טוב אנחנו לא מסכימים לגבי פרנקי כידוע, ואם קאסדו עוזב אז זה בכלל החלטה רעה שמשאירה אותנו עם קישור דליל מידי.
לגבי שחקנים בחינם- אני מאוד מסכים.
סנסיי נראה לי אחלה רכש, ולאחוביץ קצת הימור אבל יכול להיות מעניין עם החוזה הנכון. אם מגיעה הצעה מספיק אטרקטיבית על אולמו (מבחינתי 80 פלוס), והכסף יספיק לסגור את אלברז וראשפורד, הייתי מוכר אותו.
לגבי קונדה- עדיין לא ויתרתי עליו בכנות, למרות העונה הגרועה. את באלדה הייתי מוכר. אראוחו- תמורת ההצעה הנכונה (40+)
לדעתי הבעיה עם קונדה היא לא העונה הגרועה האחרונה אלא שהעונה הקודמת היתה היחידה הטובה.
נכון שיש לו נסיבות מקלות עם מה שהיה במועדון קודם אבל ככל שהעונה התקדמה עשה רושם שהעונה הקודמת היתה ההבלחה והעונה הנוכחית (בצירוף העונות הקודמות אצלנו) היא המייצגת ליכולת האמיתית.
לדעתי הבעיה של קונדה זה שגם כשהוא בכושר שיא הוא שחקן מוגבל. התרומה שלו מתמקדת בעיקר בצד ההגנתי וגם אז נוטה לנפילות ריכוז.
אם תבוא הצעה של 60-80 מיליון, תפדאל.
אבל לא לדחוף אותו החוצה רק כדי שנוכל להוציא אותו מהסגל. הוא לא שחקן גרוע.
שחקנים בחינם או לא זה כבר עניין של תקצוב וסקאוטינג.
לא מכיר את סנסי אבל אם הוא היה טוב אז גם היה אפשר להשקיע עליו את מה שצריך כדי להשיג אותו.
לא הייתי הולך על שחקן רק בגלל שהוא בחינם, אנחנו לא במקום הזה.
הבעיה עם קונדה לדעתי היא שבעונה הקודמת הוא שיחק בלי הפסקה והיה בכושר מטורף שגם השחקנים הטובים בעולם לא היו, שיחק 90 דקות ביכולת גבוהה כמעט בכל משחק, יציבות מרשימה.
אז הבעיה היתה שבסוף העונה זה פגע בו והוא נפצע, ולא חזר לכשירות ההיא. הגיע הזמן לקחת החלטה, אם הוא ואראוחו באמת לא יחזרו לעצמם יותר, לחפש למכור ולא להשלים עם זה שישארו עד שייגמר החוזה.
כבר היו כמה דיונים על זה, אני עדיין חושב שהם עשו את הבחירה הסבירה בהתחשב במצב. ושזה היה יותר תוצאה של הנסיבות.
ולא לשכוח שגם בזמן הארכת החוזה רוב האוהדים דנו מי מבין קובארסי או איניגו ירד לספסל כשאראוחו יחזור.
בכל אופן, נראה שבמועדון מודעים למצב של שניהם, ופתוחים למכירה שלהם.
איך זה? אתה בעצמך כתבת שלא מזמן קיבלו חידוש (בקיץ הקודם).
על אראוחו לא קיבלנו שום הצעה סבירה לפני שנה, למרות סעיף היציאה שהיה לו. אז אחרי עוד עונה כושלת, לא נקבל גם עכשיו.
זה לא בהכרח סותר. כפי שכבר נכתב אראוחו מאכזב מאז הארכת החוזה וקונדה חווה עונה לא טובה.
לפי הדיווחים ‘‘פתוחים’’ למכירה של קונדה(לא דוחפים), ואראוחו נמצא בתחתית ההיררכיה ההגנתית. שניהם עם שכר יפה והמועדון כן מעוניין לייצר הכנסה גדולה איכשהוא.
זה הגיוני שהמועדון ירצה למכור אותם במחיר מופקע, הם לא untouchable.
זה לא הגיוני לדבר על זה כאילו זה משהו ריאלי, או שפליק לא רוצה אותם.
בנוסף, אראוחו מצהיר בכל הזדמנות כמה הוא מחוייב וכמה הוא נחוש להוכיח את עצמו שוב בבארסה.
בקשר לפראן -
בגלל שלבנדובסקי עזב (מה שאומר שאנחנו צריכים חיזוק בהתקפה כך או כך, לא משנה אם סומכים על פראן כשחקן פותח או רק כמחליף), אני לא פוסל את זה שיאריכו לו חוזה גם אם לא רק כדי לא לאבד אותו בחינם עוד שנה.
בנוסף, לא הייתי פוסל שזה שהוא החבר הכי טוב של פדרי, על סף הסטוקר, נותן לו כמה נקודות זכות במועדון, גם מעבר לעניינים המקצועיים והכלכליים.
בקשר לחלוץ אחר -
אני מאמין שינחת פה אחת כזה בקיץ. יהיה מעניין לראות אם ינסו לסגור דברים מהר לפני המונדיאל, או שיחכו לאחריו כדי לראות מה קורה ב-2 הנושאים הבאים, שאולי יטרפו חלק מהקלפים -
לדעתי אצל כל המועדונים מחפשים לסגור העברות לפני המונדיאל כי משחק אחד טוב יכול להקפיץ את הביקוש ואת המחיר. הרבה שחקנים גם מעדיפים לדעת לפני איפה ישחקו ויחיו בעונה הבאה.
לגבי פראן, הסיטואציה שלו כנראה קשורה ישירות לחלוץ שבארסה תצליח להביא. פרופיל טקטי, מעמד בקבוצה.
האופציות שלו נעות בין להיות מיותר מקצועית לבין שחקן הרכב. ז’'א, הכל פתוח.
כבר המון זמן שאצל אנשי מקצוע מובילים הטורנירים האלה נחשבים לכאלה שמטעים מאשר אינדיקציה טובה לאיכות של שחקן.
אני לא מבין מה יכולה להיות הסיטואציה שבה פראן טורס מיותר .
נגיד הגיע חלוץ גדול במקום לבה. נגיד ראשפורד נשאר. עדיין הוא שחקן 4-5 ברוטציה על 3 עמדות.
אלא אם כן קונים 2 שחקנים לפני שמכרנו מישהו, וזה מסוכן מאוד ולא חכם.
אני מאמין לדיווחים שעם פראן דקו לא בלחץ כי יחדשו לו בכל מקרה והוא יסכים, כמו שהיה עם פרנקי.
עמדותיי לגבי פראן ידועות. כרגע אבל, הוא החלוץ היחיד בסגל (אחרי העזיבה של לבה).
נגיד ומצליחים להביא חלוץ בפרופיל גבוה, עדיין צריך אופציה כלשהי לגיבוי.
אם מחליטים שהילד המצרי מהנוער, ג’יסטאו או מישהו אחר מספיק טוב - יאאלה, תעלו אותו לקבוצה הראשונה ותעיפו את פראן. אם יש כסף להביא חלוץ בפרופיל גבוה + איזה 9 קלאסי מנוסה כגיבוי -מצויין, תעיפו את פראן.
אחרת, אם רק כדי שיהיה גיבוי במידה והחלוץ החדש נפצע, עדיף להשאיר אותו.
כמובן- בשכר סביר. אם הנקניק מבקש יותר מידי בחידוש הייתי מוכר אותו כדי שלא יעזוב בחינם.