה’… נשמע טוב בספרות. אבל מיקל הוא חלוץ”.

האם היית עוזב את הנבחרת לו היית זוכה בגביע העולם הנוכחי? - לא, ממש לא, אני בכלל לא חושב על זה".

הסגל של נבחרת ספרד למונדיאל:

לואיס דה לה פואנטה עומד במילתו - שלושה שערים כאשר אונאי סימון זוכה לחסד. רודרי יהיה הקפטן. אף נציג לריאל מדריד לראשונה איי פעם במונדיאל כי דין האוסן שילם על דעיכתו הגדולה. שמונה נציגים לברצלונה. ניקו וויליאמס בפנים כמובן, גם ויקטור מוניוס, בורחה איגלסיאס ופראן טורס שיש לו רקורד נהדר בנבחרת - בסגל. ההפתעה אולי - אלכס באנה, שרשם עונת בכורה לא טובה באתלטיקו מדריד. גם גאבי עם סיום עונה חזק.

לייק 1

כיף לריאל

מה שכן כל כך מוזר לראות את הקבוצה של המדינה בלי אף נציג בנבחרת הבוגרת

אריק גרסיה בסגל, באלדה לא. לא מפתיע.

ככה זה כשיש לך בקושי ספרדים וגם המאמן רב עם 3 מהם והם בקושי שיחקו אצלו (סבאיוס, קרבחאל וקרראס).
אל תדאג, רוב הסגל שלהם יהיה במונדיאל, רק לא בנבחרת ספרד.

באלדה לא היה גם ברשימה המורחבת של 55 שחקנים.
מבין 11 של בארסה שהיו ברשימה, נופה פרמין בגלל הפציעה, וגם מרטין וברנאל שנכללו ברגע האחרון אבל לא עשו את זה.