לא רק ספרדי ואנגלי: ת'רד הכדורגל הכללי

נאדה? אין איך לראות את החרא הזה?

זה יותר טוב מהאבקות נשים הדבר הזה חחחחח

לייק 1

באיירן החתימה את טוטנהאם תמורת 100 מיליון יורו.

10 לייקים

https://www.one.co.il/Article/23-24/3,7,101,50798/442711.html

אולי אפשר להוציא את קיין מטוטנהאם, אבל אי אפשר להוציא את הטוטנהאם מקיין.

10 לייקים

יש לבאיירן עוד מלא זמן כדי לקנות את דני אולמו.

3 לייקים

אחד הפוסטים אוחד לנושא קיים: פרמייר ליג 23/24 :: טופ 8

אז אחרי קורטואה, מיליטאו וטימבר, גם דה בריינה נפצע לכמה חודשים. פפ התראיין ואמר שהעומס וחוסר המנוחה שניתן לשחקנים ימשיך לגבות קורבנות, וראן תקף ימים ספורים לפני המחזור הראשון את הנהלת הליגה בעקבות ההחלטה להוסיף את תוספות הזמן ובכך להגדיל את העומס על השחקנים. ראיתי לפחות עשרה משחקי ליגה בימים האחרונים, ותוספות הזמן הארוכות נראות קריטיות ביותר. היו גם משחקים שנוספו בהם 20 דקות בסך הכל, וניתן היה לראות שחקנים קורסים מהרגליים.

אמנם על פניו התוספות הארוכות הן שינוי מבורך, אך אני מתחיל לחשוש שהן קללה בהסוואה. כמות הפציעות שיגרמו בעקבות התוספות האלה עקב האקסטרה עומס, לוח שידורי הטלוויזיה שנדפק בגלל זה (פספסנו את שער הניצחון במשחק בין בטיס לויאריאל בגלל שהיו צריכים לחתוך למשחק הבא), וגם זמן השינה שלנו חייבים לציין שגם חוטף בגלל זה. מרגיש לי מחיר יותר מדיי גדול לשלם, בעיקר הפציעות, עבור עוד כמה דקות שך משחק.

6 לייקים

חכה. טורניר גביע העולם לקבוצות + מונדיאל 734 הנבחרות עוד לא התחילו. זה בכלל יפרק את השחקנים.

לא בטוח שאלו לא גם השפעות ארוכות טווח שנובעות מהמונדיאל האחרון. די בטוח שלא ראינו את הסוף של זה.

8 לייקים

זה מעבר לכמה דקות של משחק (או לפחות המטרה של זה, אני בספק עד כמה זה אפקטיבי).
לדעתי המצב לא ישאר ככה, כשקבוצות יבינו שלבזבז זמן לא עוזר, או אפילו מזיק להם אנחנו נראה התמתנות בבזבוזי הזמן עצמם וככה גם התוספות יתקטנו.
מצד אחד זה כלי הרתעה עוצמתי אבל מצד שני אני ספקטי לגבי זה.
אם זה באמת יעבוד אין לי ספק שלי בתור אוהד כדורגל זה היה שווה את זה, אבל אני לא יכול לדבר בשם השחקנים.

2 לייקים

התכוונתי להתייחס לנושא הפציעות גם, אבל רציתי לחכות עד שיצטברו קצת יותר ראיות.

מבלי להיכנס להאם תוספות הזמן הארוכות הם נכונות או לא מצד עצמן (בקצרה - אני מעדיף בהרבה עצירת שעון כמו בכדורסל), להאשים אותן בריבוי הפציעות זה מצחיק. אנחנו מדברים על מחזור ראשון-שני בכלל הליגות הגדולות. כמה דקות זה הוסיף להם לעומס בסה"כ? 10? זה איזוטרי.

לא. אם אני צריך למצוא אשם ראשון במעלה בריבוי הפציעות הנוראי הזה, זה המונדיאל של המושחתים הקטארים ועוזריהם בפיפ"א. שיבש לכולם את ניהול העומסים, ועכשיו אנחנו ממשיכים לשלם על זה.

לייק 1

אני לא מאשים את התוספת אלא את העומס החריג שיש על השחקנים. בנוגע לתוספת, בדקות הסיום הרגליים עייפות ואז הסיכון הוא מירבי, כך שהשחקנים חשופים ליותר פציעות. כמובן שלא התוספת הארוכה היא מהות הבעיה, הרי מיליטאו נפצע אחרי מחצית, קורטואה בכלל לא שיחק דקה בליגה, ודה בריינה הוחלף אחרי איזה 20 דקות. אבל בסך הכל המגמה היא להוסיף עומס על השחקנים וזה משהו שמדברים עליו המון זמן, רק שלאחרונה הוא מגיע לשיאים חדשים.

בורדאלס של חטאפה ביזבזו זמן יותר מהתוספת הארוכה, ולא היה כמעט הוספה בזמן הסוסים תוך כדי התוספת. זה צעד נכון לכיוון, אבל זה גובה מחיר גבוה. לדעתי אין מנוס צעירות שעון כמו בכדורסל.

המשחק הספיציפי הזה מבחינתי לא אומר כלום, אני מדבר על שינויים לטווח הארוך (ששוב אני לא בטוח שיקרו אבל בהחלט ייתכן).
אני אישית כן חושב שמתישהו נראה התמתנות בבזבוזי הזמן בעקבות השינויים הגדולים כי זה פשוט לא ישתלם.
לגבי המחיר - כמו שאמרו פה כל העניין הזה מוטל בספק, אבל שוב מבחינתי כאוהד זה שינוי מבורך רק שאני לא יכול לדבר בשם השחקנים.
עצירות שעון זה אידיאלי, אאל"ט ניסו את זה פעם יחד עם כל מיני שינויים כמו ששחקן שמקבל צהוב יוצא ל-5 דקות וכאלה אז יכול להיות אבל מציאותית זה שינוי גדול מדי וספק אם הוא באמת יוכל לקרות בעתיד הקרוב.

אני דווקא לא רואה בעצירות שעון פתרון אידיאלי כל כך. יותר מידי שאלות פתוחות כרגע כדי שאוכל לקבל החלטה כמו
מתי בדיוק עוצרים ומתי לא?
כמה זמן משחקים בדיוק? 90 דקות שהכדור במגרש? כי גם היום כשאין בזבוזי זמן זה לא מגיע לדקות האלה…
90 דקות ומוסיפים את כל זמן העצירות?
וכו’

אני חושב שצריך ענישה קיצונית לתקופה שתעשה לקבוצות טראומה.
קבוצות שמבזבזות זמן בצורה סיסטמטית שיסיימו כמה משחקים עם 9 שחקנים ויבינו שהמחיר גבוה מהתמורה.

מסכים בגדול שעצירת שעון זה שינוי גדול מדי ולא כ"כ רלוונטי אבל מה שאתה מציע זה גם לא ממש פרקטי. לדוגמה אם שחקן משתטח אחרי עבירה תוציא לו צהוב? איך תדע אם באמת כואב לו או לא? אם שחקן מבזבז זמן ע"י טראש טוק תוציא לו צהוב למרות שלא ראית מה הוא אמר?
בכל אופן 90 דקות כשהכדור במגרש זה בוודאי לא אופציה, בדקתי ובמשחק ממוצע הכדור נמצא במגרש ~55 דקות. היה דיבור על הפחתת המשחק ל-60 דקות ועצירת שעון.

מה זאת אומרת? מתי שהמשחק מפסיק להיות משוחק…

לפני שעושים רפורמה צריך לנצל את הכלים הקימים.

כלי אחד וזה משהו שהתחילו לעשות זה תוספות זמן לא פורפורצנאליות למשחק. זה התחילו. הצעד הבא זה להתחיל להרחיק שחקנים על ימין ועל שמאל על ביזבוזי זמן כולל את השוער. יש בחוקה חוק שמאפשר את זה אבל לא משתמשים בזה.

אחרי זה צריך לחוקק חוק. שקובע שזמן מסוים לפני דקה 90 נגיד 80 אין עצירה בשביל חילוף. לא משנה פציעה לא פציעה. (רק במקרים קיצונים)

אין בעיה תוציא אותו מהמגרש ושיחזור אחרי רבע שעה.

לא בדקתי נתונים אבל דה ברוינה נפצע לרבע עונה כל עונה, מה חדש?

אם שחקן על הרצפה צורח מכאבים ומחזיק את הברך אתה לא ממש יכול להגיד לו עוף החוצה, מה גם שרוב המקרים הם של שחקנים שכן נפגעו וצריכים את הכמה שניות על הדשא. אתה חושב שצריך להוציא שחקן שלא מקבל טיפול רפואי מהמגרש?
בכל מקרה הנקודה היא שלא תוכל להעניש אותו ובגלל זה אני טוען שמה שבלאנקו הציע לא פרקטי.

מה אתה לא יכול לפנות אותו על אלונקה כמו שעושים היום?

לפנות אותו בעדינות ובזהירות וזהו 15 דקות אחרי זה הוא לא יכול לחזור למשחק יותר ואם עושים חילוף לא עוצרים את המשחק בשבילו. הוא מקבל טיפול רפואי בחוץ. סמוך עלי שאם זה יהיה ויכפו את זה. לא באמת היה צורך להשתמש בזה אלא רק במקרים אמיתים של פציעה.

אבל יש מקרים שלא צריך אלונקה ולא כלום - סה"כ כמה שניות על הדשא - ואם תביא צוות רפואי ואלונקה בכל פעם כזאת יתבזבז הרבה יותר זמן. בסוף גם השחקנים בני אדם והגיוני שיצטרכו את זה מדי פעם, לבטל את זה יהיה אכזריות.