לא רק ספרדי ואנגלי: ת'רד הכדורגל הכללי

מדהים איך הסגל של ארסנל הכי יקר ומייצר את הכדורגל הכי חרא.
חוץ מזה על מה ולמה הסגל של ארסנל כזה יקר, אין שם סופרסטאר אחד ששווה את הכסף

בעיקר עניין של שחקנים צעירים עם פוטנציאל ו"הסיכוי" שישתפרו משחק תפקיד בקביעת ערך השוק. ברור שאין להם שחקנים מבריקים באמת שהם “וואו”. בוקאיו סאקה לא באמת שווה 120 מיליון יורו. נניח בבאיירן מינכן הארי קיין שווה רק 65 מיליון יורו כי הוא בן 32. מנואל נוייר כבר בן 40 והשווי שלו ממש נמוך.

לייק 1

מס פרמייר ליג מה שנקרא.
שחקנים אנגלים, מחירים גבוהים.

זאת גם אחת הסיבות שהם מספרים לעצמם כמה הליגה שלהם טובה.
כל קשר נחמד שם מקבל תג מחיר גבוה ב-50% לפחות ממה שהוא שווה באמת.

4 לייקים

גם בגדולות של ספרד יש את זה. באיזה עולם גולר שווה 90 וקובארסי 80?

הם שווים חצי מזה, אולי.

6 לייקים

ככה זה, מחירים נקבעים לפי שווי המותג, לא לפי איכות. הפרמיירליג, ברצלונה וריאל אלה המותגים המצליחים ביותר אז המחירים בהתאם.

2 לייקים

הבעיה היא שהערך המטופש הזה בטרנספרמרקט לא מתורגם בשום צורה למציאות, אז אני לא מבין מה הקטע.

יש קבוצה בעולם שתשלם 80 על קובארסי? אם כן, צריך למכור אותו מיידית. גם 50 לא נקבל עליו.

מישהו היה משלם 90 לריאל על גולר??? קשה לי לראות אותם מוכרים אותו ביותר מ-45.

אז זה שטות

לייק 1

זה עובד אלגוריתמית, לא מקצועית.

קובארסי שחקן הרכב, בלם, בן 19 עם חוזה ארוך טווח.
תבדוק כמה עלו בלמים אחרים בסטטוס דומה.

לייק 1

זה עדיין לא הגיוני

בכללי טרנספרמרקט יכול להיות מגוחך לפרקים.

במשך איזה שנתיים טשומאני וקאמבינגה תומחרו דיי זהה לפדרי, כשברור כבר הרבה זמן מה פערי האיכות. רק לאחרונה הערך שלהם פתאום צנח ושלו זינק.

לא הבנתי מה הטבלה הזו מספרת?

…….מה שכתבתי:

בכללי טרנספרמרקט יכול להיות מגוחך לפרקים.

במשך איזה שנתיים טשומאני וקאמבינגה תומחרו דיי זהה לפדרי, כשברור כבר הרבה זמן מה פערי האיכות. רק לאחרונה הערך שלהם פתאום צנח ושלו זינק.

דיברתי על טבלת הבלמים.

ביקשת “בן 19 עם חוזה ארוך טווח… תבדוק כמה עלו בלמים אחרים בסטטוס דומה.”

קיבלת

מי מהם שיחק במועדון ברמה של ברצלונה?
יש לך בלם צרפתי בעלות של 60 מיליון מקבוצת צמרת צרפתית.
זה כל כך לא הגיוני שבלם בגיל דומה שהוא שחקן הרכב בברצלונה יעלה 80?

כי אנחנו יודעים למכור פרוספקטים צעירים יותר טוב מקבוצות צמרת בצרפת?
תספר את זה לפיקה, גרימאלדו, תיאגו, ויאיא טורה.

מול כל מיני ניקולה פפה שנמכרו בסכומים מופרעים.

כתבתי גם קודם, לדעתי זה עובד לפי אלגוריתם ולא לפי עניינים סובייקטיביים של איכות או איזה מועדון יותר טוב במו’'מ.

מסכים. זה בדיוק מה שאני אומר אבל - האלגוריתם שלהם פח.

שתי הערות לגבי טרנספרמרקט:

  1. שווי השחקן אצלם לא תלוי באורך חוזה. כן תלוי בגיל, כמובן.
  2. תזלזלו בו כמה שאתם רוצים, והוא בוודאי לא מדד מושלם, אבל בתור מספר בודד שהוא מידע פומבי - אין הרבה מוצלחים ממנו. למעשה מודל רגרסיה דיי בסיסי שמשתמש רק בשווי טרנספרמרקט של קבוצה משיג יכולת חיזוי גבוהה מאוד, כ-85% מזו של המודל המתוחכם ביותר לכאורה (יחסי הימורים), כפי שמתואר בהרצאה המצוינת הבאה:
3 לייקים

מה זה הטבלה הזאת?
גוורדיול נקנה ב 90 מיליון, לא ב 18.
אם זה הסכום, קוברסי יכול להיות שווה 80.

טראנספרמארקט הוא אחגוריתם. גולר משחק בקבוצת פאר, שחקן הרכב שטוחן דקות, צעיר, אז האלגוריתם נותן לו מחיר גבוה. זה שהקבוצה משחקת חרא וגם הוא, זה לא מעניין אותו.
חוץ מזה, הם מעדכנים שווי פעמיים בשנה אני חושב. יעדכנו בקיץ את כל שחקני ריאל כלפי מטה, כי הם לא זכו בכלום.

צ’לסי ויונייטד משלמים 100 מיליון על כל פוץ, אז שחקנים דומים לאלה שניקנו על ידם מקבלים שווי גבוה.

גם CIES מפרסמים שווי השחקנים, שם זה הרבה יותר הזוי. טראנספרמארקט עוד בסדר.

לדעתי קובארסי זה לא תג מחיר כזה קיצוני, הייתי נותן לו איזה 70. גולר זה אכן מופרך.

הולך להיות מעניין מאוד היום, לדעתי פרסונלית באיירן לא סופר איכותית בקישור ובהגנה אבל היא בנויה על משחק לחץ מצוין שמחפה על זה. אני מעריך שויטיניה ישתלט על האמצע באיזשהו שלב. בקוים יש מצ’אפים מאוד מעניינים בעיקר נונו מנדש על אוליסה, ממש בא לי שאוליסה יתן משחק הוא פשוט אדיר. קיין לדעתי, בדומה לכל החלוצים כמעט של הדור וחצי האחרונים מתקשה בדרך כלל להביא את היכולת שלו למשחקי הנוקאווט של ליגת הלופות, אולי זה עיניין של סגנון משחק שהשתנה.

אגב מי צפוי לפתוח במקום גנאברי?