מונדיאל 2022- הדיון המלא, כל העיניים לקטאר

ברנרדסקי הסתום מראה איזה גיבור הוא בזה שצבע את גב כף היד שלו!!! זה מה זה יראה לקטארים!! הוא חזר על כל הקלישאות של הטוויטר וכמובן כמעט בכה בזמן שדיבר על כמה האהבה חשובה, נשבע.
וכמובן שהמגישה הצטרפה לקרינג’ פיסט עם הצמיד הזה שלה וכשדרשה שכולם ימחאו לו כפיים כאילו הוא היה קוף שלמד לפתוח דלת לבד.

הייתי חייב לשבת ל15 דקות של קרינג’ נוראי בו הם ליקקו לגרמנים והביעו “זעזוע” מזוייף מהקטארים עד שהגענו לסיכום היום עם המקצוענים. עינוי.

כמובן שהם קראו לתמונה הגרמנית המצחיקה “אייקונית” (תואר שנותנים היום בקלות דעת) והיה כזה מביך לראות כמה קשה הם דוחפים שיהפכו את הרגע הזה לרגע היסטורי “חשוב”.

לפחות עם ההפסד שלהם הם הפכו לליצנים אייקונים כי כנראה התעסקו יותר מדי עם להמציא את המחאה המסובכת הזו במקום להתרכז בסמוראים, ועכשיו שיצחקו עליהם.

המערב, שלחלוטין בור בתרבות הערבית/מוסלימית, לא מבין שהבכי הפתטי הזה שלהם הוא כמו שירה לקטארים כי זה מוכיח שהמערב מפסיד ומראה מי באמת שולט.

אם אתם רוצים לשלוח מסר להם תשתמשו בכוח. אם לא, תסתמו. ועכשיו תנו לנו להנות, עלובי נפש.

3 לייקים

איך אסף כהן יכול להגיד ולהכריז ככה על בלגיה: “יש לנו פה נבחרת שיכולה ללכת עד הסוף?” - הם נראו כולם בפנסיה לחלוטין, אפילו קווין דה בריינה בתצוגת נפל. נראים כמו נבחרת שלא מסוגלת לזוז על המגרש ובדרך לעוף בשמינית הגמר. המשחק הלך והתקדם ואתה אומר לעצמך שמתישהו בלגיה תתחיל להזיז את הכדור ולהיכנס לעניינים וזה לא קרה. זה לא משנה אם לא כל מצב של קנדה היה מצב לגול, היה מביך לראות את הבלגים מאפשרים שיבעטו לעברם 20 פעמים. כמעט התבאסתי על הפנדל שטיבו קורטואה הגדול הדף מרוב שבלגיה הסריחה את הדשא, הכי חלשה עד עכשיו מבין הגדולות פרט לארגנטינה. אדן הזאר? אין קסמים בכדורגל. בטשוואי כבש שער נפלא אבל היו כמה פעמים שהוא לא הצליח להשתלט על כדור כמו שצריך.

לגבי היום:

-אורווגואי נבחרת שאני יותר אשים אליה לב בגלל פדה ואלוורדה. סקרן לראות אותו לוקח עוד צעד קדימה בטורניר גדול כמו המונדיאל, כשהוא מגיע בכושר מטורף בריאל מדריד. לפעמים היינו מתעדכנים על מה עשתה הנבחרת ורואים בטוויטר כל מיני בעיטות אדירות שלו מאיזה 30 מטר למשקוף וכן הלאה ולא היינו מבינים למה בקבוצה זה לא קורה. הוא קיבל את הביטחון, הוא משחקני המפתח. הוא אולי חשוב יותר מהחלוצים המזדקנים. לגבי נונייס מליברפול - באנפילד הוא עדיין לא השתלב במאה אחוז.

פורטוגל לא יכולה להיות רגועה לקראת המשחק היום כי מרחפת עננת כריסטיאנו רונאלדו וזה משפיע ומעבר לכך כבר ראינו הרבה מאוד הפתעות. החלום שלי לראות את רונאלדו מבקיע היום ומשחק מצוין, יכול להיות שזה יקרה. ברונו פרננדש, ברנרדו סילבה, יש מספיק טבחים טובים, המהירות של רפאל לאאו וכן הלאה.

-ברזיל תהיה מאוד-מאוד התקפית מול סרביה. עם כמה שוויניסיוס ג’וניור לקח על עצמו בריאל מדריד כבר בעונה שעברה - כל העיניים נשואות אל עבר ניימאר. שהוא לא מנהיג אבל בנבחרת הוא בגדול כן חיובי, כולם בודקים את שפת הגוף שלו וכן הלאה. אני מניח שהברזילאיים יהיו מוכנים גם לאגרסיביות. יש נקודות תורפה גדולה בשני הצדדים - אלכס סנדרו נראה שחקן עבר, דנילו לא שיחק בעמדה הרבה מאוד זמן. גם לסרביה יש מקררים ברחבה שיכולים לעשות צרות לבלמים (אדר מיליטאו שהוא הכי חזק ופיזי כרגע יהיה על הספסל כנראה). קאסמירו יהיה חשוב מאוד במניעת ההתקפות המתפרצות. מקווה שנראה את ברזיל נהנית מהמשחק.

ולמה לא? 6 שחקנים שונים הבקיעו. זה דווקא טוב לספרד שאין שחקן מטרה אחד שרק הוא יכול להבקיע.
מתחיל להזכיר לי את 2010 , שכולם קטלו את דל בוסקה על המערך של 4-6-0 בלי חלוץ ובמיוחד אחרי ההפסד לשוויץ.
גם לא פייר לזלזל בקוסטה ריקה ולא לזלזל ביפן. גם ליפנים אין שמות, ובכל זאת הם שיחקו כדורגל. פרט לקטאר, הנבחרות האחרות עלו למונדיאל בזכות, ובכל איזור גאוגרפי כבר יש נבחרות שהוכיחו שהן ראויות. גם קוסטה ריקה עלתה בזכות, וספרד הצליחה לבטל אותה לחלוטין.

מכיר את הביטוי כל מטאטא יורה?
למעט אולמו ומוראטה אף אחד מהכובשים הוא לא שחקן שכובש בדרך כלל (את פראן אתה מכיר והוא עם צמד).
בדרך הטבע לא אמור להיות עוד צירוף מקרים כזה שכ"כ הרבה שחקנים שבד"כ לא כובשים יכבשו באותו משחק.

ב2010 ספרד היתה באמת בלי שחקנים שיכבשו.
דוד וייה כבש כמעט את כל השערים.

2 לייקים

צודק, טעות שלי.
אני זכרתי את פויול ואינייסטה, אבל וויה כבש 5 מתוך 8 השערים.
אבל אני מרגיש טוב לגבי ספרד. אין להם כוכב ענק שבו היריב יכול להתרכז. כל שחקן מסוגל לכבוש אם יקבל את הצ’אנס. מלא שחקנים צעירים ונמרצים וסגל עמוק בלי הרבה פערים בין הפותחים לבין המחליפים.
אם לפני המונדיאל היו שואלים אותי מי הנבחרת יותר חזקה, קוסטה ריקה או יפן, הייתי אומר קוסטה ריקה. לא שאני עוקב אחריהן, אבל קוסטה ריקה היא מדינת כדורגל, עלתה בזכות עם אותו מספר נקודות כמו ארה"ב במוקדמות, ואסיה היא היבשת הכי חלשה בכדורגל. זה שספרד פירקה אותה ככה, זה לא ברור מאליו.

לדעתי בלגיה וספרד זה לא זה, למרות הניצחון ה’‘היסטורי’’ של ספרד לא רואה אותם מגיעים רחוק.

בנתיים צרפת למרות החיסורים נראית טוב, ברזיל וארגנטינה למרות ההפסד מצטרפות אליה כמועמדות שלי, גם פורטוגל יכולה, מחכה לראות אותה היום להחליט סופית.

יש פה הנחה סמויה. מחוות מסוג הזה לעיתים לא מיועדות לקטארים, אלא לקהל הפנימי והמערבי. השאיפה היא שדעת הקהל תשתנה , המודעות תגבר או/ו שמקבלי ההחלטות יפעלו. לעיתים מדובר ברדידות נוסח קבלת לייקים

תראה, למרות שנפלת (כמו כולם) בהימור מול סעודיה, אם אתה מחשיב את ארגנטינה כפייבוריטית אני יכול להתחיל טיפה להתעודד…

לייק 1

שאר הנבחרות די חלשות ולארגנטינה יש עדיין את מסי.

ההעדרויות של קנטה ובנזמה בצרפת פתחה את האפשרות לשאר הנבחרות לדעתי.

אל תשוו את ספרד הזו ל-2010 אפילו לא תיאורטית, בבקשה. ב-2010 אבא ישב לראות איתי בבית את המשחק נגד שווייץ ועקץ אותי אחר כך - “דור היה ממש משעמם, זו הנבחרת שלך?” ואמרתי לו האמת די רגוע: “אתה תראה, המונדיאל שלנו” וכך היה. זה לא רק דויד ויאה הפנטסטי (שער מכלום נגד פורטוגל לצורך העניין). שוער היסטורי, הגנה חזקה, שחקנים שידעו מה לעשות עם הכדור וכן הלאה. כשהכדור אצל אינייסטה וצ’אבי זה מן הסתם היה אחרת. מערך ה-4-6-0 זה יותר 2012 עם ססק כחלוץ מזויף. פרננדו טורס איכשהו סיים כמלך השערים בכל זאת למרות שלא שיחק תמיד והיה בעונת בלהות (ו-ויאה בכלל נפצע בדצמבר לתקופה ארוכה).

הניצחון הגדול של ספרד מאפשר לנו פאנצ’ר אחד, מעלה את הביטחון ונוטע תקווה, לא יותר לדעתי, באמת שלא. אי אפשר להסיק כלום. לא שאם שחקן מקוסטה ריקה היה בועט מהחצי וזה היה נחשב איום אז התמונה משתנה - אבל נדיר לראות נבחרת כה פאסיבית שלא מאיימת. הם אפילו לא עשו את המינימום של קצת להרביץ או לדחוף.

מה עשו היפנים אחרי הנצחון על גרמניה

2 לייקים

ניקו את חדר ההלבשה, ואת כל היציע/ים בו הם ישבו. תרבות מדהימה.

ואצלנו @Ganjo לא אוסף את הקקי אחרי הכלב שלו.

15 לייקים

מילא זה, אבל הוא גם לא משאיר אוריגמי ליד הקקי. בושה.

9 לייקים

חחחח אתם ענקיים אין על הבדיחות הפרטיות של הפורום :heart_eyes:

https://twitter.com/trollfootball/status/1595770444014968833?s=48&t=93WpI4xl6OwUN2BHpb_CnQ

3 לייקים

כמה נבחרת פורטוגל מוכשרת, ששחקן-על כמו רפאל לאא’ו לא פותח בהרכב? או, אם תרצו - כמה פרננדו סנטוס מקובע, שהוא לא מבין איזה יהלום יש לו ביד?

בעולם מקצועי “טהור”, סנטוס היה מוצא מערך (גם אם לא מאוזן), כדי להכניס את כל השחקנים המוכשרים שלו להרכב - על-חשבון רונאלדו. רונאלדו גם ככה לא מספק לפורטוגל את עמדת החלוץ 9 הטבעי שכ"כ חסר לה.
בעולם הריאלי, שבו רונאלדו הוא באנקר כמובן, הייתי מכניס את לאא’ו במקום פליקס בלי לחשוב פעמיים. בכושר הנוכחי של השניים, זה פשוט פשע להרכיב את הקיצוני של אתלטיקו במקום זה של מילאן.

3 לייקים

יגידו שזה אוהדי בארסה/ארגנטינה בוכים, שאנחנו שונאים את רונאלדו אבל הפנדל שהוא קיבל שערורייתי והזייה שהואר לא התערב.
פורטוגל סופר מוכשרת לא צריכה מתנות

לייק 1

מסכים איתך, בתור אוהד פורטוגל. אני יודע שזה נשמע הזוי, אבל העולם הערבי כל כך אוהב אותו (יכולת לראות ולשמוע את השגעון) שאני לא אתפלא אם קיבלו הוראה מלמעלה $$$$ שלא ללכת לוואר. כאילו באמת שאין לי הסבר אחר.

מישהו באמת חושב שהיה פנדל או שלא היה צורך ללכת לוואר?

לייק 1

מדהים איך שופט חלש מצליח לעורר את המשחק והופך אותו מהחלש בטורניר להכי טוב עד כה.
רפאל גררו במשחק מביך, השוער לחוץ מאוד.
בקיצור תתנו לי עוד שופטים כאלה. הם עוד יכולים להפוך את אינפנטינו לדובר אמת ולהפוך את המונדיאל הזה לטוב אי פעם. משחק תענוג.
בנוגע לפנדל, לא מפתיע אותי שהוואר לא שינה את הפסיקה כי היה סוג של מגע (כמובן לא פנדל).

יבלבלו את המח על הפנדל של רונאלדו אבל תוך כאדי יתעלמו מהגול הפסול שלו.
לא היה פנדל[אני מסכים] אבל זה מתקזז ביחד עם פסילת השער המגוכחת הזאת.

רוי פטריסו שוער עצום, אבל מה שקרה איתו במשחק הזה פשוט הזוי, בדגש בדקה האחרונה.
השופט חלש רצח, רמה של ליגת לאומית בלחץ.

לייק 1

חד משמעית לא היה פנדל, אבל באותה נשימה לא לשכוח שפסלו להם שער על כלום

אני הלכתי על פורטוגל או גרמניה לפני המונדיאל וכרגע גרמניה במצב סופר מסובך אז נשארה לי פורטוגל ובהקשר שלה ההעדפה של פליקס על לאאו זה פשוט פשע, גם מבחינת יכולת וכושר וגם מבחינת הסגנון - יש לפורטוגל ככ הרבה שחקנים מוכשרים שיכולים להניע כדור ושניים מההכי טובים בעולם בתור 10 והם צריכחם עוד שחקן שיעשה תנועה פנימה, שימשוך אש ושחקנים מרונאלדו ושיוכל לסיים מצבים בעצמו, פליקס היה פשוט עוד 10 לא נצרך