פוליטיקה וזה :: שחיתות, מושחת, הושחתנו

המחלה האוטואימונית במקרה הזה היא לא של “השמאל” אלא של הטוענים לכתר מימין ומשמאל.

כדי להגיע לממשלה צריך להקים ממשלה. ממשלה זה 61 שחקנים.

נתניהו יודע שיש לו 51 שחקנים באנקר אז הוא אומר בואו נשחק עם 110 שחקנים במקום עם 120.

הטוענים לכתר מסכימים. זה מטומטם. זה אידיוטי. זה חסר היגיון.

ליאור ואו עוד מעט תגיב בפורום ברצלונה והקמבאק המרגש שלך יושלם!

לייק 1

משה
שנינו בגרנו.
אנחנו יודעים שאלה בני אדם ואלה בני אדם. מדובר בשני גופים ששואפים לכח ומתנהל ביניהם מאבק על כוח, תחומי אחריות והשפעה. שני הצדדים עושים דברים מלוכלכים - אנחנו מסכימים על כך. הבעיה היא שאם צד אחד יוצא עם כל הקופה זה גרוע מאד לשנינו, וזו הנקודה המרכזית של הדברים שלי. אנחנו צריכים יותר איזונים ופיזור טוב יותר של הכוח, לא סתם כאוס.