אולי יציע לנגרירה…
מעניין אם אוהדי דורטמונד מאיצים בהם שמדובר במחיר חסר פרופורציות עבור שחקן נחמד שהם יכולים לקנות 2-3 כמוהו במקום.
לשחק בקבוצת המילואים באותו סגנון של הבוגרת OUT
להתלונן בקבוצת המילואים באותו סגנון של הבוגרת IN
(לא אישי דור, אנחנו בתקופה בין טורנירים וקצת משעמם פה
)
יופי, אני מקווה שהמועדון רציני וילך עם זה עד הסוף
הסגן של לאפורטה אומר שהמועדון מכין תביעת דיבה נגד פרז וריאל מדריד.
It’s about fucking time
כמה אחוז מזה מאפשר רישום של שחקני רכש?
בשולי הדברים - בכל פעם שאני חושב שהגענו לשיא האובססיביות של ריאל מדריד/פלורנטינו כלפיי ברצלונה, מתגלה גבול חדש.
יש בזה משהו שמעלה חיוך.
טוב אחרי שאוהדי ריאל נהנו לצחוק עלינו שאתלטי הטרילו אותנו עכשיו אתלטי עושה להם משהו דומה.
חחחח
לא הצחיקה אותי ההטרלה נגדינו, וגם לא הצחיקה אותי ההטרלה מול ריאל.
ילדותי משהו. התגרות זולה.
לכו תזכו במשהו.
ילדותי או לא, זה לא העניין שלי.
אותי מצחיק שזה התהפך עליהם.
בינתיים עושים צעדים טובים מאוד בצד הלבן.
זה צריך להתחבר למשהו בסוף, אבל ההתחלה שלהם מעניינת.
דמפריס וסילבה באמת עונים על כמה בעיות, הם צריכים בלם, וחלוץ חוד.
הם צריכים להחליף חצי הרכב, הם עדיין לא שם.
אבל כן, הם מביאים את השחקנים הנכונים, וכמעט בחינם.
בלם כבר הביאו - קונאטה. הוא, רודיגר, האוסן ואסנסיו זה מספיק.
אני לא כל כך מבין מדוע מדברים שם על עוד בלם.
הם צריכים גם קיצוני ימני וקשר מרכזי שמארגן את המשחק. אולי סילבה ימלא להם את שתי המשבצות, אבל לא בו זמנית.
הם צריכים גם כמה שחקני ספסל יותר טובים ממה שיש להם. מחליפים למגנים, מחליף נורמלי לקיצוני ימני פותח. תלוי מה מצב החוזים של המחליפים הנוכחיים, חלקם בוודאי יושבים על חוזים שמנים ולא ירצו לעזוב.
בינתיים עזבו רק שחקני שוליים, הם לא נפתרו מהבעיות האמיתיות. בראשן ויניסיוס.
קורטואה, קונאטה, רודיגר/האוסן, קארראס, טשואמני, ואלוורדה, בלינגהאם, ויניסיוס ואמבפה. איזה חצי הרכב? חסר מגן ימני והשחקן הנוסף הוא אולי ברנרדו סילבה. לדעתי פדה ואלוורדה ישחק כקשר כנף שעושה המון הגנה.
הסגל שלנו בשנתיים האלה לא וואו אבל הוציא פחות ממה שהיה צריך. טרנט מחליף, אנדריק, ברהים כשחקן גיבוי הוא בסדר וגולר או ניקו פז, טיאגו פיטארץ’. גם ברצלונה לא עמוקה בכל העמדות אלא בעיקר במרכז המגרש שם זו לא רק כמות אלא איכות ולדעתי בעיקר למדנו שהשלם גדול מסך חלקיו. בשליש האחרון של העונה אולי רודריגו יוכל לעזור במשחקים חלשים ועוד קודם מיליטאו יחזור. יש עבודה כמובן.
*ויניסיוס ואמבפה זה שילוב שלא עבד אבל לא נראה לי שיש ברירה זה מצב נתון.
רשמת 9 עמדות.
אחד מהם רכש חדש.
2 הלכו מכות, קשה לי להאמין ששניהם יישארו באותו מעמד. אני גם לא חושב שצ’ואמני ראוי הרכב בקבוצה שרוצה את כל התארים.
על ויניסיוס ואמבפה ביחד רשמת בעצמך.
אז קיבלתי 6 עמדות מהשנה שעברה. חצי הרכב צריך להחליף.
לא זו הפרשנות הקצת גסה שלך. בין אם בצדק או שלא - המכות של הקשרים הסתכמו בקנס כספי שמן וזהו זה. קרה אירוע מביש בסוף העונה ואולי אם זה היה לפניכן אז העונש היה אחר. השנה האחרונה פגעה במוניטין של פדה אבל התרומה שלו במצטבר משמעותית מאוד וגם השיפור מינואר תחת אלבארו ארבלואה. דומפרייז כמעט סגור, ויניסיוס ואמבפה נשארים באנקרים.
אורליאן טשואמני בינוני מאוד ועם זה אני מסכים אבל הצרה היא קמאבינגה. לא אמרתי שאנחנו פייבוריטים לליגת האלופות אבל הקבוצה בסדר תהיה גם אם ברצלונה מחוברת יותר. נצא החוצה - פ.ס.ז’ ובאיירן כרגיל ואולי ארסנל. לסיטי וליברפול שבאיזור שלנו יש בנייה מחדש לפניהן. איבדו עוגנים ושחקנים מובילים.
נכון להרכב של שנה שעברה, הייתם צריכים להחליף חצי הרכב.
הבאתם בלם, הבאתם מגן ימני, הבאתם את ברנרדו. ברור שעכשיו יש פחות עמדות דחופות, לא חצי הרכב. מה שרשמתי - קיצוני ימני, עוד קשר (שאולי זה ברנרדו, ואולי לא) ועוד שחקני ספסל.
אני לא מבין איפה הסתירה בין מה שאני אמרתי לבין מה שאתה אומר. אני התכוונתי שהייתם צריכים להחליף חצי הרכב ששיחק בשנה שעברה. חלקם צריכים לעוף מהקבוצה, חלקם צריכים לרדת לספסל.
לא ספרתי את הפצועים הקשים - רודריגו, מיליטאו, מנדי. שיוכיחו שהם עדיין מסוגלים לשחק כדורגל.
השאלה היא אם “צריכים להחליף חצי הרכב” בלשון הווה כלומר עדיין צריכים או בלשון עבר - היו צריכים. אני עדיין לא רואה חצי הרכב כך או כך. מגן ימני נניח, ברנרדו בהנחה שהוא סגור אצלינו ובלם. שאר הרוטינה תישאר. אנדריק תוספת משמעותית לספסל וההשאלה עשתה לו טוב, על הספסל יהיו גולר וברהים.
ברצלונה צריכה חלוץ כי פראן טורס טוב רק לגיבוי וזה בכלל לא אידיאלי שהוא יהיה ה-‘9’ הבכיר, היא צריכה מגן כי ז’ול קונדה דועך ממש-ממש וז’ואאו קאנסלו שהוא חור בהגנה יהיה או בימין או בשמאל, וכמובן שהיא צריכה בלם. אז האם ברצלונה צריכה חצי הרכב חדש? לא חושב. לא משנה נניח שלא ממש הבנו זה את זה.
-לדעתי אנחנו נשחק או יהלום או במערך לא סימטרי כלומר ללא שחקן קו ימין אמיתי. זה לא יהיה 4:2:3:1 “אמיתי” כמו עם ז’וזה מוריניו בפרק א’. אדר מיליטאו פחות בעייתי מפרלאן מנדי אבל מסכים. את רודריגו הייתי מוכר
גם אם טעיתי בניסוח, מהקונטקסט היה ברור שהתכוונתי לעבר.
לא משנה עכשיו.
מברוק על ברנארדו, אבל הוא מעולם לא היה קרוב לבארסה. בבארסה הוא לא היה שחקן פותח באף עמדה, ובחלק מהן הייתה לו תחרות עם מחליפים טובים. זה מנדש שהציע לנו אותו, בשכר לא גבוה, ודקו התלבט אם ללכת על זה או לא. לא רדפנו אחריו, הקשר בא מהצד שלו.
דפקתם את אתלטיקו, לא אותנו.
אנחנו צריכים חלוץ מרכזי, וזה ממש בוער. בשאר העמדות אני מוכן להסתפק במה שהיה שנה שעברה פלוס גורדון וחיזוקים נקודתיים לספסל.
לדעתי קשה להגיד מה חסר להם בהרכב בהתחשב בכך שהם החליפו מאמן ואין להם סגנון משחק ברור.
גם לגבי בארסה אמרו את זה כשפליק הגיע והוא הסתדר מדהים עם מה שיש.
מאמן טוב באווירה אחרת יכול לעשות אותו דבר בריאל מדריד. מה שכן הם הביאו רכישות לא יקרות(20 מיליון על 3 שחקנים) על שחקנים שפוטנציאלית כולים לתפוס מקום בהרכב או להוות גיבוי משמעותי מהספסל, שמוסיפים להם איכות וסגנון שלא בהכרח יש להם.
החיזוק האמיתי לעונה הבאה יצטרך לבוא מבשחקנים המובילים שכבר נמצאים בסגל ולא נראו כמו שצריך בעונות הקודמות.
