דיברו היום על הונאת ענק בחסות המלחמה.
חברה של ציוד צבאי אספה כסף כדי לספק ציוד לחיילים.
מסתבר שאין להם שום ציוד בארץ. יש ציוד בפולין, שהם מכרו לאוקראינה, אבל האוקראינים סירבו לקבל בגלל שהציוד לא תקין.
הם התכוונו לתת את זה לצה’'ל. ציוד גרוע, שייקח זמן להביא אותו, שהם כבר קיבלו עליו כסף מהאוקראינים, ועכשיו גם גייסו מיליונים מתרומות.
3 לייקים
לא ידעתי איפה לשים את זה אבל בחיאת אנחנו מדינה של מפגרים
https://x.com/i/status/1914328905592209550
“לא לזוז לא לזוז” זה רק כריש חברים.!!!
4 לייקים
הורים שאסור להם להתרבות
אתם אוהדי ברצלונה תמיד אוהבים להגזים, סך הכל שני כרישים חביבים.
לייק 1
תפרו אותנו על כריש אחד חביב ב-55 מיליון. אז 2 כאלו?
3 לייקים
טוב החמרתי עם “העם” גם דובר משטרה מטומטם
3 לייקים
חברים ממדא שהיו שם טוענים שכולם היו מתנדבים לחיפוש גם אם לא נראים כאלה.
יש פה עוד אנשים שרואים האח הגדול או שרק אני הבנאדם הכי פח בפורום שאוהב את החרא הזה?
לייק 1