לשחק בקבוצת המילואים באותו סגנון של הבוגרת OUT
להתלונן בקבוצת המילואים באותו סגנון של הבוגרת IN
(לא אישי דור, אנחנו בתקופה בין טורנירים וקצת משעמם פה
)
לשחק בקבוצת המילואים באותו סגנון של הבוגרת OUT
להתלונן בקבוצת המילואים באותו סגנון של הבוגרת IN
(לא אישי דור, אנחנו בתקופה בין טורנירים וקצת משעמם פה
)