מדהים איך הסגל של ארסנל הכי יקר ומייצר את הכדורגל הכי חרא.
חוץ מזה על מה ולמה הסגל של ארסנל כזה יקר, אין שם סופרסטאר אחד ששווה את הכסף
מדהים איך הסגל של ארסנל הכי יקר ומייצר את הכדורגל הכי חרא.
חוץ מזה על מה ולמה הסגל של ארסנל כזה יקר, אין שם סופרסטאר אחד ששווה את הכסף