רק אני קצת בחששות אחרי האדום האחרון של באסטוני?
אני פוחד שנקבל עוד אריק/קובארסי, כשמה שאנחנו צריכים זה מרטינז, או מישהו שיודע להגן.
רק אני קצת בחששות אחרי האדום האחרון של באסטוני?
אני פוחד שנקבל עוד אריק/קובארסי, כשמה שאנחנו צריכים זה מרטינז, או מישהו שיודע להגן.