פנטזיות, העברות וחוזים - חלון ההעברות קיץ 2026: הרכש הראשון לקיץ -אנתוני גורדון; ברנרדו סילבה וחוליאן אלבארס בדרך פנימה? קסאדו בדרך החוצה?

דיווחים ש PSG הולכת על חוליאן. הם יציעו יותר מ 100 מיליון, וגם אתלטיקו תעדיף לא לחזק את היריבה הישירה.

לדעתי יש היגיון בדיווח כזה. עבור חוליאן זאת קפיצת מדרגה גם בשכר וגם בפרויקט הספורטיבי, וגם פחות עומס משחקים. עבור PSG זה עוד שחקן התקפה בכיר שיכול לשחק גם כחלוץ מרכזי, אבל לא רק. אני מאמין שהם ימכרו את גונזאלו ראמוס ואת ברקולה בשביל זה, אבל לא לנו.

אני לא חושב שזה פקטור עבורנו כי מלכתחילה הדרך היחידה שהוא יגיע לבארסה זה שהוא ירצה את בארסה ויפעיל את הלחץ. מהצד שלנו אין כוונה או אפשרות לרדוף אחרי אתלטיקו. הכל תלוי באלבארז.

אני חושב שפשוט צריך להפסיק עם לקפוץ מעל הפופיק. אין לנו כסף. חזרנו להיות שם, אפשר למשוך שחקנים אחרים שלא יעלו את המחירים האלה.

2 לייקים

אמרתי מהתחלה שחוליאן לא ריאלי. גם בסטוני, עם המחירים שנזרקים בתקשורת, לא צריך להירכש.

שישקיעו בחלוץ ובקאנסלו את כל מה שאפשר. כל היתר רק בונוס.

השם החם בעיתונים כרגע הוא ז’ואאו פדרו של צ’לסי. גם הוא יעלה הרבה, אבל פחות מחוליאן.

ב MD אומרים שכריסטנסן נוטה לקחת את ההצעה הנמוכה של בארסה, למרות שיש לו הצעות טובות יותר במקומות אחרים. אם זה יקרה, ובהנחה שאף בלם משמעותי לא יימכר, לא סביר שיהיה חיזוק בהגנה.

לייק 1

באסטוני הוא לא הבלם היחיד בשוק. אפשר למצוא טובים אחרים בלי לשלם 70 מיליון. גם צעירים יותר.

לגבי חלוץ, זו כבר בעיה כי השוק כרגע דל מאוד. אם אלברז זה לא ריאלי, הייתי קודם כל שם את ה-30 ומשאיר את ראשפורד, ואז לוקח עוד 30 ומביא חלוץ ליגה חמוד - מוריצ’י, סורלות’, בודימיר. אלטרנטיבית, אולי אולי איזה ילד מבטיח אם הסקאוטינג של המועדון מצליח לאתר מישהו מתאים.

אפשר לדבר על שמות אחרים עם בעיות בקבוצות או שמחפשים את הקפיצה כמו אוסימן ו-ואלחוביץ. יש לי הרגשה שהם יותר ריאליים.

הרגשה: לא מבוסס על כלום, אבל יש מצב ששם בולט שיהיה זמין בגלל עונה מחורבנת והייט מהאוהדים הוא גיוקרש

איך לא סביר?
אתה רוצה להגיד לי שבונים על שחקן שכבר שנתיים לא מסוגל להשלים עונת כדורגל?

לייק 1

ולאחוביץ זה סימן שאלה גדול, כי ביובנטוס הוא נכשל לחלוטין. אם הוא מוכן להגיע בשכר סביר ובחוזה ל-3 שנים גג יש על מה לדבר. אבל זה הימור.

אני לא חושב שאוסימן שווה את ה-70+ שידרשו עליו.
גיוקרש זו שאלה מעניינת-ההרגשה שלי היא אבל שהם לא ימהרו למכור אותו.

אני אישית תוהה אם ליברפול מאה אחוז מחויבים לאיסאק אחרי העונה המצוינת של אקיטיקה. תאורטית גם ז’סוס של ארסנל בטח יעמוד למכירה, אבל הוא מאוד לא יציב ופציע.

2 לייקים

אם דימה צודק, אז תסלחו לי זה פשוט בדיחה עצובה על חשבוונו.

הוא הצליח בשנתיים האחרונות לשחק יותר משתי משחקים רצופים? אני באמת שואל.

ואני אוהב את הדני, אם הוא היה כשיר הייתי שמח איתו אבל לסמוך על הגירסה שלנו ל”מנדי” זה פשוט עלוב. לא מעניין אותי שהוא בשכר נמוך,

גם אם הוא כשיר צריך בלם. אם הוא יהיה כשיר על מלא, הוא אולי הבלם הכי טוב בסגל. אבל בשלב הזה קשה לי להאמין שהוא באמת יצליח לשחזר את היכולת ולשחק חודשיים רצוף.

אתה אופטימי, תבדוק כמה הוא שיחק בשנתיים האחרונות.

תיקנתי

תצחקו כמה שבא לכם, יש לו שער בקלאסיקו.


קרדיט למניונים של ההודי.

מתי מתחילים לדבר על מי משאירים ומי מוכרים?

ב-‘ספורט’ מדווחים על נסיעה של דקו ללונדון לפגישה עם סוכניו של ז’ואאו פדרו, מועמדות שתופסת תאוצה בבארסה בעקבות החוסר תזוזה אצל אלבארז.
אני עדיין לא רואה סיכוי גדול גם בצד של הברזילאי שהעולם בחוזה ארוך טווח שהתחיל רק בקיץ הקודם.

אחד מקונדה/אראוחו חייב ללכת.

לייק 1

אני חושב שלקונדה יש מה לתת, מאראוחו בכנות התייאשתי. השאלה כמה נקבל מזה. אני לא סגור על האופציות מהנוער, אבל אני תוהה אם אולי כדאי גם למכור את באלדה. מאמין שיהיה לו שוק.

אם אפשר להשיג 60+ על באלדה הייתי מוכר. קאנסלו זה פתרון מעולה לשנה שנתיים, אבל אחרי נצטרך להביא שחקן.

אני רק שאלה- למה לא לנסות את קונדה כבלם שוב? הוא היה אחלה בלם

לייק 1

אני רוצה להגיד שלא סביר שבארסה תחזיק 5.5 בלמים עם שכר במצבה הפיננסי.

אם כריסטנסן ושאר הבלמים נשארים, אני טוען שלא סביר שיגיע עוד אחד.

אם קונדה הולך, צריך גם מגן ימני במקומו. אנחנו לא רוצים את אריק ואספארט בלבד, נכון?

אם אראוחו יימכר, זה חייב להיות תמורת סכום גבוה, ואני לא חושב שזה ריאלי אחרי עונה רעה כל כך. הוא גם בכל הזדמנות מדבר על הישארות ועבודה קשה כדי לשכנע את פליק.

הייתי מוכר כל שחקן הגנה, למעט קוברסי ואריק, תמורת סכומים יותר גבוהים מהמחליף שיגיע. קונדה אראוחו, באלדה, מרטין. אפילו את אריק ואת קוברסי תמורת סכומי שיא לשחקני הגנה, 80-90 מיליון. אבל אני לא חושב שזה אפשרי, ולמכור כדי לקנות ביותר כסף נראה לי בלתי אפשרי כלכלית.

2 לייקים

הכל שאלה של מחיר. קונדה נתן עונה לא טובה בכלל אחרי העונת שיא שלו, אבל ראינו שאפשר גם בלעדיו. גרסיה הסתדר שם מעולה, והוא חד משמעית בר החלפה. אם צ׳לסי או יונייטד מוכנות לשים עליו כסף, ואני מדבר על 50+, חד משמעית למכור.

אני מאמין גדול במכירה כשיש תחליף. למשל דה יונג, למכור. לא רואה למה הוא צריך להישאר. יש לו תחליף והסתדרנו טוב בלעדיו. גם אראוחו וקונדה. אני לא חושב שיש להם גם מה לתרום יותר מדי. באלדה לצורך העניין לדעתי שונה, הוא חד משמעית יכול להיות גיים צ׳יינג׳ר, והוא צעיר מאוד ולסגנון משחק שלנו הוא יכול עוד לעזור לפעמים. אם אני חושב שהוא ברמה של הרכב פותח? לא. אבל לא יציעו לנו עליו הרבה, ולכן כמחליף הייתי משאיר.

אראוחו עם כל הצער צריך ללכת לעשות את הקריירה שלו גדולה באיטליה, בתקווה שנקבל עליו סכום יפה מאיזה יובה או נאפולי. קונדה לאנגליות. אפשר להרוויח משם 80-90 ומהסכום הזה אפשר להתחיל לחיות. אפשר להביא בלם שמסיים חוזה ויש כאלה.

אריק ואראוחו. אולי פורט, אולי רכש.
בעיקר אני לא רוצה את קונדה ואראוחו ביחד בסגל, זה כפל תפקידים עם הרבה השקעה כלכלית. מיותר.

אם הטענה שלך שיש מספיק בלמים לפתוח את העונה הבאה בלי רכש זה דבר אחד, אם היא כזו שההארכה של כריסטנסן מבטלת את הצורך בחיזוק זה משהו אחר.

ההארכה של הדני בוצעה כאקט של כבוד כלפי השחקן.
אני לא רואה איך זה משנה את התכניות המקצועיות שלנו, כמו גם העובדה שיש לנו 5 בלמים, שלפחות אחד מהם תפקד כמגן ימני, אחד מכסה גם את הקישור ושבאופן ברור כצוות לא עומדים בסטנדרט הדרוש כרגע.

אם לא יגיע חיזוק למרכז ההגנה זה בגלל שפליק מרוצה ממרטין, מאריק, אולי מקורטז. פחות בגלל בלם שלא מחזיק כשירות כבר שנתיים.