לא רק ספרדי ואנגלי: ת'רד הכדורגל הכללי

השנה?

בשנה שעברה הוא היה לא טוב ומרטינז כיסה עליו. שנה לפני אראוחו היה עדיין טוב וכריסטיאנסן היה כשיר וטוב. דאז שניהם היו אחלה וכיסו על הכשלים ההגנתיים שלו כששיחק.

לדעתי אריק הבלם הכי טוב שלנו כרגע.

בין קובארסי לבאסטוני- אני מעדיף את באסטוני בהרבה. גם יותר טוב ממנו הגנתית, גם פליימייקר לא פחות טוב, וגם שמאלי כשכל הבלמים שלנו כרגע בערך הם ימניים.

תמורת 80 אני מביא את באסטוני ונשאר עודף.

לא הייתי מוכר אותו בכל מחיר, אני ספציפית מדבר על הסנאריו המופרך בו יציעו לנו עליו 80.

כבלם משלים לקובארסי- לא בטוח שבאסטוני הוא הבחירה הכי טובה. כמחליף- חבל”ז.

למה? כל שחקן בית/קטאלוני צריך לקבל עדיפות בעיניך או שאתה רואה בקובארסי משהו שאני לא רואה? הוא צעיר, בלם חביב, מנהל משחק אחורי טוב, עם זאת קשה לי לראות בו אפילו פיקה הבא. תמורת סכום נאה ברצלונה יכולה למכור גם כאלו. אם כבר, לאמין הוא לא למכירה….. וגם הוא (כמו שכבר היה דיון ארוך לפני שנה בערך) יש לו מחיר. נניח 500M או 750M.

לייק 1

באופן אישי אני רואה בלם מצוין שהצליח בפאקינג גיל 16 לתקוע יתד בהרכב של ברצלונה בלי לראות בעיניים.
יש שחקנים שעולים לבוגרים בגיל 20 ונראים כמו דג מחוץ למים, ויש קובארסי שבגיל 16 הולך ראש בראש עם חלוצים מהטופ.
איך אתם לא רואים את זה אני לא מבין, אבל בסדר.
נניח שאני טועה או מגזים, הוא בסה’'כ בן 19. בן 19!!!
אתם רוצים להגיד לי שהוא לא עשה מספיק כדי להראות שיש לו פוטנציאל להיות בלם מצוין? בלם טוב? זה לא ברור ששחקנים צעירים הם לא המוצר המוגמר שלהם?
הוא 3 עונות באנקר בהרכב בגלל הטוב לב של האנזי פליק?

לייק 1

הוא 3 שנים בהרכב כי שמנו זין על העמדה הזו כשכל אריות היבשת קונות במיליונים מגנים ובלמים. נכון שאין לנו את הכסף, אבל להוכיח משהו בגלל מקום בהרכב לא מספר את הסיפור ולא מוכיח כלום. תבין, מי שמתחרה איתו על העמדות זה כריסטינסן שנוהג להתפורר מדי חצי משחק, ארואחו שמחפש את אלוקים ואת הווינגרים ששורפים אותו כששמים אותו בתור ‘האתלט’ המגן, ומי עוד? מרטינז מעולם לא היה מתחתיו בהיררכיה.

[אגב, הוא פתח אצל צ’אבי בחצי עונה השני (ינואר) זה אומר שהוא סוגר שנתיים מלאות פלוס רק עכשיו. ובהופעת הבכורה היה בן 17 לא 16]

לייק 1

הפוך. שמנו, ונמשיך, לשים זין, כי יש לנו את אחד הבלמים המוכשרים באירופה בקבוצה.
כשהוא נכנס להרכב אף אחד לא דיבר על כריסטנסן המתפורר או על אראוחו שמחפש את אלוהים, ובניגוד אליהם ועוד הוא גם לא נותן סיבות להוציא אותו או ללכת לחפש איזה מגן ימני שיכול להיות בלם.
אתם לא רואים את זה, סבבה. כבר לגמרי התרגלתי לגבי זה כאן בפורום.

אתה לגמריי צודק אריאל שהוא בן 19 ועוד יכול להשתפר, וכן יש לו יתרונות, כמו ניהול משחק, אבל לתאר אותו כ”אחד הבלמים המוכשרים באירופה” זה קצת להיסחף לרומנטיקה- עם כמה שגם אני אוהב שחקנים מהנוער.

הוא תפס מקום בהרכב כי לא היו ברירות, ונשאר בהרכב כי זה מה שיש לנו ואין כסף.

הוא ממש ממש לא שחקן שאני רוצה למכור בכל מחיר כן? כרגע הוא הבלם השני בטיבו בסגל, אבל זה לא אומר המון כשמצבת הבלמים שלנו פתטית.

תמורת 30 אני לא מוכר. תמורת 50-גבולי. תמורת 80 אני מוכר אותו.

2 לייקים

עוד קצת על ‘מאחורי הקלעים’ של המהפך שדמבלה עבר בשנים האחרונות, מאז שעבר לפריז:

בתור אוהד ריאל - רק לראות, ולקנא. איך זה יכול להיראות כשיש על הקווים מאמן עם דרישות, מעמד, וגב מההנהלה.

לא רומנטיקה, ולא בטיח. לא קשור לשחקן בית או לא שחקן בית.
קובארסי בלם נהדר. עם יתרונות כמו קריאת משחק, מיקום, אגרסיביות, תיקול. שחקן הגנה פר אקסלנס.
מי שרוצה להפוך אותו לאיזה שחקן סתמי מהלה מאסיה שיודע רק למסור שיבושם לו.
זה מאותו בית היוצר של ‘איניגו חלש כי הוא מגיע מבילבאו’, ‘פראן שחקן גרוע’, ‘אריק גארסיה לא שחקן’ ו-‘לראפיניה אין דריבל, צריך למכור ולהביא רפא לאאו שנראה כמו גופה במילאן’.

היו ברירות. הוא יכל להיכשל ולחזור לקבוצת הנוער.
הוא לא נכשל, הוא הצטיין, ולכן בחרו שהוא ימשיך ושלא צריך מישהו במקום.

אני לא יודע אם אתה מתייחס אליי, אבל אני הובלתי את מחנה התומכים של מרטינז.

אריק היה רע תקופה לא קצרה ופרח להיות בלם בינוני, שהוא כרגע הבלם הכי טוב בסגל. כשחקן רוטאציה, תמיד שמחתי שיש אותו. גם עכשיו הייתי מעדיף מישהו טוב יותר, אבל זה מה יש.

לגבי פראן, אני עומד בדעתי שהוא לא שחקן ברמה של ברצלונה. לגבי ראפיניה, הוא היה קיצוני רע, וגילה את עצמו מחדש כקשר התקפי. שם הוא אחלה, והדריבל הלא טוב שלו פחות מורגש. לגבי לאאו תמיד הייתי ספקן. רציתי את ניקו, אז אם כבר אתה יכול לתקוף אותי לגבי זה.

אבל יותר חשוב- מה הקשר???

Whataboutism לא יהפוך את קובארסי לבלם יותר טוב ממה שהוא.

לגבי אגרסיביות ואיכות התיקול- לא יודע מה אתה רואה. כן אגיד שמשחק הראש שלו מאוד השתפר.

ביחס לנמצא, כן, הוא אחת האפשרויות הכי טובות שיש לנו, ולכן הוא לא חזר לנוער.

זה אומר שהוא שחקן מדהים? לא, זה אומר שמצב הבלמים שלנו מכפיר.

אתה מכריח אותי להיות בצד של הדיון שלא בהכרח רציתי להיות בו, כי אני שוב אומר שהוא הבלם השני הכי טוב שלנו ואין לי עניין מיוחד למכור אותו במצב העניינים הנוכחי.

אבל, אם יציעו עליו סכום לא מחובר למציאות של 80- כן, הייתי מוכר אותו בשניה.

2 לייקים

אני אומר שכל כמה זמן יש דיון כמה x גרוע בגלל שהוא בפורמה לא טובה או טיפה פחות טובה, ואז מספרים כמה טוב יהיה למכור אותו בגלל שאין לו דריבל/סיומת/מסירה/גובה/הגנה/התקפה/רזומה.

החוסר הערכה לשחקנים של בארסה גם כשהם מצליחים הוא הזוי, אבל גם לא מפתיע אותי כבר.

לא מעניין אותי מה האפשרויות שלנו.
מעניין אותי מה הרמה של קובארסי באופן כללי.
אם לא הייתה טובה, היו מחזירים אותו לנוער במקום, זה לא קרה לא בגלל ‘‘היצע דל’’.
היו יכולים לקנות גם שחקנים לעמדה שלו, בחרו לא לעשות את זה. גם על זה פעם סיפרו לי ספורים ‘‘ראפיניה בחיים לא מגיע לבארסה אם היה לנו כסף’’ גם את זה כתבו פעם.

אז אסור לבקר אף שחקן או לשאוף לשיפור הקבוצה?

צריך ללטף את כולם כל בוקר, להגיד להם שהם perfect snowflake ולהישאר בשקט?

לא. אני אמשיך לבקר שחקנים לא טובים ולייחל לחיזוק הקבוצה.

ואגב יש פה שני צדדים- אם אתה מבקש לא לבקר שחקנים בתקופה גרועה, אתה צריך להפסיק להתרגש בטירוף כל פעם ששחקן כזה או אחר מצליח לחבר 3 משחקים טובים.

קובארסי אגב בתקופה מעולה, הוא פשוט לא בלם כזה טוב.

אולי אותך לא מעניינות האפשרויות שלנו, אבל במציאות מתנהלים בהתאם לאפשרויות הקיימות והמאמן צריך לעשות את המקסימום עם מה שיש.

אין היצע דל? תספר לי על מגוון האלטרנטיבות המזהירות שיש לנו לעמדת הבלם.

להחליט שלא היו מחזירים אותו לנוער כשאין ממש עוד אופציות סבירות, זה מבוסס על כלום.

צודק, אנחנו מפוצצים בכסף. בקושי רשמנו את ז’ואן ואולמו, אבל בטוח היה גם מלא כסף עודף להביא בלם אם היו “בוחרים" לעשות את זה. באופן דומה, אני יכול לקנות מטוס פרטי, אבל "בוחר” לטוס באלעל. זה משיקולי קיימות, אני מאוד אתי.

א. מה הקשר שוב?

ב. אני לא מבין מה אתה מנסה לומר.

3 לייקים

שאל אותי @Cockroach_Crazy מה אני רואה שהוא לא רואה. עניתי.
הוספתי גם שלדעתי יש גישה מאוד שלילית כלפי השחקנים של בארסה. שמובילה לביקורות שמוכחוץ לרוב כלא נכונות.

אין לי דיון מקצועי איתך על קובארסי, כי אנחנו לא קרובים בכלל בדעות שלנו.
היו לי 2 נקודות מחלוקת שאפשר לדון איתם:

  1. ה-‘‘נתונים’’ שמוכיחים שהוא לא בלם טוב.
  2. מכירה של בלם צעיר עם פוטנציאל, שהוא לא רלוונטי כשההערכה היא שהוא ‘‘לא בלם טוב’’.

במציאות מתנהלים לפי מה היכולת של השחקן.
קובארסי לא היה שחקן סגל, שלפו אותו מהנוער.
יכלו לשלוף מישהו אחר. אחרי ששלפו אותו, יכלו להגיד ‘‘הוא פשוט לא בלם טוב’’ ולחזור לשחק עם כריסטנסן, אראוחו, קונדה, פאייה או לשלוף עוד בלם מהנוער ולבדוק אם הוא כן טוב.
בקיץ 24 ובקיץ 25 היו מספיק אפשרויות להחתים בלמים. בכסף של אולמו. בכסף של גארסיה. בהעברה חופשית(ד’‘ש מג’ונתן טא).
באיזה אורח פלא הם חשבו שהרכב שבו בלם לא טוב הוא באנקר בו, זה ממש סבבה כדי לא לבצע השקעה בעמדת הבלם.
בינתיים בזמן הזה, עדיין גם לא מעלים בלם מהנוער שהוא אופציה שיכולה להתגלות העדיפה על האופציה ה-’‘לא טובה’’ שממשיכה להתבסס כבאנקר במועדון, כשחקן משמעותי בנבחרת וכזה שהמאמן טוען שהוא כישרון שווה ערך לכישרון הכי גדול בעולם כיום.

הנקודה שלי? חוסר אובייקטיביות.

חלק הוכחו כלא נכונות וחלק כן- אתה זוכר סלקטיבית את מה שנוח.

אז בוא נדון בזה

1.לא סתרת את הנתונים שלי.

  1. לא הבנתי מה כוונת המשורר פה

הוא היה הכי טוב שיש לנו. גם היום, הוא השני הכי טוב שיש לנו, ולכן אני תומך בזה שימשיך לקבל דקות.

אז מה? זה בהכרח אומר שהוא אבסלוטית בלם על מהחלל? לא. כאמור, האפשרויות שלנו מעטות ולא טובות.

השמיכה קצרה ויש הרבה צרכים. בגלל שהיא קצרה לא יכולנו להביא את אולמו וגם את טא, או מישהו אחר. גם את אולמו בקושי הבאנו ורשמנו רק בגלל פציעות.

יש עוד המון עמדות בעיתיות בסגל. זה שלא הביאו חלוץ בקיץ שעבר אומר שפראן טורס חלוץ על? זה שלא הביאו מגן ימני או שמאלי אומר שקונדה ובאלדה הם חכימי ומנדש? לא.

זה עניין של מזל. כרגע אין פרוספקט מספיק טוב ובשל. אם היה- הוא היה מקבל דקות.

אנחנו שוב ושוב חוזרים לעניין הלהסתדר עם מה שיש. כאמור, עדיף לטוס בתיירים באלעל מאשר לנסות לתפוס טרמפ עם נשר. זה אומר שאנחנו “בוחרים" בזה על פני מטוס פרטי?

גם הויסן פותח בנבחרת והוא עוד פחות טוב מקובארסי. בכללי, מצבת הבלמים של נבחרת ספרד לא מזהירה.

מה אתה רוצה שפליק יאמר? הוא לא משהו, אבל זה מה יש ועם זה ננצח?

אז הנקודה היא שאוהדי ברצלונה, שידועים בחיבה היתרה שלהם לשחקני נוער ומתרגשים מהם, שופטים אותם לחומרה באופן לא אובייקטיבי?

הגרסא ההפוכה הרבה יותר סבירה.

3 לייקים

הבאת נתון אחד, מעורפל. שלדעתי מכסה אולי במקרה הטוב(אם הבנתי נכון) שליש ומטה ממה שאני מעריך איכות של בלם.
אין לי מה לסתור כשאני בקושי מבין מה אתה מנסה להציג.

אם קובארסי בלם לא טוב, אז הוא בלם לא טוב.
אם הוא בלם צעיר עם פוטנציאל, ואנחנו מוכנים למכור אותו אז המועדון איבד את כל הערכים שלו.
מישהו היה מוכר את פויול בגיל צעיר? את צ’אבי? את ואלדז?

לשחקנים צעירים עם פוטנציאל צריך לתת זמן. על אחת כמה וכמה בבארסה.

הכל יפה.
אם קובארסי היה ‘‘בלם לא טוב’’ הרכש הראשון שהיה מתבצע בבארסה זה של בלם, ובמיוחד של בלם שמגיע בשיא הקריירה בחינם.
אולמו, רישום, סיפורים. הכל סבבה.
היה כסף, היה אפשרויות, היו מוכנים גם לשלם את סעיף השחרור של ניקו בתקופה ש’‘לא היה כסף’'.
אם היה צורך, היו הולכים על זה.
בבארסה לא מרגישים צורך בבלם, וגם לא הרגישו אחרי שאיניגו נטש. אם אי פעם היה דרשני.

אבל הוא לא טוב אתה טענת.
מה יש להסתדר עם ילד בן 17 שהוא שחקן לא טוב?
חסר שחקנים בעולם?
למה ילדים בני 17 אחרים לא מקבלים מקום בסגל באותה מידה? לא חסרים שחקנים בלה מאסיה, מבטיח לך.

אני מבין שהנבחרת זה בית תמחוי. אוקיי.

כל מה שהוא אמר על שחקנים אחרים שהוא לא טען שהם כישרון ברמת ימאל. לא חסר.
לא מאמין לו, אוקיי…

ראפיניה, איניגו ופראן שחקני בית? לא נראה לי.

אני לא מתרגש משחק בית.
אני מתרגש משחקן בית טוב.
אם לא הייתי מתרגש, הייתי משאיר מקום לספק על העובדה הפשוטה של ילד שתפס מקום בהרכב של ברצלונה ושל הנבחרת. אולי, אולי, אולי רואים שם משהו שאני לא רואה. אז לכל הפחות, הוא בלם סביר ולא ‘‘בלם לא טוב’’.

אני מסכים ולא מסכים איתך.

אפשר להזכיר שאמרתי כמה פעמים שאני ממש לא מנסה להעיף את קובארסי מחר?

הוא לא בלם מספיק טוב לדעתי, לפחות כרגע, אבל אני מכיר בזה שהוא צעיר ואולי יהפוך ליותר טוב. לכן אני ממש לא דוחף אותו מהדלת. הכל התחיל בזה שאמרתי שעבור 80 מיליון, אני מוכן למכור אותו.

בסנאריו אידיאלי הייתי שמח להמשיך לתת לו זמן להתפתח כבלם רוטאציה לצד בלמים טובים ומנוסים יותר. בסנאריו הקיים, אני רוצה אותו בהרכב כי אין אלטרנטיבה טובה יותר.

אז תציג את הנתונים שמראים שהוא בלם על.

קובארסי לא השחקן הכי גרוע בעולם, ויש לנו הרבה בעיות בסגל. באותה נקודת זמן החליטו שאפשר להסתדר איתו, וכמובן, אתה מתעלם מזה שמרטינז עזב ברגע האחרון ובהפתעה.

לא הוכחת כלום, חוץ מזה שהשמיכה קצרה ושלא היה הרבה זמן תגובה.

אני טענתי שהוא לא מספיק טוב. מה יש אתה שואל? זה מה יש, זו התשובה. כרגע, אין יותר טוב.

לא. כמו בברצלונה, מסתדרים עם מה שיש.

אז כנראה לא הבנתי את הכוונה שלך בחוסר אובייקטיביות. מי לא אובייקטיבי, ולגבי מה?

לפרקים הוא בלם סביר לגמריי. כאמור, שני הכי טוב בסגל שלנו.

זה מספיק טוב לך? לי לא.

לייק 1

אני בעד להכניס מספרים, זה מהצ’אט אז אקח בערבון מוגבל, אך בכנות הם אכן משקפים בעיני:

As of early 2026, Barcelona defender Pau Cubarsí is ranked among the elite young centre-backs in Europe’s top five leagues, particularly for his passing and duel success rate.Based on performance data as of April 2025, his key percentiles include:98th Percentile for passes completed ( one-versus-one.com ).97th Percentile for forward pass percentage.87th Percentile for defensive duel success rate.87th Percentile for progressive passes.Key Defensive and Tactical Metrics (2025/2026 Season):Aerial Duels: Cubarsí ranks exceptionally high, with reports indicating he had the highest aerial duel win rate (80%) among centre-backs in the Top 5 Leagues at times during the 2025-26 season.Pass Accuracy: Consistently maintains above 93–95% pass accuracy in matches.Defensive Style: Known for playing in a high defensive line and reading opponents’ body shape to initiate interceptions.Duel Success: He maintained over 70% success in defensive duels, ranking alongside top young European defenders like Leny Yoro and William Saliba, according to Total Football Analysis and one-versus-one.com data.He has been described as a “playmaking” centre-back with a very high defensive IQ for his age (18, as of April 2026).

בקצרה:

  • מעולה במסירות קדימה וקידום המשחק.
  • טוב במשחק ראש.
  • סביר באחד על אחד, וטוב ביחס לגילו.

אין הפתעות. זה משקף דווקא את הדעה של rdt שהוא לחלוטין יכול להרוויח מבלם מנוסה עם נוכחות פיזית לידו. הוא גם לדעתי מרוויח גדול משיטת המשחק של פליק בה הוא יכול להביא לידי ביטוי את יכולות המסירה שלו, ופחות להציג אספקט פחות טוב שלו כמו האחד על אחד. איפה החיסרון בשיטת המשחק אצלו? מהירות. אם שחקן שבר את קו הנבדל, יהיה לו מאוד קשה להדביק אותו מאחורה. השאלה המתבקשת היא מה אנחנו מחפשים בבלם בבארסה.

2 לייקים

אין ויכוח שכבלם-פליימייקר הוא מצויין. בעבודה ההגנתית, כרגע, הוא לא מספיק טוב לטעמי.

אבל כאמור, זה לא כאילו יש לנו מישהו יותר טוב, ואני לא נלהב או מחפש למכור אותו.

עבור 80 אבל- הייתי מוכר אותו. זה לדעתי סכום גבוה שלא מייצג את הערך שלו.

אני אוהב את פרנקי אבל תמורת 80 מוכר גם אותו. גם את אריק, קונדה ובאלדה.

לייק 1

זה מאוד פשוט:
אם הוא ‘‘לא טוב’’ אפשר למכור.
אם הוא צעיר שיכול להפוך ליותר טוב(ממה שהוא כרגע) אז אסור בתכלית האיסור למכור.
ברצלונה זה לא מועדון מוכר.
אנחנו מוכרים רק שחקנים לא מספיק טובים, עודפים, מסיימי חוזה ושחקנים משולי הסגל שיש עליהם הצעה מעל השוק.
בשום עולם אנחנו לא מוכרים שחקן הרכב מוכח בן 19.
זה בלייפציג.

אין לי רצון או אמונה בדיון על נתונים, ולכן גם לא טענתי שהנתונים מצביעים לפה או לשם. גם לא טענתי שהוא בלם על, ניחא.
תמהתי בנוגע לרעיון שהצגת שהנתונים מוכיחים שהוא בלם לא טוב. במקרה הטוב הצגת נתון מאוד ספציפי, ללא קונטקסט, שבו הוא עומד ראש בראש עם הבלמים הטובים בעולם, ובו זמנית מוביל את הטבלה רונאלדו אראוחו.

היה לנו שנתיים וחצי לחשוב ש-''קובארסי הזה בלם לא טוב. חייב למצוא מישהו בשוק". כשהמועדון רצה רכש, הוא מצא כסף.
כשניקו וויליאמס הציע את עצמו כבר היינו מוכנים להפעיל סעיף שחרור של 60 מיליון יורו.
ג’ונתן טא, קפטן אלופת גרמניה ובלם הנבחרת, היה סגור אצלנו בהעברה חופשית(חינם אין כסף) וויתרנו עליו.
כשאיניגו מרטינז עזב, לא הנדנו עפעף.
בינואר שהביאו את קאנסלו, הוחלט שיש לנו מספיק בלמים.

אני יכול להביא את כל ההוכחות בעולם, זה לא יעזור אם לא רוצים להאמין.

אני באמת לא מבין איך המציאות מסתדרת פה.

מוקפץ בלם מהנוער ולכאורה הוא מציג יכולת לא טובה.
במקום שיחיזרו אותו לנוער, הוא ממשיך לקבל דקות בהרכב.
במקום שיביאו מישהו אחר מהנוער, הוא ממשיך לקבל דקות בהרכב.
במקום שיחליפו אותו בשחקן רכש בקיץ, הוא ממשיך לקבל דקות בהרכב.
במקום שיחליפו אותו בקיץ הבא, הוא ממשיך לקבל דקות בהרכב.
במקום שהוא ירד לספסל בשביל שחקן אחר, הוא ממשיך לקבל דקות בהרכב.

אין שום סיבה שהוא ממשיך לקבל דקות בהרכב.
גזירת גורל.

עד כמה שידוע לי נבחרת יכולה לבחור כל שחקן בעל אזרחות של אותה מדינה שהיא מייצגת.
ז’'א, יש מבחר של מאות שחקנים שמתוכם ‘‘מסתדרים עם מה שיש’’. במקרה מדובר על אחת מהמדינות המובילות בפיתוח של שחקני כדורגל.

לי מרגיש שיש חוסר אובייקטיביות של אוהדי ברצלונה כלפי שחקני ברצלונה.
תעלה פסקה אחת למעלה ותבין למה אני מתכוון.

עייפת אותי חח.

אני לא מחפש למכור את קובארסי, כמו שכבר אמרתי, אבל לכל שחקן יש מחיר.

בוא נקצין בטירוף כדי להעביר את הנקודה- אם מועדון סעודי מציע בקיץ 2.5 מיליארד תמורת לאמין, אתה מוכר?

קובארסי בלם צעיר עם יתרונות באספקטים מסוימים וחולשה באחרים שיכול עוד להשתפר. ב-80 מיליון הייתי מוכר אותו.

הנתונים הראו שהוא נחות מכל הבלמים המובילים, וכמו שאמרתי, כללתי מראש כמות מצומצמת והמצב לא מאוד שונה גם להרבה אחרים. אם אתה ממש רוצה אשלח הרחבה לטבלה.

בפעם ה-100: השמיכה קצרה, יש הרבה בעיות וצריך לתעדף.

חינם זה לא חינם כמו שאתה יודע טוב מאוד- משכורת ומענק חתימה זה נכנס לפייר פליי, וטא לא דרש מעט.

מרטינז עזב ברגע האחרון ולהגיד שלא הנדנו עפעף זה מבוסס על מה? שפליק לא רץ עירום ברחובות ברצלונה וצעק שצריך בלם? מה חשבת שיקרה? המועדון לא יצהיר פומבית שהוא בלחץ ויש בעיה.

למה בכלל מחפשים בלם בקיץ הזה אם מצבנו כל כך נהדר?

לא מבין על איזה הוכחות אתה מדבר אריאל, אם כבר, אתה זה שמתעלם מכל הוכחה אובייקטיבית, אבל אוקי.

אתה פשוט מתעלם מכל מה שכתבתי כבר אלף פעם.

השמיכה קצרה, אין כרגע פרוספקט מספיק טוב או מבושל מהנוער. זה לא מורכב.

צודק, ולכן ההגנה של נבחרת ישראל מלאה בבלמי על. כל אחד שם זה מלדיני.

כי כולנו אוהדי מדריד בסתר? מה ההיגיון פה?

לא.
כמו שאמרתי, כבר עדיף לסגור את המועדון ודי.

הנתונים הראו שהוא עומד באותם מספרים ב-‘‘קרבות קרקע’’ עם הבריונים של ארסנל, בזמן שאחד השחקנים החלשים בשנתיים האחרונות בבארסה(אראוחו) נמצא בראש. אם הנתונים מראים שהוא וגבריאל וסאליבה מנצחים ‘‘קרבות’’ באחוזים דומים, אולי כדאי שתשאל את עצמך אם אתה קורא נכון את ה-‘‘נתונים’’.

מחפשים בלם טופ להציב ליד קובארסי.
אתה יודע מה לא מחפשים? בלם במקום קובארסי.

לא צריך פרוספקט טוב כשבסגל יש לך ‘‘שחקן לא טוב’’.
שחקן לא טוב גם לא נמצא בסגל כי העיפו אותו אחרי שהוא הראה שהוא ‘‘לא טוב’’.

קובארסי הראה שהוא ‘‘לא טוב’’ אבל ממשיך לתפוס מקום בהרכב ובסגל הנבחרת.

טוב נראה לי שכשמזלזלים האינטליגנציה זה זמן טוב לסיים.