דיון ההעברות והפנטזיות :: ארדה גולר כבר כאן, מה עם הצב? (חלק 1)

יש את הקלישאה שאתה בטוח מכיר, ״שוער שמשרה בטחון על ההגנה״. אז קפה לא כזה וגם אם ממוצע הספיגות בסדר (כרגע) זה בדרך כלל מתאזן, כמו עוד שוערים חרבנים מההיסטוריה דוגמת ברטז ודה חאה שאין לקפה חצי מהאתלטיות שלהם.

ללונין יש את התכונות הקורטוא-יות (גובה, שליטה באוויר, reach) והוא שחקן שלנו שיכול להיות שווה כמה לירות אם יסיים את העונה כמס׳ 1. קפה זה אסיין של 2013 רק בשוער.

לאור היכולת של רודריגו ובעיקר של ג’וד, ולאור המצב המזהיר של פסז’ בצ’מפיונס - נחשפה ההצעה שבהנהלת ריאל מתכוונים להגיש לאמבפה בקיץ הקרוב:
middle-finger-ryan-stiles

7 לייקים

הדינמיקה בחדר הלבשה שלנו מושלמת. אני מפחד שהוא יהרוס אותה כי המאמן הבא לא ילטף לו מספיק את האגו…

לייק 1

אמרתי את זה בעבר ואני אומר את זה גם עכשיו. אין לנו צורך אמיתי בשחקן הזה.
הוא כנראה יעשה יותר נזק מתועלת.
הוא לא חלוץ, ועל העמדה שלו יש לנו 2 ברזילאים מעולים.
עדיף להשקיע בחלוץ אמיתי.
לא חסרים בעולם שחקנים שנחשבים הטובים בעמדתם והם לא משחקים בריאל. זה בסדר אם הוא יהיה אחד מהם.

חדל קשקשת. תביאו את אמבפה, תמכרו את ויניסיוס ובכסף הזה נממן את הלאנד.

מי מוותר על אמבפה? ועוד בשביל ויניסיוס??

10 לייקים

ראיתי באמבפה את מי שאמור להוביל את הפרויקט הבא בעיקר מהבחינה המנטלית והתדמיתית. מי שירעדו ממנו כשיגידו את השם ריאל מדריד כמו שאז רעדו מרונאלדו או מסי. אבל מכיוון שבלינגהאם מתפתח להיות בדיוק זה, ומרגיש לי שהמניות של אמבפה בירידה קצת, אז פחות לחוץ לי שיגיע.

אין ספק שאם הוא יגיע הוא חתיכת תוספת, וימצאו כבר איך לשחק איתו ועם ויני ביחד. בכל מקרה זה כבר לא משנה, לפי הפרסומים תוגש לו הצעה בודדת של כן או לא, ובמידה והוא לא ייענה בחיוב בצורה מיידית במועדון ירדו ממנו סופית. אני מאמין לפרסום הזה מכיוון שאני מוצא בו הרבה היגיון. אני מאמין שהעתיד ורוד עם אמבפה או בלעדיו.

סליחה על הקיצוניות הגוברת משבוע לשבוע.
תפסיקו לקשקש, אני לא אגיד לא לאמבפה גם עוד 5 חלונות קיץ רצופים באכזבות.
תפסיקו עם הבינוניות, יש פה הזדמנות להרכב עם ג’וד אמבפה והקישור הכי חזק באירופה + רודריגו inform

ויניסיוס מבחינתי למכור למרבה במחיר, אפילו פחות.

כמה אתה רוצה להציע לסטייט קלאב על הלאנד כדי להכריח אותם למכור?
אתה צריך להתפלל שהם לא ייקחו לך את בלינגהם.

בשלב הזה אני לא חושב שהלאנד יגיע כי הוא נראה שהוא לא בתוכניות של ריאל, וריאל לא בתוכניות שלו, אבל בכל מקרה יש לו סעיף יציאה של 150 מיליון יורו בקיץ הנוכחי.

בלינגהאם לא רצה להגיע לשם, הוא יכל לבחור בהם בקיץ האחרון, ובינתיים הוא מודיע כל שבוע או שבועיים שהוא מתכנן להישאר בריאל לאורך המון שנים…

2 לייקים

https://x.com/madridxtra/status/1732119887978365438?s=46&t=R2lcA26gQA8WZ4TiG_SfKQ

ובכן…לונין סיים את דרכו בריאל מדריד,בהצלחה.

בסוף צריך להיות ריאליים וכל הדיבור של למכור את ויניסיוס לא רלוונטי, הוא אהוב ומוערך מאוד במועדון, בונים אותו ואת ג’וד כפנים של הקבוצה בשנים הבאות, הוא גם במקרה הקיצוני שמאלי השני הכי טוב בעולם אחרי אמבפה (השלישי זה רודריגו).

אם אתייחס לפן המקצועי בלבד ברור שמביאים ולא שואלים שאלות, אבל יש עוד דברים לשקול למשל העובדה שהצב הוא פשוט ילד קקה אין דרך עדינה יותר להגדיר את זה.

אני עוקב אחרי ריאל מדריד הרבה שנים ולא זכור לי חדר הלבשה כל כך מגובש, מאוחד ומאוזן. להכניס אותו לתוך זה עם האגו הבלתי מרוסן שלו זה וואחד בעיה, במיוחד שהוא בא לדרוך על האצבעות של ויני/רודריגו באגף והוא לא חלוץ קלאסי.

7 לייקים

קבראצחליה,רפאל לאאו וז׳רמי דוקו טובים מרודריגו ולא פחות טובים מויניסיוס.

לייק 1

לא הייתי עושה היום טרייד להביא אחד מהם תמורת רודריגו, שלא לדבר על ויני

5 לייקים

מה עם ארדה גולר?
יש צפי לחזרה?

אמרו שלא קובעים לו תאריך חזרה ושהולכים לקחת את הזמן איתו.

כעיקרון מלבד מודריץ’ שיחזור למשחק הקרוב מול בטיס, כל הפצועים יראו מגרש בפעם הבאה רק ב2024.

אני גם חושב שבריאל מדריד בונים לא מעט על אנדריק. ביחד עם ויניסיוס ורודריגו הוא ישלים שלישייה התקפית ברזילאית כשמעט מאחורה מצטרפת אליהם מכונת הכדורגל האנגלית. פוטנציאל כיבושים לא רע בכלל.

כך או כך ריאל צריכה חלוץ ולא שחקן התקפה בצד שמאל. כמו שנאמר כאן כבר - אמבפה פחות עונה על הצורך הזה. אנדריק יותר. הוא אמנם לא חלוץ רחבה קלאסי אבל כבר עכשיו אפשר לזהות את העוצמות הפיזיות שלו ואת חוש המיקום החד שלו באזורי הרחבה.

לייק 1

אני לא כל כך מבין את ההתעקשות הזאת על אמבפה וצד שמאל.
למישהו יש ספק שהוא שחקן היסטורי גם בימין? או באמצע?

אם יש אופציה להביא שחקן כמו אמבפה אז מביאים. אחרי זה שוברים את הראש.

5 לייקים

אתה צודק ב100% הוא היסטורי בכל עמדה, רק בעיה קטנה הפרימדונה מוכנה לשחק רק בצד שמאל. הוא הבהיר את זה שוב ושוב וכופף את כל המערכת בפריס לרצונו ברמת המאמן/מערך/בניית הסגל על מנת שיוכל לשחק איך ואיפה שנוח לו.

על סמך מה אתה אומר את זה? אאל"ט בעונות האחרונות הוא משחק בחלוץ (מי היה חלוץ בפריז במקומו?), וגם הנתונים מראים את זה. אפשר להתווכח על עד כמה הוא פחות טוב שם אבל לטעון שהוא לא יסכים לשחק חלוץ…

לייק 1

נושא זה נסגר אוטומטית אחרי שהגיע למספר המקסימלי של תגובות: 10000 . ניתן להמשיך את הדיון תחת דיון ההעברות והפנטזיות :: ארדה גולר כבר כאן, מה עם הצב? (חלק 2).