פוליטיקה וזה :: שחיתות, מושחת, הושחתנו

הדאגה שלי היא כמובן לא לקמפיין הליכוד אלא לעתיד המדינה. אשכרה הצלחתם להחזיר אותנו ללבנון כדי שכל שבוע ימותו חיילים חדשים. עד שהוצאנו אתכם משם לקח לנו 20 שנה. עכשיו אתם מחזירים אותנו שוב. 1200 חיילים ב18 שנה לא הספיקו?