זה העברות בגיל 19. בגיל 19 המעבר היה ללייפציג.
אני לא רואה את זה מופרך שבלם בין 19 בהרכב של דינאמו זאגרב עולה רבע מבלם בין 19 בהרכב של ברצלונה ונבחרת ספרד. זאת לא השוואה בין תפוחים לתפוחים.
לפי טראנספרמארקט, הוא נקנה ב 36 מיליון.
צודק, הצ’אט הטעה אותי.
אני מרגיש שיש איזו תפיסה כאילו לשחק בברצלונה זה מוסיף לערך של שחקן, בעוד שבפועל, במבחן הרלוונטי האמיתי בשוק, אנחנו נמכור שחקן צעיר מבטיח במשמעותית פחות כסף מכל קבוצה צרפתית או גרמנית.
בכל מקרה, אם אתה פוגש את המועדון שמוכן לשלם 80 על קןבארסי, תעביר אותו ישירות ללאפורטה ותגיד לו שמצאת פתרון לגיוס כסף עבור אלברז.
הבעיה במקרה הזה היא שהכסף ההיפותטי הזה שייכנס על קובארסי ישמש להארכת חוזה לאראוחו. או חמור מכך - לכריסטנסן.
כן, וזה הגיוני. שחקן ששוווה הרכב בברצלונה או באיירן או PSG שווה יותר משחקן ששווה הרכב בזאגרב, אוססונה או ברייטון.
קוברסי בכלל יוצא דופן. אני לא מצליח לחשוב על אף בלם אחר שבגיל 19 ממוסמר להרכב הפותח של קבוצה גדולה.
היו כאלה שנמכרו בגיל 19-20 מקבוצות דרג ב’ לקבוצות דרג א’. הם עלו הרבה מאוד כסף - האוסן, יורו, דה ליכט, קלאפיורי. קוברסי יותר צעיר מהם, כבר באנקר בהרכב, אז הגיוני שיעלה יותר.
בניגוד לקבוצות האלה, אנחנו לא מוכרים שחקנים צעירים מבטיחים. אנחנו קבוצה קונה, לא קבוצה מוכרת.
קוברסי הוא untouchable, כמו לאמין, פדרי, גאבי, פרמין.
גם אני הייתי מוכר אותו ב 80 מיליון אם הייתה הצעה, וקונה חלוץ. אבל בארסה תעדיף למכור עוד כיסאות או למכור מחליפים ושחקנים פחות מפורסמים כדי לממן רכש. לא שחקני בית שהם שחקנים חשובים.
למכור את קובארסי.
בוא נסגור את המועדון ודי.
ב-80, אנחנו מביאים את באסטוני פלוס סכום לא רע לטובת חלוץ. למרות כמה משחקים טובים, קובארסי הוא לא בלם טוב. תסתכלו על הנתונים. הוא פשוט לא.
בשביל סכום כזה הייתי מוכר אותו בדקה.
נתונים?
אגב, אני מדמיין או שאתה זה שטענת שבאסטוני לא יודע להגן?
לא טענת שהוא לא יודע להגן.
טענתי שהוא לא סטופר הגנתי בטופ העולמי, תוך כדי שאני מדגיש שהוא עדיין שדרוג גדול מאוד מבחינה הגנתית על כל הבלמים הנוכחיים שלנו.
כבלם, נקודת החוזקה שלו זה התפקוד כפליימייקר אחורי, משהו שקובארסי גם טוב בו, ואריק אחלה בו- אז תהיתי, בהינתן וכך, האם הוא הרכש הכי נכון להגנה שלנו בסיטואציה בה המשאבים מוגבלים.
בבקשה:
זו לא רשימה ממצה, והרבה בלמים טובים חסרים פה. אבל למען המחשה לגבי איפה קובארסי עומד.
ממוצע של 3 עונות.
אגב. הנתון של ווסקוביץ העונה, שהשם שלו נזרק לאחרונה, זה 70% פסיכי לחלוטין. בליגה הגרמנית וכו’ אבל עדיין מרשים מאוד.
זה מה שכתבת בזמנו:
אולי לא הבנתי נכון.
מעבר לזה לא הבנתי מה משמעות הטבלה, ומה אני אמור להבין ממנה.
נו?
זה בדיוק מה שכתבתי לך למעלה.
הוא בלם שהחוזקה שלו זה פליימייקינג, כמו קובארסי.
אתה מתקטנן על השורה האחרונה? הכוונה הייתה מישהו שהגנה זה הפורטה שלו.
הטבלה מסבירה את עצמה. לא מבין מה לא ברור לך.
לא ברור לי איך החששות שלך מבאסטוני מסתדרים עם הטענה שהוא שדרוג גדול על שאר הבלמים שלנו(מה שטענת שכתוב, אבל לא כתוב) ניחא.
לא ברור לי מזה ground Duel, למה זה אמור לעניין אותי ומה זה מוכיח.
מעבר למונח במעורפל של ‘‘קרב’’, הדבר הראשון שאני מודד אצל בלם זה המיקום שלו, ומיקום טוב מונע ‘‘קרבות’’ מלכתחילה.
לא ברור לך איך מסתדר החשש שלי מזה שהבלמים הקיימים שלנו לא טובים הגנתית ואין לנו הרבה כסף, עם זה שנעשה אול אין על בלם שהיתרון הכי גדול שלו הוא ביכולת שיש כבר לבלמים הקיימים שלנו?
כן, הוא יותר טוב מהם הגנתית, אבל מה שחסר לנו זה מישהו מעולה הגנתית. סטופר שיכפה עליהם.
Ground duel זה אחוז ההצלחה במאבקים על הכדור על הקרקע. זה דיי מסביר את עצמו.
כמו שכתבתי, אני כנראה לא הבנתי אותך.
מה זה מאבקים על הקרקע?
אחד על אחד? זהו?
כמו שכתבתי, רוב המשחק של בלם הוא מניעה של סיטואציות כאלה מלכתחילה. לרוב מצופה משחקן הגנה, לא להיכנס לקרב בכלל גם כשהוא השחקן האחרון בהגנה.
נ.ב.
יש רק 14 שחקנים באירופה עם אחוזים יותר טובים, וזה אומר עליו משהו רע?
ארואחו? איך הנגר קיבל את הציון הזה?
משוקלל 3 עונות. היו לו תקופות טובות.
כמו שכתבתי, זו לא רשימה ממצה, יש עוד הרבה מעליו. הגבלתי ל-15 כדי שיהיה נוח לצילום מסך.
גם, אבל זה משהו שקשה יותר למדוד.
ולכן אני סקפטי כשמדברים איתי על נתונים בכדורגל.
לגבי קובארסי, כמו שאמרתי מבחינתי אם הוא למכירה אפשר לסגור את המועדון ודי.
אז נסכים שלא להסכים כנראה.
תמורת 80 מיליון אני מוכר אותו בלי למצמץ.
מסכים שהיה לו ירידה בכושר השנה (למרות שיש שיפור עצום בשבועות האחרונים)
אבל תן לי להבין, אתה מוכן למכור את הבלם היחיד שמתפקד אצלנו בהגנה (גם מרטין) ואז להביא במקומו בלם שלדעתי הוא לא שיפור ביחס אליו אז מה עשינו בזה?
