מכיוון שאתם לא יכולים לבזבז בצורה כזאת.
לפי הדוחות האחרונים, של עונת 25\24, היה לכם רווח מינימלי, למרות הכנסות שיא בעולם הכדורגל, ובפער גדול.
עונה שעברה השקעתם לא מעט כסף, אחרי שנים של יובש. אתה חושב שהשנים של יובש באו סתם מגחמות של פרז? לא, הוא רצה לשמור על הרווחיות של המועדון וחשב שמה שיש היה מספיק.
השקיע רק אחרי עונה ללא תארים.
עכשיו יש עוד עונה ללא תארים, אבל כמו בשנה שעברה, תקציב הרכש אינו אינסופי. כל רכש של שחקן שלדעתי לא מתאים לרמה, משמח אותי כי זה מגביל אפשרויות לרכש נחוץ יותר או טוב יותר.
כן, אתם תמכרו שחקנים. את מי בדיוק?
את הפצועים מנדי, רודריגו או מיליטאו?
את פראן גרסיה, סבאיוס, אסנסיו, או כמה צעירים שקיבלו דקות בודדות אצל ארבלואה? זה גרושים.
את צ’ואמני או את קמאבינגה? אולי, באיזור המחיר של קוקורייה. לדעתי זה חילוש הסגל, אפילו שאני ממש לא מחזיק מקמאבינגה.
אולי את אחד השחקנים שיש להם מקום בסגל? גולר, פדה, ברהים? לא יודע, לא נראה לי.
להודות בכשלון הרכש ולמכור מישהו שנקנה לא מזמן? מסטנטואונו, אנדריק, קרראס, האוסן? לא נראה לי שפרז יודה בכשלון.
ויניסיוס? היית מת.
בוא נלך מכיוון אחר - נספור כמה שחקני סגל ראשון יש לכם כבר.
שנה שעברה כל המספרים מלבד 25 היו תפוסים, ומסטנטואונו נרשם עם חולצה של קסטיליה.
בינתיים עזבו 3 - קרבאחל, אלאבה, וגם סבאיוס בקרוב.
הגיעו כבר 4 - דאמפריס, קוקו, קונאטה וברנארדו.
סביר להניח שגונזאלו ופראן גרסיה יעזבו. אני אפילו אגדיל ראש ואגיד שגם אסנסיו יעזוב.
אבל צריך לרשום את מסטנטואונו , את אנדריק ואת פיטארץ’.
זה לא משאיר מספר אחד פנוי, ואתם רוצים להחזיר את ניקו פז, לא?
איפה ייכנס פה חלוץ, ושחקן כנף ימין שאתם כל כך זקוקים לו?
מסקנה שלי - הרכש של קוקרייה יקר, לא נחוץ , ומפריע לרכש אחר נחוץ יותר.
אני שמח.