בדיווח המקורי כתוב גם שכריסטנסן הסכים להורדת שכר משמעותית אבל לא רשמו כמה.
לכריסטנסן היו הצעות טובות יותר, אבל הוא העדיף להישאר.
עוד היה רשום שפליק דחף לחידוש, הוא לא נואש ממנו עדיין. (אם לא ייפצע בחופשה) כריסטנסן אמור לעשות הכנות לעונה הבאה עם הקבוצה מהתחלה ועד הסוף, ויש תקווה שזה יעזור לו להימנע מהפציעות.
אני ממשיך לטעון שזה סוגר את סיפור באסטוני או כל בלם רכש. אם לא יהיו עוד עזיבות משמעותיות, בארסה תתרכז בחלוץ, ראשפורד וקאנסלו.
התדיינו יותר מפעם אחת.
כנראה שנשיג את 1:1 הקיץ, אבל זה לא אומר יד חופשית. לא נוכל לרשום כמה שחקנים שנרצה בלי עזיבות משמעותיות. אז חלוץ במקום חלוץ שעזב זה מאסט. קאנסלו זה מאסט. קיצוני במקום ראשפורד , או חידוש לראשפורד עצמו זה מאסט. בלם חדש אם מחדשים לכריסטנסן ואף אחד אחר לא עוזב זה לוקסוס. מגן ימני התקפי שיתחרה עם קונדה וייתן גמישות לפליק זה גם לוקסוס. אם מישהו משמעותי עוזב (ברדג’י וקסאדו לא נחשבים) המחליף שלו הופך למאסט.
קראתי אמנם רק דיווח אחד כזה - במארקה - ובכל-זאת מעלה את הנושא לדיון ואם השם שלו כבר עלה יותר מדי אז מחילה: בתנאים אחרים משאירים את מרקוס ראשפורד? מתבסס על השערה שהוא מוכן לרדת בשכרו וגם שמחיר הרכישה שלו יהיה נמוך יותר.
לדעתי יש כאן לא מעט פלוסים. אביב בפוד קלאסיקו היה קשוח איתו בסיום העונה ואמר שלא ישכח לו את ההחמצות וכדומה, או.קיי. אבל אני מסתכל שוב על העונה שלו - שחקן שתמיד זמין - החמיץ שני משחקים בלבד בשל פציעה, 14 שערים ו-14 בישולים בקצת יותר מ-2,600 דקות. הוא אולי לא יהיה עקבי במשחקם הגדולים ושחקן קצת מסורבל עם הכדור כשאין שטחים אבל מצד שני מחובר לקבוצה, לא יהיה צריך זמן להתאקלם, ובקיץ בו ברצלונה עושה שינויים בהתקפה ומחפשת שני חלוצים - אולי על העמדה הזו של שחקן כנף מחליף אפשר לסמן V?
בוודאי שהיה דיון פה.
חלק אמרו שגם 30 מיליון זה מחיר סביר.
אני טענתי שזה יקר, אבל אם הוא מוכן להוריד הרבה בשכר, אז זה סביר ביותר.
לא זוכר שמישהו פה התנגד עיקרונית לראשפורד.
בתור “מתנגד ראשפורד” לא אומר שזו גבעה עליה אמות, ואי אפשר להתכחש לסטטיסטיקה שלו, אבל הוא לא שחקן שבאמת ישדרג אותנו, כמו שהוא פשוט אופציה לא רעה ברוטציה. השאלה אם לשם מתכווננים, כי הוא לא בדיוק פותר לנו בעיות משמעותיות באגפים.
אני חושב שהוא נתן מה שציפו שהוא ייתן. יהיה חשוב במשחקים בינוניים+ והגול בקלאסיקו אחלה קינוח, ובקבוצה התקפית מעולה המספרים שלו סבבה בהחלט. בהינתן עמדות דחופות יותר לחיזוק לפחות לפי דעתי - עמדות ההגנה וגם חלוץ, צריך לשקול בכובד ראש להשאיר אותו. הוא שחקן רוטצייה ברעיון של סגל עמוק כמה שאפשר לעוד עונה מתישה אחרי מונדיאל וברצלונה גם לא עושה מעצמה צחוק במפעלים אחרים בניגוד אלינו, והוא לא באמת אמור לערער על מקומו של ראפינייה.
אני יודע ולצערי אני מתחיל להשלים שגם השנה @RDT צודק, ולכן נקרוס גם שנה הבאה באלופות ואני ישמע את אותו בכי ונהי למה קרסנו ולמה השופטים אשמים (שאני גם שותף לבכי הזה).
דעתי על ראשפורד שהוא שחקן חביב ביותר. בשכר סביר ימשיך בהשאלה פליק רוצה אותו אז אני בעד אבל שבאים וזורקים עליו 30 מיליון ואחרי זה יבואו ויספרו לי שאין כסף לדברים יותר חשובים יותר אז אני יתעצבן.
ברור שיש לנו הרבה חורים, אני כבר כתבתי לך פה שאני מציאותי. אני לא מצפה שיקנו את אלבארז באסטוני ועוד איזה מגן ב200 מיליון אירו.
אבל יש לנו כסף לשחקן אחד או שתים אז פה נכנס סדר עדיפויות חבר.
נראה לי לגיטימי שישקיעו קודם בעמדות שיש בהם חוסר לפני שמחפשים לשדרג את הסגל.
לדוגמא, כשיש לך 4 שחקנים על 3 עמדות התקפה. אחד מהם עם חוזה לעוד עונה בלבד ואחד שומרים בפריזר למנגל של יום העצמאות.
שני שחקני התקפה זה חובה. יש גם מקום ל3 ואולי אפילו 4.