משה
שנינו בגרנו.
אנחנו יודעים שאלה בני אדם ואלה בני אדם. מדובר בשני גופים ששואפים לכח ומתנהל ביניהם מאבק על כוח, תחומי אחריות והשפעה. שני הצדדים עושים דברים מלוכלכים - אנחנו מסכימים על כך. הבעיה היא שאם צד אחד יוצא עם כל הקופה זה גרוע מאד לשנינו, וזו הנקודה המרכזית של הדברים שלי. אנחנו צריכים יותר איזונים ופיזור טוב יותר של הכוח, לא סתם כאוס.