מחזור 13 :: מדריד לבנה

המחצית הזאת הייתה צריכה להסתיים עם 3 צהובים לאתלטיקו.
כמובן שאנחנו היחידים שקיבלנו צהוב (מוצדק).
כשמגיע לאתלטיקו צהוב הוא לוקח שחקן שלנו ונוזף בו… פליקס דורך על ראמוס, שיחה עם ראמוס. סאביץ’ שם רגל לויניסיוס אחרי השריקה, נזיפה בויני. קוקה בועט כדור על ויני אחרי השריקה, שוב שיחה עם ויני. תמיד אפשר לסמוך על מתאו להוז שיעגל פינות נגדנו. רק שלא ידפוק אותנו במחצית השנייה בהחלטה יותר חשובה.

לייק 1

מישהו ראה פעולה אחת טובה של ויני המשחק? לא רק עם הכדור, גם פתיחה שהובילה למשהו, או סגירה כלשהי בהגנה. פשוט מיותר הערב.
נ.ב., וולקאם בק דני.

4 לייקים

מרגש מאד, מגיע לך דני

נ.ב
הייתי עושה חילוף

לייק 1

התחת של זידאן נעזר בתחת של אובלאק,שער ענק.

לייק 1

אינטר בית
אינטר חוץ
קלאסיקו
גלדבאך (להיות או לחדול)
פיחואן
דרבי

6/6 של נצחונות (!!!)
כל משחק שהוגדר חשוב העונה, פשוט באנו וניצחנו.

האמת, שאני לא יודע איך לאכול את זה.
יעילות שיא, אז תביאו דאבל

שבוע סוף. אחלה מתנה לכבוד היום הולדת, תודה רבה לכם. חושש קצת שאני אפתח ציפיות שוב ואחזור לקרקע מהר עם עוד 0:0 נגד קבוצה פח. היו הרבה דברים שאהבתי, אני בכלל לא חושב שהיה מדובר בעוד ניצחון קורונה. לחצנו גבוה, עם שחקן התקפה איכותי מוויניסיוס היינו כובשים עוד, גם בנזמה היה קצת מסורבל. נגענו הרבה בכדור, היינו לא רעים בכלל. איזה כיף שהשבוע הזה נגמר עם 3 מ-3, ומי אם לא ריאל מדריד תוריד את אתלטיקו לקרקע, לדרבי חוקים משלו. בפינת המספרים: דרבי תשיעי ברציפות בליגה ללא הפסד, וקטענו לאתלטיקו את הרצף הטוב בתולדותיה של 26 משחקים. וגם ההפסד הקודם שלה היה נגדנו…

לא הייתה שום סיבה לצ’ולו לשחק עם שלושה בלמים וגם לא להוציא את ז’ואאו פליקס, בטח כשסוארס היה קטסטרופה, זה הוכיח כמה הוא בונקריסט ולא השתנה, משחק איום ונורא שלהם, באמת, לא שאני פוסל שהם יקחו אליפות, זה יכול לקרות, הם תמיד ישיגו את ה-0:1, אבל אתלטיקו תישאר אתלטיקו.

בחזרה לקבוצה שלנו: המומנטום הולך איתנו, החזרה של קרבחאל סופר-חשובה, השער שלו כל כך מרגש ושיילכו לעזאזל אלה שהחליטו שזה גול עצמי, אני צועק בבית ‘לא! אל תבעט דני’ והוא עשה את זה בענק, גם החגיגה של קאסמירו הייתה טירוף אמיתי. הגיע הזמן לתת ללוקה לנוח והמנוע פדה חזר. אני חושב שבנזמה היה קצת איטי ומרושל בכמה פעולות, ויני שחקן שצריך לכדרר ולא ‘להניע כדור’ כמו אסנסיו, אחרת אנחנו מאבדים אותו ומבחינתי לוקאס ממשיך כרגע בהרכב גם על חשבון רודריגו (צריך לשחק על חשבון החבר שלו מברזיל), הוא נהדר, ראיתם את היציאה שלו למתפרצת והדהירה? מצד שמאל אנחנו מקבלים מעט מדי למרות שני נסיונות די מעניינים של בנזמה ומנדי למסור זה לזה. האללה מדריד!

משחק מצויין של קרוס ובנזמה, גם מודריץ’ היה טוב מאוד, שאר השחקנים היו סבירים פלוס, חוץ מוניסיוס כמובן. קורטואה גם עשה את שלו כרגיל.

מצחיק שכל המשחק הפרשן של ערוץ one מזכיר את המיקום של מנדי כאילו מהלך התקפי שזידאן מתכנן ולא מבין שזידאן פשוט מנסה להחביא את מנדי בהנעת הכדור מאחורה.

מעכשיו מול רוב קבוצות הליגה הייתי עולה עם ואסקז כמגן ימני.

עוד פעם הפכו כאן את אתלטיקו לקבוצה יותר טובה מריאל ושוב הוכח אחרת.

כמובן שעכשיו לפחות כל אלה שפיטרו את זידאן זרקו את העונה לפח ופירקו את הקבוצה לגורמים ומכרו אותם אותם יעלמו קצת מהנוף, עד למשברון הבא כמובן.

ואני לא מבין איך בערוץ one ראו משחק מצויין בלי טעויות של מנדי, היו לו לפחות 6 טעויות עם הכדור ושני טעויות הגנתיות.

לייק 1

לדעתי זה בעיקר מדגיש את השובע של הקבוצה.

ואסקז - אותי מבחינת חוזה חדש הוא שכנע. אוי ואבוי לנו אם ישחק בעונות הבאות כמות כזו של דקות, אבל כסותם חורים הוא נכס.

סביליה, גלדבאך ואתלטי, שבוע טוב לקבוצה. הגיע הזמן שיהיו גם כאלה.

3 לייקים

משחק מצויין. שליטה כמעט מוחלטת ונטרול שני נשקים בולטים מאד שלהם: התקפות שפליקס מוביל ומסירות קרוב לקו הקרן שמקבל יורנטה.

דקות רבות קרוס וקאסמירו הספיקו לשליטה במרכז, ואז מודריץ׳ קיבל יותר חופש לעלות. אני חושב שרוב הפעולות המעניינות שלנו הגיעו ממודריץ׳-ואסקס-קרבחאל, שקיבלו את קראסקו, יחסית נוח ומשמעותית פחות טוב בהגנה מטריפייר ששיחק בצד השני (עד שבוצע שינוי). כיף לראות את ואסקס, שעד לא מזמן היה פחות שבע רצון מהדקות שקיבל, מציג יכולת טובה. בשמאל היו מנדי וויני, שהיום לא ניגן כינור ראשון אלא התגייס עם משחק הקרבה טוב כשהוא עסוק בעיקר במשימות הגנתיות. באופן טבעי קטלני פחות.

וראן במשחק נקי וטוב, מחמאות

בינתיים זו התוכנית

3 לייקים

ניצחון סולידי, מפתיע בקלילותו וסופר חשוב. כל תוצאה אחרת חוץ מניצחון וכמעט בלתי אפשרי לסגור את הפער מאתלטיקו. תודה ללמאר שהחמיץ את המצב הכי טוב במשחק.

זה לא מקרי שהקבוצה התייצבה והתחילה לנצח כשאיסקו ומרסלו נעלמו מהתמונה.

הבעיה שעם רצף משחקים רצחני והשעיה של קאסמירו במשחק הבא, אפשר כבר להרגיש את הפנצ’ר מול בילבאו מתקרב. כמעט ואי אפשר לעשות רוטציות כשיש לך שחקנים כמו מרסלו ואיסקו בסגל. מזל שואלוורדה חזר.

הביקורות על היכולת של ויני מוצדקות. עדיין די מגעיל לראות אותו חופשי בהתקפה רק כדי שהשחקנים שלנו יתעלמו ממנו ולא ימסרו לו. אף אחד לא סופר אותו, גם לא השופט. עד שהצליח לו דריבל אחד והכשילו אותו בבירור אז השופט גם מתעלם. לא נעים. אני עדיין מעדיף אותו על אסנסיו שלא מנסה כלום.

5 לייקים

מגיעה לזידאן מילה טובה. ביקרתי אותו לאחר ההפסדים לשחטאר ואלאבס, אבל כשמגיעה מילה טובה צריך לתת אותה. עושה רושם שהמעלה הכי גדולה של זידאן היא הכנה מנטלית עילאית לקראת משחקים סופר גורליים (להוציא את ההפסד לסיטי בגומלין אשתקד שואראן סידר).

מבסוט על השער של קרבאחל, כמו כן מודריץ המשיך ביכולת הטובה שלו והשאלה כמה עוד הוא יכול למשוך בגיל 35, טוב שפדה חזר מפציעה. מנדי חושך, איבד לא מעט כדורים בחצי הראשון וכמובן שלא תרם דבר מבחינה התקפתית ועדין, מזלו שהוא מתחרה עם מרסלו קשישא על העמדה.
משחק לא טוב של ויניסיוס, אבל מבחינתי גם הוא וגם רודריגו חייבים לעלות לפניי אסנסיו שנראה כאילו אם ישחק עוד 100 משחקים עדין יעמוד על 0/0 בישולים/שערים.

לייק 1

זה מדהים, כל מי שאמרתי לו שאתלטיקו לא פייבוריטית לא ידע איך לאכול את זה. אבל מה שכתבתי על זידאן פה השבוע מקבל עוד חיזוק עוד שבוע. במשחק החשובים הוא והשחקנים יותר מרוכזים, יותר מאומצים.

אבל אין איזון בחלוקת העומס. במשחקים החשובים ריאל נראית בשיאה. השאלה מה יקרה במשחקים הפחות חשובים שמחכים בימים הקרובים.

צ’ולו לומד שיעור מזידאן, עוד שיעור יש לאמר, הפעם על ציפיות.

3 לייקים

למי יש טישו?

5 לייקים

אני חושב שאתה טיפה קשה איתם, כלומר הם רחוקים מהשיא וחצי בפנסיה אבל החוכמה היא לשלב אותם בתבונה ולא ביחיד, ולא במאסטייה כשאין קאסמירו לדוגמא. מה גם שהנתון שהיה למרסלו שהיה שותף בכל ההפסדים ומצד שני מנדי כאילו הוא איזה עילוי - אני בטוח שמרוב שהמספרים האלה קיצוניים - זה כן משפיע על כל ניתוח, גם אם אתה אומר לעצמך שזה לא הגיוני. מרסלו כן ייצר הזדמנויות בכל משחק. איסקו אפילו לא היה הכי גרוע לא במאסטייה ולא נגד אלאבס. בינתיים הרווחנו את פדה ואלוורדה לרוטציה ומודריץ’ חייב לנוח נגד בילבאו - בשנה שעברה בכושר די טוב עשינו מולם תיקו בברנבאו עם המשקוף של נאצ’ו ומזה אני מפחד. חייבים למצוא פיתרון לכל האלאבסים למיניהם כי אין ‘משחק עונה’ בכל שבוע. כמובן גם שזה לחובתנו ולא לזכותנו שמשחק נגד גלדבאך הוגדר כעל החיים ועל המוות. מספיק שהיינו מוציאים שני תיקו משחטאר והכל היה פחות מלחיץ.

אין למרסלו ואיסקו את האתלטיות הנדרשת כדי לשחק ברמות האלה. יש להם עדיין כדורגל, אף אחד לא יכול להתכחש לכישרון שלהם. רק שאי אפשר להביא לידי ביטוי את היכולות האלה ללא מינימום של יכולת אתלטית.

11 שחקנים מהירים בהרכב זה אידיאלי. הכדורגל השתנה והתקדם. כמובן שלא חייבים רק שחקנים מהירים, גם לשחקנים חסרי מהירות יש עדיין מה לתרום. הכל תלוי במינון, עם שחקן איטי אחד או שניים בהרכב אפשר עדיין להסתדר. יש לנו כבר 2 שחקנים מאוד איטיים בהרכב כמו קרוס ובנזמה. אם אתה מצרף אליהם את איסקו ומרסלו אנחנו כבר קבוצה לא תחרותית. אני מניח שאפשר לשתף את מרסלו אם תוציא את קרוס מההרכב, ותשים את ואלוורדה במקומו כדי שיוכל לחפות עליו. קרוס לא יכול לחפות על מרסלו. במקרה הזה הכל נופל על ראמוס שנמשך שמאלה ואז אין לנו מרכז הגנה. היו לנו מספיק משחקים כדי לבחון את התאוריה הזאת במציאות. הכשלונות עם מרסלו לעומת מנדי לא נקודתיים, מדובר על 8 או 9 הפסדים מאז שזידאן חזר, מספר גדול מידי מכדי להיות מקרי.

האם שווה לעשות כל מיני שינויים רק כדי לאפשר למרסלו להיות בהרכב? בשלב הזה של הקריירה כשהוא הרבה אחרי השיא, לא יודע אם זה שווה את הטרחה. אולי כבר עדיף לתת צ’אנס למגן שמאלי מבטיח מקסטיליה.

6 לייקים

זה לא מקרי אבל לא מהסיבה שאתה חושב, כשמרסלו בדרך כלל עולה אצל זידאן זה עם הרכב ב’ הכולל גם איסקו ובדר"כ גם רוטציה בהגנה ובקישור ולכן התוצאות.
אם מרסלו היה עולה אתמול לא חושב שהיינו משחקים פחות טוב אלא להיפך.

מה הרפרנס של התמונה הזו?
רצה חזק ברשת

סידרה של נטפליקס על שחקנית שחמט מבריקה, סידרה מאוד נחמדה שלדעתי האישית מוערכת יתר על המידה, אם היו חותכים את מספר הפרקים בחצי היה עדיף לדעתי.

קישור

לייק 1

לא מדברים מספיק על המסירות הכושלות וחסרות האחריות של מנדי לרגל של שחקן יריב סמוך לרחבה שלנו שהוא טורח לבצע לפחות פעם במשחק מאז שהגיע. בשנה שעברה יחסית קיבלתי את זה בהבנה (אדרבה, הייתי אחד מהתומכים הגדולים שלו) כשבשאר הזמן הוא היה בלתי עביר בהגנה אבל השגיאות האלו ממשיכות לקרות עד היום. באופן כללי, הוא לא נראה כמו שחקן שמתאים עבורנו בשום אספקט העונה, אני כבר מתחיל לאבד את הסבלנות. אני לא חושב שהיה אצלנו שחקן שתוך חצי שנה דעתי עליו השתנתה כמעט לגמרי.

הוא לא כלומניק, יש לו איכויות מסוימות גם לרמות הגבוהות (בעיקר הצעד הראשון בספרינט, כוח מתפרץ והיכולת למקם נכון את הגוף שלו במאבקי אחד על אחד), אבל אחרי שנה וחצי איתו השתכנעתי שבעמדת המגן השמאלי אנחנו צריכים שחקן עם טכניקה לפחות סבירה שיוכל לקחת חלק בהנעת הכדור ולשמור עליו גם באזורים צפופים. לכן גם תיאו הרננדז לדעתי בכל מקרה לא היה מצליח להיראות טוב אצלנו כמו שהוא במילאן. קאמבק של מרסלו קשישא מהמתים כמובן יהיה הפיתרון הטוב ביותר, בתסריט ריאלי יותר אני מקווה שנראה שם כבר בעונה הבאה את רגילון שהשתפר פלאים מאז העונה שלו אצלנו.

2 לייקים

הסיפור של ריאל מדריד הזו, כולו בדוגמה אחת קטנה. מי יודע, אולי התדריכים האחרונים של זידאן מזכירים להם את הכריזמה של 2017. שישחקו בסט רטרו וגמרנו.