פנטזיות, העברות וחוזים - חלון ההעברות קיץ 2026: הרכש הראשון לקיץ -אנתוני גורדון. מה הלאה?

ההסבר שאני יכול להציע זה שבעקבות סיכום של דקו עם השחקן, פליק החליט לבדוק ברצינות את הסחורה והיא לא לטעמו.
הסבר אחר שפליק ממש מרוצה מקורטס, ויחד עם כריסטנסן, מארטין ואולי גם אריק זה מספיק.
הסבר שלישי : אינטר דורשת 70 או 80 מיליון, דקו לא מוכן לשלם ולא מוכן להודות שזה תקוע, ומדליף לעיתונים שזה ייפול אבל לא בגללו.

ההסבר השלישי נשמע לי הכי סביר בכנות.

הזוי אם רק עכשיו נזכרו לשאול את פליק.

אני יכול להציע הסבר נוסף,
המטרה המרכזית של בארסה זה חלוץ. בלם זו המטרה המשנית.
באסטוני רוצה להתקדם, ובארסה תקועה כי לא רוצה לבזבז משאבים שיצטרכו במו’'מ על החלוץ.
בארסה גם רוצה שבאסטוני ילחץ על אינטר כדי להוריד את המחיר, וזה לא ממש קורה. אולי בגלל שבארסה לא זזה בעצמה.

לא נשמע לי כזה הזוי שהסדר עבודה של דקו הוא

  1. סיכום עם השחקן. זה לא מחייב אם הוא לא נרכש.
  2. בדיקה עם פליק. אם אין סיכום עם השחקן, למה לבזבז את האנרגיות של פליק?
  3. מו’'מ מול הקבוצה. זה כבר מחייב.

רשמי -

3 לייקים

אם הולכים בשיטה ההפוכה שאתה מציע אז דקו יכול לסכם עם כל הבלמים בשוק ואז לשאול את פליק מה הוא רוצה.

לעניות דעתי, עדיף קודם שהצוות יתקבע על איזה סוג שחקן רוצים, לבנות רשימה של אופציות אפשריות ואז להשאיר את העבודה למנהל המקצועי שיסגוק את העסקאות.

יכול להיות שבאסטוני זו סתם גחמה אבל זה יהיה מאוד עצוב אם כן. בכל מקרה, אם זה אכן המצב לפחות יש לפליק וטו למצבים כאלה.

בארגנטינה מדווחים שבארסה עשתה בדיקות ראשוניות עם הנציגים של לאוטרו מרטינז.

אם יתקדמו בגזרה הזו בעקבות הקשרים הקודמים בין הצדדים יבקשו מברתומאו להוביל את המגעים. סתם, סתם.

לא יודע מה המקורות של זה, אבל -

עד הפציעה של פרמין, התגובה שלי כנראה הייתה -
simba-toss

מצד שני, מה הסיכוי שאולמו יגיע כשיר לעונה הבאה, אחרי מונדיאל בקיץ שמשוחק ב-3 יקומים שונים?

בתור דיון תיאורטי תעופו.

בתור דיון פרקטי? עמוד שלא מכבד את עצמו ומביא כתבה מאתר זבל, שגם כותב שפפ הוא זה שרוצה את אולמו. אולי הוא רוצה להביא אותו לשנת שבתון בתור סייד קיק.

גם בתור דיון תיאורטי - להוציא מסיטי 60 על אולמו זה ביזיון. במחירים שלהם זה לפחות 20-30 יותר.

3 לייקים

שלא לדבר שזה המחיר עליו שילמנו, אם מוכרים אז ברווח שבאמת ישתלם לנו.

2 לייקים

בגלל שיש את פרמין, בגלל שראפיניה בפועל משחק באמצע ובגלל שזו העמדה שברצלונה הכי טובה בלייצר עבורה שחקנים- הוא לא בלתי ניתן למכירה לטעמי. אבל הוא שימושי ואני לא שש למכור אותו.

אם יש בזה אמת, שידחפו את ה-60. 80 ומעלה או כלום.

לייק 1

אני מוכר גם ב70. הוא שחקן מעולה, אבל פציע וגם בעמדה שכבר יש לנו שם עומס. תנו לפרמין לשחק.

דז׳ה-וו לקיץ הקודם עם אותן אמירות בדיוק, ואותה אכילת הכובע כשהגיעו הפציעות.

2 לייקים

אני לא נלהב למכור אותו. המניע העיקרי שלי זה כסף שיאפשר להשאיר את ראשפורד ויאפשר להשקיע עוד קצת בחלוץ ברמה גבוהה.

לכן 80.

בסדר אבל גאבי חזר וגם ברנאל. מה אתה רוצה להשאיר את כולם? פציעות זה שיקול, אבל לא שיקול עיקרי. אם יש לי הצעה של 70 מליון אני אשאיר למקרה של פציעה?

ועדיין היית רק העונה במצב בו פדרי, פרנקי וברנאל פצועים, וגאבי לא מאה. במידה וקסאדו יימכר הקיץ, לצערי, ופרמין לא בטוח יתחיל את העונה בכשירות מלאה - אתה משחק באש בתחום שכבר נכווית בו.

לייק 1

לא בהכרח אלינו, אבל אולי…

ממשיכים הדיבורים על חזרה ל-1:1, ועל חוזה ארוך לראשפורד כדי להוציא את העסקה לפועל מבחינה מספרית.

בעניין באסטוני, במארקה כותבים שהסיבה שפליק ‘‘לא משוכנע’’ לגביו לא קשור ליכולת, אלא לכך שהוא רוצה שהמועדון יתמקד קודם בעמדת החלוץ, הכנף וקאנסלו.

2 לייקים

אני מגדולי התומכים של אולמו פה, אבל אם זה מממן לנו את חולי, ואפשר להביא את ברנרדו סילבה בחינם על העמדה שלו…

3 לייקים

אני הייתי מנצל לגמריי את הזמן שלנו כקבוצה שחזרה להיות אטרקטיבית. שחקנים בחינם ישמחו לבוא לפה! ולאחוביץ׳, סנסיי, סילבה. מוכר את אולמו או דה יונג, עדיף כמובן את דה יונג כי הוא לא תורם בשום מקום ורק גוזל מלא כסף, מוכר את קונדה, אראוחו, נפטר מהמשכורת של לבה.

Win win.

לייק 1