דיון ההעברות והפנטזיות :: ארדה גולר כבר כאן, מה עם הצב? (חלק 1)

וזה עדיין טיטי שעדיין טוען שגם עם וניסיוס בחוץ לחודש זה יהיה בושה למאמן אם לא ניקח אליפות, הפציעה של ויני לא תשפיע כל כך לרעה כפי שמאמינים פה, זה יגרום לנו לחפש פתרונות אחרים שמזמן היינו חייבים לעשות לתקופות שויני נכנס לתקופות שחורות ורק הורס.

הדאגה היחידה שלי זה לא הסגלים או הפציעות, הדאגה היחידה זה שאנצ’לוטי לא יהרוס כפי שניסה נגד סלטה בדקה ה60 כשחזר לדיפולט מוד שלו והכניס את צמד הזקנים.

פה האוהדים מעדיפים לחיות בפרנויה וזה זכותם, הסגל שלכם חלש מאוד והמאמן עוד יותר חלש, הסיכוי שטר שטגן עונה שנייה ימשיך כל משחק לעצור כל כדור שנבעט לשער שלו הוא קלוש, ולבה נראה שחקן גמור וצ’אבי הוא לא המאמן שאפשר לצפות ממנו לנסים, אתם תלויים לחלוטין באנצ’לוטי, וכבר כתבתי שאנצ’לוטי כמעט אף פעם לא מאכזב את היריבות, נקודת התורפה העיקרית שלנו.

כמה אי דיוקים, לא קבועה, יש עונות שאני לא אופטימי כלל.
שנית, אופטימי לגבי הליגה בגלל ברצלונה, אנחנו לא במצב אופטימלי רחוק משם.

דיוק זה חשוב, תשאלו את ויני

תן לו, בתקופות כאלה שמחה לאיד היא הנחמה המרכזית שנשארה.

ואוהדי בארסה וריאל צוחקים על המצב של הקבוצה השנייה - אילוסטרציה:
הורדה (29)

האמת שעוד פרגנתי לך עם ה’שנתית’, בתכלס התכוונתי לכתוב תחזית שבועית.

תחזית אופטימית לא חייבת להיות לגבי אליפות כן או לא. היא יכולה להיות לגבי דאבל-דאבל של הזאר, שליברפול תצא מהבור שהיא נקלעה אליו, או סתם שברצלונה תחטוף בראש במשחק נתון.

5 לייקים

אמונה שנזכה בליגה, ואופטימיות לגבי מצב הסגל הם שני דברים שונים.
את רוב המשחקים בליגה אנחנו אמורים לנצח גם בלי ויניסיוס, וזה לא שמולינו יש את ברסה של צ׳אבי השחקן.
אז כן, הגיוני בעיני שנזכה באליפות העונה.

אבל אין פה כלל אופטימיות לגבי מצב הסגל, אנחנו חייבים רכש להתקפה!

בקיצור, ליגה חלשה לא עושה אותי אופטימי לגבי המצב שלנו…

4 לייקים

אני רואה שאתה במעקב אדוק אחרי התחזויות שלי מה שגורם לי לתהות למה את הזאר אתה מזכיר באופן שבועי כמעט ושאר התחזויות ה’‘אופטימיות’’ האחרות פורחות מזכרונך…

רק כדי לסייג, כמו שכתבתי גם אז, אם אנצ’לוטי יחליט לחזור ולתת את המושכות לקשישים קרוס ומודריץ’ סביר להניח שגם לברצלונה יש סיכוי לאליפות, זה אנצ’לוטי וזה בהחלט אפשרי רק לפני יומיים בלי שום צורך ובלי שום הגיון זרק אותם למגרש דקה 60, אם הקישור האתלטי ישחק הסיכויים של ברצלונה מתחת ל 20%, ויני או לא ויני.

לייק 1

‘מעקב אדוק’, בוא. הדאבל-דאבל של הזאר הייתה הבדיחה הקבועה כאן בפורום בשנה החולפת.

ולא לנהל מעקב אחר התחזיות שלך לאורך השנים אמור להיות אינטרס שלך, לא שלי. כמו כל ‘חוזה עתידות’ גדול, מתמנון עיוור ועד אורן זריף - המומחיות היא להשקיט את אינספור התחזיות שלא התממשו לעולם, ולהדגיש בהבלטה את הבודדות שכן.

בינתיים אגב, מבחינתי הזוכה הבלתי מעורער בתחרות ‘התחזית המופרעת ביותר בתולדות הפורום שגם התממשה’ - זאת ההודעה של ליאור אחרי ההפסד של ארגנטינה לסעודיה במשחק הפתיחה של המונדיאל:

5 לייקים

אני די בטוח שאתה מכיר את רוב התחזויות ההזויות שלי(אם לא את כולן) ויודע כמה מהן התממשו וכמה לא התממשו, אבל כרגיל “זוכרים” רק הזאר :wink: או זה שהפסדנו אליפות על נקודה כשאמרתי בתחילת העונה שלוקחים אליפות נגד כל התחזויות, אבל בסדר.

בקשר לליאור, הוא לא לבד -

אבל יש לציין שבהמשך המונדיאל אחרי הבתים שיניתי את דעתי בקשר לארגנטינה, אבל השופטים הכריעו בסוף.

3 לייקים

לריאל אין מגנים, יש בלמים בינוניים, (קישור מעולה, כנראה הטוב בעולם) התקפה בינונית מאוד שמתבססת בעיקר על הברקות של ויני (שדביל וגם פצוע לתקופה), ו(לעונה הקרובה) יש שוער בינוני מינוס.

מצד שני, הליגה הספרדית במצב מזעזע וברצלונה נראית על הפנים. אם כולם יחלימו, אם צ’אבי יחליף דיסקט, אם לא יהיו עוד הרבה פציעות (לא סביר) ואם נשרוד עד שרוקה יגיע בחורף, אולי נוציא משהו מהעונה - יש פה יותר מידי “אם”.

ריאלית, אני ממש לא חושב שריאל קבוצה טובה, אבל מסכים עם טיטי - יהיה מפתיע מאוד אם לא תקחו אליפות.
לא הייתי בונה אבל על עונה אירופית מזהירה.

אם כי, למדתי כבר שבליגת האלופות כל שחקן לבן פתאום הופך להיות פלה וכל יריבה הופכת להיות אוסאסונה מולכם, אז מי יודע.

4 לייקים

בדיוק, אני לא טוען שריאל קבוצה מדהימה, יש המון בעיות, אני רק חושב שלפי מה שראיתי עד עכשיו שברצלונה בבעיה קשה העונה(בלשון המעטה).

אבל לנו יש את קרלו, ולא אופתע אם עוד שבועיים יחזור להאמין שהכי טוב זה קרוס ומודריץ’ ביחד בהרכב ואז נתחיל לאבד נקודות בסיטונאות.

4 לייקים

המשפט הזה בעייתי. הבלמים שלנו בינוניים ביחס למה שאנחנו רוצים, לא ביחס למה שיש בשוק. המגנים שלנו בעייתיים ועדיין בין הטובים בליגה ובינתיים הם מציגים יכולת מעולה, ובהתקפה חסר לנו חלוץ כדי שתהיה שלישיית התקפה מעולה בכל קנה מידה. ויני פצוע ויעדר בין שישה לשבעה משחקים, לא לעונה שלמה.

בכל מקרה, זה נראה שלאף אחד במועדון לא מזיזה העונה הקרובה, כך שיכול להיות שיפקירו אותנו עם הסגל הזה ויאפשרו לכם לזכות באליפות עם הקבוצה המביכה ביותר שהייתה לכם מאז שאני זוכר מה זה כדורגל. כשלבנדובסקי צל של עצמו, פדרי ואראוחו לא מצליחים להעביר כמה חודשים ברצף מפלי ליפול מהרגליים, הסגל מלא בכאלה שצ’אבי בעצמו לא רוצה או כאלה שלא תורמים מספיק, אם אנחנו נאבד לכם את האליפות זה יהיה כישלון ברמה היסטורית למרות שאנחנו (שוב פעם) בעונת מעבר ובשנה שמנסים לחסוך פיננסית.

אני מאמין שאם אנחנו לא לוקחים, אז אתלטיקו הבאים בתור.

לייק 1

מהעלבונות הכי גדולים ששמעתי בפורום הזה.
מצטער על הישירות, אבל זה מוגזם.
מי יודע אולי תצליחו לעשות טריפיט בלרדת לליגה האירופית, שמעתי שויקטוריה פלזן מתגעגעת.

3 לייקים

העניין הוא שגם שאר הקבוצות באירופה (למעט סיטי) לא באמת גדולות ומאיימות, ובאלופות עוד מעזות לשחק פתוח מול ריאל שאם יש דבר שהיא בנויה טוב אליו - זה למתפרצות

בגלל זה אנחנו נראים טוב באופן מוגזם וקיצוני לעומת הליגה

למה? קבוצות הרבה פעמים מפשלות מולנו באמת. אם זה למשל השוער של ליברפול ב2018, פסז’ וסיטי ב2022, היו עוד לא מעט מקרים שקבוצות הגיעו לשחק מולנו ופשוט הפכו לנמושות בין רגע. לא רואה בעיה עם מה שהוא אמר.

לייק 1

בגמר בקייב הייתה הופעה היסטורית (בקטע רע) של שוער. התמודדנו מול אחת הקבוצות החזקות של העשור.
סיטי ב22- לא מסכים איתך בכלל, קבוצה סופר התקפית ששגתה מולנו ברמה הטקטית והייתה קצת חסרת ניסיון אבל לא התבזתה או הציגה רמת משחק נמוכה.

הקבוצות האלה פגשו את מודריץ’, קאסמירו, בנזמה, ויניסיוס ודויד אלאבה Prime.
זה שלנו הסתדרו הכוכבים והייתה רוח קודש בכל מקום שהופענו - לא אומר שפגשנו קבוצות ברמה נמוכה.

לייק 1

נו באמת חנן, אל תיפול גם אתה לטיעונים המקטינים הקבועים האלה של כל ההייטרים למיניהם (לא מופנה אישית ל-RDT, אלא לטיעון שהועלה).

כל הקבוצות מפשלות לפעמים. ככל שתשחק יותר זמן ברמות הגבוהות ביותר (ולא תעבור כל שנה ל… אהמ… הליגה האירופית) - אתה תזכה לחוות יותר פישולים של היריבות שמולך, גם של הגדולות ביותר.

אז מה, כששנה שעברה חטפנו רביעייה ממנצ’סטר סיטי, אז גם היה להם מזל ש’פתאום’ נראינו כמו אוססונה? או שמגיע להם כל הכבוד על זה שגרמו לאלופת אירופה המכהנת להיראות ככה (בעזרתו האדיבה של קרליטו, אבל זה לא חשוב כרגע)?

איכשהו כל פעם שריאל זוכה במשהו, זה כי ‘היה לה מזל’, ‘הקבוצות שמולה פישלו’, או ש’הליגה חלשה במיוחד’. אלה טיעונים קלאסיים של הייטרים. אפשר פשוט לפרגן (בטח כשזאת הקבוצה שלך…), לומר כל הכבוד לקבוצה שניצחה, וזהו זה.

7 לייקים

אני חושב שאתם לקחתם את זה למקום שהוא לא התכוון אליו. הוא לא התכוון להקטין אותנו אלא להגיד שגם כשאנחנו לא הכי טובים אנחנו עדיין מצליחים לנצח בליגת האלופות. אני גם מאמין בזה, ולא רק אני, יש כאלה שיגידו שזה הרוח של חואניטו, אני שמעתי הסבר שלשחקנים שלנו יש יתרון פסיכולוגי בגלל המורשת של המועדון, וואטאבר. אני כן חושב שיש לנו יתרון בליגת האלופות מול קבוצות שזהות לנו ביכולת, ואפילו עולות עלינו.

3 לייקים

בואו נגיד את זה ככה- אני למדתי לא להמר נגד ריאל מדריד בליגת האלופות, לא משנה איך הקבוצה נראית בליגה.

2 לייקים

סתם להוסיף אש למדורה, דימה בוא נראה להם את הניחוס שלך מהשנה שעברה:

לייק 1

הגעתי לעונה החדשה עם התלהבות אדירה, ריאל מדריד הייתה מאוד חסרה לי, “הדבר האמיתי” עם כל הכבוד לפרה-טמפורדה. אני תמיד ככה, אוהד “עיוור” בלי שום קשר למה שקורה, וברוב השנים היה טוב - ברוך השם. ועכשיו יש תחושה ממש קשה. תחושת שבר שלא הייתה קיימת אצלי אף פעם, גם לא בימי שמינית הגמר הארורים. זה כמובן לא בא לידי ביטוי בחוסר עניין או בצפייה במשחקים, אני גם ממשיך לכתוב כל הזמן, אבל זו תחושת באסה כזו

אני מוכן לקבל עונות לא טובות (נניח העונה שעברה) סיבוכים בעלילה, ימים בהם היריבה טובה יותר והחמצנו אליפויות (נניח מול ברצלונה של ליאו מסי). קורה שמנסים דברים ולא מצליחים - וטועים (נניח אדן הזאר). אבל אני לא אוהב להרגיש שצוחקים עליי.

אני לא זוכר עוד קיץ כזה של ריאל מדריד. כאילו מישהו עיוור, כאילו מישהו התעייף מלנצח. מזלזלים באוהדים, פשוט ככה. אני מעריץ של פלורנטינו פרס אבל יש גבול לכל תעלול, הוא מאכזב. עוד בעונה שעברה ההתקפה זעקה לחיזוק. כשקארים בנזמה היה ישנו. לא יכול להיות שחוסלו פותח עונה כחלוץ לא רק הבכיר אלא גם היחיד. לא יכול להיות שפותחים עונה עם ארבעה שחקני התקפה. זה לא מזל רע - זה טמטום. “חוסר אונים”, אמרתי בפודקאסט לגבי ההתקפה שלנו עוד לפני שלושה שבועות.

אתה אומר לעצמך - “אין מצב שזה ככה”, תגיע הפתעה, אבל לא, קיליאן (אמבפה) לא יהיה, כבר היינו בסרט הזה, הוא עשה מאיתנו צחוק. וגם לא איזה צ’יצ’יריטו. זה הזוי שאוהד ריאל מדריד הקבוצה הגדולה בתבל אומר “עזבו אתכם מליגת האלופות”, אבל באמת עזבו רגע. ריאל הולכת לזרוק עוד אליפות ליגה מול ברצלונה די מביכה - כזו שעוסמאן דמבלה עזב אותה, כזו שהייתה משעממת למוות כבר אשתקד, כזו שאין לה מאמן כזה טוב, כזו בלי מגרש ביתי(!!!), כזו שהמצב הכלכלי שלה לא טוב ולכן היא הולכת על חבל דק.
תארו לכם שזה היה הפוך - ברצלונה עם האמצעים הכלכליים שיש לנו עכשיו (השיפוץ בסנטיאגו ברנבאו לא רלוונטי לזה) והרעב של המועדון - כבר הייתה מחתימה שלושה גלאקטיקוס וסוגרת עניין. ימים מבאסים מאוד. אנחנו לא מפסידים ליריבה, אנחנו מבקיעים את הגולים העצמיים לבד, אנחנו מפסידים לעצמנו.

2 לייקים

סיטי לא קיבלה מתנות והיה לה מזל שנה שעברה, עד הפנדל שהיא קיבלה במשחק השני לייפציג הייתה עדיפה, זה לא מזל.
איך שהו כל ניצחון של ריאל אתה מגדיר כמזל, תשאל את הממגן השמאלי שלהם אם זה מזל, הוא עדין מחפש את ויניסיוס אחרי הוריש שקיבל. שחקן יכול לבעוט 8 פעמים לשער מהם כולם יכולים להיכנס לשער או אף אחד מהם לא. מה כן מזל מה לא? בשביל להבקיע שערים אתה צריך להגיע למצבים להבקיע, זה גם מזל להגיע למצב.

לייק 1

וואלה. תראה לי פעם אחת שהשתמשתי בביטוי הזה. תעשה לי טובה תכיר את הבנאדם לפני שאתה מחליט מי הוא.