חייתם מתחת לסלע בעשור האחרון? ברתומיאו הביא שחקנים פח בגילאים מבוגרים לבארסה ב’ במיליונים.
הגיוני מאוד להוריד את התקציב, כשההשקעה היא שוב באנשי המקצוע, ובשחקנים בגילאים צעירים שעדיין לא חותמיםן על חוזים מקצועניים.
חייתם מתחת לסלע בעשור האחרון? ברתומיאו הביא שחקנים פח בגילאים מבוגרים לבארסה ב’ במיליונים.
הגיוני מאוד להוריד את התקציב, כשההשקעה היא שוב באנשי המקצוע, ובשחקנים בגילאים צעירים שעדיין לא חותמיםן על חוזים מקצועניים.
באתר CIES , שאוסף דירוגים וסטטיסטיקות (אין קשר לאף אחד מהפורום
) יש שני דירוגים חדשים בהם מככבת הלה מסיה.
הדירוג הראשון הוא כמות השחקנים שגדלו במועדון ומשחקים העונה ב 5 הליגות הבכירות (הם מגדירים את זה כמתאמן במועדון לפחות 3 שנים בין הגילאים 15-21).
בארסה ראשונה עם 40 שחקנים כאלה, מתוכם 10 עדיין בבארסה.
אחרינו ריאל מדריד עם 35 (6 בקבוצה), PSG עם 31 (6 בקבוצה) , וכו’.
הדירוג השני הוא ערך שוק של שחקנים שגדלו במועדון ועדיין שייכים לו , כולל המושאלים.
כאן בארסה במקום הראשון בפער עצום. ערך שוק של כמעט פי 3 מהבאים בתור, סיטי ובאיירן.
הסכומים של שווי שוק מוגזמים לדעתי, אבל הפער כל כך עצום שזה מדהים.
לתשומת לב הקורא דרו.
לפי הטבלה לאמין לבד מנצח את שאר העולם, אבל ניחא. עדיין נחמד.
לאמין ימאל?
חחח לא, אבל גם הוא הביא לנו ניצחון בקלאסיקו
ניצחון בקלאסיקו זה קל..קונדה
אולי בעיבוד של Netflix.
ולענייננו: נראה כמו ההולנדי הגרוע של ריאל. האוסן?
באמת אמרתי לעצמי שדומה למוניוז, אבל לא ידעתי שמוניוז היה בבארסה. חשבתי שהוא היה שחקן ריאל.
מי זה הילד הזה? לא הבנתי, הוא שיחק בארה״ב?
מהמאניה:
עמרי וייס שרעבי בן ה12 (יליד שנת 2013), נולד בישראל, משפחתו עברה לניו יורק שם שיחק במחלקת הנוער של ניו יורק רד בולס. בעונה האחרונה הוא עבר לקטלוניה והצטרף למועדון ל’הוספיטלט הקטלוני. המעבר לברצלונה מגיע לאחר עונה מרשימה שבה הוביל את קבוצתו להתמודדות בצמרת הליגה מול המועדונים הגדולים ביותר בספרד.
עמרי מוגדר כ"ילד פלא" עם שליטה יוצאת דופן בכדור. למרות קומתו הקטנה, הוא מתאפיין באלגנטיות רבה וביכולת טכנית גבוהה ששוכללה בין היתר בזכות רקע במשחקי קטרגל. סגנון המשחק שלו מבוסס על “ליטוף” הכדור, הגנה עליו בחוכמה תחת לחץ וראיית משחק נדירה המאפשרת לו למצוא שטחים מתים ולספק מסירות עומק מכריעות שמעמידות את חבריו מול השוער.
בל’הוספיטלט עמרי שיחק בתפקיד ה-“10” הקלאסי (פליימייקר) עם חופש תנועה רב, בדומה למודל לחיקוי שלו, לאו מסי. עם זאת, התכנון המקצועי עבורו בברצלונה הוא לשחק כקשר מרכזי, בתפקידי ה-8 או ה-10, שם יוכל להביא לידי ביטוי את היצירתיות שלו בבניית המשחק מהמרכז. למרות שהוא מבקיע שערים, התרומה העיקרית שלו היא בייצור מצבים ובשבירת קווי ההגנה של היריב.
החיבור של עמרי לברצלונה אינו מקרי, הוא מעריץ מושבע של הקבוצה עוד מילדותו ואף תועד בביקור בקאמפ נואו ב-2019. התשוקה שלו לכדורגל מתוארת כאינטנסיבית מאוד, כזו שמלווה אותו בכל רגע ביום – בבית, בים וברחוב. הוא מצטרף לשנתון המוכשר של בארסה (2013) וצפוי להיות אחד השמות המעניינים ביותר במחלקת הנוער “לה מאסיה” בשנים הקרובות.
כלומר.. מאז התקופה שלו ברחם?
כמה אנחנו זקנים מ1 ועד הילד הזה נולד אחרי סופה של הפפ טים? ![]()
לפי התמונה, נראה כהה מדי אפילו אם הגנים של שרעבי התגברו על הגנים של וויס.
מתוך סקרנות, הסתכלתי מה מצבה של בארסה אתלטיק.
זכרתי שבתחילת העונה הם היו מועמדים לעליה, שהמאמן בלטי סומן כהבטחה גדולה שהפך קבוצה כושלת למצליחה שאמורה לעלות ליגה.
2 מחזורים לסיום, בארסה אתלטיק נלחמת על המקום בפלייאוף העליה. מקומות 2-5 יהיו בפלייאוף, בארסה כרגע מקום 6. נשארו 2 מחזורים לסיום.
2 המשחקים שנותר הם נגד קבוצות שכבר ירדו ליגה.
קצת מוזר שבארסה כבשה הכי הרבה בליגה הזאת, וגם עם הפרש שערים הכי טוב, אבל היא לא במקומות הראשונים. כאילו אם מנתחים, מנצחים בפער, אבל אם מפסידים, אז על חודו של שער. די מוזר.
למה מוזר?
נשמע בול בארסה חח.
קילרים אנחנו לא.
בארסה מובילה את הטבלה בפער, הם במקום 6. זה מה שמוזר, עם הפרש שערים כזה.
פאטריס פאסיפיקו, המגן האורגוואי שהגיע רק בינואר עם פוטנציאל מאוד מעניין, קרע את הרצועה ויעדר קרוב לשנה. ![]()
כדי לראות האם הוא באמת מתאים לקבוצה הבוגרת של בארסה, צריך לבדוק אם מיד אחרי הפציעה יצא דיווח ש’פאסיפיקו צפוי להיעדר בין שבועיים לשלושה’