פנטזיות, העברות וחוזים - חלון ההעברות קיץ 2026: הרכש הראשון לקיץ -אנתוני גורדון. מה הלאה?

אז אתה אומר שכריסטנסן יקבל כמה מיליונים כדי לא לשחק? רק כאקט של כבוד? על מה בדיוק?

אני אומר שאם הוא מאריך, הוא שחקן סגל לגיטימי, וייחשב ככזה על ידי דקו ופליק. זה שכולם פה בטוחים שהוא הולך להיפצע לעונה שלמה אחרי 10 דקות ולכן צריך עוד חיזוק, זאת בעיה שלנו.

בנושאים אחרים.

ראשפורד:

גבריאל סאנס אומר שראשפורד סיכם מזמן את תנאי ההישארות שלו בבארסה, עם שכר נמוך ב 40% מהשכר הנוכחי. החדשות עכשיו שהוא מסכים לחוזה ל 5 שנים במקום 3, באותם תנאים. זה כדי שלבארסה יהיה יותר קל למרוח את סכום הרכישה, ומעלה את הסיכוי שלו להישאר.

אני חושב שאם הדיווח נכון, ראשפורד הוא אופציה זולה מספיק כדי לרכוש. שכר של מחליף, ו 6 מיליון לעונה אמורטיזיישן, פלוס הכרות עם המועדון .

ז’ואאו פדרו:

העסק נראה רציני מאוד. אומרים שדקו עשוי לטוס ללונדון, והסוכן בא מברזיל במיוחד.

צ’לסי רכשו אותו רק לפני שנה ב 64 מיליון ונתנו לו חוזה ארוך. אבל הם בבעיות פייר פליי, וחייבים למכור.

זול זה לא יהיה, אני מניח שאם ייסגר, זה יהיה בסביבות 100 מיליון. הוא בן 24, השקעה לטווח ארוך.

יש היום גמר הגביע האנגלי ב 17:00, צ’לסי נגד סיטי, הזדמנות טובה לראות אותו.

ב MD מתארים אותו כשחקן נייד, שעשה הסבה מאגף שמאל למרכז, כובש יעיל, עושה הרבה הגנה. התיאור שלהם מזכיר מאוד את ראפיניה.

לייק 1

קשה לי להאמין שהם ימכרו אותו, וגם אם כן זה לא יהיה בסכומים שונים ממה שאתלטיקו ידרשו על אלברז- 120+

אתה יכול לטעון את זה על כל שחקן ספסל בעולם.
לפי כל הדיווחים כריסטנסן קיבל הצעה מהמועדון ברגע שנפצע, לא בגלל תכנון מקצועי יסודי.
לאפורטה רצה לתת לו גב ברגע קשה של עוד פציעה ארוכה.

לגיטימי.
אני לא חושב שזה מבטל את הצורך בבלם.

תו לי להגיד את מה שאתה אומר במילים שלי כדי לוודא שאני מבין נכון.

אתה אומר שכריסטנסן קיבל הצעה כפיצוי כלשהו על הפציעות. בזמן שקיבל שכר מלא בכל השנים בבארסה. אבל לא בונים עליו, ואם הוא לוקח את ההצעה, עדיין צריכים בלם אחד יותר ממה שהיה לנו העונה.

כלומר דקו ולפורטה מוכנים לשלם כמה מיליונים סתם, כהוכרת תודה על … על מה בדיוק? בזמן שהם מנהלים משבר פיננסי, קושי ברישום, ועדיין מתחת לתקרת השכר.

רשמי -

רוברט לבנדובסקי מודיע שיעזוב את ברצלונה בסיום העונה -

מתוך המאניה -

ההודעה של לבנדובסקי באינסטגרם :mobile_phone_with_arrow::

"אחרי ארבע שנים מלאות באתגרים ועבודה קשה, הגיע הזמן להמשיך הלאה.

אני עוזב עם ההרגשה שהמשימה הושלמה. 4 עונות, 3 אליפויות.
לעולם לא אשכח את האהבה שקיבלתי מהאוהדים מהימים הראשונים שלי.

קטלוניה היא המקום שלי על פני האדמה.

תודה לכל מי שפגשתי לאורך הדרך במהלך ארבע השנים היפות האלה.
תודה מיוחדת לנשיא לאפורטה על שנתן לי את ההזדמנות לחיות את הפרק המדהים ביותר בקריירה שלי.

בארסה חזרה למקום שבו היא שייכת.

ויסקה בארסה. ויסקה קטלוניה :blue_heart::heart:."


7 לייקים

עזר לברצלונה לפתח דומיננטיות מוחלטת בליגה עם המוטיבציה והרעב, המקצוענות והחוש לשערים שיישאר לנצח. גם כשהיו תקרית או שתיים עם התבטאויות אולי נגד החברים שלו או חוסר שביעות רצון זה נבע מפרפקציוניזם לדעתי ובמטרה לתקן כקבוצה או להשפיע על הצעירים. עשה את שלו בגדול ובכלל שחקן שקשה שלא להעריך ואף לחבב גם כאוהד יריב. קיליאן אמבפה בגילו כבר ישחק בטלנובלה צרפתית.
בעיקר זוכר את חצי העונה הראשון ב-22/23 באליפות של צ’אבי וגם כעבור שנתיים. אני תמיד חששתי ממנו מאוד.

משום שלא זכה בצ’מפיונס לעומת סמואל אטו והוא לא מכונת התקפה כמו לואיס סוארס מבחינת סט האיכויות אז אולי אף אוהד לא ידרג אותו כמוהם, אבל עשה המון. מעניין מה היעד הבא.

עזב ברגע הכי נכון מבחינתו

שהגיע התנגדתי כי חשבתי שצריך ק מרכזי במקום , הוא וגם פליק גרמו לי לאכול את הכובע.

התנהג כמקצוען מושלם גם שפליק הוריד אותו השנה לספסל.

מגיע לו להנות מהכסף הסעודי. רואים שהוא שמר על עצמו כל הקרירה.

2 לייקים

אני אומר שכריסטנסן עבר שנתיים קשות של חוסר כשירות ושבגלל שלאפורטה מנהל את בארסה כמועדון עם ‘‘ערכים’’ ובגלל התרומה של כריסטנסן כשהוא לא היה פצוע אז הציעו לו חוזה לעוד עונה(בשכר נמוך) למקרה שהוא רוצה להישאר עוד עונה/להשתקם/להישאר חלק מהחדר הלבשה שלנו.
מקצועית הוא מוסיף לך עוד אופציה מהספסל של מישהו שיכול לעבות את הסגל במקרה שיהיו שוב פציעות.

אתה חושב רציונלית, ובארסה מסתכל על המקרה הזה ברמה הרגשית יותר.

פנטזיה על גבול ההטרלה: מעוניינים בפדה וואלוורדה אצלינו?

  • כן יורש ללוצ’ו
  • לא, מה צריך תפוח רקוב כזה?
0 מצביעים

מצעד האורוגוואים הגדולים בכל הזמנים:

  • לואיס סוארס
  • דייגו פורלאן
  • אלבארו רקובה
  • אדיסון קבאני
  • פדה וואלוורדה
0 מצביעים

מצעד ההעברות בין בארסה לריאל בכל הזמנים:

  • סביולה
  • לוצ’ו
  • שוסטר
  • א’טו
  • פיגו
0 מצביעים

להתראות ותודה על הדגים הגולים.
עכשיו לא תהיה שום ברירה, חייבים חלוץ.

אני מאוד מאוד מקווה שגם בארסה מתנהלת בצורה רציונלית. כריסטנסן גם לא אחד שעשה פה את הקריירה והשאיר על המגרש את הנשמה, סה"כ שכיר חרב. הדיווחים מדברים על מו"מ, לא על ההצעה מלפני כמה זמן.

כל מה אני יכול להוסיף זה רק שאני מאוד מקווה שבארסה לא באמת רוצה להחתים אותו על חשבון חיזוק במרכזה ההגנה.

אני משוכנע שאם כריסטנסן יישאר ולא יימכר אף בלם אחר, לא יגיע בלם רכש. זה מה שאמרתי מלהתחילה, ועד עכשיו לא הבנתי למה אתה טוען אחרת. לא אמרתי שזה מה שאני רוצה, אלא שזה מה שבארסה תעשה.

כנ’’ל מגן. אם אחד יימכר, יחפשו לרכוש מגן במקומו ולא בלם נוסף.

כי יש לנו חוסר בעמדה הזו ולפי הדיווחים זו העמדה השנייה בחשיבותה לחיזוק עבור המועדון בקיץ.
נשמע לי לא הגיוני שביד אחת ינהלו מו’'מ על באסטוני וביד השנייה עם כריסטנסן.

אם יתברר שההקשר שאתה עושה נכון, אז או שפליק מאמין במרטין(ואולי גם קורטז) או שהמועדון לוקח הימור עצום שכריסטנסן יכול לחזור לכושר של 23/24.
נראה לי מיותר לקחת את ההימור הזה על עצמנו.

לגבי מגן אני מסכים, אבל זה הגיוני שלא יקנו מישהו בכוח. יש לא מעט אופציות טובות.

ראיתי את המשחק של צ’לסי עכשיו נגד סיטי בגמר הגביע האנגלי. לפי חלק מהדיווחים, דקו היה ביציע אבל לא הראו אותו בטלויזיה.
משחק נפל של ז’ואאו פדרו, כמו כל צ’לסי. היו לו 2 נגיעות בלבד ברחבת סיטי, הוא בזבז מצב אחד טוב כי החליק, נראה שנופל בקלות מכל נגיעה ודורש פנדלים. גם הלחץ היה נרפה מאוד, אם כי פעם אחת הצליח לחטוף את הכדור.
נפצע במחצית הראשונה, אבל לא הוחלף ואז נפצע שוב לקראת הסוף והוחלף.

לייק 1

קצת קשה לי למצוא את המילים ללבה. אני מרגיש שכל מה שאני אגיד לא יסכם את הענק הפולני.

אין לי הרבה מה להגיד חוץ מזה שאני מעריץ את הבנאדם והספורטאי, וכאוהד אני בעיקר מרגיש צורך להגיד לו תודה. לא הרבה שחקנים היו לוקחים את האתגר הזה, אבל הבנאדם שלקח הכל ובגיל 33 כבר לא היה לו מה להוכיח, בחר להגיע דווקא לברצלונה שלא הייתה נראת טוב בכלל. 3 עונות היא לא לקחה את האליפות, בלי מסי, עם המון שחקנים צעירים ומאמן שצריך להוכיח את עצמו. בלי תוכנית ברורה לעתיד, בלי כסף, רק קבוצה שצריך לשקם ולהרים. והוא עשה את זה, ובהצטיינות! לא רק בכיבוש שערים, אלא גם בחיבור שלו לשחקנים הצעירים, ולג׳נטלמניות שלו. הוא לא רב עם אף שחקן, לא עם אף מאמן, לא התעסק באגו ומלחמות, לא עשה פוזות למועדון, לא עשה פעולות חסרות אחריות על המגרש, ופשוט היה סלע איתן של מקצועניות ודוגמה לכולם, שכל מה שהיה אכפת לו זאת המורשת שלו ולהנות.

אני חושב שמבחינה מקצועית המעבר לברצלונה עשה לו טוב וביסס אותו חד משמעית לחלוץ טופ 5 בהיסטוריה-הבנאדם אחרי שלקח הכל בגרמניה גם בדורטמונד וגם בבאיירן, היה צריך להוכיח את עצמו בליגה ובקבוצה אחרת. ושוב, להגיע למעבר כזה בגיל 33, ולשמור על המספרים האלה, זה לא מובן מאליו.

בעונה הראשונה הוא לקח פיצ׳יצ׳י. בעונה לפני שנה הוא הפסיד רק ב4 הפרש לאמבפנלדו וסיים עם 27 שערים בליגה! יש לו בכל המסגרות 191 הופעות ו119 שערים. ללא ספק, פאקינג אגדה.

תודה על השערים נגד ריאל מדריד.

13 לייקים

אני מתנגד לזה שאין באפשרויות את אנזו פרנצ’סקולי

3 לייקים

לפליק יש ספקות לגבי באסטוני.

לפי דיווחים אחרים, אינטר משחקת עם 3 בלמים, וזה מה שגורם לספקות של פליק. הוא לא בטוח שבאסטוני יתאים לשיטה של בארסה עם 2 בלמים בלבד.

אני עדיין בדעה שאם כריסטנסן והשאר נשארים, לא יגיע בלם חדש.

לייק 1

לא נשמע אמין במיוחד שדקו יבזבז לכולם את הזמן ללא האישור של פליק.

לייק 1

נשמע הזוי שעובדים על זה חודשים ואז “פתאום" פליק החליט שבעצם לא בא לו על באסטוני.

אם זה נכון, המשמעות היא שבארסה אפילו יותר שכונה ממה שחשבנו.

חוץ מזה, דה פאקטו אנחנו סוג של משחקים עם שלושה בלמים.

כשראפיניה בהרכב, הוא נכנס לאמצע וקאנסלו/באלדה הם בפועל יותר קיצונים ממגנים, והמגן בצד השני יוצר קו של 3 עם הבלמים בחלק גדול מהמשחק. זו אחת הסיבות למה אריק וקונדה הבלמים מסתדרים טוב כ"מגנים”.

אולי זה תרגיל כדי להוריד את אינטר קצת במחיר?

בלי קשר, גם לי יש ספקות מסוימים אם הוא הבלם שחסר לנו. באסטוני הוא קובארסי משודרג, אבל אני לפחות חושב שצריך לצידו של קובארסי בלם קלאסי יותר שמתמחה בעצירת התקפות ולא בניהול משחק ומסירות.

מתאו מורטו: ״ברצלונה ירדה סופית מבסטוני בעקבות הוטו של פליק. דקו יחפש מועמדים אחרים״.

השחקן כאמור סיכם חוזה מול דקו, אבל פליק לא היה סגור עליו.

לייק 1