הוא המועמד של ריקלמה לא?
כנראה, אבל לדעתי טעות. הלחצים גדולים עליו בריאל שלא לדבר על חדר הלבשה שיאכל אותו חי
מוריניו כבר סגור אצל פרז
הוא ישאר בארסנל. ריקלמה לא ינצח שם
בארסנל היו מודעים לכך שמדובר בבנייה ובתהליך ארוך שבסוף אכן לקח לו 7 שנים להנחיל את הרעיונות, השיטה ולהגיע להישגים. בריאל אין את הסבלנות הזאת; יחסלו אותו כבר אחרי חצי עונה מגומגמת.
אין לארטטה סימפטיה לברצלונה? בכל זאת היה כמה שנים בלה מאסיה. מוזר לי שהוא יסכים להיות מאמן ריאל איכשהו. אם כי עבר הרבה זמן מאז, והוא באסקי ולא קטלוני.
6 עונות? לא יודע אם יתנו לו 6 משחקים שם… בוא נתחיל מזה
לא בדקתי בשום מקום, אבל לא נשמע לי רציני בשום צורה שארטטה יסכם בריאל רגע לפני סיום העונה אצל מועמד שצפוי להפסיד.
לקח לו 7 עונות לתפוס עונה בה גם סיטי וגם ליברפול בעונה חלשה במיוחד.
מאז האליפות של לסטר, 85 נקודות זאת אליפות עם הכי מעט נקודות, פרט לשנה שעברה עם 84. אבל שנה שעברה ליברפול הבטיחו אליפות כמה מחזורים לפני הסיום, ולקחו רק 2 נקודות ב 4 משחקים אחרונים.
ארסנל לא מרשימה בכלל. שיבוא לריאל, נראה אותו.
צבירת נקודות זה משהו אחד, אבל 2-3 משחקים בסגנון הנוכחי של ארסנל בבירת ספרד, והוא מקבל מסובבת לפנים מהמועדון, השחקנים והקהל.
לא יודע, גם מוריניו בונקריסט.
מי שלא יזכה בבחירות שם, אני פחות לחוץ מהקיץ הקודם. חששתי שאלונסו יבנה שם קבוצה.
אמבפה עזב את פסז, פסז מאז זוכה בק טו בק באלופות וללא ספק הקבוצה הטובה בעולם
הגיע למדריד מלכת ארופה וספרד זוכת הדאבל הגאה
0 תארים ריאל מדריד לא עוברת את הרבע שנה שניה באלופות…
חחח
נ.ב ואם הקטארי היה משחרר לפרז באיזה 200 מיליון אירו שנה לפני את אמבפה לדעתי פסז היו כבר חוגגים את השלישי…
זה מעניין כמו שאמירות של פונט מעניינות את אוהדי ריאל.
מה שמעניין אותם, זה שדאמפריס חותם אצלם תמורת 20 מיליון בלבד. מסתבר שזה סעיף השחרור שלו , גרושים.
חבל שלא הלכנו עליו כאופציה של מגן התקפי בימין. דקו רדף אחריו לפני שנה או שנתיים, לא ברור מדוע לא עכשיו.
אני מתחיל לחשוב שאולי כדאי לנו לקוות שריקלמה יבחר אצלם.
הוא פשוט ויקטור פונט המדרידאי. גם לדעתי שקרן על.
פלורנטינו אולי כרגע נראה שאיבד את זה אבל הוא תמיד יכול לחזור לעצמו ולמה שהוא היה לפני כמה שנים .
בקיצור אני טיים ריקלמה!
איך אנשים מופתעים כל פעם כשפוליטיקאים מתנהגים כפוליטיקאים?
כמו הבטחות בחירות בארץ - זה חלק מקמפיין ורק ככה מנצחים, פלורנטינו הוא אחד החריגים הבודדים לזה עם פיגו בזמנו. אין מה להתרגש.
אני חושב שפלורנטינו חייב לעוף, גם אם ריקלמה יתברר כירידה לצורך עליה. אבל אין שום סיכוי.
הוא לא יעוף, וכל המהות של היציאה לבחירות זה עוד alfa move של פלורנטינו. הוא כל כך בטוח במעמד שלו, שהוא יודע שאם יצא לבחירות כל שנה אין לו שום סיכון.
מסכים, וכמובן שבחירות בהתראה קצרה אפילו יותר טוב.
רגע תנו לי להבין כל ההייפ על ההכרזה של פלורנטינו על הגלאקטיקו הבא, אז זה נגמר בזה שהוא יציע 150 מיליון אירו אחרי הבחירות על שחקן של פסז או באיירן?
זה או שהוא כל כך שחצן ובטוח כל כך בניצחון שלו או שנמאס לו והוא רוצה להפסיד בכח.
לפי הנאום שלו זה גם יכול להיות חידוש חוזה לויני
הוא אמר שזה שחקן של קבוצה שמשחקת בליגת האלופות, אבל לא מהפרמיירליג.
אולי שחקן ויאריאל או בטיס. ![]()
אולי יציע לנו 150 על לאמין.
